Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Контактна особа: |
Соломка Сергій Іванович 0978942189 tk_vo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2020 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2020 15:21 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2020 15:21 |
Очікувана вартість: | 607 297,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 036,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання кожної окремої партії товару та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 1) «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки» (Паперові рушники). Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 33763000-6 Паперові рушники для рук | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 19:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2020 19:30 |
Перелік змін до тд.docx | |
18 серпня 2020 19:30 |
ТД Рушники 17.08. 2020 (зі змінами).docx |
18 серпня 2020 19:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 серпня 2020 19:30 |
Перелік змін до тд.docx
|
|||
18 серпня 2020 19:30 |
ТД Рушники 17.08. 2020 (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
З приводу Вашої вимоги надаємо відповідь:
1)По першому питанню: Згідно п.3.1 Розділу ІІІ тендерної документації (ТД) «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії». То ж подача сканованої завіреної копії являється невідповідністю умовам тендерної документації згідно п.3.1 Розділу ІІІ (у складі наданої пропозиції відсутня скан-копія оригіналу документу).
2)По другому питанню: згідно вимог п.6 Розділу ІІІ та п.2 Додатку №5 для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ) на кожен об'єкт, який підлягає державній експертизі відповідно до вимог чинного законодавства України». Тобто, Учасник, відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері санітарно-епідеміологічного нагляду та вимог ТД, мав надати висновки ДСЕЕ на саму продукцію, та технічну (технологічну) документацію, згідно якої продукція виготовляється (у Вашому випадку – це технічні умови ТУ У 17.2-40448925-001:2016). Висновок ДСЕЕ на ТУ У 17.2-40448925-001:2016 відсутній у складі наданої Вами пропозиції, що не відповідає вимогам п.6 Розділу ІІІ та п.2 Додатку №5.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники процедури закупівлі мали право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
3) По третьому питанню: у п.3.5 Додатку №1 ТД чітко вказано, яку саме інформацію має зазначити Учасник у листі про ознайомлення з проектом договору про закупівлю (Додаток №6): 1) інформацію щодо наявності або відсутності протоколу розбіжностей, та 2) погодження його укласти, якщо тендерну пропозицію Учасника буде акцептовано. У наданому Вами листі відсутня інформація по першому пункту, що не відповідає вимогам п.3.5 Додатку №1 ТД.
Стосовно зазначених у Вашій вимозі підстав для відхилення пропозиції ТОВ «Чистий Київ» (надалі – Переможця) повідомляємо:
Підстава: Переможець не надав висновків ДСЕЕ на напівфабрикати, речовини та матеріали, використання яких може завдати шкоди здоров´ю людей.:
Звертаємо Вашу увагу, що згідно тендерної документації (ТД) предметом закупівлі була готова продукція (рушники паперові), а не напівфабрикати, речовини та матеріали (сировина целюлозна, картонні гільзи, пакувальна плівка тощо).
Також, в ТД не зазначено вимог щодо надання висновків державної санітарно-епідеміологічної документації (ДСЕЕ) на сировину та матеріали, з яких виготовлений предмет закупівлі, оскільки наявність висновку ДСЕЕ на готову продукцію є також свідченням відповідності санітарним нормам сировини, що використана для виготовлення даної продукції.
Підстава: Переможець не надав листа-згоди на обробку персональних даних від осіб, зазначених у довідці про працівників відповідної кваліфікації:
ТД не містить вимог щодо надання згоди на обробку персональних даних від кожної особи, персональні дані якої надаються учасником в пропозиції закупівлі.
Згідно вимог ТД (Розділ ІІІ, п.1.1 та п.3.4 Додатку №1), учасники у складі пропозиції закупівлі мали надати лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до Додатку №7. Даний лист надається учасником, як розпорядником персональних даних інших осіб. Зазначений документ наданий Переможцем у складі пропозиції закупівлі відповідно до форми Додатку№7 ТД, тому пропозиція переможця не може бути відхилена на даній підставі.
Підстава: відсутність в документації переможця будь яких підтверджень існування вказаних у довідці найманих робітників:
Повідомляємо, що ТД не містила вимог щодо підтвердження існування найманих робітників, зазначених у довідці, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно п.1.1 Додатку №1 ТД або будь-якій іншій довідці, таким чином пропозиція Переможця не може бути відхилена на зазначеній підставі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-18-000060 ● 9173e9f7fec547ef9b6dfb62c7e9275b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 14:05 |
18.09.2020 № 186
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.09.2020 № 186
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2020-08-17-001825-с 17.08.2020 Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (код за ЄДРПОУ 02124781) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі – Замовник) проведено процедуру закупівлі № UA-2020-08-17-001825-с за предметом «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки» (Паперові рушники) (ДК 021:2015: 33760000-5)». В період з 18.09.2020 по 09.10.2020 Східним офісом ДАСУ (далі – органом державного фінансового контролю)було проведено моніторинг закупівлі та виявлені ознаки порушень законодавства з публічних закупівель, які відображені у висновку про результати проведення моніторингу, опублікованому у електронній системі закупівель 09.10.2020. За результатом проведеного моніторингу органом контролю зазначено наступне: - За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. - За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено. Так, органом державного фінансового контролю відповідно висновку про результати проведення моніторингу зазначено: встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Детально ознайомившись із висновком та вивчивши обґрунтування, викладені в даному висновку тендерний комітет надає свої аргументовані заперечення, оскільки вважає, що уповноважені особи органу державного фінансового контролю не в повному обсязі дослідили тендерну документацію Замовника, у зв’язку із чим дійшли хибного висновку за результатом моніторингу. Помилки в тендерній документації Замовника носять формальний характер, та не можуть вважатись порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Також аргументовано вважаємо, що уповноваженим органом не була належним чином досліджена остання редакція тендерної документації Замовника. Зазначене обґрунтовуємо наступним: Так, у висновку органу державного фінансового контролю вказано на наступні порушення законодавства про публічні закупівлі, під час складання Замовником тендерної документації: - на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником в пункті 5.1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії, що не відповідають вимогам пункту 3 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тоді як відповідно до частини другої статті 16 Закону кваліфікаційні критерії мають бути установлені такі як: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). По даному висновку надаємо наступні обґрунтовані заперечення: По перше: Замовником під час здійснення даної процедури закупівлі, в тому числі під час складання тендерної документації, було дотримано всі норми законодавства про публічні закупівлі, а також враховано та виконано усі вимоги статті 22 Закону. Так відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: - один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. На виконання вимог даного пункту Закону Замовником у пункті 5 розділу 3, а також у додатку № 1 до тендерної документації вказано наступне: «5.1. Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону; вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у Додатках№1,3 до тендерної документації.» В додатку № 1 до тендерної документації Замовником ЗАЗНАЧЕНО про наступні кваліфікаційні критерії: 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1.1. Довідка у довільній формі, підписана уповноваженою (посадовою) особою Учасника із зазначенням власного ім’я, прізвища та посади особи, в якій зазначається інформація про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, яких планується залучати до виконання договору. В тому числі в довідці зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання умов договору, із зазначенням про право підпису документів (замовлень, реєстрів, накладних, рахунків тощо) та її діючогоко нтактного телефону. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 3.1. Кольорову скан-копію оригіналу аналогічного договору з усіма додатками, виконаного на момент подання тендерної пропозиції.* 3.2. Кольорову скан-копію оригіналу відгуку, виданого установою, з якою було укладено аналогічний договір, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості товару та строків постачання.. *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про постачання товару, аналогічного до предмету даної закупівлі та відповідає наступним вимогам: укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є закупівля аналогічного товару, що закуповується за даною закупівлею, або предметом закупівлі якого є товар за аналогічним кодом ДК 021:2015, які є предметом закупівлі. За таких обставин вважаємо, що орган державного фінансового контролю безпідставно та необґрунтовано зазначає про наявність порушень в цій частині висновку, оскільки Замовником зазначені кваліфікаційні критерії у відповідності до статті 16 Закону. Жодні порушення частини 2 статті 22 Закону, про які вказує орган державного фінансового контролю, відсутні. Отже, вважаємо, що орган державного фінансового контролю неналежним чином дослідив тендерну документації Замовника, що призвело до його хибного уявлення про наявність порушень Закону та відповідно – до помилкових висновків за результатом моніторингу. Хочемо акцентувати увагу органу державного фінансового контролю, що стаття 22 Закону не визначає та не передбачає кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів, а лише містить перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації, що було належним чином виконано Замовником. По друге: Замовник не погоджується з висновком органу державного фінансового контролю в частині невідповідності вказаних кваліфікаційних критеріїв, зокрема кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Не зазначення слів «за предметом закупівлі» у будь-якому випадку не може розглядатись як порушення Закону, оскільки додаток № 1 до тендерної документації містить чітке та змістовне визначення поняття аналогічного договору: *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про постачання товару, аналогічного до предмету даної закупівлі та відповідає наступним вимогам: укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є закупівля аналогічного товару, що закуповується за даною закупівлею, або предметом закупівлі якого є товар за аналогічним кодом ДК 021:2015, які є предметом закупівлі. Оскільки, всі в сукупності вимоги в пункті 2 додатку № 1 до тендерної документації в повному обсязі відображають інформацію та відповідають вказаному кваліфікаційному критерію, таке неповне формулювання самого критерію містить формальний характер, та жодним чином не містить будь-яких суперечностей та/або протиріч які б дозволяли двояко трактувати вимогу Замовника торгів в цій частині документації. За таких обставин можна вбачати лише факт неповного формулювання кваліфікаційного критерію, проте таке неповне формулювання у сукупності зі всією інформацією, що відображена Замовником в тендерній документації не може розглядатись як порушення статтей 16, 22 Закону, оскільки в додатку № 1 до тендерної документації відображена вся необхідна інформація у повному обсязі. Крім того, повідомляємо, що за результатами проведеної процедури було укладено договір № 68ВТ від 28.09.2020 року, з товариством з обмеженою відповідальністю «Чистий Київ». Хочемо проінформувати про неможливість усунення порушення (навіть якщо теоретично допустити їх наявність), з огляду на те, що постачальник частково вже здійснив поставку товару яка була використана на потреби Замовника. Крім того, підписаний договір не містить можливості одностороннього розірвання договору з ініціативи Замовника, Так відповідно до пункту 10.7 вказаного договору, даний договір може бути достроково розірвано за згодою сторін, за рішенням суду або за рішенням Замовника у випадку невиконання Учасником своїх зобов’язань за цим договором. На даний момент такі випадки відсутні. Крім того, розривання договору приведе до зайвих витрат Замовника, та до зриву поставок товару до шкільних та дошкільних закладів міста. Також необхідно зазначити, що розривання договору може призвести до недоотримання товару, що є предметом закупівлі – паперових рушників, які є необхідними для підтримання особистої гігієни учасників освітнього процесу в умовах боротьби із розповсюдженням корона вірусу COVID-19 та запобіганню його випадків у закладах освіти. Крім того, розірвання договору в судовому порядку передбачає оплату судового збору відповідно до положень ст. 123, п.2 ч.1 ст.. 164Господарського процесуального кодексу України. Відповідно до п.п. 1 п.2 ч.2 ст.. 4 Закону України «Про судовий збір» ставка судового збору за подання до господарського суду позовної заяви становить1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. З огляду на відсутність коштів на взяття бюджетних зобов’язань згідно ст.ст.. 48, 49 Бюджетного кодексу України на здійснення видатків, не передбачених кошторисом на 2020 рік, відділ освіти позбавлений можливості сплатити судовий збір та, відповідно, звернутися до суду щодо розірвання договору у судовому порядку, а дія статті 8 Закону України «Про судовий збір» щодо відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або збільшення від його сплати не розповсюджується на такі правовідносини. З урахуванням вищевикладеного, дії Замовника в частині складення тендерної документації та її зміст повністю узгоджуються з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі статті 16 Закону, в діях Замовника відсутній негативний вплив для бюджету, а закупівлю проведено із суворим дотриманням вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. З огляду на вищевикладене, зобов’язуємося в подальшому при здійсненні закупівель врахувати зауваження органу державного фінансового контролю, що викладені в висновку про результати перевірки, з метою недопущення їх в майбутньому, при проведенні процедур закупівель відповідно до законодавства про публічні закупівлі, а також про неможливість усунення порушення.
2020-10-16 15:52:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" |
478 245,60
UAH з ПДВ
|
450 917,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
501 019,20
UAH з ПДВ
|
450 917,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" |
519 238,08
UAH з ПДВ
|
487 355,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ |
517 719,84
UAH з ПДВ
|
491 150,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Чистий Київ" |
542 011,68
UAH з ПДВ
|
542 011,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" #40840299 |
Відхилено |
450 917,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 16:27
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
450 917,28
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 16:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" #33300207 |
Відхилено |
487 355,04
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 16:17
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ #2214615776 |
Відхилено |
491 150,64
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 16:23
|
|
ТОВ "Чистий Київ" #39996524 |
Переможець |
542 011,68
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 18:11
|
Додаткова угода №3 до договору 68ВТ.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2021 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 12:13
|
68ВТ.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2020 13:41
|
ДУ №1 до Договору №68ВТ від 28.09.2020.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2020 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 15:22
|
Договір №68ВТ від 28.09.2020.pdf | укладений |
28 вересня 2020 15:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 11.4 договору про закупівлю від 28.09.2020 №68ВТ Сторони домовились внести зміни до розділу 13 та викласти реквізити Замовника у наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 68ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились подовжити строк дії Договору у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, при цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 68ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 68ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |