Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт, влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передачі тривожних сповіщень Синельниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Синельниківської міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Козацька,44
Очікувана вартість
727 417,87 UAH
UA-2020-08-17-004379-a 6a9ffb4525d54060bdcbfd4705db06c3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Петрівна Зіміна

+380993348804 osvita.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02124775
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., м.Синельникове, вул. Виконкомівська, 30
Контактна особа: Юлія Петрівна Зіміна
+380993348804
osvita.zakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 08:00
Очікувана вартість: 727 417,87 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 637,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


за кодом ДК 021:2015 - 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Встановлення протипожежного обладнання) Зміни до річного плану
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт, влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передачі тривожних сповіщень Синельниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Синельниківської міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Козацька,44
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул. Козацька,44 ЗНЗ 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 13:46
ПЗ.doc
17 серпня 2020 13:46
Оголошення СШ№6.docx
17 серпня 2020 13:46
Додаток №1.docx
17 серпня 2020 13:46
Додаток № 4 договір.docx
17 серпня 2020 13:46
Додаток № 3.docx
17 серпня 2020 13:46
Додаток 5 Лист-згода.docx
17 серпня 2020 13:46
Додаток 2.docx
17 серпня 2020 13:46
Visio-Схема розключення ППКП.pdf
17 серпня 2020 13:46
Visio-Специфікація СПС.pdf
17 серпня 2020 13:46
Visio-Специфікація СО.pdf
17 серпня 2020 13:46
Visio-План сетей СПС 1-3 этажи.pdf
17 серпня 2020 13:46
Visio-План сетей СПТС.pdf
17 серпня 2020 13:46
Visio-План сетей 1-3 этажи - СО.pdf
17 серпня 2020 13:46
Visio-Загальні дані.pdf
17 серпня 2020 13:46
Visio-Завдання на електрозабезп..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікати
Дата подання: 19 серпня 2020 11:21
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:51
Обгрунтуйте будь ласка вимогу на надання сертифікатів: Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління»; Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці".
Відповідь: Доброго дня! Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 гарантує якість надання послуг. Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання. Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Також виконані послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей повинні відповідати вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці, та захисту довкілля. Наявність у учасника сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» та сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)» в повному обсязі підтверджують вищевказані критерії та являються запорукою їх виконання. Отримати вищезазначені сертифікати якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, має кваліфікований персонал та матеріально-технічну базу, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню якостей Учасника, його спроможності щодо якісного та безпечного надання послуг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 726 990,00
UAH з ПДВ
726 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 17:30
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:28
Сертифікати ISO.pdf
26 серпня 2020 17:28
Сертификаты-3.pdf
26 серпня 2020 17:28
Сертификаты - 2.pdf
26 серпня 2020 17:28
Сертификаты - 1.pdf
26 серпня 2020 17:28
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 серпня 2020 17:28
Протокол навчання.pdf
26 серпня 2020 17:28
Посвідчення-2.pdf
26 серпня 2020 17:28
Посвідчення-1.pdf
26 серпня 2020 17:28
Посвідчення скан-2.pdf
26 серпня 2020 17:28
Посвідчення скан.pdf
26 серпня 2020 17:28
Оригінал Статуту.pdf
26 серпня 2020 17:28
опис.pdf
26 серпня 2020 17:28
Кошторис.pdf
26 серпня 2020 17:28
Копія Статуту.pdf
26 серпня 2020 17:28
Копія паспорту, ІПН.pdf
26 серпня 2020 17:28
Копія Наказу ДСНС.pdf
26 серпня 2020 17:28
Договір монтаж СПС ДМС.pdf
26 серпня 2020 17:28
Довідки.pdf
26 серпня 2020 17:28
Дипломи, трудові, ЦПХ.pdf
26 серпня 2020 17:28
Витяг з ЄДРПОУ 19.03.2020.pdf
26 серпня 2020 17:28
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 726 990,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 14:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
726 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 19:30
Звіт ЗНЗ 6.PDF укладений
29 грудня 2020 19:29
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 15:21
Додаток до договору.PDF укладений
11 вересня 2020 15:04
Договір.PDF укладений
11 вересня 2020 15:04

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 жовтня 2020 12:03
582 760,22 UAH UA068201720344231013172041499
Міськво
UA393348510000000002600583100
ТОВ "Системи протипожежного захисту"
Оплачений
27 жовтня 2020 12:03
107 166,80 UAH UA068201720344231013172041499
Міськво
UA393348510000000002600583100
ТОВ "Системи протипожежного захисту"
Оплачений
30 листопада 2020 12:21
996,15 UAH UA068201720344231013172041499
Відділ освіти Син-ської міської ради
UA393348510000000002600583100
ТОВ "Системи протипожежного захисту"
Оплачений
30 листопада 2020 12:21
36 066,83 UAH UA068201720344231013172041499
Відділ освіти Син-ської міської ради
UA393348510000000002600583100
ТОВ "Системи протипожежного захисту"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 726 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 121 165,00 UAH)