Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі санепідемстанції ДУ «ТМО МВС України по Миколаївській області» по вул. Флотська, 71 в м. Миколаєві)
Очікувана вартість
2 676 209,00 UAH
UA-2020-08-17-003499-c 18e0bae7b4d842958097209887257e8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яровенко Віталія Олександрівна

+380951897497 tmo_nikolaev@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Територіальне медичне об'єднання МВС України по Миколаївській області"
Код ЄДРПОУ: 08734534
Місцезнаходження: 54025, Україна , Миколаївська обл., МИКОЛАЇВ, вул. Флотська, буд. 71
Контактна особа: Яровенко Віталія Олександрівна
+380951897497
tmo_nikolaev@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 13:58
Початок аукціону: 03 вересня 2020 13:58
Очікувана вартість: 2 676 209,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 381,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі санепідемстанції ДУ «ТМО МВС України по Миколаївській області» по вул. Флотська, 71 в м. Миколаєві)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі санепідемстанції ДУ «ТМО МВС України по Миколаївській області» по вул. Флотська, 71 в м. Миколаєві)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54025, Україна, Миколаївська область, Миколаъв, вул. Флотська, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), згідно з фактично виконаними роботами, в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту їх підписання Сторонами. Пiсляоплата 5 Банківські 70
Підписання договору Перед початком робіт Підряднику здійснюється попередня оплата на придбання матеріальних ресурсів для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі 30% від загального обсягу робіт, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата перераховується Підряднику протягом 5 (п’яти) банківських з моменту підписання договору. Аванс 5 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 15:43
ТД будівля.doc
17 серпня 2020 15:43
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-17-003499-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО", Код ЄДРПОУ:34033573
Дата подання: 08 вересня 2020 14:18
Вимога
Вимагаємо скасувати дискваліфікацію ТОВ СП "АЛЬТУС-ПРО"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2020 15:56
Дякуємо за вимогу UA-2020-08-17-003499-c.b1! Тендерним комітетом її уважно розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо таке.
По-перше, повідомляємо вам, що ви не скористалися вашим правом, передбаченим частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та не звернулися до нас через електронну систему закупівель не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. У разі вашого вчасного звернення вам було б надано вичерпні роз’яснення щодо тендерної документації, а у разі необхідності внесено до неї зміни тощо.
По-друге, відносно «- абз.2 п.1 ч.1.ст. 31 - посилається на абз.1 ч.3 ст. 22 «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Незрозуміла позиція тендерного комітету щодо цього пункту відмови»* повідомляємо таке. Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі «не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». Абзацем 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Для «зрозумілості нашої позиції щодо цього пункту відмови» наводимо витяг із нашого протоколу № 1 від 07.09.2020 року засідання тендерного комітету, у якому зазначені підставі відхилення вашої тендерної пропозиції на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме:
«…Також, Учасником проігноровано вимогу тендерної документації у частині надання у складі тендерної пропозиції довідки або іншого документу, виданого територіальними органами Державної фіскальної служби України за місцем реєстрації Учасника про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах у національній валюті, а отже наявні підстави для відхилення його тендерної пропозиції на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Крім того, Учасником у складі його тендерної пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації, не надано інформацію про авторизований електронний майданчик через який ним подано тендерну пропозицію. Секретар тендерного комітету Яровенко В.О. окремо зауважила, що Учасником завантажено довідку про авторизований електронний майданчик через який ним подано тендерну пропозицію (Вих. №11 від 26.08.2020 р.), однак її завантажено 05.09.2020 о 14.34, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи той факт, що відповідно до частини 16 статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а означена довідка не відноситься до такої інформації та/або до таких документів – вона не є складовою пропозиції Учасника, а отже також наявні підстави для відхилення його тендерної пропозиції на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Секретар тендерного комітету Яровенко В.О. також наголосила, що у складі тендерної пропозиції Учасник не підтвердив те, що він не має жодних відношень з особами, до яких застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи та на підтвердження цього не надав відповідний гарантійний лист, а отже також наявні підстави для відхилення його тендерної пропозиції на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Також, у складі тендерної пропозиції, Учасник не погодився з тим, що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, а отже також наявні підстави для відхилення його тендерної пропозиції на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Тендерною документацією також було передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів: … 3) документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у пункті 6 цього розділу тендерної документації та Додатку 3;». До інших вимог до предмета закупівлі, встановленими у Додатку 3, також відносилися і загальні вимоги. Загальними вимогами було встановлено низку зобов’язань, а саме - не використовувати/придбавати під час виконання робіт матеріали виробництва країни-агресора – Російської Федерації; - не використовувати/придбавати під час виконання робіт обладнання виробництва країни-агресора – Російської Федерації; - не використовувати/придбавати під час виконання робіт матеріально-технічні ресурси виробництва країни-агресора – Російської Федерації. Таким чином, у складі пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження відповідності його тендерної пропозиції іншим вимогам, а саме – загальним вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку 3, оскільки відсутнє документальне підтвердження всіх вищезазначених зобов’язань, а отже також наявні підстави для відхилення його тендерної пропозиції на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону…».
Крім того, враховуючи той факт, що ви «Уважно вивчили зміст Протоколу № 1 від 07.09.2020 р. засідання тендерного комітету», то ви, авжеж безумовно звернули увагу на те, що розгляд вашої Пропозиції відбувався не тільки у суворій відповідності вимогам чинного законодавства з питань публічних закупівель, а також і зокрема, на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на це, вважаємо за доцільне ознайомити вас з рішенням Уповноваженого органу оскарження № 12203-р/пк-пз від 19.06.2020 (копія додається), у якому відсутність документу, передбаченого тендерною документацією визнається Уповноваженим органом оскарження як те, що «Переможець не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
По-третє, відносно «ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» надав усі документи, зміст яких відповідає тендерної документації Замовника. Несвоєчасне надання довідки про авторизований майданчик не може бути причиною у відхиленні нашої пропозиції. Таким чином можна було вимагати довідку про те, якою операційною системою користується Учасник.»* повідомляємо таке. Як ви й самі розумієте, ваше твердження, що «ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» надав усі документи, зміст яких відповідає тендерної документації Замовника» щонайменше не відповідає дійсності. Перелік документів, які ви не надали у складі вашої тендерної пропозиції визначено у протоколі № 1 від 07.09.2020 року засідання нашого тендерного комітету. Крім того, «несвоєчасне надання довідки», у тому числі й «про авторизований майданчик», якраз і є однією з обґрунтованих підстав для відхилення вашої тендерної пропозиції. Як вже наголошувалося вище, це підтверджується численними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно й вищезазначеним рішенням № 12203-р/пк-пз від 19.06.2020 (копія додається). Відносно «несвоєчасності надання довідки», повідомляємо, що відповідно до частини 16 статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В усіх інших випадках, документи подані після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону. Це також, підтверджується численними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно рішенням № 14379-р/пк-пз від 24.07.2020 (копія додається).
По-четверте, відносно «Надання зайвих довідок, з окрема за п.1 та п.7 ч.1 ст.17 Закону, не може бути також підставою у відхиленні, тому що жодна стаття цього Закону не передбачає відхилення пропозиції Учасника з причини надання додаткової / зайвої інформації на розсуд Учасника.»* повідомляємо таке. Відповідно до частини 4 статті 17 Закону – Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої означеної статті. Така ж норма є наявною у нашій тендерній документації, однак, учасники повинні були погодитися з нею у складі тендерних пропозицій: «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, однак, учасники повинні погодитися з цим у складі їх тендерних пропозицій». Відсутність у вашій тендерній пропозиції не «зайвих довідок», не «додаткової/зайвої інформації», а саме погодження з вищезазначеним, і є однієї з підстав для відхилення вашої тендерної пропозиції на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
По-п’яте, відносно «Щодо не використання матеріалів, обладнання, ресурсів та інш. країни-агрессора, то зазначаємо, що наприкінці Технічного завдання є посилання Замовника на ці умови, тому наявність печатки підприємства та підпису уповноваженої особи свідчить про згоду вищезазначеними умовами. В тендерної документації Замовника немає вимог до надання такої довідці окремо.»* повідомляємо таке. Тендерною документацією було передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів: … 3) документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у пункті 6 цього розділу тендерної документації та Додатку 3;». До інших вимог до предмета закупівлі, встановленими у Додатку 3, також відносилися і загальні вимоги. Загальними вимогами було встановлено низку зобов’язань, а саме - не використовувати/придбавати під час виконання робіт матеріали виробництва країни-агресора – Російської Федерації; - не використовувати/придбавати під час виконання робіт обладнання виробництва країни-агресора – Російської Федерації; - не використовувати/придбавати під час виконання робіт матеріально-технічні ресурси виробництва країни-агресора – Російської Федерації. Таким чином, у складі вашої тендерної пропозиції відсутнє документальне підтвердження відповідності вашої тендерної пропозиції іншим вимогам, а саме – загальним вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку 3. Не є документальним підтвердження всіх вищезазначених зобов’язань їх просте дублювання в технічному завданні, яке підписане і скріплене печаткою, без зазначення, наприклад «погоджено», або «учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬТУС-ПРО» зобов’язується…» тощо. На підтвердження цього, радимо ознайомитися, наприклад, з рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10798-р/пк-пз від 01.06.2020 (копія додається).
По-шосте, відносно «Також в тендерної документації Замовника немає вимоги надати довідку з ДФС про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах. В черговий раз незрозуміло якою ТД мав на увазі Замовник, чи до змін від 17.08.2020р. , чи останньою..»* повідомляємо таке. Нашу тендерну документацію для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт будівлі санепідемстанції ДУ «ТМО МВС України по Миколаївській області» по вул. Флотська, 71 в м. Миколаєві» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) затверджено рішенням тендерного комітету, протокол №5 від 17.08.2020 р. Жодні зміни до неї не вносилося та вона не викладалася у новій редакції, що підтверджується інформацією в електронній системі закупівель, доступ до якої є вільним. Крім того, у нашій тендерній документації наявна така вимога: «- документ, що підтверджує валюту тендерної пропозиції та реквізити учасника для укладання договору - довідка або інший документ виданий територіальними органами Державної фіскальної служби України за місцем реєстрації учасника про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах у національній валюті, який обов’язково надається учасниками у складі їх тендерних пропозицій;». Відсутність у вашій тендерній пропозиції такої довідки, або іншого відповідного документу, виданого відповідними органами Державної фіскальної служби України, і є однієї з підстав для відхилення вашої тендерної пропозиції на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
