Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція системи водопостачання з установкою підвищувальної насосної станції по вул. Колосова, м. Покровськ Донецької області»
Очікувана вартість
3 252 663,60 UAH
UA-2020-08-17-000487-a f21e23d07cc94fe6bbd8d2baa770213f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Павленко

+380931018516 kppokrovskvodokanal.20927@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 35470311
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, вул. Шевченка, буд. 90
Контактна особа: Віта Павленко
+380931018516
kppokrovskvodokanal.20927@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 09:20
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 09:20
Початок аукціону: 03 вересня 2020 11:50
Очікувана вартість: 3 252 663,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 263,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Реконструкція системи водопостачання з установкою підвищувальної насосної станції по вул. Колосова, м. Покровськ Донецької області»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція системи водопостачання з установкою підвищувальної насосної станції по вул. Колосова, м. Покровськ Донецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м.Покровськ, вул.Колосова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія попередня оплата товарів ,робіт і послуг. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 09:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 09:23
Додаток №2.docx
17 серпня 2020 09:23
Додаток №7.docx
17 серпня 2020 09:23
Додаток №1.docx
17 серпня 2020 09:23
Додаток №5.docx
17 серпня 2020 09:23
Додаток №4.docx
17 серпня 2020 09:23
Додаток №3.docx
17 серпня 2020 09:23
Додаток №6.doc
17 серпня 2020 09:23
ТД.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-17-000487-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАНДОРА-2007", Код ЄДРПОУ:35456541
Дата подання: 16 вересня 2020 10:18
СКАРГА на неправомірне визначення переможця закупівлі та бездіяльність замовника
16 вересня 2020 р. № 1 Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель СКАРГА на неправомірне визначення переможця закупівлі та бездіяльність замовника Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ», ідентифікаційний код юридичної особи 35470311, адреса: 85300 Україна Донецька область м. Покровськ вул. Шевченка, буд. 90. Ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАНДОРА-2007», ідентифікаційний код юридичної особи 35456541, адреса: 49128, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, житловий масив Червоний Камінь, буд.11 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-17-000487-a На підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.09.2020р. № 338, уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ», Павленко В.Ю., прийняла рішення, про намір укласти договір про закупівлю із переможцем процедури відкритих торгів UA-2020-08-17-000487-a, «Реконструкція системи водопостачання з установкою підвищувальної насосної станції по вул. Колосова, м. Покровськ Донецької області» з ТОВ «Донецький інститут води» (ЄДРПОУ 37671633). Проведений аналіз наданої тендерної пропозиції учасником-переможцем, свідчить про невідповідність умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, кількісним характеристикам предмета закупівлі, вимогам Замовника, та підкріплюється наступними поясненнями: 1. Тендерною документацією вимагалося: Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції …..