Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Очікувана вартість
18 256 039,20 UAH
UA-2020-08-17-001759-b faef8f078e0448078bea705288258bde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Суворова Вікторія Миколаївна

+380554733661 btmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП «БІЛОЗЕРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ»
Код ЄДРПОУ: 02003929
Місцезнаходження: 75000, Україна , Херсонська обл., смт Білозерка, вулиця Карла Маркса, будинок 192
Контактна особа: Суворова Вікторія Миколаївна
+380554733661
btmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 23:50
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 23:50
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:51
Очікувана вартість: 18 256 039,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 182 560,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Річний план 2020 - UA-P-2020-04-29-001354-b та на очікувану вартість 2021 - UA-P-2020-07-29-002796-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво поліклінічного відділення шляхом добудови незавершеного об’єкта будівництва поліклініки за адресою: вул. Свободи, 190, смт. Білозерка Білозерського району Херсонської області» (ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, Білозерка, вул. Свободи(К.Маркса), 190
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ в тому числі п.6 від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764, в межах наявного фінансового ресурсу Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру , в межах наявного фінансового ресурсу Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 15:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 15:46
1_кошторис.zip
17 серпня 2020 15:46
Проект договору.docx
17 серпня 2020 15:46
Додаток_10.doc
17 серпня 2020 15:46
Додаток_9.doc
17 серпня 2020 15:46
Додаток_8.doc
17 серпня 2020 15:46
Додаток_7.doc
17 серпня 2020 15:46
Додаток_6.doc
17 серпня 2020 15:46
Додаток_5.doc
17 серпня 2020 15:46
Додаток_4.doc
17 серпня 2020 15:46
Додаток_3.doc
17 серпня 2020 15:46
Додаток_2.doc
17 серпня 2020 15:46
Додаток_1.doc
17 серпня 2020 15:46
3_Тендерна_документацiя.doc
17 серпня 2020 15:46
2_Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
17 серпня 2020 15:46
1_РПЗ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо матеріально-технічної бази
Дата подання: 17 серпня 2020 22:06
Дата відповіді: 18 серпня 2020 11:55
Шановний Замвонику! Згідно Додатку 1 до Тендерної документації вимагається надання Учасником довідки згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном, де Учасник зазначає інформацію відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів. Навіщо в Додатку 1 до Тендерної документації наведена ще Таблиця 2 з такою же інформацією, яку Учасники будуть заповнювати у Таблиці 1?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику торгів ! Висловлюємо Вам вдячність за запитання.

З приводу вашого запитання повідомляємо про те, що в таблиці 1 Додатка 1 вимагається інформація щодо наявності техніки, яку ви плануєте використовувати для виконання робіт у нашому поліклінічному відділені (власну, орендовану, чи може плануєте орендувати).
А в таблиці 2 Додатка1 вимагається інформація щодо вашої матеріально-технічної бази в цілому, а це не тільки техніка а й будівлі,споруди, транспорт, орендовані виробничі фонди, малоцінні та швидкозношувані предмети.
Тобто, в таблиці 1 та 2 Додатку 1 до тендерної документації повинна бути наведена різна по своїй суті інформація, яка має трохи інший зміст.
Ви можете подати інформацію яка вимагається в іншій довільній та зручній для Вас формі.
Маємо надію, що наша майбутня співпраця буде плідною!
Технічна специфікація
Дата подання: 19 серпня 2020 14:19
Дата відповіді: 19 серпня 2020 16:40
Доброго дня, в Додатку №3 до тендерної документації викладне Технічне завдання, просимо уточнити, перелік та об'єм робіт викладеним у завданні відноситься лише на 2020 рік фінансування? на сумму 1 719 360, 25 грн
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику торгів ! Висловлюємо Вам також вдячність за Ваше запитання.
З приводу вашого запитання повідомляємо про те, що в Додатк 3 до тендерної документації наведена інформація щодо переліку та об'єму робіт викладених у завданні є не повною та не відноситься лише до фінансування на 2020 рік.
Як зазначено в Додатку 3 до тендерної документації:
" Детальніше опис технічного завдання та обсяги робіт визначені у проектно-кошторисній документації. ( яка прикріплена окремими файлами, які є невід’ємною частиною цього Додатка 3."
Маємо надію, що наша майбутня співпраця буде плідною!
Техніка
Дата подання: 19 серпня 2020 17:10
Дата відповіді: 20 серпня 2020 12:15
Відповідно тендерної документації потрібно надати перелік техніки відповідно підсумкової відомості ресурсів. Враховуючи досвід виконання попередніх робіт чи ми можемо замінити техніку на техніку яку вважаемо необхідною для виконання робіт в кількості яку вважаємо достатньою. Чи обов'язковим є залучення техніки відповідно підсумкової відомості ресурсів інвесторського кошторису?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику торгів ! Висловлюємо Вам також вдячність за Ваше запитання.
Так, ви можете надати перелік техніки яку вважаєте необхідною для виконання певних очікуваних видів робіт, які наведені в тимчасовому плановому зведеному кошторисі розрахунку вартості будівництва в тій кількості, яка буде достатньою для ефективного їх виконання та завершення. Також повідомляємо про те, що в Додатку 3 до тендерної документації вказано:
Примітки
Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом. Технічна специфікація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів, під час формування тендерної пропозиції учасник повинен врахувати відповідність технічних та якісних характеристик закупівлі для потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями.
Також вважаємо за потрібне нагадати Вам про те, що дуже важливо при виконанні усіх робіт у нашому поліклінічному відділені :
- забезпечити цільове використання інвестиційних ресурсів;
- раціональне використання капітальних вкладень;
- вжиття заходів щодо підвищення їх ефективності;
- дотримання стандартів, норм і правил технічної експлуатації техніки;
- ефективність організаційних та профілактичних заходів для безпечного виконання робіт з дотриманням техніки безпеки;
- забезпечити контроль над встановленою вартістю будівельних робіт, щоб не допустити використання техніки, устаткування , будівельних матеріалів та виробів, що може призвести до подорожчання будівництва, або таких, що не відповідають стандартам якості та технічним умовам;
- забезпечити використання техніки та устаткування для виконання робіт, визначених в очікуваному зведеному кошторисі розрахунку вартості будівництва;
- забезпечити будівництво за проектно-кошторисною та іншою технічною документацією, в установлені терміни та погоджувати з замовником внесення до неї змін та доповнень, що виникають під час будівництва, без зниження міцності будівельних конструкцій та якості будівельних робіт.

Маємо надію, що наша майбутня співпраця буде плідною!
План фінансування
Дата подання: 20 серпня 2020 12:05
Дата відповіді: 20 серпня 2020 14:07
Добрий день, як Учасник може заповнити план фінансування, якщо фінансування здійснює Замовник згідно надходження коштів та його розподілу по місяцях і це не входить до компетенції Учасника? Які суми фінансування помісячно передбачені на 2020 та 2021 рік згідно табліці 7 плану фінансування?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику торгів ! Висловлюємо Вам також вдячність за Ваше запитання.
З приводу вашого запитання повідомляємо про те, що в таблиці 7 п.п 2.8 Додатка 1 дійсно наведений план фінансування будівництва .
Так, план фінансування будівництва складається Замовником. Але за необхідності, він отримує від Підрядника інформацію, потрібну для виконання певної роботи, зокрема, щодо обсягів коштів для оплати виконаних робіт згідно з календарними графіками виконання робіт та умовами розрахунків, надання авансів на матеріали для виконання певних видів робіт тощо.Також за умовами договору, в узгодженні плану фінансування будівництва, крім Замовника та Підрядника, можуть брати участь інвестори.
Тож вам пропонується надати на розгляд свій варіант фінансового плану за яким би ви змогли легко та ефективно виконувати роботи.
Також повідомляємо Вам про те, що річний план фінансування наявного на 2020 рік та очікуваного на 2021рік, розміщений в окремому файлі.
Маємо надію, що наша майбутня співпраця буде плідною!
Щодо листа-відгука
Дата подання: 20 серпня 2020 16:18
Дата відповіді: 21 серпня 2020 10:16
Добрий день, якщо надаємо договори субпідряду на виконання аналогічних робіт то лист-відгук має надавати генпідрядник з яким укладено договір субпідряду чи замовник будівництва?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику торгів ! Висловлюємо Вам також вдячність за Ваше запитання.
З приводу вашого запитання повідомляємо про те, що лист-відгук має надавати замовник з яким було укладено договір на виконання аналогічних робіт, але й не заважить і лист від генпідрядника з яким було укладено договір субпідряду .

Маємо надію, що наша майбутня співпраця буде плідною!
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-17-001759-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Югэлектроком, Код ЄДРПОУ:22753438
Дата подання: 16 вересня 2020 12:18
Вимога про скасування кваліфікації переможця
Голові тендерного комітету
Комунального підприємства
«Білозерська центральна районна лікарня»
О.Б.Кудіну



КП «БІЛОЗЕРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» було проведена процедура закупівлі (відкриті торги) – «Будівництво поліклінічного відділення шляхом добудови незавершеного об’єкта будівництва поліклініки за адресою: вул. Свободи, 190, смт. Білозерка Білозерського району Херсонської області» (ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень). Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-17-001759-b
Відповідно до протоколу «ПРОТОКОЛ № б/н» від 11.09.2020р. засідання тендерного комітету КП «БІЛОЗЕРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ», за результатами розгляду та оцінки тендерним комітетом тендерної пропозиції ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" було встановлено те, що вона відповідає вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, технічним вимогам.
Отже, тендерний комітет визначає цього учасника переможцем та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» з учасником №3 -– ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" пропозиція якого становить – 15`963`000.00 грн з ПДВ.
Проаналізувавши Тендерну пропозицію Переможця процедури закупівлі (відкритих торгів),
ми з’ясували, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема:

1. Реєстр документів, наданих у складі тендерної пропозиції не відповідає формі зазначеній у
Додатку 10 ТД замовника, також в реєстрі вказано посилання на невірний ідентифікатор закупівлі, отже наданий реєстр на відповідає вимогам Додатку 10 Тендерної документації.
2. Учасник не надав документальне підтвердження наявності досвіду виконання робіт з будівництва об’єктів соціальної сфери або реконструкції об’єктів соціальної сфери, або капітального ремонту об’єктів соціальної сфери, отже документація учасника не відповідає вимогам п. 1.3 Додатку 1 Тендерної документації.
3. Учасник не надав оригінал довідки(ок) датованої не раніше, ніж тижневої давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана(і) банківською(ими) установою(ами), у якій(их) обслуговується учасник, про наявність поточного рахунку, отже документація учасника не відповідає вимогам п. 1 розділу 3 Тендерної документації.

На підставі наведеного вимагаємо:
1. Повторно перевірити тендерну документацію учасника торгів ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ
АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА", врахувавши зазначені порушення вимог Тендерної документації Замовника.
2. Скасувати рішення Тендерного комітету Замовника про визнання ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" переможцем процедури вiдкритих торгiв з предмету закупівлі – ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво поліклінічного відділення шляхом добудови незавершеного об’єкта будівництва поліклініки за адресою: вул. Свободи, 190, смт. Білозерка Білозерського району Херсонської області» (ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень). Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-17-001759-b3.
3. Відповідно до положень Закону України «Про публічні Закупівлі» після скасування
визнання переможця торгів перейти до розгляду наступної пропозиції.




Директор
ТОВ «Югэлектроком» Лактіонов О.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2020 16:58
ВІДПОВІДЬ
Доброго дня, шановний Учаснику торгів !
Уважно розглянувши Вашу вимогу від 16.09.2020 року, по закупівлі – ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво поліклінічного відділення шляхом добудови незавершеного об’єкта будівництва поліклініки за адресою: вул. Свободи, 190, смт. БілозеркаБілозерського району Херсонської області» (ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень), повідомляємо Вам наступне:
1. Так, у вимозі Ви здійснюєте посилання на «1. Реєстр документів, наданих у складі тендерної пропозиції не відповідає формі зазначеній у Додатку 10 ТД замовника, також в реєстрі вказано посилання на невірний ідентифікатор закупівлі, отже наданий реєстр не відповідає вимогам Додатку 10 Тендерної документації»,

- з приводу цього повідомляємо Вам, про те що, в Додатку 10 затвердженої Тендерної документації наведено примірний зразок форми реєстру, тобто замовником не було встановлено вимогу щодо чіткого дотримання даної форми, також відповідно затвердженої Тендерної документації не передбачено відхилення тендерної пропозиції, через відступлення від форми реєстру документів, так як вважаємо це не суттєво для даної закупівлі, суттєво те що він є в наявності;
- з приводу не вірно вказаного ідентифікатору у реєстрі, то зазначаємо Вам, що відповідно до Розділу 3 Тендерної документації «Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме описки, орфографічні та технічні помилки, незначні текстуальні помилки, допущені учасником, або помилково вказана інформація з певних питань, відповідність якої можна встановити з інших документів, що входять до складу пропозиції учасника.» «-інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Допущення учасниками у тендерній пропозиції таких вищевказаних формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.»

Згідно із завантаженими документами, які мають відповідні порядкові номера, вони відповідають тому реєстру, який завантажив учасник тендерної закупівлі, а від так, учасник даної тендерної закупівлі мав намір приймати саме в цій закупівлі участь, яка має ідентифікатор UA-2020-08-17-001759-b, таким чином, зазначений помилковий ідентифікатор в реєстрі документів є формальною помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції.

