Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 — 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (роботи з «Модернізації системи опалення адміністративної будівлі ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою: вул.Генераторна, 9, м.Запоріжжя, інв.№61_009779»)
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2020-08-17-008265-a 12c59600c41846e19bcbe176e4156246
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 15:59
Очікувана вартість: 710 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Роботи з «Модернізації системи опалення адміністративної будівлі ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою: вул.Генераторна, 9, м.Запоріжжя, інв.№61_009779»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69041, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Генераторна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після укладення Договору, згідно письмового звернення та рахунку «Підрядника», «Замовник» виконує передоплату у розмірі до 50%. Аванс 30 Календарні 50
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи проводяться «Замовником» протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами актів фактично виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3 на підставі отриманого «Замовником» рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами актів виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3; - реєстрації «Підрядником» в Єдиному реєстрі податкових накладних - податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-17-008265-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Провітерм-Запоріжжя", Код ЄДРПОУ:33610294
Дата подання: 07 вересня 2020 08:59
Дисквлификация участника
ООО "Компания Муссон" не может быть признано победителем тендера, т. к. не имеет требуемых условиями тендера разрешительных документов по Охране труда, а также необходимого количества трудоустроенных сотрудников.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2020 17:06
«1. Щодо дозвільних документів
Відповідно до вимог п. 2.8. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники мають надати копію Дозволу на виконання робіт підвищеної безпеки (сканований Дозвіл або Декларація, зареєстрована у територіальному органі Держпраці) на монтаж, демонтаж, налагодження устаткування підвищеної безпеки: технологічне устаткування-парові та водогрійні котли та зварювальні, газополум’яні роботи. Замовник визначає можливим виконання робіт на підставі і Дозволу, і Декларації з підстав внесення у 2020 році змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, якими не відмінено дію отриманих раніше суб’єктами господарювання дозволів на виконання таких робіт.
Згідно вимог постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» та постанови КМУ від 03.03.2020 № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» види робіт, які зазначені в п. 2.8. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не входять до переліку робіт, які наразі потребують отримання Дозволу Державного комітету України з нагляду за охороною праці на початок робіт з підвищеної небезпеки.
ТОВ «Компанія МУССОН» надало лист № 25/08-6 від 25.08.2020 відповідно до якого пояснило, що ним (на виконання вимог п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки) буде зареєстровано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до якої наразі можливе виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7.
2. Щодо необхідної кількості працевлаштованих співробітників.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог щодо кількості працевлаштованих співробітників».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "МУссон 680 008,83
UAH з ПДВ
609 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІГМАСТРОЙ-2005" 709 803,43
UAH з ПДВ
610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Провітерм-Запоріжжя" 699 818,90
UAH з ПДВ
699 818,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАПОРІЗЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 705 967,57
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 10:49
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:47
r_21_ПЗ.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ЛС1_2-1-5.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ПВ.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ОС_2-1.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ЛС1_2-1-7.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ЛС1_2-1-6.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ЛС2_2-1-4.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
27 серпня 2020 10:47
21.imd
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ДФ_2-1-7.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ДЦ.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ДФ_2-1-1.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ДФ_2-1-3.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ДФ_2-1-5.xls
27 серпня 2020 10:47
r_21_ДЦ_ДФ_2-1-2.xls
27 серпня 2020 10:47
2.9. Протокол.pdf
27 серпня 2020 10:47
1.2. Проект договору.pdf
27 серпня 2020 10:47
2.8. Лист.pdf
27 серпня 2020 10:47
2.1. Протокол та наказ.pdf
27 серпня 2020 10:47
2.3. Довідка МТБ.pdf
27 серпня 2020 10:47
2.8. Дозвіл.pdf
27 серпня 2020 10:47
2.7. Ліцензія.pdf
27 серпня 2020 10:47
1.1. Пропозиція.pdf
27 серпня 2020 10:47
2.4. Довідка персонал.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 11:10
УСТАВ 2.pdf
27 серпня 2020 11:10
Техническая база.pdf
27 серпня 2020 11:10
r_57_ДЦ_ИВР.rtf
27 серпня 2020 11:10
Устав 1.jpg
27 серпня 2020 11:10
r_57_ДЦ_ВРПОД.rtf
27 серпня 2020 11:10
Сигма статистика 1 стр.pdf
27 серпня 2020 11:10
Сигма статистика 2 стр.pdf
27 серпня 2020 11:10
НДС Сигмастрой.pdf
27 серпня 2020 11:10
Лицензия Сигма 2016-2021.jpg
27 серпня 2020 11:10
Предложение.pdf
27 серпня 2020 11:10
Довидка.pdf
27 серпня 2020 11:10
r_57_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
27 серпня 2020 11:10
57.imd
27 серпня 2020 11:10
r_57_ДЦ_ДЦ.rtf
27 серпня 2020 11:10
Гарантійний лист.pdf
27 серпня 2020 11:10
r_57_ДЦ_ДЦ-1.rtf
27 серпня 2020 11:10
r_57_ДЦ_ДЦ.xls
27 серпня 2020 11:10
57.bdcu

Публічні документи

26 серпня 2020 09:24
Финотчет.pdf
26 серпня 2020 09:24
Финотчет лист 2.pdf
26 серпня 2020 09:24
Статут 1лист.pdf
26 серпня 2020 09:24
Статут последний лист.pdf
26 серпня 2020 09:24
Статут 2.pdf
26 серпня 2020 09:24
Статут лист.pdf
26 серпня 2020 09:24
Статут лист 2.pdf
26 серпня 2020 09:24
Регистрация с печатью.pdf
26 серпня 2020 09:24
Протокол.pdf
26 серпня 2020 09:24
Пропозиція.pdf
26 серпня 2020 09:24
Статут 3.pdf
26 серпня 2020 09:24
Подпись директора.pdf
26 серпня 2020 09:24
НДС с печатью.pdf
26 серпня 2020 09:24
Материальная база.pdf
26 серпня 2020 09:24
Лицензии с печатью.pdf
26 серпня 2020 09:24
Люди.pdf
26 серпня 2020 09:24
Довідка.pdf
26 серпня 2020 09:24
Дозвіл.pdf
26 серпня 2020 09:24
Гарантийный лист 5.pdf
26 серпня 2020 09:24
r_108_ДЦ_ИВР.rtf
26 серпня 2020 09:24
Гарантийній лист 1.pdf
26 серпня 2020 09:24
Гарантийный лист 4.pdf
26 серпня 2020 09:24
r_108_ДЦ_ДЦ.xls
26 серпня 2020 09:24
r_108_ДЦ_ВРПОД.rtf
26 серпня 2020 09:24
r_108_-ДЦ_ДЦ.rtf
26 серпня 2020 09:24
r_108_ДЦ_ДЦ.rtf
26 серпня 2020 09:24
108_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
26 серпня 2020 09:24
108.imd
26 серпня 2020 09:24
108_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
26 серпня 2020 09:24
108_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
26 серпня 2020 09:24
108_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
26 серпня 2020 09:24
108_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
26 серпня 2020 09:24
108_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
26 серпня 2020 09:24
108_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
26 серпня 2020 09:24
108.bdcu
26 серпня 2020 09:24
Пропозиція.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 17:36
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:23
2.10_Довідка_санції.pdf
26 серпня 2020 17:23
2.9_Фінансовий_звіт.pdf
26 серпня 2020 17:23
2.7_Ліцензія.pdf
26 серпня 2020 17:23
2.4_Працівники.pdf
26 серпня 2020 17:23
2.3_Довідка_техніка.pdf
26 серпня 2020 17:23
2.2_Довідка_податки.pdf
26 серпня 2020 17:23
2.1_Наказ.pdf
26 серпня 2020 17:23
1.2_Договір.pdf
26 серпня 2020 17:23
1.1_Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія "МУссон

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІГМАСТРОЙ-2005"

ТОВ "Провітерм-Запоріжжя"

ТОВ ЗАПОРІЗЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія "МУссон
#38664716
Переможець 609 900,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "МУссон
#38664716
609 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 12:45
ЗВІТ про виконання договору 01-09-20.pdf укладений
09 квітня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:34
ДУ №1 до договору 01-09-20 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:33
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору) ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 18:31
Договір 01-09-20 ві 24.09.2020 Модернізація системи опалення.pdf укладений
24 вересня 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 01-09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 564 018,66
UAH (в тому числі ПДВ 94 003,11 UAH)