Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
капітальний ремонт тротуарної доріжки
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-08-17-001684-c ed7a6b5418e143bfb61445acb9650662
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Атаманчук Тетяна Іванівна

+380978617486 solina123@mail.ru

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Башук
Код ЄДРПОУ: 36247644
Місцезнаходження: 72202, Україна , Запорізька обл., селище міського типу Веселе, смтВеселе,вул.Олексія Кириченко буд,2
Контактна особа: Атаманчук Тетяна Іванівна
+380978617486
solina123@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
в звязку з відсутністю учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 28 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт тротуарної доріжки по вулиці Горького смт Веселе Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72202, Україна, Запорізька область, смт Веселе, вулиця Горького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поточний ремонт тротуарної доріжки Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Тендерна документація

17 серпня 2020 12:58
Електронний цифровий підпис
17 серпня 2020 12:37
Untitled.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-27-000003 ● 5c38ca896d1543ca97ebaec90ae1556a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2020 10:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

27.08.2020 № 173

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 27.08.2020 №173


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

2) UA-2020-08-17-001684-c , Комунальне підприємство Башук, код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація;

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення,виявлені за результатами моніторингу,а саме відміна переговорної процедури закупівлі за кодом 45453000-7"Капітальний ремонт,реставрація" усунуті.

2020-08-31 12:37:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Купчинський Анатолій Миколайович
#2986718010
Переможець 140 000,00
UAH
17 серпня 2020 15:53

Документи

17 серпня 2020 15:53
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 15:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Купчинський Анатолій Миколайович
#2986718010
140 000,00
UAH
Документи

Документи

17 серпня 2020 15:53
sign.p7s

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 11:21
Кінець періоду оскарження: 11 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 11 вересня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень за результатами моніторингу.

Актуальні тендери

До пошуку