Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт тротуарної доріжки
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-08-17-001684-c ed7a6b5418e143bfb61445acb9650662
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Атаманчук Тетяна Іванівна

+380978617486 solina123@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Башук
Код ЄДРПОУ: 36247644
Місцезнаходження: 72202, Україна , Запорізька обл., селище міського типу Веселе, смтВеселе,вул.Олексія Кириченко буд,2
Контактна особа: Атаманчук Тетяна Іванівна
+380978617486
solina123@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
в звязку з відсутністю учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 28 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт тротуарної доріжки по вулиці Горького смт Веселе Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72202, Україна, Запорізька область, смт Веселе, вулиця Горького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поточний ремонт тротуарної доріжки Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

17 серпня 2020 12:58
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:37
Untitled.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-27-000003 ● 5c38ca896d1543ca97ebaec90ae1556a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2020 10:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

27.08.2020 № 173

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 27.08.2020 №173


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

2) UA-2020-08-17-001684-c , Комунальне підприємство Башук, код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення,виявлені за результатами моніторингу,а саме відміна переговорної процедури закупівлі за кодом 45453000-7"Капітальний ремонт,реставрація" усунуті.

2020-08-31 12:37:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Купчинський Анатолій Миколайович
#2986718010
Переможець 140 000,00
UAH
17 серпня 2020 15:53

Документи

17 серпня 2020 15:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 15:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Купчинський Анатолій Миколайович
#2986718010
140 000,00
UAH
Документи

Документи

17 серпня 2020 15:53
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 11:21
Кінець періоду оскарження: 11 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 11 вересня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень за результатами моніторингу.