Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин: А-92
Очікувана вартість
137 850,00 UAH
UA-2020-08-17-002157-b 68980c478c86418387e86f8cf6563c07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанова Інна Вікторівна

+380384997335 Stepanova-In@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комунальне некомерційне підприємство"Кам'янець-Подільський районний центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38447428
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., село Мукша Китайгородська, Кам'янець-Подільський район,вул.Матроcова,30
Контактна особа: Степанова Інна Вікторівна
+380384997335
Stepanova-In@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 13:24
Очікувана вартість: 137 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 689,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону. Посада контактної особи Замовника - секретар тендерного комітету. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Юридична адреса Замовника: 32319, Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський район, село Мукша Китайгородська, вулиця Матросова, будинок 30
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6900 літр
Бензин: А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник зобов'язаний сплатити вартість Товару на умовах відстрочки платежу до 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання Товару, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Договірні зобов’язання виникають в межах асигнувань, затверджених у встановленому порядку для Замовника. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 17:11
Тендерна документація.docx
17 серпня 2020 17:11
Додаток 2 до тендерної документації.docx
17 серпня 2020 17:11
Додаток 1 до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-17-002157-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 07 вересня 2020 16:45
Вимога
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-08-17-002157-b, з підстав, передбачених в ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2020 11:35
Комунальне підприємство "Комунальне некомерційне підприємство "Кам'янець-подільський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" є Замовником закупівлі в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Замовником 17.08.2020 року оголошено процедуру закупівлі відкриті торги за предметом: ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин: А-92), номер закупівлі UA-2020-08-17-002157-b на 2020 рік.
Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, пояснюємо наступне:
1. Стосовно виконання вимоги згідно пункту 5.2.4 розділу ІІІ Документації «З метою унеможливлення обставин пов’язаних із демпінгом пропозицій учасника під час електронного аукціону, а також з метою підтвердження середньо-ринкових цін на товар, що пропонується учасником, станом на місяць в якому подається тендерна пропозиція, серед документів пропозиції має бути надано експертний висновок торгово-промислової палати. Таким чином, учасникам рекомендується наперед прорахувати власні можливості пониження своєї цінової пропозиції під час електронного аукціону, щоб остаточна ціна за одиницю товару відповідала реально існуючим цінам на ринку, що забезпечить в подальшому відповідного обґрунтування задля погодження коригування ціни за одиницю товару у разі коливання ціни його на ринку.
В разі відсутності такого документа, пропозиція учасника буде безапеляційно відхилено.»
Учасником-переможцем надано Цінову Довідку №820 від 26.08.2020 року від Чернівецької торгово-промислової палати з інформацією, що передбачена за вимогою. Враховуючи формальні помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме азначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, Замовник не вбачає підстав для відхилення пропозиції ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" в даній частині.

2. Щодо надання гарантійного листа встановленого згідно пункту 5.2.1. розділу ІІІ Документації: «У разі якщо учасник не є власником АЗС, учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист власника АЗС наданий учаснику процедури закупівлі адресований на ім'я Замовника, про гарантію забезпечення права користування Учасником АЗС до повного відпуску товару Замовнику, виданого не раніше дати опублікування оголошення про проведення закупівлі.» учасником дана вимога також виконана, з огляду на наявний лист від директора департаменту паливних карток і талонів ТОВ «Альянс Холдинг», за змістом якого можливо встановити: «що Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС», в особі директора Кашівського Романа Вікторовича, який діє на підставі Статуту, затвердженого Рішенням Засновника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» від 20.09.2019 р., відповідно до Договору № КР-003496 від 20. 05. 2020 р. підтверджує та гарантує право користування ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» АЗС «Shell» до повного відпуску товару Замовником: Комунальним підприємством "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" відповідно до вимог тендерної документації та вимог договору закупівлі у разі визнання ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» Переможцем закупівлі, згідно оприлюдненого оголошення на Prozorro: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-17-002157-b Оголошення:https://public.api.openprocurement.org/api/0/tenders/68980c478c86418387e86f8cf6563c0 7?opt_pretty=1». Відтак, Ваша позиція в даній частині досліджена не належним чином та є такою що не відповідає дійсності.

3. По питанню строку придатності талонів (карток) згідно яких здійснюється відпуск пального з АЗС, маємо нагоду відзначити наступне. Замовник не встановлював вимоги про документальне підтвердження строку дії відповідних талонів. Поряд з тим, ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" надавши Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вих..№863/02 від 28.08.2020 року, згідно пункту 3 зокрема наведено таку інформацію: «Строк дії талону картки повинен становити не менше 2 років, а на момент безпосередньої передачі талонів, карток строк придатності не повинен бути меншим ніж 1,5 року (18 календарних місяців).».
Наголошуємо, що при здійсненні розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі тендерний комітет керується принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відтак, вимога UA-2020-08-17-002157-b.b1 є такою, що не базується на положеннях Закону, а носить виключно суб’єктивний оціночний характер Скаржника. Отже, уповноважена особа вправі відхилити дану вимогу. Поряд з тим, у разі не задоволення Вами отриманої відповіді, Замовник не обмежує будь-кого у користуванні правами передбачених Законом.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" 134 136,00
UAH з ПДВ
131 031,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 136 620,00
UAH з ПДВ
131 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2020 14:21
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:21
ТПП № ОИ-6491.pdf
29 серпня 2020 14:21
15. Ліцензия 2020-2021.pdf
29 серпня 2020 14:21
12. Баланс СС.pdf
29 серпня 2020 14:21
11. ПУМБ СС від 04.08.2020.pdf
29 серпня 2020 14:21
5. Відгук Зеленбуд.pdf
29 серпня 2020 14:21
2. Статут ТОВ СС.pdf
29 серпня 2020 14:21
2. Статут копия.pdf
29 серпня 2020 14:21
2. Опис.pdf
29 серпня 2020 14:21
2. Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2020 14:21
2. Витяг ПДВ (оригінал).pdf
29 серпня 2020 14:21
1. Рішення Статут.pdf
29 серпня 2020 14:21
1. Рішення адреса.pdf
29 серпня 2020 14:21
1. Наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"
#42647162
Переможець 131 031,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"
#42647162
131 031,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 09:52
Договір 38 від 21.09.2020 року укладений
21 вересня 2020 09:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 131 031,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 838,50 UAH)