Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18220000 – 7 Штормовий одяг (Куртка зимова типу А)
Очікувана вартість
356 000,00 UAH
UA-2020-08-17-008010-a fe82e283d0e34f62a44ae878e27c7979
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Дубина

+380442726077 tender_sso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Код ЄДРПОУ: 42902258
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5
Контактна особа: Ігор Дубина
+380442726077
tender_sso@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 15:57
Очікувана вартість: 356 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10680 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18220000-7: Штормовий одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
18220000 – 7 Штормовий одяг (Куртка зимова типу А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2020
ДК 021:2015: 18220000-7 — Штормовий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 17:06
ОГОЛОШЕННЯ КУРТКА ЗИМОВА ТИПУ А 2.doc
17 серпня 2020 17:06
ТД КУРТКА ЗИМОВА ТИПУ А 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

протоколи випробувань
Дата подання: 21 серпня 2020 12:15
Дата відповіді: 26 серпня 2020 11:24
Доброго дня! В тендерній документації вимагається надання протоколів випробувань на предмет закупівлі або на його комплектуючі відповідно до вимог ТО від 28.04.2017 № 100 «Куртка зимова» Міністерства оборони України. Просимо Вашого роз’яснення, чи достатньо надати протоколи випробувань за показниками, визначеними Обсягом перевірки куртки зимової (синього кольору) на відповідність вимогам ТО від 28.04.2017 № 100 «Куртка зимова», що розміщений на офіційному сайті Міністерства оборони України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, достатньо надати протоколи випробувань за показниками, визначеними Обсягом перевірки куртки зимової (синього кольору) на відповідність вимогам ТО від 28.04.2017 № 100 «Куртка зимова», що розміщений на офіційному сайті Міністерства оборони України.
Колір виробу
Дата подання: 21 серпня 2020 18:19
Дата відповіді: 26 серпня 2020 11:24
В розділі ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ зазначено що: Куртка зимова тип А виготовляється відповідно до вимог ТО від 28.04.2017 № 100 «Куртка зимова» Міністерства оборони України (далі – ТО) синього кольору: Куртка зимова тип А виготовляється з тканини сіро-синього кольору, яка повинна відповідати вимогам зазначеним в технічному описі Міністерства оборони України Тканина спеціальна поліефірна армована від 07.07.2018. Так скажіть будь ласка куртка все таки синього кольору чи сіро-синього кольору, як повинно бути зазначено у протоколі випробувань? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Куртка зимова тип А виготовляється відповідно до вимог ТО від 28.04.2017 № 100 «Куртка зимова» Міністерства оборони України синього кольору.
Аналогічні договори
Дата подання: 21 серпня 2020 18:29
Дата відповіді: 26 серпня 2020 11:23
Чи буде вважатися аналогічним договір за Кодом ДК 021:2015 – 18220000 – 7 Штормовий одяг з іншою конкретною назвою ?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 3 Додатку № 2, учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати оригінал попередньо укладеного договору, виконаного в повному обсязі, що відповідає предмету закупівлі (ДК 021:2015 – 18220000 – 7 Штормовий одяг) або його конкретній назві (куртка зимова типу А) та документу, що підтверджує його виконання (оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
Аналогічний договір
Дата подання: 21 серпня 2020 18:30
Дата відповіді: 26 серпня 2020 11:23
Чи буде вважатися аналогічним договір з рпедметом закупівлі куртка зимова типу А, без зазначення ДК чи модливо з іншим кодом ДК?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 3 Додатку № 2, учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати оригінал попередньо укладеного договору, виконаного в повному обсязі, що відповідає предмету закупівлі (ДК 021:2015 – 18220000 – 7 Штормовий одяг) або його конкретній назві (куртка зимова типу А) та документу, що підтверджує його виконання (оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
Зразки
Дата подання: 21 серпня 2020 18:34
Дата відповіді: 26 серпня 2020 11:23
Чи потрібно надавати зразки товару? Якщо так , то у який момент часу ?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно пункту 3.4. Додатку № 5 (проєкт договору) тендерної документації «3.4. Постачальник в термін, що не перевищує п’яти робочих днів з дня підписання Договору зобов’язаний надати представнику Замовника не менше двох зразків Товару (далі – контрольні зразки), які перевірені у випробувальній лабораторії на відповідність вимогам нормативної або технічної документації та документи, які підтверджують їх якість та безпечність.».
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс" 354 000,00
UAH з ПДВ
354 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 356 000,00
UAH з ПДВ
356 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 19:12
Електронний підпис
01 вересня 2020 19:11
Тендерна пропозиція.rar
01 вересня 2020 19:11
СТ 17.rar
01 вересня 2020 19:11
кваліфікація.rar
01 вересня 2020 19:11
Інші документи.rar
01 вересня 2020 19:11
технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс"
#19255777
Переможець 354 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс"
#19255777
354 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 08:51
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 15:34
№ 153ссо-20.pdf укладений
28 вересня 2020 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 354 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 000,00 UAH)