2. У вимозі Ви здійснюєте посилання на: «2. Учасник не надав документальне підтвердження наявності досвіду виконання робіт з будівництва об’єктів соціальної сфери або реконструкції об’єктів соціальної сфери, або капітального ремонту об’єктів соціальної сфери, отже документація учасника не відповідає вимогам п. 1.3 Додатку 1 Тендерної документації.»,
- стосовно цього повідомляємо про те, що учасник тендерної закупівлі ідентифікатор якої UA-2020-08-17-001759-b, надав усі документи які підтверджують наявність досвіду виконання робіт з аналогічних робіт будівництва, а саме: договір виконання аналогічних робіт, довідку про виконання аналогічних робіт, лист відгук від Замовника, про якісне і повне виконання усіх аналогічних даній закупівлі робіт, а також акт виконання робіт КБ-3. В даних документах наявний повний перелік аналогічних робіт, які були виконані учасником тендерної закупівлі UA-2020-08-17-001759-b у інших замовників.
Виконані роботи за аналогічним договором чітко відповідають вимогам тендерної документації, а також є аналогічними роботами по відношенню до даної тендерної закупівлі.

3. У вимозі Ви здійснюєте посилання на: «3. Учасник не надав оригінал довідки(ок) датованої не раніше, ніж тижневої давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана(і) банківською(ими) установою(ами), у якій(их) обслуговується учасник, про наявність поточного рахунку, отже документація учасника не відповідає вимогам п. 1 розділу 3 Тендерної документації.»,
- з даного приводу повідомляємо про те, що учасником була надана вчасно довідка про те, що він є корпоративним клієнтом банківської установи, і що він не має кредитної заборгованості по цьому поточному рахунку. Дана довідка підтверджує факт відкритого та наявного поточного рахунку учасника тендерної закупівлі UA-2020-08-17-001759-b та те що він обслуговується, саме в цій банківській установі, а від так і є належною довідкою в розумінні Тендерної документації.

Враховуючи вищевикладені обставини, повідомляємо, що у замовника тендерної закупівлі – ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво поліклінічного відділення шляхом добудови незавершеного об’єкта будівництва поліклініки за адресою: вул. Свободи, 190, смт. БілозеркаБілозерського району Херсонської області» (ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) з ідентифікатором UA-2020-08-17-001759-b, відсутні будь-які правові підстави повторно перевіряти тендерну документацію переможця ТОВ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА», а також скасовувати рішення Тендерного комітету Замовника про визнання ТОВ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА» переможцем процедури вiдкритих торгiв з предмету закупівлі – ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво поліклінічного відділення шляхом добудови незавершеного об’єкта будівництва поліклініки за адресою: вул. Свободи, 190, смт. Білозерка ,Білозерського району, Херсонської області» (ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень). Ідентифікатор UA-2020-08-17-001759-b.

Голова тендерного комітету _________________________________/ Кудін О.Б.

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-01-000025 ● 38d4b96ded85427fa2b64320d2790937
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


01.10.2020 № 161

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-08-17-001759-b
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника управління Олександр ПОЛІЩУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-05 11:48:52

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва поліклінічного відділення шляхом добудови незавершеного об’єкта будівництва поліклініки за адресою: вул. Свободи, 190, смт. Білозерка Білозерського району Херсонської області, що проводить КП «Білозерська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) за номером №UA-2020-08-17-001759-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:

1) Який документ в тендерній пропозиції ТОВ «Херсонський альянс будівництва» підтверджує надання учасником гарантійного листа щодо погодження субпідрядної організації з Замовником у разі його залучення, що вимагався Замовником відповідно до вимог п. 2.5 Додатку№1 тендерної документації?

2) Який документ в тендерній пропозиції ТОВ «Херсонський альянс будівництва» підтверджує надання учасником календарного графіку виконання робіт за формою наведеною в таблиці №6 Додатку №1, що вимагався Замовником відповідно до вимог п. 2.7 Додатку№1 тендерної документації?

3) Який документ в тендерній пропозиції ТОВ «Херсонський альянс будівництва» підтверджує надання учасником письмового погодження з формальними помилками вказаними у тендерній документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції, що вимагався Замовником відповідно до вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації?

4) Який документ в тендерній пропозиції ТОВ «Херсонський альянс будівництва» підтверджує надання учасником гарантійного листа в довільній формі про те, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів він несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України, що вимагався Замовником відповідно до п.2 Розділу 5 тендерної документації?
5) Чому за відсутності згоди на обробку персональних даних працівників ТОВ «Херсонський альянс будівництва» Дяченко Д.О., Поліщук В.П., Плохой В.В., Інякова О.В., Троцюк Л.М. Безкревний О.С., листи згоди яких повинні бути у складі тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації, Замовником визнана пропозиція ТОВ «Херсонський альянс будівництва» переможцем торгів?

6) Відповідно до вимог п. 1.1.1. Додатку №1 тендерної документації Замовником визначено, що учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, яка повинна бути складена відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів.
При цьому, що в довідці за №15/08-2020 від 19.08.2020, яка надана ТОВ «Херсонський альянс будівництва» на вищезазначену вимогу не міститься інформація про машини, механізми, транспортні засоби, які зазначені у розділі ІІ відомості ресурсів учасника по наступним шифрам: СН203-1001, СН212-202, СН212-101, СН203-99, СН204-201, СН234-101, СН234-101, СН233-261, СН233-285, СН233-281, СН204-101, СН204-102, СН205-101, СН205-102, СН205-401, СН205-401, СН212-907, СН212-931, СН212-910, СН202-970, СН202-130, СН202-128, СН202-129, СН202-403, СН202-1102, СН202-1140, СН202-1244, СН202-1245, СН202-1243, СН216-402, СН212-1601, СН203-851, СН203-853, СН203-902, СН203-903, СН203-901, СН203-1080, СН211-901, СН211-251, СН211-255. А отже учасником не виконано вимогу Замовника щодо надання інформації, відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів.
У зв’язку з чим поясніть чому пропозиція ТОВ «Херсонський альянс будівництва» не відхилена по вищезазначеному факту?
7) Чому за відсутності листа відгука з інформацією про ціну договору, суму виконання договору, зазначення класу наслідків, дату початку та дату закінчення виконання робіт, який повинен бути у складі тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог п.1.3 Додатку №1 тендерної документації, Замовником визнана пропозиція ТОВ «Херсонський альянс будівництва» переможцем торгів?

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-08 17:33:01

ПОЯСНЕННЯ

З приводу проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2020-08-17-001759-b понадаємо свої пояснення, щодо запитуваної інформації з наступних питань:
1) Який документ в тендерній пропозиції ТОВ «Херсонський альянс будівництва» підтверджує надання учасником гарантійного листа щодо погодження субпідрядної організації з Замовником у разі його залучення, що вимагався Замовником відповідно до вимог п. 2.5 Додатку№1 тендерної документації?

Відповідь: Відповідно до відповідно до вимог п. 2.5 Додатку№1 Тендерної документації зазначено про надання гарантійного листа в довільній формі .
ТОВ «Херсонський альянс будівництва» надало довідку про залучення субпідрядних організацій, яка завантажена під номером 39, (що по суті і є надання гарантій в довільній формі).
Відповідно до розділу 3 Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме описки, орфографічні та технічні помилки, незначні текстуальні помилки, допущені учасником, або помилково вказана інформація з певних питань, відповідність якої можна встановити з інших документів, що входять до складу пропозиції учасника.
З довідки завантаженої ТОВ «Херсонський альянс будівництва» чітко вбачається, що переможець планував залучати субпідрядну організацію, а тому не надання гарантійного листа є по суті формальною помилкою, адже пунктом 7.2. Договору передбачено, що залучення субпідрядників здійснюється Генпідрядником за погодженням із Замовником, ТОВ «Херсонський альянс будівництва» надав гарантійний лист про погодження з усіма істотними умовами договору та підписав даний договір, тобто підтвердив свої зобов’язання щодо погодження субпідрядних організацій із замовником.

2) Який документ в тендерній пропозиції ТОВ «Херсонський альянс будівництва» підтверджує надання учасником календарного графіку виконання робіт за формою наведеною в таблиці №6 Додатку №1, що вимагався Замовником відповідно до вимог п. 2.7 Додатку№1 тендерної документації?

Відповідь: ТОВ «Херсонський альянс будівництва» надав календарний графік з усією необхідною інформацією, яка вимагалась тендерною документацією та завантажив його під номером 37.
Замовник прийняв рішення про відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, так як у складі поданої тендерної пропозиції учасника є вся необхідна інформація для його кваліфікації. А те що учасник відступив від деяких форм довідок наведених у таблицях даного додатку №1 до тендерної документації, не є суттєвим для даної закупівлі, про що і було затверджено та вирішено на засіданні тендерного комітету.

3) Який документ в тендерній пропозиції ТОВ «Херсонський альянс будівництва» підтверджує надання учасником письмового погодження з формальними помилками вказаними у тендерній документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції, що вимагався Замовником відповідно до вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації?

Відповідь: надавши свою тендерну пропозицію, ТОВ «Херсонський альянс будівництва» погодилось із умовами тендерної документації. Відповідно до тендерної документації, перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, рішення у кожному окремому випадку про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. У складі тендерної пропозиції учасника є підтвердження того що вони згодні з формальними помилками вказаними у тендерній документації із обов’язковим зазначенням їх опису, так як це було затверджено їх підписом та печатками.
В Тенднрній документації у Розділі 3 зазначено: Даний перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, рішення у кожному окремому випадку про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, та інших, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону.

4) Який документ в тендерній пропозиції ТОВ «Херсонський альянс будівництва» підтверджує надання учасником гарантійного листа в довільній формі про те, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів він несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України, що вимагався Замовником відповідно до п.2 Розділу 5 тендерної документації?

Відповідь: згідно із поданими документами ТОВ «Херсонський альянс будівництва», всі вказані документи засвідчені печаткою безпосередньо ТОВ «Херсонський альянс будівництва» та печаткою субпідрядної організації, повноваження перевірені особи встановлені, жодних інші печатках на документах немає.
Крім того, в разі підробки печатки чи штампів кримінальна відповідальність наступає у будь-якому випадку, тому не надання даного листа ніяким чином не впливає на зміст тендерної документації яку надав ТОВ «Херсонський альянс будівництва».
Також повідомляємо про те, що замовник не наполягав на надання учасником письмового погодження про надання гарантійного листа в довільній формі про те, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів він несе кримінальну відповідальність…
В Тенднрній документації у Розділі 3 зазначено: Даний перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, рішення у кожному окремому випадку про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, та інших, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону.

5) Чому за відсутності згоди на обробку персональних даних працівників ТОВ «Херсонський альянс будівництва» Дяченко Д.О., Поліщук В.П., Плохой В.В., Інякова О.В., Троцюк Л.М. Безкревний О.С., листи згоди яких повинні бути у складі тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації, Замовником визнана пропозиція ТОВ «Херсонський альянс будівництва» переможцем торгів?

Відповідь: В Тендерній документації було зазначено: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3:
- копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками;
За відсутності в Учасника згоди на обробку персональних даних працівника, копія витягу з трудової книжки може містити відповідні накладення, тощо, що обмежує перегляд відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
В підтвердження інформації Учасник надає:
- копія діючого штатного розпису (розкладу) Учасника;
- копії форми «1ДФ» за всі квартали 2019 року.

Відсутність вказаних згод не впливає на зміст тендерної пропозиції, оскільки працівники все одно надавали таку згоду, коли влаштовувались на роботу та/або укладали договори ГПХ.
Крім того, під час укладання договору ТОВ «Херсонський альянс будівництва надав замовнику дані згоди.
А тому тендерним комітетом, прийнято вказаний факт, як формальну помилку.

6) Відповідно до вимог п. 1.1.1. Додатку №1 тендерної документації Замовником визначено, що учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, яка повинна бути складена відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів. При цьому, що в довідці за №15/08-2020 від 19.08.2020, яка надана ТОВ «Херсонський альянс будівництва» на вищезазначену вимогу не міститься інформація про машини, механізми, транспортні засоби, які зазначені у розділі ІІ відомості ресурсів учасника по наступним шифрам: СН203-1001, СН212-202, СН212-101, СН203-99, СН204-201, СН234-101, СН234-101, СН233-261, СН233-285, СН233-281, СН204-101, СН204-102, СН205-101, СН205-102, СН205-401, СН205-401, СН212-907, СН212-931, СН212-910, СН202-970, СН202-130, СН202-128, СН202-129, СН202-403, СН202-1102, СН202-1140, СН202-1244, СН202-1245, СН202-1243, СН216-402, СН212-1601, СН203-851, СН203-853, СН203-902, СН203-903, СН203-901, СН203-1080, СН211-901, СН211-251, СН211-255. А отжеучасником не виконановимогуЗамовникащодонаданняінформації, відповідно до розділу ІІ підсумковоївідомостіресурсів. У зв’язку з чимпояснітьчомупропозиція ТОВ «Херсонський альянс будівництва» не відхилена по вищезазначеному факту?

Відповідь: ТОВ «Херсонський альянс будівництва», надав довідку з відсутніми шифрами оскільки готував вказану довідку відповідно до технічного завдання, крім того відповідно до розділу 3 Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме описки, орфографічні та технічні помилки, незначні текстуальні помилки, допущені учасником, або помилково вказана інформація з певних питань, відповідність якої можна встановити з інших документів, що входять до складу пропозиції учасника.
З відомостей ресурсів наданих ТОВ «Херсонський альянс будівництва» вбачається наявність вказаних шифрів, а тому саме з неї можна встановити необхідну інформацію.
Крім того, на всі транспортні засоби завантажені відповідні правовстановлюючі документи, а тому дану помилку також було віднесено до формальних.

7) Чому за відсутності листа відгука з інформацією про ціну договору, суму виконання договору, зазначення класу наслідків, дату початку та дату закінчення виконання робіт, який повинен бути у складі тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог п.1.3 Додатку №1 тендерної документації, Замовником визнана пропозиція ТОВ «Херсонський альянс будівництва» переможцем торгів?

Відповідь: наявний лист відгук від ТОВ «Херсон Біф», який завантажений під номером 11, з якого вбачається, що ТОВ «Херсонський альянс будівництва» виконав умови договору в повному обсязі, жодних зауважень до робіт немає, а тому його рекомендують, як надійного партнера.
Всю іншу інформацію тендерним комітетом було встановлено із сканованої копії аналогічного договору, окрім того, вказаний лист відгук надавало підприємство, яке не приймало участі в тендерній закупівлі і навіть не ознайомлювалось із тендерною документацією.
Тому дана помилка також є формальною.
Також в Додатку №1 тендерної документації зазначено про те,що :
Замовник приймає рішення про невідповідність Учасника кваліфікаційному критерію «наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» з подальшим відхиленням тендерної пропозиції у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків***, якщо це зазначено у листі-відгуку.
Замовник може прийняти рішення про невідповідність Учасника кваліфікаційному критерію «наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» з подальшим відхиленням тендерної пропозиції у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків.

Також зауважимо про те,що до нашого підприємства надходили різного характеру звернення від громадських організацій та зацікавлених осіб, щодо здійснення вибору не того учасника переможцем. Дуже бентежить те, що на сьогоднішній день громадська організація яка зверталася до нас, не була зацікавлена в економії бюджетних коштів, її більш бентежило та хвилювало питання формальних помилок аби відхилити саму економічно вигідну пропозицію цих торгів та надійного партнера (підрядника), про що свідчать підтверджені дані з різних інформаційних джерел та їхньої тендерної пропозиції. Також вважаємо необхідним повідомити Вас про те,с що проаналізувавши усіх учасників закупівлі ID: UA-2020-08-17-001759-b, у ТОВ «Херсонський альянс будівництва», дійсно був наданий повний пакет документації з усією інформацією яка нас цікавила, та згідно якої були прийняті рішення, до того ж це сама вигідніша пропозиція з економією бюджетних коштів.
Також в Тенднрній документації у Розділі 3 зазначено: Даний перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, рішення у кожному окремому випадку про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, та інших, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону.

Отже, з усього вищезазначегого, замовник і обрав переможцем та прийняв рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі з учасником №3 -– ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" пропозиція якої становить – 15`963`000.00 грн з ПДВ за процедурою закупівлі № UA-2020-08-17-001759-b - ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво поліклінічного відділення шляхом добудови незавершеного об’єкта будівництва поліклініки за адресою: вул. Свободи, 190, смт. Білозерка Білозерського району Херсонської області» (ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень).


Пропозиції Найменування
учасника Ідентифікаційнийкод учасника в ЄДР Ціна тендерної пропозиції до початку аукціону Ціна тендерної пропозиції після закінчення аукціону
1 ТОВ "Д.І.С. БУД" 40587730 18`119`846.40
грн з ПДВ 18`119`846.40
грн з ПДВ

2 ТОВ Югэлектроком 22753438 18`255`849.00
грн з ПДВ 17`400`000.00
грн з ПДВ

3 ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" 42542403 17`524`557.60
грн з ПДВ 15`963`000.00
грн з ПДВ

4 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП" 31488281 17`498`437.00
грн з ПДВ
16`477`000.00
грн з ПДВ

5 ТОВ "ТЕРЕН" 14137783 17`999`960.00
грн з ПДВ
16`599`900.00
грн з ПДВ
6 ТОВ "ПРИВАТНА ІНВЕСТИЦІЙНАБУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 23131555 17`664`056.00
грн з ПДВ
15`964`000.00
грн з ПДВ


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано адміністративний позов до суду. Судовий збір сплачений в повному обсязі 16.10.2020року.
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Номер відкриття провадження: 540/3107/20
Дата відкриття провадження: 20 січня 2021

Документи:

