Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи - Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) по Григорівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2020-08-17-001387-b ● 1bba9702f6374a8785b37125fa116a6e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02143732 |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7 |
Контактна особа: |
Якименко Анна Юріївна +380457253980 vidilosvitudogovir@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2020 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2020 14:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2020 14:43 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2020 11:55 |
Очікувана вартість: | 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) по Григорівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08750, Україна, Київська область, Обухівський район, село Григорівка,, вул. Героїв Майдану, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2020 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2020 14:39 |
Додаток_5_Проект Договору.docx | |
17 серпня 2020 14:39 |
Продовження додатку_4_робочий проект.pdf | |
17 серпня 2020 14:39 |
ТД встановлення системи ПБ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відгук дискримінаційний
Дата подання: 18 серпня 2020 17:19
Дата відповіді: 21 серпня 2020 10:44
Шановний Учаснику, у ТД наявна наступна вимога: надати оригінал або нотаріально завірена копія листа-відгуку (завірені підписом та печаткою Замовника, виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі) з інформацією про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Відгук має містити номер та дату договору, інформацію про виконання цього договору, інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем.
Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору.
Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом.
Замовник при наданні відгуку вказує про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам, оскільки сам факт надання відгуку вже підтверджує відсутність претензій, а також є інструментом рекомендації послуг Виконавця для інших Замовників.
Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах.
Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з датою раніше дати оголошення закупівлі? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою?
Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною.
Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до АМК.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник
Тендерний комітет уважно та об'єктивно розглянув і вивчив Вашу вимогу. По суті порушених Вами питань повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 3 Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Нормами чинного законодавства не забороняється контрагенту за договором надавати інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам. Законодавчо не встановлено, що відгук видається саме після виконання договору, а не у будь-який інший час. Дана вимога встановлена для взаємної ідентифікації наданої Учасником копії аналогічного договору та листа-
відгука до нього. Зі змісту Вашого питання неможливо дійти висновку в чому саме наявна дискримінація, оскільки у випадку дійсної наявності між контрагентами договірних зобов'язань та виконання їх належним чином не виникає проблеми щодо надання листа-відгуку в будь який час . Водночас учасники процедури закупівлі подають тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації. Тобто, подання тендерної пропозиції та питання щодо участі в торгах це виключна компетенція учасника.
Тендерний комітет уважно та об'єктивно розглянув і вивчив Вашу вимогу. По суті порушених Вами питань повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 3 Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Нормами чинного законодавства не забороняється контрагенту за договором надавати інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам. Законодавчо не встановлено, що відгук видається саме після виконання договору, а не у будь-який інший час. Дана вимога встановлена для взаємної ідентифікації наданої Учасником копії аналогічного договору та листа-
відгука до нього. Зі змісту Вашого питання неможливо дійти висновку в чому саме наявна дискримінація, оскільки у випадку дійсної наявності між контрагентами договірних зобов'язань та виконання їх належним чином не виникає проблеми щодо надання листа-відгуку в будь який час . Водночас учасники процедури закупівлі подають тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації. Тобто, подання тендерної пропозиції та питання щодо участі в торгах це виключна компетенція учасника.
Сертифікат ISO
Дата подання: 18 серпня 2020 17:29
Дата відповіді: 21 серпня 2020 10:45
Шановний Замовнику у ТД наявна вимога щодо надання Сертифікату ДСТУ ISO 28000:2007 на систему менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно предмета закупівлі.
Чи можливе надання сертифікату не ДСТУ ISO 28000 а ISO 28000, як міжнародний аналог цього сертифікату і чи не буде це підставою для відхилення пропозиції?
Відповідь: Доброго дня. Так можете надати сертифікат ISO 28000.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" |
410 907,42
UAH з ПДВ
|
408 702,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ" |
434 998,80
UAH з ПДВ
|
410 907,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" |
435 270,06
UAH з ПДВ
|
435 270,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-М" |
439 000,00
UAH з ПДВ
|
439 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
408 702,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 11:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ" #41692113 |
Переможець |
410 907,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 13:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 10:42
|
Договір 372.pdf | укладений |
21 вересня 2020 10:27
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 жовтня 2020 14:25
|
410 907,00 UAH | UA858201720344220001000027540 Відділ освіти, молоді та спорту ОРДА |
UA423510050000026006878806699 ТОВ "Системна інтеграція" |
Оплачений |