Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підшипники
Очікувана вартість
573 500,00 UAH
UA-2020-08-17-001221-a 975558a957054b3da03e4d7b255f8c77
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)

+380564095491
+380671523392
kptstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КПТМ "Криворіжтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 03342184
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Контактна особа: Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)
+380564095491, +380671523392
kptstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 13:55
Початок аукціону: 03 вересня 2020 13:55
Очікувана вартість: 573 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 735,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці


Необхідні умови та технічні характеристики вказані у документах закупівлі

КПТМ «Криворіжтепломережа» є замовником який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Згідно пункту 2 частини першої статті 3 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі», дана закупівля не перевищує вартісних меж тому проводиться у відповідності до статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1039 штуки
Підшипники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 15:28
4. Протокол внесення змін до оголошення 200.docx
20 серпня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 15:25
1. Вимоги до предмету закупівлі 200.doc
17 серпня 2020 15:02
1. Проект договору 200.doc
20 серпня 2020 15:28
4. Протокол внесення змін до оголошення 200.docx
20 серпня 2020 15:25
4. Протокол внесення змін до оголошення 200.docx
20 серпня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 15:25
1. Вимоги до предмету закупівлі 200.doc
17 серпня 2020 10:17
1. Вимоги до предмету закупівлі 200.doc
17 серпня 2020 15:02
1. Проект договору 200.doc
17 серпня 2020 10:17
1. Проект договору 200.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо сроків поставки
Дата подання: 18 серпня 2020 11:05
Дата відповіді: 18 серпня 2020 13:19
Доброго дня! Розділ 3 п.3.2. "Вимог до предмету закупівлі" містить вимоги, що учасник повинен надати "Довідка у довільній формі, яка підтверджує поставку товару у зазначені договором строки." В проекті договору не вказана кількість календарних днів протягом яких потрібно здійснити постачання товару. Просимо уточнити строк постачання та внести зміни до тендерної документації. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк поставки узгоджується обома сторонами на стадії підписання договору, але у данні й закупівлі не повинен перевищувати 10 робочих днів.
Уточнення
Дата подання: 20 серпня 2020 09:45
Дата відповіді: 20 серпня 2020 15:21
Доброго дня. Уточніть - позиція №30 - 60609 та позиція №31 - 60610, це ГОСТ або ISO. Дайте уточненя по аналогам, щоб зрозуміти який підшипник Ви мали на увазі. Дякую.
Відповідь: Відповідно відповіді відділу головного енергетика:
Щодо позицій №30-60609 мався на увазі підшипник 60109
Щодо №31 – 60610 мався на увазі підшипник 60110
Уточнення
Дата подання: 20 серпня 2020 12:37
Дата відповіді: 20 серпня 2020 15:21
Добрый день. позиции 63 и 80 - Кульовий радіальний однорядний ГОСТ 8338-75. Марка виробу – 313 (2313), где тут ИСО где ГОСТ, может это N313? тоже самое позиции 70-79 - это ИСО или это ГОСТ? тоже самое 82 позиция, 30304 - это не как не ГОСТ. Уточните пожалуйста.
Відповідь: Відповідно до відповіді головного механіка :
Позиція 63та 80 значення в скобках до уваги не брати. Позначення підшипників по ГОСТ. Поз. 70 підшипник 1608 по ГОСТ кульковий радіальний сферичний дворядний. Поз. 71-79 роликовий радіальний по ГОСТ. Поз 82 – підшипник 30304 по ISO, або по ГОСТ. (http://online.budstandart.com/ru/catalog/doc-page.html?id_doc=68517)
Уточнення щодо документів
Дата подання: 21 серпня 2020 12:53
Дата відповіді: 25 серпня 2020 08:54
Добрий день! Згідно тендерної документації "На весь асортимент товару повинні надаватись паспорт, та інструкція або керівництво з експлуатації, також сертифікат якості/відповідності або інший документ, що засвідчує якість товару та його відповідність діючій в даний час нормативно-технічній документації." Прошу уточнити даний перелік документів потрібно надати у складі своєї пропозиції в електронній системі чи тільки під час поставки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу службову записку №3162 повідомляю що при поставці якість продукції підтверджується в відповідності до ГОСТ або інших стандартів. Вся продукція проходить вхідний контроль на відповідність радіальних зазорів і твердості згідно ГОСТам і інше.. Продукція яка не відповідає цим вимогам не приймається і підлягає заміні постачальником. Якщо продукція виходить з ладу на протязі гарантійного терміну то підлягає заміні за рахунок постачальника.
Упаковка ніколи не була і не буде доказом якості товару. Таких постачальників просимо не поставляти продукцію.

