Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Медичні вироби для електрофізіології та кардіостимуляції (електроди до тимчасового електрокардіостимулятора; двокамерні ШВРС без частотної адаптацією режим (DDD); двокамерні ШВРС з частотною адаптацією режим (DDDR); однокамерні кардіовертери-дефібрилятори ICD-VR; двокамерні кардіовертери-дефібрилятори ICD-DR; кардіоресинхронізуючі пристрої CRT-P; кардіоресинхронізуючі кардіовертери-дефібрилятори CRT-D; керованний аблаційний катетер; керований діагностичний 10-полюсний катетер для картування коронарного сінуса; інтродюсери 7F з гемостатичним клапаном: інтродюсери 8F з гемостатичним клапаном; електроди для стимуляції HIS (електроди для стимуляції пучка Гіса), Код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, НКМВ 024:2019: відведення для черезшкірної електростимуляції (код – 35751); імплантівний двокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний (код - 47265); імплантівний двокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний (код - 47265); дефібрилятор однокамерний, що імплантується (код - 35852); кардіовертер-дефібрилятор, що імплантується двокамерний (код – 37265); імплантівний трикамерний (бівентрикулярний) електроакардіостимулятор (код – 47263); кардіохірургічний ресинхронізувальний терапевтичний імплантівний дефібрилятор (код – 47270); відновлений крізьшкірний катетер для картування серця, разового застосування (код - 46359); черезшкірний катетер для картування серця, одноразового застосування (код - 46355); катетер для введення (код - 10678); відведення кардіостимулятора / дефібрилятора (код – 36241))»
«Medical devices for electrophysiology and pacing (electrodes to a temporary pacemaker; two-chamber SHVRS without frequency adaptation mode (DDD); two-chamber SHVRS with frequency adaptation mode (DDDR); single-chamber cardioverters-defibrillators ICD-DR card; CRT-P devices, cardioresynchronizing cardioverters-defibrillators CRT-D, guided ablation catheter, guided diagnostic 10-pole catheter for coronary sinus mapping, 7F introductors with hemostatic valve: 8F stimulators with hemostatic valve; ), Code DK 021: 2015: 33180000-5 - Equipment for maintaining the physiological functions of the body, NKMV 024: 2019: lead for percutaneous electrical stimulation (code - 35751), implantable two-chamber pacemaker, frequency-adaptive (code - 47265), implantable two-chamber electro , frequency-adaptive (code - 4 7265); implantable single-chamber defibrillator (code - 35852); implantable cardioverter-defibrillator (code - 37265); implantable three-chamber (biventricular) pacemaker (code - 47263); cardiac surgical resynchronizing therapeutic implant defibrillator (code - 47270); restored percutaneous catheter for cardiac carding, single use (code - 46359); percutaneous catheter for cardiac carding, single use (code - 46355); catheter for insertion (code - 10678); removal of the pacemaker / defibrillator (code - 36241))»
Очікувана вартість
6 166 800,00 UAH
UA-2020-08-17-002241-b 070b2614b793448daaad54731db63dd4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Падалка Дмитро Юрійович

+380442497004 2497004@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа “Національний науковий центр “Інститут кардіології імені академіка М. Д. Стражеска” Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011893
Вебсайт: https://strazhesko.org.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Народного Ополчення,5
Контактна особа: Падалка Дмитро Юрійович
+380442497004
2497004@gmail.com
Додаткові контактні особи: Padalka Dmytro Yuriiovych
+380442497004
2497004@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Institution "National Research Center" Institute of Cardiology named after Academician MD Strazhesko "of the National Academy of Medical Sciences of Ukraine
National ID: 02011893
Contact point: Padalka Dmytro
+380442497004
2497004@gmail.com
Additional contacts: Padalka Dmytro Yuriiovych
+380442497004
2497004@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 07:30
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 07:30
Очікувана вартість: 6 166 800,00 UAH з ПДВ
Publication date: 17 серпня 2020 17:47
Enquiries until: 08 вересня 2020 07:30
Complaints submission until: до 14 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 вересня 2020 07:30

Information

Estimated total value: 6 166 800 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими ніж українською або російською мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути Згорнути
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian. Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in languages other than Ukrainian or Russian, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

17 серпня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 17:48
Тендерна документація.doc
17 серпня 2020 17:48
Проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-17-002241-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство "Елестім-У", Код ЄДРПОУ:30368833
Дата подання: 07 вересня 2020 13:56
Зауваження до медико-технічних вимог
У медико-технічних умовах на ШВРС зазначена умова:
-Можливість контролю за нав’язуванням ритму ШВРС (контроль захвату) та автоматичне регулювання амплітуди стимуляції при шлуночковому ритмоведенні.
Це хороша функція, але ШВРС може нормально працювати і без неї. А в деяких випадках, на приклад, при реімплантації ШВРС з електродом іншого виробника, ця функція може взагалі працювати неадекватно і її доводиться зовсім відключати.
Але наявність цієї функції значно збільшує вартість ШВРС. Якщо прибрати цю вимогу в МТВ на ШВРС, Замовник може заощадити до 20-30% від запланованої вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2020 12:34
Доброго дня! За результатами розгляду вимоги UA-2020-08-17-002241-B.B1 тендерний комітет ДУ «Національний науковий центр "Інститут кардіології імені академіка М.Д. Стражеска» НАМН України повідомляє наступне:
Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Можливість контролю за нав’язуванням ритму ШВРС (контроль захвату) та автоматичне регулювання амплітуди стимуляції при шлуночковому ритмоведенні відповідає за безпеку пацієнта та економію заряду ШВРС. Подібна функція є стандартною для виробників відповідної продукції, таких як: Medtronic, Biotronic, St. Jude, Abbott, Boston та інших.
Таким чином, тендерна документація на закупівлю UA-2020-08-17-002241-b, не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників, а тому Вашу вимогу за номером UA-2020-08-17-002241-B.B1 залишено «без задоволення».

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 - Електроди до тимчасового електрокардіостимулятора
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1 - Electrodes to a temporary pacemaker
Current status: Complete
Estimated total value: 40 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 15 жовтня 2020 12:09
Auction planned date: 15 жовтня 2020 12:09
Закінчення: 15 жовтня 2020 12:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 шт
Електроди до тимчасового електрокардіостимулятора
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35751 — Відведення для черезшкірної електростимуляції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, місто Київ / city of Kyiv, вул. Народного Ополчення, 5 / Narodnoho Opolchennia str., 5
Дата доставки: 28 грудня 2020

Electrodes to a temporary pacemaker
CPV: 33180000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику по факту поставки Товару протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару / Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими ніж українською або російською мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову / The Customer shall pay for the Goods to the Supplier upon delivery of the Goods within 30 calendar days from the date of receipt of the Goods / Language (languages) in which the tender offers must be prepared: during the procurement procedure all documents related to the tender offer drawn up directly by the bidder , are taught in Ukrainian. Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender offer, presented in languages other than Ukrainian or Russian, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 жовтня 2020
UA-2020-08-17-002241-b070b2614b793448daaad54731db63dd4
Найменування: Державна установа “Національний науковий центр “Інститут кардіології імені академіка М. Д. Стражеска” Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011893
Місцезнаходження: 03151, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Народного Ополчення,5
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ МЕДІДЕЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФЛАУЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 14:39

Документи

18 вересня 2020 07:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

I) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: І.) учасником (ТОВ «ФЛАУЕР») документально не підтверджено право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю посадовою особою або представником учасника. II) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: ІІ.) учасником (ТОВ «ФЛАУЕР») не виконано вимоги пункту 3.1.3 Тендерної документації. III) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: ІІІ.) учаснику надати (шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель протягом 24 годин): 1) відомості про керівника та особу/-іб (довідка в довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або на укладання договору про закупівлю (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці); 2) документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції та підписання документів за результатами процедури закупівлі, а саме: копія виписки з протоколу засновників; копія наказу про призначення (для юридичних осіб); оригінал довіреності, доручення або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів, тощо. У разі наявності вимоги щодо затвердження договору, коли сума договору перевищує суму визначену статутом, необхідно надати дозвіл (або інший документ) засновників (або інших осіб), відповідно до положень статуту підприємства, щодо права на укладання директором (іншою уповноваженою особою) підприємства договору. 3) копія Статуту або іншого установчого документу в останній редакції. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника. (у разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (оригінали або копії документів завірені належним чином)).

Документи

18 вересня 2020 07:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:07
public_doc (8).pdf
21 жовтня 2020 13:07
public_doc (8).p7s
21 жовтня 2020 13:07
Dovidka_20275477470210071705.pdf.p7s
21 жовтня 2020 13:07
Dovidka_20275477470210071705.pdf
21 жовтня 2020 13:07
Документи переможця.pdf
08 жовтня 2020 10:26
3.1.3 - Повноваження.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 10:26
3.1.3 - Повноваження.pdf
17 вересня 2020 16:17
3.1.19 - Лист про помилки.pdf
17 вересня 2020 16:17
3.1.8 - Листи до МТВ п 3.6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДІДЕЯ

ТОВ "ФЛАУЕР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФЛАУЕР" 39 804,00
UAH з ПДВ
39 804,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕДІДЕЯ 39 911,00
UAH з ПДВ
39 911,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:07
public_doc (8).pdf
21 жовтня 2020 13:07
public_doc (8).p7s
21 жовтня 2020 13:07
Dovidka_20275477470210071705.pdf.p7s
21 жовтня 2020 13:07
Dovidka_20275477470210071705.pdf
21 жовтня 2020 13:07
Документи переможця.pdf
08 жовтня 2020 10:26
3.1.3 - Повноваження.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 10:26
3.1.3 - Повноваження.pdf
17 вересня 2020 16:17
3.1.19 - Лист про помилки.pdf
17 вересня 2020 16:17
3.1.8 - Листи до МТВ п 3.6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЛАУЕР"

ТОВ МЕДІДЕЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФЛАУЕР"
#32304724
Переможець 39 804,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФЛАУЕР"
#32304724
39 804,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 22:52
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:52
Договір укладений
03 листопада 2020 15:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 804,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 604,00 UAH)