У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо належним чином завіреної копії документу – це означає, що має бути надана копія документу, засвідчення якої складається із слів "Згідно з оригіналом", назви посади та особистого підпису уповноваженої особи Учасника, ініціалів та прізвища уповноваженої особи Учасника, дати засвідчення копії. Відповідно з Додатком 2 до Тендерної документації Замовником вимагалось Перелік документів, які вимагаються Замовником 2. Загальні відомості про Учасника: Документи Перелік підтверджуючих документів ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: 2.1. Реквізити підприємства (організації) на фірмовому бланку: поштова адреса, телефон, факс, телекс, електронна пошта, підписані керівником або уповноваженою особою, що має право підпису. Керівник організації Учасника: прізвище, ім’я, по батькові, телефон, факс, електронна пошта для контактів протягом торгів. Оригінал довідки в довільній формі 2.2. Дозвіл або ліцензії або інший документ, що підтверджує право учасника на провадження відповідної діяльності (у випадках передбачених законодавством). У разі, якщо термін дії ліцензії має закінчитися найближчим часом, Учаснику необхідно надати лист-підтвердження про своєчасне подання документів до відповідної установи щодо її подовження. Копія відповідного документу У разі якщо вид діяльності, згідно з вимогами законодавства, не підлягає ліцензуванню, Учасник документи, які визначені даним пунктом, не надає. 2.3. Завірена копія Статуту (остання редакція з усіма змінами) або іншого установчого документу (за наявності) - (для Учасника - юридичної особи). Копія відповідного документу 2.4. Завірена копія повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Копія відповідного документу 2.5. Завірена копія витягу з реєстру платників ПДВ, якщо Учасник є платником ПДВ. Копія відповідного документу 2.6. Завірена копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою, або копія витягу з реєстру платників єдиного податку з реєстру платників єдиного податку, якщо Учасник є платником єдиного податку. Копія відповідного документу 2.7. Лист-згода на обробку персональних даних. Оригінал довідки в довільній формі 2.8. Лист Учасника у довільній формі про надання Замовнику згоди на виправлення формальних помилок. Оригінал довідки в довільній формі 2.9. Відомості з ЄДРПОУ Копія відповідного документу Переможець в складі своєї пропозиції не надав: - Завірену копію Дозволу або ліцензії або інший документ, що підтверджує право учасника на провадження відповідної діяльності (у випадках передбачених законодавством); - Завірену копію Статуту (остання редакція з усіма змінами) або іншого установчого документу (за наявності) - (для Учасника - юридичної особи); - Завірену копію повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - Завірену копію витягу з реєстру платників ПДВ, якщо Учасник є платником ПДВ. Також Додатком № 1 до тендерної документації, Таблиця № 2 вимагалось: Пункт 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 3.1. Довідка (складена в довільній формі) виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Довідка підтверджується оригіналом зазначеного договору із невід’ємними його частинами, з додаванням засвідчених учасником копій відповідних Актів виконаних робіт або інших документів, що підтверджує виконання робіт за договором, зазначеним учасником. В складі пропозиції переможця відсутні засвідчені копії Актів виконаних робіт (засвідчення яких складається із слів "Згідно з оригіналом", назви посади та особистого підпису уповноваженої особи Учасника, ініціалів та прізвища уповноваженої особи Учасника, дати засвідчення копії). Пропозиція ТОВ «Донецький інститут води» не відповідала зазначеним вимогам у Додатках 1 та 2 до тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації та вимогам Замовника. 2. Відповідно з Додатком 2 до Тендерної документації Замовником вимагалось Перелік документів, які вимагаються Замовником 2. Загальні відомості про Учасника: Пунктом 2.9 вимагалось надання копії Відомості з ЄДРПОУ 2.9. Відомості з ЄДРПОУ Копія відповідного документу В складі пропозиції учасника-переможця наявний файл «16. Відомості з ЄДРПОУ.pdf Відправлений:2020-09-01 18:37:05» в якому відсутні Відомості з ЄДРПОУ. Учасник якого визнано переможцем- не надав у складі своєї пропозиції Відомості з ЄДРПОУ. Пропозиція ТОВ «Донецький інститут води» не відповідала зазначеним вимогам у Додатку 2, кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації та вимогам Замовника. 