Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для харчоблоку для Навчально-виховного комплексу "Ліцей - загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів "Лідер" Смілянської міської ради Черкаської області
Очікувана вартість
259 000,00 UAH
UA-2020-08-15-000263-a ee1f4af5dd204e9285382dd86ba2114c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тамара Проценко

+380985302336
+380735302336
smila_liceum@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-виховний комплекс "Ліцей-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Лідер" Смілянської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 41491657
Місцезнаходження: 20701, Україна , Черкаська обл., м. Cміла, вул. Героїв Небесної Сотні, 16
Контактна особа: Тамара Проценко
+380985302336,+380735302336
smila_liceum@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2020 21:56
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:17
Очікувана вартість: 259 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 295,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання для харчоблоку для Навчально-виховного комплексу "Ліцей - загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів "Лідер" Смілянської міської ради Черкаської області (Код за ДК 021:2015: 39312200-4 - Обладнання для їдалень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20701, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Героїв Небесної Сотні, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишків коштів освітньої субвенції, що утворилася на початок бюджетного періоду Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2020 22:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2020 22:26
ТД_обладнання для харчоблоку_2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 258 000,00
UAH з ПДВ
258 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" 259 000,00
UAH з ПДВ
259 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 10:34
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:32
Довідка дитяча праця.pdf
07 вересня 2020 10:32
Довідка ст 17 повна НОВ.pdf
07 вересня 2020 10:32
МВС 05.09.pdf
07 вересня 2020 10:32
Довідка корупція УПП 03.09.pdf
02 вересня 2020 09:24
Електронний підпис
30 серпня 2020 22:44
Електронний підпис

Публічні документи

30 серпня 2020 22:46
Виписка_БТ_25.05.2020.PDF
30 серпня 2020 22:46
Витяг завірений.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 258 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 20:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 14:08

Вимога про усунення невідповідностей

ч. 1 розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. При розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ", код ЄДРПОУ 39224504, було встановлено його невідповідність, а саме подані неналежним чином документи, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 2. ч. 3 додатку 2 до тендерної документації Замовника встановлено такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. - Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі. Для підтвердження виконання аналогічних договорів не менше 1 (одного) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, копії договорів та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна, та оригінали відгуків не менше 1 (одного) про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Відгуки мають бути надані від установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. 3. Виходячи з цього Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ", код ЄДРПОУ 39224504, повинен виправити встановлені невідповідності шляхом подання відомостей (довідки) про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 20:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
258 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 16:08
д.у.№4.jpg зміни до договору
27 листопада 2020 16:05
д у №4.jpg зміни до договору
27 листопада 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 15:11
д.у №3.jpg зміни до договору
25 листопада 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 15:22
харчоблок.jpg зміни до договору
26 жовтня 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 13:14
дод.угода №1.jpg зміни до договору
13 жовтня 2020 13:12
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 23:29
харчоблок.jpg укладений
21 вересня 2020 23:27
харчоблок..jpg укладений
21 вересня 2020 23:27
харчоблок...jpg укладений
21 вересня 2020 23:27
харчоблок....jpg укладений
21 вересня 2020 23:27
харчоблок.....jpg укладений
21 вересня 2020 23:27
харчоблок,.jpg укладений
21 вересня 2020 23:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк поставки до 31.10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: № 49
Договір:
Номер додаткової угоди: № 49/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк поставки товару до 30.11.2020 року.
Номер договору про закупівлю: № 49
Договір:
Номер додаткової угоди: № 49/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк поставки товару до 25.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: № 49
Договір:
Номер додаткової угоди: № 49/ДУ № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 49
Договір:
Номер додаткової угоди: № 49/ДУ № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 258 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 000,00 UAH)