09 липня 2021 14:58
Електронний підпис
09 липня 2021 14:34
РІШЕННЯ СУДУ
19 жовтня 2020 11:40
Електронний підпис
19 жовтня 2020 11:05
Позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" 17 524 557,60
UAH з ПДВ
15 963 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРИВАТНА ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 17 664 056,00
UAH з ПДВ
15 964 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП" 17 498 437,00
UAH з ПДВ
16 477 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕРЕН" 17 999 960,00
UAH з ПДВ
16 599 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Югэлектроком 18 255 849,00
UAH з ПДВ
17 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Д.І.С. БУД" 18 119 846,40
UAH з ПДВ
18 119 846,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 20:28
Електронний підпис
15 вересня 2020 20:25
Договірна ціна .pdf
15 вересня 2020 20:25
План фінансування.pdf
15 вересня 2020 20:25
Відомість ресурсів.pdf
15 вересня 2020 20:24
Локальний кошторис 2-1-6.pdf
15 вересня 2020 20:24
Локальний кошторис 2-1-5.pdf
15 вересня 2020 20:24
Локальний кошторис 2-1-18.pdf
15 вересня 2020 20:23
Розрахунок 1-2.pdf
04 вересня 2020 19:00
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:59
81. Локальний кошторис exel.zip
04 вересня 2020 18:59
77. Договірна ціна.pdf
04 вересня 2020 18:59
75. Локальний кошторис.zip
04 вересня 2020 18:59
61. Ліцензія ТОВ ХАБ.pdf
04 вересня 2020 18:59
57. Проект договору.pdf
04 вересня 2020 18:59
47. Накази на працівників.pdf
04 вересня 2020 18:59
42. Договори ГПХ частина 1.pdf
04 вересня 2020 18:59
41. 1ДФ квитанції.pdf
04 вересня 2020 18:59
31. Штатний розклад.pdf
04 вересня 2020 18:59
30. 1 ДФ.pdf
04 вересня 2020 18:59
29.2 Статут частина 3.pdf
04 вересня 2020 18:59
29.1 Статут частина 2.pdf
04 вересня 2020 18:59
29. Статут частина 1.pdf
04 вересня 2020 18:59
28.1 Херсон біф акт КБ-3в.PDF
04 вересня 2020 18:59
28. Аналогічний договір.pdf
04 вересня 2020 18:59
20. Протокол №12.pdf
04 вересня 2020 18:59
19. Довіреність.pdf
04 вересня 2020 18:59
9. Довідка вимоги ст. 237.pdf
04 вересня 2020 18:59
8. Лист гарантія.pdf
04 вересня 2020 18:59
5. Копія виписки та опис.pdf
04 вересня 2020 18:59
4. Витяг платника ПДВ.pdf
04 вересня 2020 18:59
3. Лист код доступу.pdf
04 вересня 2020 18:59
2. Загальні відомості.pdf
04 вересня 2020 18:59
1. Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2020 18:59
01. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 23:09
Електронний підпис
04 вересня 2020 23:08
Технічна частина.zip

Публічні документи

04 вересня 2020 19:45
Електронний підпис
04 вересня 2020 19:44
Технічна частина.rar
04 вересня 2020 19:44
Реєстр.PDF
04 вересня 2020 19:44
Кваліфчастина 7.rar
04 вересня 2020 19:44
Кваліфчастина 6.rar
04 вересня 2020 19:44
Кваліфчастина 5.rar
04 вересня 2020 19:44
Кваліфчастина 4.rar
04 вересня 2020 19:44
Кваліфчастина 3.rar
04 вересня 2020 19:44
Кваліфчастина 2.rar
04 вересня 2020 19:44
Кваліфчастина 1.rar

Публічні документи

04 вересня 2020 23:39
Протокол №1,2.pdf
04 вересня 2020 23:39
Статут.pdf
04 вересня 2020 23:21
Лист згода №1.pdf
04 вересня 2020 23:20
Гарантійний лист №2.pdf
04 вересня 2020 23:15
Календарний графік.pdf
04 вересня 2020 23:10
План фінансування робіт.pdf
04 вересня 2020 23:10
Гарантійний лист №1.pdf
04 вересня 2020 23:04
Ст. 17.pdf
04 вересня 2020 23:04
Технічне завдання.pdf
04 вересня 2020 23:04
Форма листа-згоди.pdf
04 вересня 2020 23:04
Згода повідмлення.pdf
04 вересня 2020 23:04
Проект договору.pdf
04 вересня 2020 22:25
Розрахунок П145.pdf
04 вересня 2020 22:25
Розрахунок 1-2.pdf
04 вересня 2020 22:25
Розрахунок 1-1.pdf
04 вересня 2020 22:25
Пояснювальна записка.pdf
04 вересня 2020 22:25
Догоовірна ціна.pdf
04 вересня 2020 22:25
Відомість ресурсів.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 14:39
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:35
Аналогічний досвід.pdf
03 вересня 2020 14:35
Статут_ витяг ПДВ.pdf
03 вересня 2020 14:35
Довідки.pdf
03 вересня 2020 14:35
Загальні відомості.pdf
03 вересня 2020 14:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 11:43
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:42
Технічна частина.rar
02 вересня 2020 11:42
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА"

ТОВ "ПРИВАТНА ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП"

ТОВ "ТЕРЕН"

ТОВ Югэлектроком

ТОВ "Д.І.С. БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА"
#42542403
Переможець 15 963 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА"
#42542403
15 963 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 12:55
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:03
ДУ_ТОВ Альянс будівництва.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:00
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 17:19
Додаткова угода 2 від 12.10.20 до Договору 1Т-3142.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 17:11
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 12:13
Додаткова угода 1 від 09.10.20 до Договору 1Т-3142.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 10:57
Документи-до договору 1Т-3142 від 22.09.20.pdf укладений
22 вересня 2020 10:50
Договір 1Т-3142 від 22.09.20.pdf укладений
22 вересня 2020 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1Т-3142
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1Т-3142
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1Т-3142
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 693 569,85
UAH (в тому числі ПДВ 282 261,64 UAH)