3. Відповідно з Додатком 2 до Тендерної документації Замовником вимагалось: п. 2. Загальні відомості про Учасника: Примітка: пункт Г) Усі листи, довідки, що подаються Учасниками у складі тендерної пропозиції, повинні бути на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності) повинні бути підписані Учасником та завірені печаткою Учасника (за наявності печатки). Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб, приватного чи публічного права (підприємств/установ/організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору). У разі неможливості надання документу, що передбачений Додатком №2 до даної документації, Учасник торгів надає Довідку довільної форми в якій зазначає причини неможливості надання документу. Оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі відбулось 17 серпня 2020 року у 09:27 В порушення цієї вимоги Додатка 2 до Тендерної документації учасник- переможець надав файли в яких надані документи видані раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі: - 3. Витяг ЄДР.pdf Відправлений:2020-09-01 18:37:05 з датою видачі 31.01.2019р.; - 5. Витяг ПДВ.pdf Відправлений: 2020-09-01 18:37:05 з датою видачі 17.05.2017р.; - 7.1. Штатний розпис.pdf Відправлений: 2020-09-01 18:37:05 з датою 30.06.2020р.; - 6. Довідка про обладнання.pdf Відправлений: 2020-09-01 18:37:05 (договора найму (оренди), надання послуг, інвентаризаційна відомість обладнання, машин та механізмів видані та складені раніше дати оприлюднення оголошення закупівлі). Пропозиція ТОВ «Донецький інститут води» не відповідала зазначеним вимогам у Додатку 2, кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації та вимогам Замовника. 4. Тендерною документацією вимагалося Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції П.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції …….Всі документи, складені Учасником у довільній формі (довідки, листи), що подаються відповідно до умов цієї Тендерної документації, повинні бути складені на дату, не раніше дати оприлюднення оголошення про дану закупівлю, оформлені на фірмовому бланку Учасника, з обов’язковим зазначенням дати та вихідного номера документа, а також містити назву предмета закупівлі та номер закупівлі електронній системі закупівель. В порушення цієї вимоги Тендерної документації учасник- переможець надав довідки та листи на фірмовому бланку, які не містять назву предмету закупівлі та номеру закупівлі в електронній системі закупівель, а самє: - 6. Довідка про обладнання.pdf Відправлений: 2020-09-01 18:37:05 - 7. Довідка про працівників.pdf Відправлений: 2020-09-01 18:37:05 - 8. Досвід.pdf Відправлений: 2020-09-01 18:37:05 - 10. Реквізити підприємства.pdf Відправлений: 2020-09-01 18:37:05 - 12. Лист-згода персон.даних.pdf Відправлений: 2020-09-01 18:37:05 - 15. Відомості про учасника.pdf Відправлений: 2020-09-01 18:37:05 - 32. Довідка про ЕЦП.pdf Відправлений: 2020-09-01 18:37:05 - 2. Довідка щодо викон зобов'язань.pdf Відправлений: 2020-09-10 12:02:47 Пропозиція ТОВ «Донецький інститут води» не відповідала зазначеним вимогам тендерної документації та вимогам Замовника. 5. розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі …….Інформація щодо обсягу робіт надається Учасником згідно з технічним завданням - Додаток № 3, а також з наданням: - 4. Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення. - 6. Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва - 7. Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників). - 8. Календарний графік виконання робіт (виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»). - 9. Довідку про гарантійний термін на виконані роботи (вказати конкретну кількість років) згідно строків передбачених проектом договору. - 10. Довідка завірена учасником про те, що виконання робіт передбачає застосування заходів із захисту довкілля. В складі пропозиції учасника- переможця відсутні: - Розрахунок вартості машино-годин будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення - Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва - Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників). - Календарний графік виконання робіт (виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»). - Довідка завірена учасником про те, що виконання робіт передбачає застосування заходів із захисту довкілля. В складі пропозиції учасника- переможця присутній файл «23. Довідка гарантійний термін.pdf Відправлений: 2020-09-01 18:37:05» в якому міститься Довідка щодо гарантійного терміну від 01.09.2020р. № 23, в якій повідомляється інформація, що переможець надає гарантійний термін 1 рік на виконані роботи щодо закупівлі. Відповідно до умов Тендерної документації (Додаток 3, Технічні вимоги, пункт 1.10 1.10 Гарантійний термін Гарантійний термін – 15 років на водовід, 1 рік на благоустрій Передбачає: Гарантійний термін – 15 років на водовід, 1 рік на благоустрій Відповідно до Додатку 6 (Проект Договору) розділ 6. ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ П. 6.3. Гарантійний термін на виконання за цим Договором Робіт становить: 15 (п'ятнадцять) років на водовід, 1 (один) рік на благоустрій, які обчислюються з моменту введення результату виконаних Робіт в експлуатацію. Тендерною документацією вимагалось надати Довідку про гарантійний термін на виконані роботи (вказати конкретну кількість років) згідно строків передбачених проектом договору. Переможець не виконав умов проекту договору та надав гарантію, строк якої менше передбаченої у проекті договору та у Додатку 3 до тендерної документації. Пропозиція ТОВ «Донецький інститут води» не відповідала технічним вимогам тендерної документації та вимогам Замовника. 6. У Тендерній документації розділ VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.2 Строк укладання договору вимагалося: …….Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, з посиланнями на уставні документи та з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю, та надати довідки з обслуговуючих банків про відкриття рахунків, та про відсутність заборгованості по кредитам. В складі пропозиції переможця відсутня окрема довідка, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, з посиланнями на уставні документи. Пропозиція ТОВ «Донецький інститут води» не відповідала зазначеним вимогам тендерної документації та вимогам Замовника. 7. Додатком № 1до тендерної документації п. 1.1. Довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. В складі пропозиції переможця міститься Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази від 01.09.2020р. № 6 та підсумкова відомість ресурсів. Відповідно проведеного аналізу у учасника-переможця в Довідці від 01.09.2020р. № 6 відсутні необхідні будівельні машини та механізми, передбачені підсумковою відомостю ресурсів, а самє: П. 14 +СН233-201 (підсумкової відомості ресурсів) Машини сверлильні електричні П. 15 +СН233-803-П1(підсумкової відомості ресурсів) Молотки відбійні електричні легкі П.20 +СН270-115 (підсумкової відомості ресурсів) Дрілі електричні Пропозиція ТОВ «Донецький інститут води» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації та вимогам Замовника. Враховуючи до уваги зазначене вище, уповноважена особа порушила умови Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі», а самє п. 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини 1,2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX), просимо зобов’язати замовника КП «ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ» скасувати рішення про визначення ТОВ «Донецький інститут води» (ЄДРПОУ 37671633) переможцем процедури закупівлі відкритих торгів UA-2020-08-17-000487-a, «Реконструкція системи водопостачання з установкою підвищувальної насосної станції по вул. Колосова, м. Покровськ Донецької області».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2020 17:35
рішення від 18.09.2020№17608+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 17:35
