Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Профнастил С-10/0,4 RAL 1015, Профнастил С-10/0,4 RAL 5005
Очікувана вартість
2 763,00 UAH
UA-2020-08-17-003799-a aed10a2303074c82ab18d2f6b1215b26
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Томкова

+380678969166 tomkova1988@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Казанківська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04375292
Місцезнаходження: 56002, Україна , Миколаївська обл., смт. Казанка, вул. Миру, буд. 228
Контактна особа: Юлія Томкова
+380678969166
tomkova1988@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


відповідно до специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9.04 штуки
Профнастил С-10/0,4 RAL 1015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56002, Україна, Миколаївська область, Казанка, Миру 228
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
11.9 штуки
Профнастил С-10/0,4 RAL 5005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56002, Україна, Миколаївська область, Казанка, Миру 228
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за рахунок коштів місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

17 серпня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УВАРОВА МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3147422863
Переможець 2 763,00
UAH
17 серпня 2020 13:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 13:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 763,00
UAH