Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи - Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) по Григорівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2020-08-17-001387-b 1bba9702f6374a8785b37125fa116a6e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якименко Анна Юріївна

+380457253980 vidilosvitudogovir@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02143732
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7
Контактна особа: Якименко Анна Юріївна
+380457253980
vidilosvitudogovir@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 14:43
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 14:43
Початок аукціону: 02 вересня 2020 11:55
Очікувана вартість: 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) по Григорівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08750, Україна, Київська область, Обухівський район, село Григорівка,, вул. Героїв Майдану, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відгук дискримінаційний
Дата подання: 18 серпня 2020 17:19
Дата відповіді: 21 серпня 2020 10:44
Шановний Учаснику, у ТД наявна наступна вимога: надати оригінал або нотаріально завірена копія листа-відгуку (завірені підписом та печаткою Замовника, виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі) з інформацією про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Відгук має містити номер та дату договору, інформацію про виконання цього договору, інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Замовник при наданні відгуку вказує про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам, оскільки сам факт надання відгуку вже підтверджує відсутність претензій, а також є інструментом рекомендації послуг Виконавця для інших Замовників. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з датою раніше дати оголошення закупівлі? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою? Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною. Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до АМК.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник
Тендерний комітет уважно та об'єктивно розглянув і вивчив Вашу вимогу. По суті порушених Вами питань повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 3 Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Нормами чинного законодавства не забороняється контрагенту за договором надавати інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам. Законодавчо не встановлено, що відгук видається саме після виконання договору, а не у будь-який інший час. Дана вимога встановлена для взаємної ідентифікації наданої Учасником копії аналогічного договору та листа-



відгука до нього. Зі змісту Вашого питання неможливо дійти висновку в чому саме наявна дискримінація, оскільки у випадку дійсної наявності між контрагентами договірних зобов'язань та виконання їх належним чином не виникає проблеми щодо надання листа-відгуку в будь який час . Водночас учасники процедури закупівлі подають тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації. Тобто, подання тендерної пропозиції та питання щодо участі в торгах це виключна компетенція учасника.
Сертифікат ISO
Дата подання: 18 серпня 2020 17:29
Дата відповіді: 21 серпня 2020 10:45
Шановний Замовнику у ТД наявна вимога щодо надання Сертифікату ДСТУ ISO 28000:2007 на систему менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно предмета закупівлі. Чи можливе надання сертифікату не ДСТУ ISO 28000 а ISO 28000, як міжнародний аналог цього сертифікату і чи не буде це підставою для відхилення пропозиції?
Відповідь: Доброго дня. Так можете надати сертифікат ISO 28000.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 410 907,42
UAH з ПДВ
408 702,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ" 434 998,80
UAH з ПДВ
410 907,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" 435 270,06
UAH з ПДВ
435 270,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-М" 439 000,00
UAH з ПДВ
439 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

01 вересня 2020 13:35
Електронний підпис
01 вересня 2020 13:34
статут.pdf
01 вересня 2020 13:34
ст.17.pdf
01 вересня 2020 13:34
Сертифікат_Охорона004.pdf
01 вересня 2020 13:34
Сертифікат ІСО 28000 2007.pdf
01 вересня 2020 13:34
Сертифікат ISO 9001.pdf
01 вересня 2020 13:34
Сертифікат 45001.pdf
01 вересня 2020 13:34
пропозиція.pdf
01 вересня 2020 13:34
проект договору.pdf
01 вересня 2020 13:34
про уповноважену особу.pdf
01 вересня 2020 13:34
про субпідряд.pdf
01 вересня 2020 13:34
про працівників.pdf
01 вересня 2020 13:34
про матбазу.pdf
01 вересня 2020 13:34
про ліцензію.pdf
01 вересня 2020 13:34
про аналогічний досвід.pdf
01 вересня 2020 13:34
пож.тех мінімум.pdf
01 вересня 2020 13:34
Огляд.pdf
01 вересня 2020 13:34
Накладні.pdf
01 вересня 2020 13:34
накладна пульт.pdf
01 вересня 2020 13:34
медичні книжки.pdf
01 вересня 2020 13:34
Лист виробника.pdf
01 вересня 2020 13:34
кошторис.pdf
01 вересня 2020 13:34
Копія-Ліцензії ПС.pdf
01 вересня 2020 13:34
копія Витягу ЄДР.pdf
01 вересня 2020 13:34
згоди на обробку даних.pdf
01 вересня 2020 13:34
договір технологій.pdf
01 вересня 2020 13:34
довідки та лист.pdf
01 вересня 2020 13:34
власний транспорт Ох-004.pdf
01 вересня 2020 13:34
Відгук UA-2019-05-06-00980-b.pdf
01 вересня 2020 13:34
Витяг ПДВ копія.pdf
01 вересня 2020 13:34
Витяг від 20.08.2020.pdf
01 вересня 2020 13:34
висота.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 12:17
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:16
public_doc (2).pdf
09 вересня 2020 12:16
public_doc (2).p7s
09 вересня 2020 12:16
Dovidka_20232346320110338915.pdf.p7s
09 вересня 2020 12:16
Dovidka_20232346320110338915.pdf
09 вересня 2020 12:16
Довідки.pdf
09 вересня 2020 12:16
Довідка корупция.zip
09 вересня 2020 12:16
Довідка корупция Синтюк.zip
07 вересня 2020 14:18
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:16
Довідка працівники.pdf
07 вересня 2020 14:16
Довідка мат. тех база.pdf
31 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:09
ISO ukr.jpg
31 серпня 2020 11:09
Тех завдання.pdf
31 серпня 2020 11:09
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 11:09
Статут.pdf
31 серпня 2020 11:09
протокол0002.jpg
31 серпня 2020 11:09
протокол0001.jpg
31 серпня 2020 11:09
Проект договору.pdf
31 серпня 2020 11:09
Посвідчення.rar
31 серпня 2020 11:09
Наказ.pdf
31 серпня 2020 11:09
наказ на директора.pdf
31 серпня 2020 11:09
Мед. книжки.pdf
31 серпня 2020 11:09
Ліцензія.pdf
31 серпня 2020 11:09
Лист Тирас.pdf
31 серпня 2020 11:09
Лист відгук школа 97.pdf
31 серпня 2020 11:09
Лист відгук школа 91.pdf
31 серпня 2020 11:09
Лист Велез.pdf
31 серпня 2020 11:09
Лист Артон.jpg
31 серпня 2020 11:09
Кошторис.pdf
31 серпня 2020 11:09
Договір школа 97.pdf
31 серпня 2020 11:09
Договір школа 91.pdf
31 серпня 2020 11:09
Довідки, листи.pdf
31 серпня 2020 11:09
Довідка ст.17.pdf
31 серпня 2020 11:09
Довідка працівники.pdf
31 серпня 2020 11:09
Довідка мат.тех база.pdf
31 серпня 2020 11:09
Довідка документи.pdf
31 серпня 2020 11:09
Декларация.pdf
31 серпня 2020 11:09
Витяг ПДВ.pdf
31 серпня 2020 11:09
Витяг ЄДРПОУ 27.08.2020.pdf
31 серпня 2020 11:09
Аудит первый.pdf
31 серпня 2020 11:09
Акт огляду.pdf
31 серпня 2020 11:09
Авто СИ.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:01
Декларація, дозвіл.pdf
01 вересня 2020 12:01
7.2 Листи - відгуки.pdf
01 вересня 2020 12:01
5. Медичні книжки_2.pdf
01 вересня 2020 12:01
5. Медичні книжки_1.pdf
01 вересня 2020 12:01
5. Гарантійний лист ТД.pdf
01 вересня 2020 12:01
4.2Паспорт код директора.pdf
01 вересня 2020 12:01
4.1 Опис.pdf
01 вересня 2020 12:01
4.1 Довідка-Статут.pdf
01 вересня 2020 12:01
4. Статут.pdf
01 вересня 2020 12:01
4. Накази.pdf
01 вересня 2020 12:01
3.1 Рішення №1 ЗЗУ.pdf
01 вересня 2020 12:01
3. Пояснення про підпис.pdf
01 вересня 2020 12:01
29. Гарантійний лист.pdf
01 вересня 2020 12:01
25. Кошторис Григорівка.pdf
01 вересня 2020 12:01
22. Декларація, дозвіл.pdf
01 вересня 2020 12:01
21 Сертифікати ISO 9001_14001.pdf
01 вересня 2020 12:01
20. ISO 28000.pdf
01 вересня 2020 12:01
18. Витяг.pdf
01 вересня 2020 12:01
18. Виписка_1.rtf
01 вересня 2020 12:01
17. Витяг ПДВ.pdf
01 вересня 2020 12:01
15.3 Посвідчення, витяги.pdf
01 вересня 2020 12:01
15.1 Медичні книжки_2.pdf
01 вересня 2020 12:01
15.1 Медичні книжки_1.pdf
01 вересня 2020 12:01
13. ГЛ про вартість.pdf
01 вересня 2020 12:01
11. Лист згода сміття.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 408 702,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 11:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"
#41692113
Переможець 410 907,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 13:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 11:34

Документи

03 вересня 2020 11:26
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:14
Протокол
02 вересня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про тендерний комітет, що затверджене наказом Відділу освіти, молоді та спорту Обухівської РДА Київської області від 21.04.2020 № 111-О. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «(UA-2020-08-17-001387-b)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: - Учасник у складі пропозиції надає файл, назва якого: «Довідка мат. Тех. база», який містить Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та не відповідає зразку, який встановлений Додатком 8 тендерної документації. - Учасник у складі пропозиції надає файл, назва якого: «Довідка працівники», який містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та не відповідає зразку, який встановлений Додатком 6 тендерної документації. - У складі тендерної пропозиції Учасником не надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, складена згідно Додатку 7 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Розділу ІІІ, пункту 5 тендерної документації, кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 6), - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору(Додаток 7), - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 8) 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору встановлених додатками до тендерної документації. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"
#41692113
410 907,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 10:42
Договір 372.pdf укладений
21 вересня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 14:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 жовтня 2020 14:25
410 907,00 UAH UA858201720344220001000027540
Відділ освіти, молоді та спорту ОРДА
UA423510050000026006878806699
ТОВ "Системна інтеграція"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 410 907,00
UAH (в тому числі ПДВ 68 484,50 UAH)