рішення від 29.09.2020№18276.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 21:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18276-р/пк-пз від 29.09.2020 комунальне підприемство "ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ" скасувало рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Донецький інститут води" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-17-000487-а.
Дата виконання рішення замовником: 05 жовтня 2020 11:38

Документи подані скаржником

16 вересня 2020 10:20
Електронний підпис

Документи подані замовником

23 вересня 2020 10:29
Відповідь на скаргу.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Донецький інститут води" 2 989 166,64
UAH з ПДВ
2 859 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАНДОРА-2007" 3 199 037,32
UAH з ПДВ
2 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЛІТ БУД ЦЕНТР 2 907 944,99
UAH з ПДВ
2 907 944,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮМІ ТРЕЙД 3 112 454,03
UAH з ПДВ
3 112 454,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОМЕД ПЛЮС" 3 250 000,00
UAH з ПДВ
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 10:36
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:29
4. Довідка МВС.zip
10 вересня 2020 12:04
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:02
3. Довідка ДПС.pdf
01 вересня 2020 18:37
Електронний підпис
01 вересня 2020 18:37
111.imd
01 вересня 2020 18:37
32. Довідка про ЕЦП.pdf
01 вересня 2020 18:37
31. Довідка банку.pdf
01 вересня 2020 18:37
28. Довідка щодо ПДВ.pdf
01 вересня 2020 18:37
27. Інформ щодо печатки.pdf
01 вересня 2020 18:37
25. Гарантія щодо ціни.pdf
01 вересня 2020 18:37
21. Гарантійний лист.pdf
01 вересня 2020 18:37
19. Субпідрядники.pdf
01 вересня 2020 18:37
18. Договірна ціна.pdf
01 вересня 2020 18:37
17. Проект договору.pdf
01 вересня 2020 18:37
16. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 вересня 2020 18:37
14. Технічне завдання.pdf
01 вересня 2020 18:37
13. Лист-згода.pdf
01 вересня 2020 18:37
11. Ліцензія, дозвіл.pdf
01 вересня 2020 18:37
8. Досвід.pdf
01 вересня 2020 18:37
7.1. Штатний розпис.pdf
01 вересня 2020 18:37
5. Витяг ПДВ.pdf
01 вересня 2020 18:37
4. Статут.pdf
01 вересня 2020 18:37
3. Витяг ЄДР.pdf
01 вересня 2020 18:37
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 07:03
Dovidka_20275514290330583501.pdf
28 жовтня 2020 07:03
Dovidka_20275514290330583501.pdf.p7s
28 жовтня 2020 06:48
Dovidka_20275514290330583501.pdf
28 жовтня 2020 06:48
Dovidka_20275514290330583501.pdf.p7s
08 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:33
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:29
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:26
Електронний підпис
01 вересня 2020 11:18
Електронний підпис
01 вересня 2020 11:15
тендерна пропозиція.pdf.zip
01 вересня 2020 09:03
довідки.pdf
01 вересня 2020 09:03
63134370949495.pdf
01 вересня 2020 09:03
63134693938155.pdf
27 серпня 2020 11:49
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:48
тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 11:48
66 .imd
27 серпня 2020 11:48
Довідка.zip
27 серпня 2020 11:48
технічне завдання.pdf
27 серпня 2020 11:48
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 21:39
штатный_розклад.pdf
01 вересня 2020 21:39
трудовые.pdf
01 вересня 2020 21:39
труд..pdf
01 вересня 2020 21:39
техпаспорт.pdf
01 вересня 2020 21:39
тех паспорта.pdf
01 вересня 2020 21:39
тех паспорт камаз.pdf
01 вересня 2020 21:39
статут.pdf
01 вересня 2020 21:39
спавка с банка.pdf
01 вересня 2020 21:39
Протокол_09_03-17.pdf
01 вересня 2020 21:39
право підп..pdf
01 вересня 2020 21:39
паспорт.pdf
01 вересня 2020 21:39
оренда.pdf
01 вересня 2020 21:39
оренд.pdf
01 вересня 2020 21:39
МАШ.ПОЛИВ..pdf
01 вересня 2020 21:39
ліцензія_ дозвіл.pdf
01 вересня 2020 21:39
кошторис ч.5.pdf
01 вересня 2020 21:39
Витяг з єдр.pdf
01 вересня 2020 21:39
кошторис ч.4.pdf
01 вересня 2020 21:39
кошторис ч.3.pdf
01 вересня 2020 21:38
Бульдозер.pdf
01 вересня 2020 21:38
кошторис ч.2.pdf
01 вересня 2020 21:38
ан дог 8 3 тк.pdf
01 вересня 2020 21:38
кошторис ч.1.pdf
01 вересня 2020 21:38
