Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2020-08-17-004512-a 90e33479a14142d1a7139d24032e461a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Захарова

+380509375520 snv_nadiia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нижньодуванська селищна рада Сватівського району Луганської області
Код ЄДРПОУ: 04335683
Місцезнаходження: 92612, Україна , Луганська обл., смт. Нижня Дуванка, вул. Каштанова, б. 79
Контактна особа: Надія Захарова
+380509375520
snv_nadiia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 13:36
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 13:36
Початок аукціону: 03 вересня 2020 15:24
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою та можуть мати автентичний переклад на інші мови, що використовуються у міжнародній торгівлі. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, або однією з іноземних мов, що використовуються у міжнародній торгівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 10:58
Перелiк_змiн.docx
17 серпня 2020 13:54
Тендерна_документацiя.docx
18 серпня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 10:58
Перелiк_змiн.docx
17 серпня 2020 13:54
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо мови підготовки
Дата подання: 18 серпня 2020 08:52
Дата відповіді: 18 серпня 2020 11:05
Шановний Замовнику. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Стосовно мови повідомляємо, що інформацію необхідно надати безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів. Не надання інформації про мову в оголошенні про закупівлю вважається порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України, а саме ст. 21. Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За рішенням уповноваженої особи № 3 від 18.08.2020 року, куруючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі запитання від 18.08.2020 року для приведення у відповідність оголошення про проведення відкритих торгів, внесено зміни, а саме:

1. У примітки до оголошення внесенно Інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, а саме: «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою та можуть мати автентичний переклад на інші мови, що використовуються у міжнародній торгівлі. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, або однією з іноземних мов, що використовуються у міжнародній торгівлі.»
Щодо конфеденційності
Дата подання: 19 серпня 2020 10:49
Дата відповіді: 19 серпня 2020 13:03
Шановний Замовник, просимо конкретизивувати вимогу щодо "конфеденційності". Так, зокрема, положеннями Додатку 3 передбачено, що документація, яка "визначена учасником як конфіденційна" має бути подана з почначною «Конфіденційно». В своючергу, "Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції" містить прямий припис, щодо позначення документів, що "передбачені вимогами додатку 3 до тендерної документації" повинні бути подані учасником у складі тендерної пропозиції учасника з позначенням в електронній системі закупівель як «Конфіденційно». З огляду на те, що Тендерна Документація має містити чіткі приписи, просимо внести ясність щодо даного питання, Одночасно повідомляємо, що прямий припису законодавця щодо "конфеденційності" документів у складі тендерної пропозиції учасника - відсутній.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, визначення документів як конфеденційні подаються учасниками відповідно до вимог тендерної документації, у разі подання документів без позначення Конфіденційно не буде підставою для відхилення
щодо бронювання потужності
Дата подання: 19 серпня 2020 13:28
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:18
При вивченні Тендерної Документації, наданої при проведенні процедури публічної закупівлі природного газу на базі інформаційно-телекомунікаційної системи Прозоро, зокрема, проекту Договору на постачання природного газу, виявлена невідповідність нормам чинного законодавства, у зв’язку з чим, виникла необхідність проінформувати Вас про наступне: Так, проектом Договору не передбачено послуги замовлення (бронювання) потужності. Просимо прийняти до уваги та врахувати той факт, що в травні місяці 2019 року, відбулася концептуальна зміна, відповідно, до Кодексу ГТС та типового договору транспортування природного газу, впроваджено поняття послуг замовлення потужності точок входу/виходу. Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються Постачальником Споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) Постачальником у Оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу Споживачу у відповідній Газовій добі/місяці/кварталі/році. Таким чином, транспортування змінено на послуги замовлення (бронювання) потужності. Одночасно інформуємо, що відповідно до постанови НКРЕКП від 24.12.2019 №3013 з 01 січня 2020 року установлено ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» тарифи на послуги транспортування природного газу для внутрішніх точок входу і точок виходу в/з газотранспортну(ої) систему(и) на регуляторний період 2020 - 2024 роки. Вартість замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) на сьогодні за 1000 кубічних метрів на добу становить 124,16 грн. без ПДВ та 148,99 з ПДВ. Також станом з 01 березня 2020 року почав діяти коефіцієнт, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед, - він становить 1,10 умовних одиниць. Отже, чинний тариф становить 148,99*1,10 = 163,89 грн з ПДВ. Звертаємо Вашу увагу на ст. 203 Цивільного кодексу, зокрема, ч.1, відповідно до якої - зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Так, Договір, - має відповідати вимогам, встановленим законом. Зміст Договору (його умови) насамперед не повинен суперечити вимогам актів законодавства, зокрема, нормативно-правовим актам, які регулюють відносини на ринку природного газу. Просимо врахувати та внести вищевикладені зміни до тендерної документації, а саме, передбачити положеннями Договору включення до ціни вартості послуги замовлення (бронювання) потужності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-17-004512-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА СХІД», Код ЄДРПОУ:42010964
Дата подання: 19 серпня 2020 11:18
Зміна тендерної документації
Шановний Замовнику! Згідно Закону України « Про публічні закупівлі» статті 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Просимо Вас виключити з додатку 1 до Тендерної документації (таблиця 1) що містить інформацію про раніше укладений аналогічний договір, за яким використовувались поставка товару за останні два роки, із зазначенням предмету договору, замовника та його контактної особи(прізвище, контактний телефон).
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу незаконною тому що не є обґрунтованою та суттєво звужує коло можливих учасників тендеру та порушує принципи закупівель, створюється враження пропису умов тендерної документації «під одного учасника».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2020 13:03
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вимога встановлена Тендерною документацією є обгрунтована та законною
Номер вимоги: UA-2020-08-17-004512-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА СХІД», Код ЄДРПОУ:42010964
Дата подання: 20 серпня 2020 11:07
Внесення змін
Шановний Замовнику! Проаналізував практику Антимонопольного комітету України, що до вимоги в Тендерній документації по Статті 16 що містить інформацію про раніше укладений аналогічний договір, за яким використовувались поставка товару за останні два роки, вважаємо що вимога надання договорів за останні два роки є незаконною, так як орган оскарження номер оголошення UA-2020-01-31-001529-c визнає що такі вимоги є неприпустимі. Просимо ознайомитися із відповідною процедурою, та прийняти до уваги рішення Антимонопольного комітету . Виходячи з вищевикладаного, просимо внести зміни до тендерної документації аби Закон не був порушен.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 12:46
Шановний учасник, розгляд справ АМКУ щодо відповідності тендерної документації до вимог закону України «Про публічні закупівлі» відбувається за конкретним питанням та відповідно до специфікації предмету закупівлі. Наша вимога у тендерній документації є правомірною та яка відповідає вимогам чинного законодавства України відповідно до специфіки предмету закупівлі

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-17-004512-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД", Код ЄДРПОУ:38772399
Дата подання: 16 вересня 2020 17:47
Щодо порушень Замовником положень Закону України "Про публічні закупівлі"
Пропозиція ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави. Наведені Замовником причини для дискваліфікації – не є об’єктивними та не відповідають дійсності. Учасником надано документи, якими він підтвердив свою відповідність вимогам.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 23:12
рішення від 21.09.2020 № 17692.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 23:11
рішення від 29.09.2020 № 18303.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 23:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ, порушення усунуто
Дата виконання рішення замовником: 05 жовтня 2020 14:57

Документи подані скаржником

16 вересня 2020 17:53
ПП Ниж.pdf

Документи подані замовником

23 вересня 2020 15:17
ВІДПОВІДЬ НА СКАРГУ.docx
23 вересня 2020 15:17
ВІДПОВІДЬ НА СКАРГУ.pdf
23 вересня 2020 15:17
Додатоки.PDF

Документи Органу Оскарження

21 вересня 2020 23:11
рішення від 21.09.2020 № 17692.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-26-000014 ● cdb029b374074b00811692ac4654dc99
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2021 13:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.08.2021 № 363
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17.12.2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу Держаудитслужби
в Луганській області Ірина БУГЕРА

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.08.2021 № 363

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-08-17-004512-a 17.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-26 16:09:11

Запит про надання пояснень.

У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-17-004512-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
На підставі яких документів внесені зміни до договору на постачання природного газу споживачу від 03.11.2020 № 41SB107-2788-20 щодо зміни планової ціни природного газу ?
Наголошуємо, що пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-09-13 15:56:03

пояснення

На підставі Висновку від 31 серпня 2021 року Державної аудиторської служби України Північно-Східний офіс Держаудитслужби Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, встановлено порушення в частині зміни ціни за одиницю товару без підтвердження коливання ціни товару на ринку. По встановленим порушенням повідомляємо. На нашу адресу постачальником ТОВ «Житомиргаз збуд» в листопаді направлено лист щодо наміру укласти додаткову угоду у зв’язку зміни ціни на постачання природного газу разом із експертним висновком № В-2064 від 02.11.2020 року. Листом № 107-Сл-4350-1220 від 15.12.2020 року ТОВ «Житомиргаз збуд» звернулося щодо зростання середньоринкових цін природного газу в Україні на підтвердження надано експертний висновок ТПП № В-2414 від 15.12.2020 року. Жодним із законодавчих актів або положень не містить регламентований перелік документів, який би підтвердив законність коливання ціни на ринку. Ознайомившись з зазначеними експертними висновками ми прийшли до згоди на підписання додаткових угод, так як законних підстав на відмову від підписання угод відсутні, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Також відмовою від підписання зазначених угод спричинило б припинення з боку постачальника ТОВ «Житомиргаз збуд» постачання газу до закладів загальної середньої освіти. Ми як розпорядники бюджетних коштів зобов’язані забезпечувати комунальними послугами заклади, які нам підпорядковуються. У разі же припинення постачальником ТОВ «Житомиргаз збуд» постачання газу заклади освіти залишились би без тепла, що спричинило б значну перешкоду у навчальному процесі дітей.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 15 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 152 184,00
UAH з ПДВ
150 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 155 720,00
UAH з ПДВ
152 164,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" 158 712,00
UAH з ПДВ
158 712,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 178 160,00
UAH з ПДВ
178 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 180 234,00
UAH з ПДВ
180 234,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 10:58
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:41
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:41
Якість природного газу.pdf
01 вересня 2020 16:41
Тендерна пропозиція д 5.pdf
01 вересня 2020 16:41
Реєстр НКРЕКП на 06.08.20.pdf
01 вересня 2020 16:41
Протокол правочину.pdf
01 вересня 2020 16:41
Проект договору д 4.pdf
01 вересня 2020 16:41
Паспорт ФХП.pdf
01 вересня 2020 16:41
мал підпр 2019 (02.03).pdf
01 вересня 2020 16:41
Копія фін звіту 2019 р..pdf
01 вересня 2020 16:41
Згода на обробку даних.pdf
01 вересня 2020 16:41
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
01 вересня 2020 16:41
9. Довідка до ліцензії.pdf
01 вересня 2020 16:41
4.Копія Витягу ПДВ.pdf
01 вересня 2020 16:41
3 Відомості ЄДРПОУ.pdf
01 вересня 2020 16:41
2 Витяг ЄДР.pdf
01 вересня 2020 16:41
10. Копія виписки ЛТД.pdf
01 вересня 2020 16:41
1.Копія Статуту+опис.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 15:02
Електронний підпис
15 вересня 2020 15:02
МВС Dovidka 2020 09 13.rar
02 вересня 2020 13:12
Електронний підпис
02 вересня 2020 13:12
8 Довідка ст 17.pdf.p7s
02 вересня 2020 13:12
8 Довідка ст 17.pdf
02 вересня 2020 13:12
39 Дов ліцензія.pdf.p7s
02 вересня 2020 13:12
39 Дов ліцензія.pdf
02 вересня 2020 13:12
36 Витяг ПДВ 2019 04 25 копія.pdf
02 вересня 2020 13:12
35 Дов УГБ 2020 08 06 рах.pdf.p7s
02 вересня 2020 13:12
35 Дов УГБ 2020 08 06 рах.pdf
02 вересня 2020 13:12
34 Дов УГБ 2020 08 06 забор.pdf.p7s
02 вересня 2020 13:12
34 Дов УГБ 2020 08 06 забор.pdf
02 вересня 2020 13:12
31 Довіреність ПРОЗОРО.pdf.p7s
02 вересня 2020 13:12
31 Довіреність ПРОЗОРО.pdf
02 вересня 2020 13:12
29 Луганськгаз 2019-2020.pdf.p7s
02 вересня 2020 13:12
29 Луганськгаз 2019-2020.pdf
02 вересня 2020 13:12
28 Проект договору.pdf.p7s
02 вересня 2020 13:12
28 Проект договору.pdf
02 вересня 2020 13:12
26 Довідка про санкції.pdf.p7s
02 вересня 2020 13:12
26 Довідка про санкції.pdf
02 вересня 2020 13:12
22 ISO 14001.pdf.p7s
02 вересня 2020 13:12
22 ISO 14001.pdf
02 вересня 2020 13:12
21 ISO 9001.pdf.p7s
02 вересня 2020 13:12
21 ISO 9001.pdf
02 вересня 2020 13:12
15 Протокол вимірювання.pdf
02 вересня 2020 13:12
14 Паспорт ФХП Луганська.pdf
02 вересня 2020 13:12
13 Протокол якості газу.pdf
02 вересня 2020 13:12
1 Цінова пропозиція.pdf.p7s
02 вересня 2020 13:12
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 13:57
Електронний підпис
30 жовтня 2020 13:56
Електронний підпис
30 жовтня 2020 13:50
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 13:50
ГЛ ст.17.pdf
30 жовтня 2020 13:50
МВС з 13.10.pdf
30 жовтня 2020 13:50
Довідка.pdf
21 жовтня 2020 14:15
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:28
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:27
проект договору.pdf
02 вересня 2020 12:27
договір оренди майна.pdf
02 вересня 2020 12:26
Фін результати 2 квартал.pdf
02 вересня 2020 12:26
договір оренди авто.pdf
02 вересня 2020 12:26
пояснення на директора.pdf
02 вересня 2020 12:26
Баланс 2 квартал.pdf
02 вересня 2020 12:26
лист про ліцензію.pdf
02 вересня 2020 12:26
інформ лист про ФХП.pdf
02 вересня 2020 12:26
гл ст. 17.pdf
02 вересня 2020 12:26
довідка про працівників.pdf
02 вересня 2020 12:26
довідка мтб.pdf
02 вересня 2020 12:26
Витяг з ЄДР.pdf
02 вересня 2020 12:26
гл про санкції.pdf
02 вересня 2020 12:26
го щодо якості прир газу.pdf
02 вересня 2020 12:26
гл про довкілля.pdf
02 вересня 2020 12:26
гл дійсності 90 днів.pdf
02 вересня 2020 12:26
гл про мову.pdf
02 вересня 2020 12:26
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Конфіденційні документи

02 вересня 2020 12:26
Статут ТОВ Житомиргаз оригінал.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога замовника згідно розділу V, пункту 2 Тендерної документації

02 вересня 2020 12:26
паспорт директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога замовника згідно розділу V, пункту 2 Тендерної документації

02 вересня 2020 12:26
Рішення про призначення директора Благодарська О.О..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога замовника згідно розділу V, пункту 2 Тендерної документації

02 вересня 2020 12:26
Постанова на ліцензію (копія).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога замовника згідно розділу V, пункту 2 Тендерної документації

02 вересня 2020 12:26
відомості про учасника.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога замовника згідно розділу V, пункту 2 Тендерної документації

02 вересня 2020 12:26
лист згода персональних даних.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога замовника згідно розділу V, пункту 2 Тендерної документації

02 вересня 2020 12:25
Довідка про кредити Укрзаз.jpg

Обґрунтування конфіденційності

Вимога замовника згідно розділу V, пункту 2 Тендерної документації

02 вересня 2020 12:25
Витяг з Реєстру платників ПДВ оригінал.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога замовника згідно розділу V, пункту 2 Тендерної документації

02 вересня 2020 12:25
лист згода з іст умовами, проектом договору, умовами закупівлі.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога замовника згідно розділу V, пункту 2 Тендерної документації

02 вересня 2020 12:25
Рішення про надання згоди на вчинення правочину 2020.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога замовника згідно розділу V, пункту 2 Тендерної документації

02 вересня 2020 12:25
Довідка про кркдии Ощад.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога замовника згідно розділу V, пункту 2 Тендерної документації

02 вересня 2020 12:25
ІПН Благодарська О.О..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога замовника згідно розділу V, пункту 2 Тендерної документації

02 вересня 2020 12:25
НАКАЗ на прийняття Благодарської.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога замовника згідно розділу V, пункту 2 Тендерної документації

02 вересня 2020 12:25
Довідка про кредити Кліринг.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога замовника згідно розділу V, пункту 2 Тендерної документації

Публічні документи

02 вересня 2020 13:08
Електронний підпис
02 вересня 2020 13:07
Щодо несертефікації.pdf
02 вересня 2020 13:07
ФЗ УГР 1 кв 20 к.pdf
02 вересня 2020 13:07
ФЗ 2019 рік.pdf
02 вересня 2020 13:07
Установчі документи.PDF
02 вересня 2020 13:07
ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ.PDF
02 вересня 2020 13:07
Тендерна пропозиція.PDF
02 вересня 2020 13:07
Сертифікат газу.pdf
02 вересня 2020 13:07
Пивденний 26.08.pdf
02 вересня 2020 13:07
Пивденний 26.08-2.pdf
02 вересня 2020 13:07
Пивденний 26.08-1.pdf
02 вересня 2020 13:07
Луганськгаз.pdf
02 вересня 2020 13:07
Документи до тендеру.PDF
02 вересня 2020 13:07
Довідки з банків.pdf
02 вересня 2020 13:07
Глобус 26.08.pdf
02 вересня 2020 13:07
Відомості про учасника.PDF
02 вересня 2020 13:07
Витяг ПДВ.pdf
02 вересня 2020 13:07
Витяг з ЄДР (26.08.2020).PDF
02 вересня 2020 13:07
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 10:33
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:32
Фінансова спроможність.pdf
02 вересня 2020 10:32
Технічна специфікація.pdf
02 вересня 2020 10:32
Проект договору.pdf
02 вересня 2020 10:32
Паспорти ФХП на 01.08.2020р.PDF
02 вересня 2020 10:32
Лист-пояснення.pdf
02 вересня 2020 10:32
Довідка по ч.1 п.1-13 ст. 17.pdf

Конфіденційні документи

02 вересня 2020 10:32
Рішення зміна директора Фесенко.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Визначено тендерною документацією Замовника

02 вересня 2020 10:32
Лист-згода з умовами договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Визначено тендерною документацією Замовника

02 вересня 2020 10:32
Лист – згода на обробку персональних даних.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Визначено тендерною документацією Замовника

02 вересня 2020 10:32
Копія Статуту і рішення.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Визначено тендерною документацією Замовника

02 вересня 2020 10:32
КОПІЯ постанови НКРЕКП (ГАЗ ліцензія).PDF

Обґрунтування конфіденційності

Визначено тендерною документацією Замовника

02 вересня 2020 10:32
Копія паспорту директора ВЗ.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Визначено тендерною документацією Замовника

02 вересня 2020 10:32
Копія Опису.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Визначено тендерною документацією Замовника

02 вересня 2020 10:32
Копія Наказу на директора.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Визначено тендерною документацією Замовника

02 вересня 2020 10:32
КОПІЯ Довідки банка про рахунок та заборгованність 28.08.2020.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Визначено тендерною документацією Замовника

02 вересня 2020 10:32
Копія Витягу ПДВ.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Визначено тендерною документацією Замовника

02 вересня 2020 10:32
ІНН Фесенко Є.О. ВЗ.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Визначено тендерною документацією Замовника

02 вересня 2020 10:32
Довідка щодо наявності відомостей про наявність ліцензії в ліцензійному реєстрі НКРЕКП.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Визначено тендерною документацією Замовника

02 вересня 2020 10:32
Довідка Загальні відомості (реквізити).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Визначено тендерною документацією Замовника

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ"

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Рішення скасоване 150 450,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
Рішення скасоване 152 164,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:25
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Рішення скасоване 150 450,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 13:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Відхилено 150 450,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 13:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
Рішення скасоване 152 164,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
Відхилено 152 164,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ"
#39577504
Переможець 158 712,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 14:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 18:09

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

08 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

13 жовтня 2020 13:31
Електронний підпис

Документи

20 жовтня 2020 17:51
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:46
Нижньодуванська СР.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції 1. Номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-08-17-004512-a 2. Найменування учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" 3. Перелік виявлених невідповідностей: - Довідка що містить інформацію про раніше укладений аналогічний договір, за яким виконувались поставка товару за останні два роки, із зазначенням предмету договору, замовника та його контактної особи (прізвище, контактний телефон) надано не за встановленою формою. 4. Посилання на вимогу тендерної документації: Додаток №1 до Тендерної документації. 6. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка за нижченаведеною формою (Таблиця № 1), що містить інформацію про раніше укладений аналогічний договір, за яким виконувались поставка товару за останні два роки, із зазначенням предмету договору, замовника та його контактної особи (прізвище, контактний телефон) Відповідно до ч.9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин* з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. *Зазначений термін відлічується учасником в електронній систем закупівель з моменту публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ"
#39577504
158 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2021 18:06
Нижньдуванка проланг-2.pdf зміни до договору
11 січня 2021 17:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:37
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 08:54
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:52
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 14:06
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 14:04
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 13:13
Договір газ.pdf укладений
04 листопада 2020 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 41SB107-2788-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 41SB107-2788-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 41SB107-2788-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 41SB107-2788-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML