Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 «30230000 – 0 «Комп’ютерне обладнання») або еквівалент
Очікувана вартість
505 000,00 UAH
UA-2020-08-14-008273-a ● c542a58ba15b4cd488e994cd6b635aa1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МОЛОГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТ |
Код ЄДРПОУ: | 42235846 |
Місцезнаходження: | 67752, Україна , Одеська обл., село Випасне, вулиця Кишинівська, 159 |
Контактна особа: |
Гуцол Євген Володимирович +380976440907 funacosi89@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 21:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 15:25 |
Очікувана вартість: | 505 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 «30230000 – 0 «Комп’ютерне обладнання») або еквівалент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67752, Україна, Одеська область, с. Випасне, вул. Кишинівська, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
16 шт
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67752, Україна, Одеська область, с. Випасне, вул. Кишинівська, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Документ-камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67752, Україна, Одеська область, с. Випасне, вул. Кишинівська, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67752, Україна, Одеська область, с. Випасне, вул. Кишинівська, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67752, Україна, Одеська область, с. Випасне, вул. Кишинівська, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2020 20:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2020 20:05 |
Протокол _ 109 (внесення змін до ТД комп обл 4).doc | |
27 серпня 2020 20:05 |
Перелік змін що вносяться до ТД (подовження подання ТП) - компютерене обладнання.doc | |
27 серпня 2020 20:05 |
Тендерна документація (УПРАВЛІННЯ) - нова редакція.doc | |
14 серпня 2020 21:53 |
Додаток 5.docx | |
14 серпня 2020 21:53 |
Додаток 4 (Проект договору).docx | |
14 серпня 2020 21:53 |
Додаток 3 (тех вимоги).docx | |
14 серпня 2020 21:53 |
Додаток 2.docx | |
14 серпня 2020 21:53 |
Додаток 1.doc |
27 серпня 2020 20:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 серпня 2020 20:05 |
Протокол _ 109 (внесення змін до ТД комп обл 4).doc
|
|||
27 серпня 2020 20:05 |
Перелік змін що вносяться до ТД (подовження подання ТП) - компютерене обладнання.doc
|
|||
27 серпня 2020 20:05 |
Тендерна документація (УПРАВЛІННЯ) - нова редакція.doc
|
|||
14 серпня 2020 21:53 |
Додаток 5.docx
|
|||
14 серпня 2020 21:53 |
Додаток 4 (Проект договору).docx
|
|||
14 серпня 2020 21:53 |
Додаток 3 (тех вимоги).docx
|
|||
14 серпня 2020 21:53 |
Додаток 2.docx
|
|||
14 серпня 2020 21:53 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 17 серпня 2020 23:56
Дата відповіді: 27 серпня 2020 20:21
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Задовільнить тільки поставка!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-14-008273-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 18 серпня 2020 09:56
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 серпня 2020 20:22
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції. В тендерній документації встановлено вимогу надання Авторизаційного листа від виробника для запобігання ризиків постачання контрафактної продукції (ввезеної на територію України незаконним шляхом), а також запобіганню постачання неякісної продукції. Ствердження, що вимога надання авторизаційного листа від виробника чи офіційного представника виробника на території України є дискримінаційна, не відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні листи за запитом. Тобто ніяких проблем в отриманні авторизаційного листа від виробника не існує для того Учасника, який постачає продукцію, що відповідає всім характеристикам згідно чинного законодавства і вимог тендерної документації. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання.
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить). Право Замовника передбачено ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки необхідного товару.
Також звертаємо вашу увагу, що наявні зовсім протилежні рішення, ніж Ви наводите, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (наприклад Рішення АМКУ №10459-р/пк-пз від 10.10.2018 та багато інших).
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить). Право Замовника передбачено ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки необхідного товару.
Також звертаємо вашу увагу, що наявні зовсім протилежні рішення, ніж Ви наводите, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (наприклад Рішення АМКУ №10459-р/пк-пз від 10.10.2018 та багато інших).
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "К-ИТ" #43597474 |
Переможець |
498 100,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2020 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 22:01
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 21:58
|
Підписаний договір | укладений |
30 вересня 2020 21:52
|