ан дог 8 2тк.pdf
01 вересня 2020 21:38
ДОГ. ФОП МАРКЕВИЧ.pdf
01 вересня 2020 21:38
график.pdf
01 вересня 2020 21:38
97.imd
01 вересня 2020 21:38
32 Довідка.pdf
01 вересня 2020 21:38
Відом. з ЄДР.pdf
01 вересня 2020 21:38
28 підписант.pdf
01 вересня 2020 21:38
витяг ПДВ.pdf
01 вересня 2020 21:38
27 Відомост. про учасн.pdf
01 вересня 2020 21:38
26іст. умови.pdf
01 вересня 2020 21:38
23 діяльн.pdf
01 вересня 2020 21:38
22 розрахунок платежу_.pdf
01 вересня 2020 21:38
7 субпід..pdf
01 вересня 2020 21:38
4.1. ТЕХ. СПЕЦ.pdf
01 вересня 2020 21:38
21 гар. на всі затрати.pdf
01 вересня 2020 21:38
18 серт. мат..pdf
01 вересня 2020 21:38
17 захист довкілля.pdf
01 вересня 2020 21:38
3ст17 (4).pdf
01 вересня 2020 21:38
4 ТЕХ. ХАР..pdf
01 вересня 2020 21:38
3ст17 (3).pdf
01 вересня 2020 21:38
13 захист довкілля.pdf
01 вересня 2020 21:38
3ст17 (2).pdf
01 вересня 2020 21:38
3ст17 .pdf
01 вересня 2020 21:38
12гар. лист т.п. дійс. docx.pdf
01 вересня 2020 21:38
3ст17 (1).pdf
01 вересня 2020 21:38
3ст17 (10).pdf
01 вересня 2020 21:38
11 обробка персон. дан. docx.pdf
01 вересня 2020 21:38
3.1.7 форм. помил.pdf
01 вересня 2020 21:38
3ст17 (9).pdf
01 вересня 2020 21:38
3.1.1. Реквіз. підприєм.pdf
01 вересня 2020 21:38
3ст17 (8).pdf
01 вересня 2020 21:38
8 проект договору..pdf
01 вересня 2020 21:38
7E94F585-617E-4A7D-B929-8A847261784C.pdf
01 вересня 2020 21:38
3ст17 (7).pdf
01 вересня 2020 21:38
2ДОВ.ТЕХНИКА.pdf
01 вересня 2020 21:38
2.3 Анал. догов.pdf
01 вересня 2020 21:38
3ст17 (6).pdf
01 вересня 2020 21:38
3ст17 (5).pdf
01 вересня 2020 21:38
2.2. Працівники.pdf
01 вересня 2020 21:38
1пропозиiя.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 08:46
Тендерна пропозиція.rar
02 вересня 2020 08:46
Реєстраційні документи.rar
02 вересня 2020 08:46
Ліцензія дозволи.rar
02 вересня 2020 08:46
Довідки.rar
02 вересня 2020 08:46
Довідки ч.2.rar
02 вересня 2020 08:46
Кошторис ч.2.rar
02 вересня 2020 08:46
Кошторис ч.1.rar
02 вересня 2020 08:46
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

01 вересня 2020 17:25
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:24
гарантія.pdf
01 вересня 2020 17:24
гарант лист матеріали.pdf
01 вересня 2020 17:24
розрахунки к кошторису.pdf
01 вересня 2020 17:24
кошторис частина 2.pdf
01 вересня 2020 17:24
кошторис частина 1.pdf
01 вересня 2020 17:24
статут.pdf
01 вересня 2020 17:24
реквізити підприємства.pdf
01 вересня 2020 17:24
протокол.pdf
01 вересня 2020 17:24
наказ директор.pdf
01 вересня 2020 17:24
ліцензія.pdf
01 вересня 2020 17:24
інформація ст.17.pdf
01 вересня 2020 17:24
згода на обробку.pdf
01 вересня 2020 17:24
договір+графік+план.pdf
01 вересня 2020 17:24
довідка субпідряд.pdf
01 вересня 2020 17:24
довідка працівники.pdf
01 вересня 2020 17:24
довідка обладнання.pdf
01 вересня 2020 17:24
довідка нарахування пдв.pdf
01 вересня 2020 17:24
довідка захист довкілля.pdf
01 вересня 2020 17:24
довідка банк.pdf
01 вересня 2020 17:24
довідка аналог договір.pdf
01 вересня 2020 17:24
гарант лист відстрочка.pdf
01 вересня 2020 17:24
гарант лист ціна.pdf
01 вересня 2020 17:24
відомості про учасника.pdf
01 вересня 2020 17:24
витяг ПДВ.pdf
01 вересня 2020 17:24
Витяг ЄДР.pdf
01 вересня 2020 17:24
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Донецький інститут води"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАНДОРА-2007"

ТОВ ЕЛІТ БУД ЦЕНТР

ТОВ ЮМІ ТРЕЙД

ТОВ "ТЕХНОМЕД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Донецький інститут води"
#37671633
Рішення скасоване 2 859 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 11:20
ТОВ "Донецький інститут води"
#37671633
Відхилено 2 859 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 11:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАНДОРА-2007"
#35456541
Переможець 2 860 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 09:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 10:44

Документи

05 жовтня 2020 11:33
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:32