По-сьоме, відносно «Щодо не надання гарантійного листа про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів - такий гарантійний лист існує в складі пропозиції як додаток 5 до ТД, основний текст нашого гарантійного листа повністю співпадає з текстом оригіналу.»* повідомляємо таке. У тендерній документації було встановлено вимогу, що учасник також у складі своєї тендерної пропозиції повинен підтвердити те, що він не має жодних відношень з особами, до яких застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи й на підтвердження надати гарантійний лист, що до учасника зокрема не застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи. Таким чином, кожен учасник нашої закупівлі повинен був підтвердити, що «він не має жодних відношень з особами, до яких застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи» та, що «до учасника зокрема не застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи». У складі тендерної пропозиції ви не підтвердили те, що ви не маєте жодних відношень з особами, до яких застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи, а отже також наявні підстави для відхилення вашої тендерної пропозиції на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. На підтвердження цього, радимо ознайомитися, наприклад, з рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12761-р/пк-пз від 11.09.2019 (копія додається).
По-восьме, відносно «Згідно додатку 1 ТД Замовника мається на увазі надання довідок у довільної формі, що було досконально зроблено Учасником. Вся необхідна інформація надана у всіх трьох довідках до додатку 1.»* повідомляємо таке. Наскільки ми можемо зрозуміти цю вашу вимогу, то ви, мабуть, наполягаєте на тому, що вами було повністю усунуто невідповідності у інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (Вих. №5 від 26.08.2020 р.), у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. №4 від 26.08.2020 р.) та у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (Вих. №3 від 26.08.2020 р.). Невідповідності, на вашу суб’єктивну думку, було усунуто шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме розміщення: - довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (Вих. №1 від 05.09.2020 р.), - довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. №2 від 05.09.2020 р.) та довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору (Вих. №3 від 05.09.2020 р.). Однак, як вже нами зазначалося у протоколі № 1 від 07.09.2020 засідання нашого тендерного комітету, в означених довідках вами не було наведено відповідні описи, які вимагалися у Додатку 1 Документальне підтвердження Учасником інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Крім того, у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (Вих. №1 від 05.09.2020 р.) не наведено відповідну інформацію про матеріально-технічні ресурси, які знаходяться у вашій власності, або використовуються вами на договірних засадах та які ви повинні мати для виконання робіт, що є предметом закупівлі, та наявність яких необхідно підтвердити під час участі у тендері. Крім того, відносно «технологій виконання робіт, аналогічним вищезазначеним» вами не наведено дані про саме сукупність методів і процесів у певній галузі будівництва, а також не має опису безпосередньо засобів будівництва. Таким чином, ви не виправили виявлені нами після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані вами у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення нами в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а отже наявні підстави для відхилення вашої тендерної пропозиції на підставі абзаців 2, 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Вказане підтверджується, зокрема, рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13725-р/пк-пз від 15.07.2020 (копія додається).
По-дев’яте, відносно «- абз. 3 п. 1 ч.1 ст. 31 - нібито Учасник надав у складі своєї пропозиції недостовірну інформацію. Вважаємо цей пункт як упереджене та дискримінаційне ставлення щодо Учасника, яке не має під собою ніякого обґрунтування. - абз. 6 п. 1 ч.1 ст. 31 - нібито Учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції. Таке ствердження взято з нізвідки. Замовник гірко помилився у своїх розрахунках.»* повідомляємо таке. Вважаємо за доцільне поінформувати вас про те, що абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі з підстави «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;», а абзац 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі з підстави «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;». Ми не відхиляли вашу тендерну пропозицію на підставі абзацу 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, який передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі з підстави «зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;» та на підставі абзацу 7 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, який передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі з підстави «не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;». Таким чином, з метою правильного розуміння вимог чинного законодавства України, у тому числі з питань публічних закупівель, радимо вам, наприклад, «розрахувати» нумерацію абзацу 11 пункту 4 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» у минулій редакції, а саме:
«забезпечення функціонування ринку електричної енергії, ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку, балансуючого ринку, ринку допоміжних послуг, а також надання послуг адміністратора розрахунків, адміністратора комерційного обліку, оператора ринку, гарантованого покупця відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», надання допоміжних послуг на ринку допоміжних послуг та послуг із забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії»;
(абзац одинадцятий пункту 4 частини першої статті 1
у редакції Закону України від 13.04.2017 р. № 2019-VIII)»

По-десяте, відносно «Вважаємо, що ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» надало всю необхідну документацію у складі тендерної пропозиції, жодних порушень законодавства не має. Вимагаємо скасувати дискваліфікацію Учасника ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» як помилково прийняте рішення.»* повідомляємо таке. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Учасник ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» прийняв помилкове рішення, що нібито ним надано всю необхідну документацію у складі тендерної пропозиції та що жодних порушень законодавства не має. Крім того, оскільки, чинним законодавством України з питань публічних закупівель не передбачена жодна процедура «дискваліфікації Учасника», то й скасування її є неможливим.



* стилістика, синтаксис, орфографія і пунктуація автора вимоги збережені
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

08 вересня 2020 14:18
Вимога 08.09.pdf

Документи

10 вересня 2020 15:56
Рішення від 01.06.2020 №10798.pdf
10 вересня 2020 15:56
Рішення від 11.09.2019 № 12761.pdf
10 вересня 2020 15:56
Рішення від 19.06.2020 № 12203.pdf
10 вересня 2020 15:56
Рішення від 15.07.2020 №13725.pdf
10 вересня 2020 15:56
Рішення від 24.07.2020 № 14379.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО" 2 607 000,00
UAH з ПДВ
2 607 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Пік-Гарант" 2 673 902,40
UAH з ПДВ
2 673 902,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОР-Л" 2 676 202,00
UAH з ПДВ
2 676 202,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ІНЖЕНЕРНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "КУБ" 2 676 209,00
UAH з ПДВ
2 676 209,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2020 14:36
Електронний підпис
05 вересня 2020 14:34
Орендоване обладнання.pdf
05 вересня 2020 14:34
Довідка №2.pdf
05 вересня 2020 14:34
Довідка №3.pdf
05 вересня 2020 14:34
Довідка №1.pdf
05 вересня 2020 14:34
Договір Казначейство 2018.pdf
05 вересня 2020 14:34
Відгук Казначейство.pdf
05 вересня 2020 14:34
Акт Казначейство.pdf
01 вересня 2020 13:40
Електронний підпис
01 вересня 2020 13:39
ЛIЦЕНЗIЯ.pdf
01 вересня 2020 13:39
Ліцензія перелік.pdf
01 вересня 2020 13:39
ДОЗВIЛ.pdf
01 вересня 2020 13:39
Обладнання.pdf
01 вересня 2020 13:39
Працівники.pdf
01 вересня 2020 13:39
Проект договору.pdf
01 вересня 2020 13:39
Субпідряд.pdf
01 вересня 2020 13:39
Технічне завдання.pdf
01 вересня 2020 13:39
Довідка ст.17.pdf
01 вересня 2020 13:39
Довідка ч.2 ст.17.pdf
01 вересня 2020 13:39
Досвід.pdf
01 вересня 2020 13:39
Інформ довідка.pdf
01 вересня 2020 13:39
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
01 вересня 2020 13:39
Кошторисні розрахунки.pdf
01 вересня 2020 13:39
Захист довкілля.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 14:01
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:54
Гарантійний лист
08 вересня 2020 13:54
Листи-зобов'язання
08 вересня 2020 13:54
Лист-погодження
08 вересня 2020 13:54
Квитанція
01 вересня 2020 16:49
Електронний підпис

