Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
110 959,00 UAH
UA-2020-08-17-001103-b e4d342cbc4cd4744a5607b8a96e33163
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасова Наталія Євгеніївна

+380982221835 centr1.economist@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне медичне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" м. Кременчука
Код ЄДРПОУ: 38742830
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вул. І. Мазепи, буд 26
Контактна особа: Тарасова Наталія Євгеніївна
+380982221835
centr1.economist@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п. 1 частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 13:55
Оскарження наміру укласти договір: 28 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 упаковка
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тест смужки для тестування рівня глюкози в крові для використання у глюкометрах Finetest Auto-Coding Premium)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. І. Мазепи, буд 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 30221 — Реагент швидкого тестування на глюкозу
1000 штуки
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (тест-смужки для тестування рівня холестерину в крові для використання у холестерометрах Wellion LUNA duo)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. І. Мазепи, буд 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 30159 — Набір реагентів для вимірювання холестерину загального

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 серпня 2020 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА ЛТД"
#22523276
Переможець 110 959,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 13:55

Документи

17 серпня 2020 13:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 13:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА ЛТД"
#22523276
110 959,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 13:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 10:30
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 10:28
Доп. угода 1 від 27.11.2020.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 10:27
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 08:44
Договір №174 від 28.08.2020.pdf укладений
28 серпня 2020 08:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зниження суми договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 64 949,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 249,00 UAH)