протокол.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням рішенням КП «Покровськводоканал» від 23.12.2019р. №340, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-08-17-000487-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАНДОРА-2007" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1.-матеріально-технічна база не відповідає заявленій в тендерній документації; 1.2. -учасник повинен зазначити у тендерній пропозиції обсяг та вартість всіх видів робіт, зазначених у Технічному завданні (Додаток 3), включаючи вартість матеріалів, необхідних для виконання цих робіт. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Документи, що підтверджують наявність в учасника: обладнання та матеріально - технічної бази: 1.1. Довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. До довідки надаються: - у разі, якщо техніка є власною надаються копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, - у разі залучення – засвідчені учасником копії діючих договорів (оренди, лізингу, послуг тощо) , у яких повинно бути визначено перелік обладнання та транспортних засобів, які залучаюся до виконання робіт та копії свідоцтва про реєстрацію цих транспортних засобів; - інші документи, які учасник вважає за необхідне надати. Відсутні будівельні машини та механізми, а саме: СН202-1104-11 (підсумкової відомості ресурсів) машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння3,5м; СН215-902 (підсумкової відомості ресурсів) машини для очищення та ґрунтування труб діаметром 350-500мм електричні. В складі пропозиції переможця міститься Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази. Відповідно проведеного аналізу у учасника-переможця в Договорі №2708-20 від 27.08.2020р. відсутня специфікація необхідних будівельних машин та механізмів, передбачених підсумковою відомістю ресурсів, а є комерційна пропозиція. 2.2. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При визначені ціни пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається інші обов’язкові податки та збори згідно з чинним законодавством України. Також, учасник, повинен надатив тендерній пропозиції модель договірної ціни (ІМДЦ) та кошторисів розрахованих в програмному комплексі «Автоматизований випуск кошторисів» АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів, підсумкову відомість ресурсів, виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відповідно ДСТУ-Н Б Д. 1.1-1:2013 в розцінці де використовуються будівельні машини та механізми була заміна ресурсів і збільшена ціна за маш/час, не надано обґрунтування. Зазначена вище розцінка не відповідає нормам ДСТУ-Н Б Д. 1.1-1:2013. Матеріали були надані по завищеній ціни, якщо брати усереднені ціни на основні будівельні матеріали та обладнання (насосна станція) на теперішній час. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАНДОРА-2007"
#35456541
2 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 09:48
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 15:27
Д.у.6.pdf зміни до договору
14 червня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 12:21
Д.у.5.pdf зміни до договору
11 червня 2021 12:20
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 14:27
Д.у.4.PDF зміни до договору
31 травня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 13:35
Д.у.3.PDF зміни до договору
01 березня 2021 13:34
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 12:43
Д.у.2.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 12:42
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 08:04
Д.у.1.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 07:59
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 14:48
Договір.PDF укладений
02 листопада 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни найменування інших послуг, а саме: п.8.1. "Кошти на перевезення працівників будівельних організацій на об'єкт будівництва автомобільним транспортом"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 14 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 041 503,44
UAH