Публічні документи

30 вересня 2020 14:34
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:26
ч.2 ст.17.pdf
30 вересня 2020 14:26
Лицензия.pdf
30 вересня 2020 14:03
Довідка ДПС.pdf
30 вересня 2020 11:52
ст 17.pdf
30 вересня 2020 11:52
ст 17 2.pdf
30 вересня 2020 11:52
ст 17 2 2.pdf
30 вересня 2020 11:52
несудимость.pdf
30 вересня 2020 11:52
налоговая.pdf
11 вересня 2020 12:46
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:48
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:31
19. Об'єктний кошторис.pdf
31 серпня 2020 09:31
17. Локальні кошториси.pdf
31 серпня 2020 09:31
14. Договірна ціна.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 18:04
Електронний підпис
31 серпня 2020 18:04
Електронний підпис
31 серпня 2020 18:02
Vityag.pdf
31 серпня 2020 18:02
Vityag PDV.pdf
31 серпня 2020 18:02
Nakaz.pdf
31 серпня 2020 18:02
Статут ТОВ _ТЦ КУБ 2018.pdf
31 серпня 2020 18:02
Стаття 17.pdf
31 серпня 2020 18:02
Протокол №1 ТОВ КУБ.pdf
31 серпня 2020 18:02
Виписка статистика.pdf
31 серпня 2020 18:02
2.pdf
31 серпня 2020 18:02
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО"

ТОВ "Пік-Гарант"

ТОВ "ВЕКТОР-Л"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ІНЖЕНЕРНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "КУБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО"
#34033573
Відхилено 2 607 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 13:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 15:27
ТОВ "Пік-Гарант"
#13871475
Відхилено 2 673 902,40
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 15:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 15:37
ТОВ "ВЕКТОР-Л"
#41855066
Переможець 2 676 202,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 15:05

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом Державної установи «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Миколаївській області», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО", виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось нашою тендерною документацією. З огляду на вищевикладене, керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагаємо учаснику закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО" усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Перелік виявлених невідповідностей: - надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО" Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (Вих. №5 від 26.08.2020р.) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1); - надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО" Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. №4 від 26.08.2020 р.) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1); - надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО" Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (Вих. №3 від 26.08.2020 р.) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У разі відсутності в Законі термінів, визначених тендерною документацію, такі терміни вживаються у наступних значеннях: - матеріально-технічна база - сукупність площ (приміщень), матеріально-технічних ресурсів, які знаходяться у власності учасника, або використовуються ним на договірних засадах та які він повинен мати для виконання робіт, що є предметом закупівлі, та наявність яких необхідно підтвердити під час участі у тендері; - обладнання - допоміжні засоби, що використовуватимуться учасником для виконання робіт, та знаходяться у власності учасника, або використовуються ним на договірних засадах; - технологія – сукупність методів і процесів у певній галузі будівництва, а також опис засобів будівництва; Додаток 1 Документальне підтвердження Учасником інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник надає у складі тендерної пропозиції (відповідно до вимог цієї тендерної документації): - довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - довідку із описом та зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - складену у відповідності до вимог тендерної документаціїдовідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із описом та зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.

Документи

07 вересня 2020 13:37
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:32
Протокол 1 від 07.09.2020.pdf
03 вересня 2020 14:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом Державної установи «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Миколаївській області», під час розгляду тендерної пропозиції учасникаТОВ «Пік-Гарант»,виявленоневідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось нашою тендерною документацією. З огляду на вищевикладене, керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагаємо учаснику закупівлі ТОВ «Пік-Гарант»усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Перелік виявлених невідповідностей: - надана у складі тендерної пропозиції учасникаТОВ «Пік-Гарант»Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(Вих. №310 від «31» серпня 2020року)не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1); - надана у складі тендерної пропозиції учасникаТОВ «Пік-Гарант»Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. №311 від «31» серпня 2020 року) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1); - надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Пік-Гарант» Довідка про наявність у Учасникадосвіду виконання аналогічних договорів(Вих. №312 від «31» серпня 2020 року) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У разі відсутності в Законі термінів, визначених тендерною документацію, такі терміни вживаються у наступних значеннях: - матеріально-технічна база - сукупність площ (приміщень), матеріально-технічних ресурсів, які знаходяться у власності учасника, або використовуються ним на договірних засадах та які він повинен мати для виконання робіт, що є предметом закупівлі, та наявність яких необхідно підтвердити під час участі у тендері; - обладнання - допоміжні засоби, що використовуватимуться учасником для виконання робіт, та знаходяться у власності учасника, або використовуються ним на договірних засадах; - технологія – сукупність методів і процесів у певній галузі будівництва, а також опис засобів будівництва; Додаток 1 Документальне підтвердження Учасником інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник надає у складі тендерної пропозиції (відповідно до вимог цієї тендерної документації): - довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - довідку із описом та зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - складену у відповідності до вимог тендерної документаціїдовідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із описом та зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.

Документи

10 вересня 2020 15:02
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:01
протокол 1 від 10.09.2020.pdf
07 вересня 2020 13:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Тендерним комітетом Державної установи «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Миколаївській області»,під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕКТОР-Л», виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось нашою тендерною документацією. З огляду на вищевикладене, керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагаємо учаснику закупівлі ТОВ «ВЕКТОР-Л» усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Перелік виявлених невідповідностей: - надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕКТОР-Л» Довідка із описом та зазначенням наявності в учасника ТОВ «ВЕКТОР-Л» обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(№003499-03 від 28.08.2020 р.)не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1); - надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕКТОР-Л» Довідка із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(№003499-04 від 28.08.2020 р.) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1); - надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕКТОР-Л» Довідка із описом та зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору(№003499-05 від 28.08.2020 р.)не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У разі відсутності в Законі термінів, визначених тендерною документацію, такі терміни вживаються у наступних значеннях: - матеріально-технічна база - сукупність площ (приміщень), матеріально-технічних ресурсів, які знаходяться у власності учасника, або використовуються ним на договірних засадах та які він повинен мати для виконання робіт, що є предметом закупівлі, та наявність яких необхідно підтвердити під час участі у тендері; - обладнання - допоміжні засоби, що використовуватимуться учасником для виконання робіт, та знаходяться у власності учасника, або використовуються ним на договірних засадах; - технологія – сукупність методів і процесів у певній галузі будівництва, а також опис засобів будівництва; Додаток 1 Документальне підтвердження Учасником інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник надає у складі тендерної пропозиції (відповідно до вимог цієї тендерної документації): - довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - довідку із описом та зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із описом та зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОР-Л"
#41855066
2 676 202,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:24
додаткова угода 9.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 12:10
додаткова угода 8_145.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 12:10
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 16:16
додаткова угода 7_145.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 16:16
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 16:29
додаткова угода 6_145.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
04 липня 2021 23:43
додаткова угода 5_145.pdf зміни до договору
04 липня 2021 23:42
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 12:59
додаткова угода 4_145.pdf зміни до договору
20 травня 2021 12:59
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 16:48
додаткова угода 3 145.jpg зміни до договору
05 квітня 2021 16:47
додаток 2 доп угоде 3.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:47
Додаткова угода 2 до договору 145.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:44
Додаткова угода 2 до договору 145.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:44
додаток 2 доп угоде 3.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:25
додаткова угода 3 145.jpg зміни до договору
05 квітня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 13:25
Додаткова угода 2 до договору 145.pdf зміни до договору
02 березня 2021 13:21
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 14:23
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 13:26
договір 145.pdf укладений
20 листопада 2020 13:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до календарного плану робіт та плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну дії договору. Строк виконання робіт до 31 березня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору продовжено до 21 травня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк (термін) виконання робіт подовжено до 30 червня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк (термін) виконання робіт подовжено до 31 липня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк (термін) виконання робіт подовжено до 15 жовтня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк (термін) виконання робіт подовжено до 15 грудня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору та строк виконання робіт подовжено до 28 лютого 2022 року. Внесено зміни до плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовженя строку дії договору до 31.03.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML