Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Нижньодуванська селищна рада Сватівського району Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 04335683 |
Місцезнаходження: | 92612, Україна , Луганська обл., смт. Нижня Дуванка, вул. Каштанова, б. 79 |
Контактна особа: |
Надія Захарова +380509375520 snv_nadiia@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2020 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2020 13:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2020 13:36 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою та можуть мати автентичний переклад на інші мови, що використовуються у міжнародній торгівлі. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, або однією з іноземних мов, що використовуються у міжнародній торгівлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 11:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2020 10:58 |
Перелiк_змiн.docx | |
17 серпня 2020 13:54 |
Тендерна_документацiя.docx |
18 серпня 2020 11:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 серпня 2020 10:58 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
17 серпня 2020 13:54 |
Тендерна_документацiя.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. У примітки до оголошення внесенно Інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, а саме: «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою та можуть мати автентичний переклад на інші мови, що використовуються у міжнародній торгівлі. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, або однією з іноземних мов, що використовуються у міжнародній торгівлі.»
Вимоги про усунення порушення
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Просимо Вас виключити з додатку 1 до Тендерної документації (таблиця 1) що містить інформацію про раніше укладений аналогічний договір, за яким використовувались поставка товару за останні два роки, із зазначенням предмету договору, замовника та його контактної особи(прізвище, контактний телефон).
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу незаконною тому що не є обґрунтованою та суттєво звужує коло можливих учасників тендеру та порушує принципи закупівель, створюється враження пропису умов тендерної документації «під одного учасника».
Скарги до процедури
Дата подання: 16 вересня 2020 17:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-26-000014 ● cdb029b374074b00811692ac4654dc99
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2021 13:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.08.2021 № 363
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17.12.2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу Держаудитслужби
в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.08.2021 № 363
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-08-17-004512-a 17.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-26 16:09:11
Запит про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-17-004512-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
На підставі яких документів внесені зміни до договору на постачання природного газу споживачу від 03.11.2020 № 41SB107-2788-20 щодо зміни планової ціни природного газу ?
Наголошуємо, що пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-09-13 15:56:03
пояснення
На підставі Висновку від 31 серпня 2021 року Державної аудиторської служби України Північно-Східний офіс Держаудитслужби Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, встановлено порушення в частині зміни ціни за одиницю товару без підтвердження коливання ціни товару на ринку. По встановленим порушенням повідомляємо. На нашу адресу постачальником ТОВ «Житомиргаз збуд» в листопаді направлено лист щодо наміру укласти додаткову угоду у зв’язку зміни ціни на постачання природного газу разом із експертним висновком № В-2064 від 02.11.2020 року. Листом № 107-Сл-4350-1220 від 15.12.2020 року ТОВ «Житомиргаз збуд» звернулося щодо зростання середньоринкових цін природного газу в Україні на підтвердження надано експертний висновок ТПП № В-2414 від 15.12.2020 року. Жодним із законодавчих актів або положень не містить регламентований перелік документів, який би підтвердив законність коливання ціни на ринку. Ознайомившись з зазначеними експертними висновками ми прийшли до згоди на підписання додаткових угод, так як законних підстав на відмову від підписання угод відсутні, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Також відмовою від підписання зазначених угод спричинило б припинення з боку постачальника ТОВ «Житомиргаз збуд» постачання газу до закладів загальної середньої освіти. Ми як розпорядники бюджетних коштів зобов’язані забезпечувати комунальними послугами заклади, які нам підпорядковуються. У разі же припинення постачальником ТОВ «Житомиргаз збуд» постачання газу заклади освіти залишились би без тепла, що спричинило б значну перешкоду у навчальному процесі дітей.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
152 184,00
UAH з ПДВ
|
150 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
155 720,00
UAH з ПДВ
|
152 164,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" |
158 712,00
UAH з ПДВ
|
158 712,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
178 160,00
UAH з ПДВ
|
178 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
180 234,00
UAH з ПДВ
|
180 234,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Рішення скасоване |
150 450,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 14:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Рішення скасоване |
152 164,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 14:25
|
|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Рішення скасоване |
150 450,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 13:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Відхилено |
150 450,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 13:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Рішення скасоване |
152 164,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 17:45
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Відхилено |
152 164,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 17:51
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" #39577504 |
Переможець |
158 712,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 14:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 18:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2021 18:06
|
Нижньдуванка проланг-2.pdf | зміни до договору |
11 січня 2021 17:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:37
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:54
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2020 14:06
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 13:13
|
Договір газ.pdf | укладений |
04 листопада 2020 13:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 41SB107-2788-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 41SB107-2788-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 41SB107-2788-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 41SB107-2788-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |