Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво системи відеоспостереження в селі Софіївська Борщагівка (коригування)
Очікувана вартість
6 460 691,00 UAH
UA-2020-08-17-002112-b fc0e59f51c384e448640f5e4dc7e7bca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вакуленко Вікторія Леонідівна

+380459856171 sbrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Софіївсько-Борщагівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04362131
Вебсайт: https://sb-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08131, Україна , Київська обл., село Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний, 5
Контактна особа: Вакуленко Вікторія Леонідівна
+380459856171
sbrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 20:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 12:15
Очікувана вартість: 6 460 691,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 303,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво системи відеоспостереження в селі Софіївська Борщагівка (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08131, Україна, Київська область, село Софіївська Борщагівка, Києво-Святошинський район, село Софіївська Борщагівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
БП – кількість кваліфікованого персоналу: 10%
наявність понад 5 працівників: 10%
наявність до 5 працівників: 5%
відсутність працівників: 0%
БПк – практичний досвід виконання аналогічних робіт (послуг) (кількісна оцінка): 12%
наявність 3 і більше завершених договорів: 12%
наявність не менше 1 завершеного договору: 6%
відсутність завершеного договору: 0%
БПв – походження виробника програмного забезпечення системи відеоспостереження (країна-виробник): 8%
країна-виробник Україна: 8%
країни-виробники Європи, Азії, Північної Америки: 3%
країна-виробник Російська Федерація: 0%
17 серпня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 16:58
ТД відеоспостереження 17.08.20.pdf
17 серпня 2020 16:58
Додаток_2_до_тд.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-25-000025 ● 81e180795d6b4908a84d11f6ce0267b0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2020 Одеса № 326

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 25.09.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.09.2020 № 326
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
3. UA-2020-08-17-002112-b 17.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-01 16:15:40

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Будівництво системи відеоспостереження в селі Софіївська Борщагівка (коригування)), яка проводиться Софіївсько - Борщагівською сільською радою очікуваною вартістю 6 460 691,00 гривень (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-08-17-002112-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) та підпунктів 2 та Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника з наступних питань:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи підприємця Пащенко Лариси Станіславівни (далі – ФОП Пащенко Лариса Станіславівна) на підставі невідповідності тендерної пропозиції такому кваліфікаційному критерію, як виконання аналогічних робіт та наявності кваліфікованого персоналу? Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення у річному плані закупівель та в оголошені про проведенння відкритих торгів предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання що є товаром, тоді як в оголошені та технічному завданні вид закупівлі визначено, як робота (будівництво системи відеоспостереження в селі Софіївська Борщагівка (коригування))?
- яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо зазначення в умовах тендерної документації строку дії тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції, коли відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-05 18:03:26

Надання пояснення

Тендерний комітет Софіївсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області на черговому засіданні, а саме 05.10.2020 року розглянув запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України (створений та опублікований у системі Рrozorro 01.10.2020 року о 16 год 14 хв) за процедурою відкритих торгів по предмету закупівлі робіт: «Будівництво системи відеоспостереження в селі Софіївська Борщагівка (коригування)» (UA-2020-08-17-002112-b) повідомляємо Вам наступне.
По першому питанню, за результатами аукціону, що відбувся 03.09.2020 року, переможцем торгів було обрано учасника ФОП Пащенко Лариса Станіславівна. Розглянувши пропозицію учасника було встановлено, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, а саме не було подано:
- відповідно до технічного завдання (додаток 3) відсутній ряд документів котрі вимагались;
- документи що посвідчують виконання аналогічних договорів;
- відсутні документи, що посвідчують наявність кваліфікованих працівників;
- копії правовстановлюючих документів та інших документів встановлених тендерною документацією;
- довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- розрахунок ціни тендерної пропозиції.
- та ряд інших документів.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В Законі зазначено «невідповідності в інформації та/або документах», учасник ФОП Пащенко Лариса Станіславівна не подала ряд документів, котрі вимагались тендерною документацією, це не можна вважати невідповідністю інформації або документів, оскільки їх фактично взагалі не було. В свою чергу, якби тендерним комітетом було прийнято рішення про невідповідність документів та інформації та надано час для усунення «невідповідностей в інформації та/або документах», а фактично учасник завантажив всю тендерну документацію яку необхідно було б подати першочергово, то це б порушило норми чинного законодавства та принципи здійснення публічних закупівель.
По другому питання, розглянувши Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, було прийнято рішення класифікувати по коду 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, оскільки це є найближчим кодом який би описував роботи, які ми плануємо закуповувати, а саме будівництво системи відеоспостереження 32323500-8 – системи відеоспостереження. Розглянувши групу 45…… (такі коди, як: 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані роботи, 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи, 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи) всі види робіт, які відносяться до вказаної групи та класу, не можливо було пов’язати з запланованою Замовником закупівлею.
По-третьому питанню, повідомляємо, що Замовником було допущено механічну помилку.
Тендерний комітет взяв до уваги Ваші зауваження та в подальшому обіцяє виконувати свої обов’язки якісно.
Водночас тендерний комітет Софіївсько-Борщагівської сільської ради, в межах передбачених законодавством України, готовий всіляко сприяти виконанню завдань покладених на Державну аудиторську службу України


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ КОБІ ІНТЕГРАТОР 6 460 691,00
UAH з ПДВ
6 460 691,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 522 483.70 Документи
ФОП Пащенко Лариса Станіславівна 6 400 000,00
UAH з ПДВ
5 014 285,71
UAH з ПДВ
1.1142857143 4 500 000 Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 10:32
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:31
Повідомлення.pdf
14 вересня 2020 10:31
Довідка ст. 17.pdf
02 вересня 2020 15:07
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:04
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2020 15:04
Аналогічний договір 2.pdf
02 вересня 2020 15:04
Аналогічний договір 4.pdf
02 вересня 2020 15:04
Відгуки.pdf
02 вересня 2020 15:04
Технічна частина 3.pdf
02 вересня 2020 15:04
Аналогічний договір 1.pdf
02 вересня 2020 15:04
Аналогічний договір 3.pdf
02 вересня 2020 15:04
Технічна частина 1.pdf
02 вересня 2020 15:04
Технічна частина 2.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 08:59
Електронний підпис
01 вересня 2020 08:59
Електронний підпис
01 вересня 2020 08:59
Електронний підпис
01 вересня 2020 08:59
Електронний підпис
01 вересня 2020 08:55
Технічне завдання.pdf
01 вересня 2020 08:55
Проект.pdf
01 вересня 2020 08:55
Цінова пропозиція.pdf
01 вересня 2020 08:55
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОБІ ІНТЕГРАТОР

ФОП Пащенко Лариса Станіславівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пащенко Лариса Станіславівна
#2867217849
Відхилено 5 014 285,71
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 20:57
ТОВ КОБІ ІНТЕГРАТОР
#41120397
Переможець 6 460 691,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 20:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 20:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОБІ ІНТЕГРАТОР
#41120397
6 460 691,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2021 23:13
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 21:13
Договір 235 укладений
24 вересня 2020 21:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 460 690,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 076 781,67 UAH)