Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-0 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та регенерація (відновлення) картриджів до офісної техніки)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-08-15-000050-c 3cd681e0449b481cb75dcb7d9242c12c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Гайдай

380969556271 yo2020.mkip@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство культури та інформаційної політики України
Код ЄДРПОУ: 43220275
Місцезнаходження: 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського 12/2
Контактна особа: Сергій Гайдай
380969556271
yo2020.mkip@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2020 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 01:05
Початок аукціону: 26 серпня 2020 12:30
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
50310000-0 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
(заправка та регенерація (відновлення) картриджів до офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2020 12:54
!!2_Оголошення _картриджі_2020_c.docx
15 серпня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2020 12:54
!!2_Оголошення _картриджі_2020_c.docx
15 серпня 2020 12:53
!!2_Оголошення _картриджі_2020_.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-15-000050-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЗАПОРІЖСЬКИЙ Є.В., Код ЄДРПОУ:3030418215
Дата подання: 02 вересня 2020 09:21
Вимагаємо пояснити підстави вибору переможця ТОВ "Мітек-Групп"
Шановний замовник! Згідно п. 9 «Документальне підтвердження наявності відповідної технічної бази (станція очистки картриджів, обладнання для тестування картриджів)» та п.16 «Учасник у складі пропозиції конкурсних торгів має надати документи на підтвердження наявності сервісного центру, який відповідає наступним умовам:
- наявність станції очистки тонерних картриджів;
- наявність обладнання (друкуючих пристроїв) для тестування заправлених (відновленних) картриджів» Додатку 1 Тендерної документації, ТОВ "Мітек-Групп" не надали документів, які підтверджують, що в них дійсно є станція очиски картриджів та обладнання для тестування картриджів. На основі чого Ви зазначили ТОВ "Мітек-Групп» переможцем, коли вони не надали документи, які вимагались у Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2020 16:52
В якості документального підтвердження наявності відповідної технічної бази (наявність станції очистки тонерних картриджів та наявність обладнання (друкуючих пристроїв) для тестування заправлених (відновленних) картриджів) в складі документації пропозиції учасника ТОВ «МІТЕК-ГРУП» надано відповідні довідки, зокрема копії документів з назвами «Довідка про наявність станції очистки», «Довідка про наявність обладнання для заправки, відновлення, прнтерів для тестування картриджів».
Номер вимоги: UA-2020-08-15-000050-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЗАПОРІЖСЬКИЙ Є.В., Код ЄДРПОУ:3030418215
Дата подання: 03 вересня 2020 09:13
Оскарження відповіді на вимогу
Шановний Замовник! Довідки у довільній формі не є документом, який підтверджує наявність. У пропозиції ТОВ "Мітек-Групп" видаткових накладних або чеків які підтверджують наявність техніки для виконання умов договору немає!
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2020 16:08
Від учасника спрощеної закупівлі ФОП «ЗАПОРІЖСЬКИЙ Є.В.» надано оскарження відповіді. В першу чергу необхідно врахувати, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не повинно містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так обмеження замовником правової підстави наявності (користування та/або володіння) обладнання та/або матеріально-технічної бази виключно власністю або договором оренди є дискримінаційним, оскільки всі учасники вільні у своїй господарській діяльності обирати прийнятну саме для них підставу володіння (користування). Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог до способу документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, щодо наявності сервісного центру та відповідної технічної бази. Такими способами документального підтвердження можуть бути зокрема довідки, складені учасником, копії документів (документа), що підтверджує право власності та/або користування, копії актів введення в експлуатацію, копії договору про співпрацю тощо.

Документи

02 вересня 2020 16:51
8_вимоги.pdf

Документи

04 вересня 2020 16:06
9.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЗАПОРІЖСЬКИЙ Є.В. 57 415,00
UAH з ПДВ
57 415,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"Мітек-Групп" 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2020 20:45
Сертифікат SCC.pdf
23 серпня 2020 20:45
Паспорт.pdf
23 серпня 2020 20:45
Листи-відгуки.pdf
23 серпня 2020 20:45
Ідентифікаційний код.pdf
23 серпня 2020 20:45
Довідка з МВС.jpg
23 серпня 2020 20:45
Виписка з ЄДР.pdf
23 серпня 2020 20:45
Аналогічні договора.pdf
23 серпня 2020 20:45
Акти виконаних робіт.pdf
23 серпня 2020 20:45
8. Довідка про довкілля.pdf
23 серпня 2020 20:45
4. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 13:01
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 13:00
Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2020 11:05
висновки санітарні.pdf
21 серпня 2020 11:04
Сертифікат дилера (2).pdf
21 серпня 2020 07:48
Витяг.pdf
21 серпня 2020 07:48
Статут.compressed.pdf
21 серпня 2020 07:48
наказ протокол.pdf
21 серпня 2020 07:48
Відомості ЄДР.pdf
21 серпня 2020 07:48
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЗАПОРІЖСЬКИЙ Є.В.

ТОВ"Мітек-Групп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЗАПОРІЖСЬКИЙ Є.В.
#3030418215
Відхилено 57 415,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 20:06
ТОВ"Мітек-Групп"
#39720268
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 20:43

Документи

01 вересня 2020 20:04
Електронний підпис
01 вересня 2020 20:03
6с.pdf
01 вересня 2020 20:02
6с.pdf
01 вересня 2020 19:57
6.pdf

Документи

01 вересня 2020 20:43
Електронний підпис
01 вересня 2020 20:40
7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 20:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"Мітек-Групп"
#39720268
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 вересня 2020 20:43
Електронний підпис
01 вересня 2020 20:40
7.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 20:00
ДОГОВІР МІТЕК-ГРУП.pdf укладений
11 вересня 2020 19:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 120 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 000,00 UAH)