Номер головного механіка - 098 068 28 07 Іван Пономаренко
Щодо паспортів
Дата подання: 21 серпня 2020 13:02
Дата відповіді: 25 серпня 2020 08:54
Добрий день! Згідно тендерної документації "На весь асортимент товару повинні надаватись паспорт, та інструкція або керівництво з експлуатації, також сертифікат якості/відповідності або інший документ, що засвідчує якість товару та його відповідність діючій в даний час нормативно-технічній документації.» На стандартні імпортні підшипники сертифікатів якості або паспортів, інструкцій та керівництва з експлуатації, як на підшипники виробництва країн СНД, не існує. Якість імпортних підшипників підтверджується: наявністю фірмової упаковки, яка здійснює роль паспорту; міжнародними стандартами ISO; наявністю маркування на підшипнику. Тому дана вимога обмежує права учасників, які мають намір запропоновувати імпортні підшипники. Просимо внести зміни до документації та розширити перелік документів, які можуть підтвердити якість товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу службову записку №3162 повідомляю що при поставці якість продукції підтверджується в відповідності до ГОСТ або інших стандартів. Вся продукція проходить вхідний контроль на відповідність радіальних зазорів і твердості згідно ГОСТам і інше.. Продукція яка не відповідає цим вимогам не приймається і підлягає заміні постачальником. Якщо продукція виходить з ладу на протязі гарантійного терміну то підлягає заміні за рахунок постачальника.
Упаковка ніколи не була і не буде доказом якості товару. Таких постачальників просимо не поставляти продукцію.

Номер головного механіка - 098 068 28 07 Іван Пономаренко
Відносно відповідності чинним стандартам і нормам
Дата подання: 21 серпня 2020 14:22
Дата відповіді: 25 серпня 2020 08:54
У зв’язку із скасуванням обов'язкової сертифікації запитувана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Також на стандартні імпортні підшипники сертифікатів якості або паспортів, як на підшипники виробництва країн СНД, не існує. Просимо внести зміни до документації та розширити перелік документів, які можуть підтвердити відповідність продукції чинним стандартам і нормам (наприклад: міжнародним стандартам ISO).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу службову записку №3162 повідомляю що при поставці якість продукції підтверджується в відповідності до ГОСТ або інших стандартів. Вся продукція проходить вхідний контроль на відповідність радіальних зазорів і твердості згідно ГОСТам і інше.. Продукція яка не відповідає цим вимогам не приймається і підлягає заміні постачальником. Якщо продукція виходить з ладу на протязі гарантійного терміну то підлягає заміні за рахунок постачальника.
Упаковка ніколи не була і не буде доказом якості товару. Таких постачальників просимо не поставляти продукцію.

Номер головного механіка - 098 068 28 07 Іван Пономаренко
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМПОДШИПНИК" 257 499,60
UAH з ПДВ
240 294,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПІДШИПНИКЗБУТ" 259 133,05
UAH з ПДВ
241 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр" 285 984,00
UAH з ПДВ
285 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ" 333 160,80
UAH з ПДВ
333 160,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "НОВОТЕХ" 511 435,40
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІТ КОМПАНІ" 540 100,40
UAH з ПДВ
540 100,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 21:30
свідоцтво власника ТМ.pdf
01 вересня 2020 21:30
Проект договору 200.pdf
01 вересня 2020 21:30
паспорт Дейч С. Б.+ІПН.pdf
01 вересня 2020 21:30
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:41
тех вимоги.pdf
02 вересня 2020 10:41
Статут 2019.pdf
02 вересня 2020 10:41
сертификаты.PDF
02 вересня 2020 10:41
протокол 1 от 2016 заверен.pdf
02 вересня 2020 10:41
пропозиція.pdf
02 вересня 2020 10:41
Опись Устав.pdf
02 вересня 2020 10:41
Наказ директора 2016.pdf
02 вересня 2020 10:41
довідка.pdf
02 вересня 2020 10:41
довідка щодо ГОСТ.pdf
02 вересня 2020 10:41
відомості про учасника.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 11:22
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:21
Копія ДСТУ520-2014.pdf
31 серпня 2020 11:21
Выписка_ТД_18.08.14.PDF
31 серпня 2020 11:21
ВИТЯГ ВІД 10.01.2020р..PDF
31 серпня 2020 11:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
31 серпня 2020 11:21
ПАСПОРТА ЯКОСТІ поз 1-21.PDF
31 серпня 2020 11:21
ДОВІДКА ПРО ВИРОБНИКА.PDF
31 серпня 2020 11:21
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.PDF
31 серпня 2020 11:21
ДОВІДКА НА ТОВАР.PDF

Публічні документи

27 серпня 2020 12:36
КП.pdf
27 серпня 2020 12:36
GPZ-7_2020.pdf
27 серпня 2020 12:36
Наказ № 1 Новотех PDF.pdf
27 серпня 2020 12:36
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМПОДШИПНИК"

ПП "ПІДШИПНИКЗБУТ"

Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ"

ТОВ "НВП "НОВОТЕХ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМПОДШИПНИК"
#39507154
Переможець 240 294,60
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 08:49

Документи

07 вересня 2020 08:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 08:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМПОДШИПНИК"
#39507154
240 294,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2020 08:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 14:58
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 16:17
Договір №070920-3 351-20 від 14.09.2020.PDF укладений
14 вересня 2020 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 81 551,04
UAH (в тому числі ПДВ 13 591,84 UAH)