Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт пологового відділення КНП "Роменська ЦРЛ" РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24 (Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 508 474,00 UAH
UA-2020-08-17-000320-c 5272fe0b6d2e47388bd91b292cc2eed3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Хоменко Миколаївна

380989621944 romny_srl.Zakypka@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Людмила Хоменко Миколаївна
380989621944
romny_srl.Zakypka@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 14:21
Очікувана вартість: 1 508 474,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт пологового відділення КНП "Роменська ЦРЛ" РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24 (Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульв. Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 1. Фінансові зобов’язання Замовника щодо оплати виконаних робіт в обсязі, що перевищує обсяг видатків на 2020 рік на фінансування цього Договору виникатимуть виключно на підставі та в межах затвердженого обсягу видатків на 2021 рік. 2. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних призначень, відповідно до статтей 23 та 49 Бюджетного кодексу України. 3. Розрахунки за даним договором здійснюються після поетапного виконання Робіт (відповідно до календарного графіку виконання Робіт) в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). 4. Замовник має право зменшити ціну договору та обсяги робіт залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього договору. 5. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності кошторисних призначень коштів, в межах відповідних бюджетних асигнувань, та з моменту реєстрації договору в органах Державної казначейської служби України. Пiсляоплата 28 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 10:27
Перелік змін в тендерній документації 22.02.19.doc
01 вересня 2020 10:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).docx
17 серпня 2020 09:38
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
01 вересня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 10:27
Перелік змін в тендерній документації 22.02.19.doc
01 вересня 2020 10:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).docx
17 серпня 2020 09:38
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ фірма ЛТД "Рембудсервіс" 1 171 035,00
UAH з ПДВ
1 171 035,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ" 1 353 244,80
UAH з ПДВ
1 353 244,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 16:33
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:31
Тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2020 16:31
Стаття 17.pdf
01 вересня 2020 16:31
Розрахунок прибутку.pdf
01 вересня 2020 16:30
Протокол _ 2.pdf
01 вересня 2020 16:30
Право підпису.pdf
01 вересня 2020 16:30
Посвідчення ТБ3.pdf
01 вересня 2020 16:30
Посвідчення ТБ2.pdf
01 вересня 2020 16:30
Посвідчення ТБ1.pdf
01 вересня 2020 16:30
Обьектний кошторис.pdf
01 вересня 2020 16:30
Локальний кошторис.pdf
01 вересня 2020 16:30
Допуск Кириченко В.П. (3).pdf
01 вересня 2020 16:30
Допуск Кириченко В.П. (2).pdf
01 вересня 2020 16:30
Допуск Кириченко В.П. (1).pdf
01 вересня 2020 16:30
Додатоки 2_3_4.pdf
01 вересня 2020 16:30
Додаток 6 проект договру.pdf
01 вересня 2020 16:30
Договірна ціна.pdf
01 вересня 2020 16:30
Довідка субпідрядники.pdf
01 вересня 2020 16:30
Довідка санкції.pdf
01 вересня 2020 16:30
Довідка по статті 17.pdf
01 вересня 2020 16:30
Довідка ліцензія.pdf
01 вересня 2020 16:29
Диплом Кардаш А.А..pdf
01 вересня 2020 16:29
Диплом Андренко Р.П..pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 14:11
Сканировать1.PDF
16 вересня 2020 14:11
public_doc.pdf
16 вересня 2020 14:11
public_doc.p7s
31 серпня 2020 12:38
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:22
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:19
Уставні документи.PDF
31 серпня 2020 12:19
удостоверения о.т..PDF
31 серпня 2020 12:19
Трудові.PDF
31 серпня 2020 12:19
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 12:19
ст.17 все вместе.pdf
31 серпня 2020 12:19
Сертификат-Хенкель.pdf
31 серпня 2020 12:19
Сварщик-корочка.PDF
31 серпня 2020 12:19
Рішення - директор.PDF
31 серпня 2020 12:19
Реквізити.pdf
31 серпня 2020 12:19
протоколи пояси.PDF
31 серпня 2020 12:19
Працівники.pdf
31 серпня 2020 12:19
посвідч-охорона праці.PDF
31 серпня 2020 12:19
паспорта-техніка.PDF
31 серпня 2020 12:19
Паспорт риштування.PDF
31 серпня 2020 12:19
Обладнання.pdf
31 серпня 2020 12:19
Обладнання — бух.pdf
31 серпня 2020 12:19
Ліцензія.PDF
31 серпня 2020 12:19
Лист-Хенкель.pdf
31 серпня 2020 12:19
лист-субпідрядники.pdf
31 серпня 2020 12:19
Лист-ліцензія.pdf
31 серпня 2020 12:19
Лист-згода умов дог.pdf
31 серпня 2020 12:19
Лист-гарантія-якість.pdf
31 серпня 2020 12:19
екологія.pdf
31 серпня 2020 12:19
Досвід-ЦРЛ.PDF
31 серпня 2020 12:19
Досвід-інклюзивність.PDF
31 серпня 2020 12:19
Досвід роботи.pdf
31 серпня 2020 12:19
Досвід -ЗОШ-7.PDF
31 серпня 2020 12:19
Додаток №5.pdf
31 серпня 2020 12:19
Дог-техніка-2.pdf
31 серпня 2020 12:19
Дог-спецбуд-техніка.PDF
31 серпня 2020 12:19
Дог-склад-мирг.PDF
31 серпня 2020 12:19
Дог - склад-виробн.PDF
31 серпня 2020 12:19
дипломи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ фірма ЛТД "Рембудсервіс"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ фірма ЛТД "Рембудсервіс"
#03332464
Відхилено 1 171 035,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 15:20
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ"
#38523149
Переможець 1 353 244,80
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 11:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ"
#38523149
1 353 244,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 15:11
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 15:12
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 15:11
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 11:43
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 11:42
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 09:34
ПВ 2-1-3.pdf укладений
22 вересня 2020 09:31
ПВ 2-1-1.pdf укладений
22 вересня 2020 09:31
ПВ 2-1-2.pdf укладений
22 вересня 2020 09:31
ЛК 2-1-1.pdf укладений
22 вересня 2020 09:31
ЛК 2-1-2.pdf укладений
22 вересня 2020 09:31
ЛК 2-1-3.pdf укладений
22 вересня 2020 09:31
договір.pdf укладений
22 вересня 2020 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду (далі - Договір) про таке: 1. Викласти п.4.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна даного договору становить 1 353 244 грн. 80 коп. (Один мільйон триста п’ятдесят три тисячі двісті сорок чотири гривень 80 коп.) з ПДВ. З урахуванням ст. 48 Бюджетного кодексу України розмір фінансових зобов’язань Замовника щодо оплати виконаних робіт протягом 2020 року та у відповідності до фактично затвердженого обсягу видатків Замовника становить 1061026,00 грн. з ПДВ, а відповідно розмір фінансових зобов’язань на 2021 рік становить 292218,80 грн. з ПДВ. Фінансові зобов’язання Замовника щодо оплати виконаних робіт в обсязі, що перевищує обсяг видатків на 2020 рік на фінансування цього Договору виникатимуть виключно на підставі та в межах затвердженого обсягу видатків на 2021 рік.» 2. Дану Додаткову угоду № 1 складено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної сторони. 3. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 547
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до листа Виконавчого Комітету Роменської міської ради № 03-26/595 від 09.02.2021 «Про виділення коштів» в міському бюджеті відсутній фінансовий ресурс на 2021 рік для забезпечення фінансування завершення поточного ремонту пологового відділення в сумі 292218,80 грн. 2. Враховуючи вище викладене Сторони дійшли згоди внести в договір а саме: Доповнити п. 4 «Порядок здійснення оплати» Договору п.4.4. Розрахунки за поставлений товар проводяться з коштів отриманих від НСЗУ на фінансування медичних послуг та з коштів місцевих бюджетів отриманих на розрахункові рахунки Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради. 3. Внести зміни в п. 13 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» викласти банківських реквізитів «ЗАМОВНИКА» у наступній редакції: ЗАМОВНИК КНП «Роменська центральна районна лікарня» РМР Юридична адреса: бул. Московський 24, м. Ромни, Сумська область, 42001 Поштова адреса: бул. Московський 24, м. Ромни, Сумська область, 42001 код ЄДРПОУ 01981477 р/р: UA308201720344370001000027238 Банк: в Роменське УДКСУ Сумської області МФО: 820172 р/р: UA223204780000026001924880880 Банк: в АБ «Укргазбанк» МФО: 320478 Інд.под.№: 019814718216 Тел./Факс: (05448) 5-16-93 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання; 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін; 6. Дана Додаткова угода набирає чинності з 15 лютого 2021 року та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 547
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з урахуванням фактично виконаних робіт з поточного ремонту пологового відділення КНП "Роменська ЦРЛ" РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24 (ДК 021:2015 - код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи), що є предметом договору , Сторони домовилися п.15.3. Договору викласти в такій редакції: « 15.3. Цей договір набирає чинності з дати його підписання і діє до "31" березня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов'язань Сторін за цим договором.» 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Сторони дійшли згоди, що бюджетні зобов’язання за договором № 547 від 22 вересня 2020 р. виконані в повному обсязі. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до повного виконання зобов’язань по даній Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 547
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 353 244,80
UAH (в тому числі ПДВ 225 540,80 UAH)