Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 «30230000 – 0 «Комп’ютерне обладнання») або еквівалент
Очікувана вартість
505 000,00 UAH
UA-2020-08-14-008273-a c542a58ba15b4cd488e994cd6b635aa1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуцол Євген Володимирович

+380976440907 funacosi89@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МОЛОГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТ
Код ЄДРПОУ: 42235846
Місцезнаходження: 67752, Україна , Одеська обл., село Випасне, вулиця Кишинівська, 159
Контактна особа: Гуцол Євген Володимирович
+380976440907
funacosi89@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 21:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 15:25
Очікувана вартість: 505 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 «30230000 – 0 «Комп’ютерне обладнання») або еквівалент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67752, Україна, Одеська область, с. Випасне, вул. Кишинівська, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
16 шт
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67752, Україна, Одеська область, с. Випасне, вул. Кишинівська, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Документ-камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67752, Україна, Одеська область, с. Випасне, вул. Кишинівська, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67752, Україна, Одеська область, с. Випасне, вул. Кишинівська, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67752, Україна, Одеська область, с. Випасне, вул. Кишинівська, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 17 серпня 2020 23:56
Дата відповіді: 27 серпня 2020 20:21
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Задовільнить тільки поставка!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-008273-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 18 серпня 2020 09:56
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 серпня 2020 20:22
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції. В тендерній документації встановлено вимогу надання Авторизаційного листа від виробника для запобігання ризиків постачання контрафактної продукції (ввезеної на територію України незаконним шляхом), а також запобіганню постачання неякісної продукції. Ствердження, що вимога надання авторизаційного листа від виробника чи офіційного представника виробника на території України є дискримінаційна, не відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні листи за запитом. Тобто ніяких проблем в отриманні авторизаційного листа від виробника не існує для того Учасника, який постачає продукцію, що відповідає всім характеристикам згідно чинного законодавства і вимог тендерної документації. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання.
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить). Право Замовника передбачено ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки необхідного товару.
Також звертаємо вашу увагу, що наявні зовсім протилежні рішення, ніж Ви наводите, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (наприклад Рішення АМКУ №10459-р/пк-пз від 10.10.2018 та багато інших).
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "К-ИТ" 498 100,00
UAH з ПДВ
498 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РАЧИНСЬКА ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА 502 000,00
UAH з ПДВ
502 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 13:11
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:00
довидка 17.09 з ГУ ДПС.pdf
17 вересня 2020 10:03
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:47
Довідка с МВС new.pdf
14 вересня 2020 08:33
Електронний підпис
14 вересня 2020 08:30
Наказ (2).PDF
14 вересня 2020 08:12
Електронний підпис
14 вересня 2020 08:10
Рішення засновника.pdf
14 вересня 2020 08:10
Наказ (2).PDF
14 вересня 2020 08:10
Довідка с МВС.pdf
14 вересня 2020 08:10
Довідка с ДФС.pdf
04 вересня 2020 22:35
Електронний підпис
04 вересня 2020 22:33
трудова Черниш.PDF
04 вересня 2020 22:33
Тех.паспорт.PDF
04 вересня 2020 22:33
сервісна допомога.pdf
04 вересня 2020 22:33
Паспорт.pdf
04 вересня 2020 22:33
Опис.PDF
04 вересня 2020 22:33
Наказ (2).PDF
04 вересня 2020 22:33
копія трудової.PDF
04 вересня 2020 22:33
Договор аренды авто.PDF
04 вересня 2020 22:33
Витяг ПДВ.PDF
04 вересня 2020 22:33
Випіска (2).PDF
04 вересня 2020 22:33
Viewsonic Проекторы декл.pdf
04 вересня 2020 22:33
Viewsonic Авторизація.pdf
04 вересня 2020 22:33
Viewsonic Rohs проектори.pdf
04 вересня 2020 22:33
Neor Документ-камера.pdf
04 вересня 2020 22:33
Lenovo СЕС ноут.pdf
04 вересня 2020 22:33
Lenovo- відповідність.pdf
04 вересня 2020 22:33
Lenovo ISO14001_переклад.pdf
04 вересня 2020 22:33
Lenovo ISO9001_переклад.pdf
04 вересня 2020 22:33
InboardСвідоцтво ТМ.pdf
04 вересня 2020 22:33
Inboard Сертифікат ПЗ Corinth.pdf
04 вересня 2020 22:33
Inboard ДИЛЕР.pdf
04 вересня 2020 22:33
Inboard ГРИФ ПЗ.pdf
04 вересня 2020 22:33
46..захист довкілля.pdf
04 вересня 2020 22:33
31. порівняльна таблиця.pdf
04 вересня 2020 22:33
26. інф ч.2 ст.17.pdf
04 вересня 2020 22:33
25. інф п.13 ч.1 ст.17.pdf
04 вересня 2020 22:33
24. інформація п.12 ч.1 ст.17.pdf
04 вересня 2020 22:33
23..інформація п.6 ч.1 ст 17.pdf
04 вересня 2020 22:33
21.довідка переможець.pdf
04 вересня 2020 22:33
19.гарант лист поставка.pdf
04 вересня 2020 22:33
17.інф про служб осіб.pdf
04 вересня 2020 22:33
16..інф про субпідрядника.pdf
04 вересня 2020 22:33
14. довідка аналог дог.pdf
04 вересня 2020 22:33
13. довідка працівники.pdf
04 вересня 2020 22:33
12.довідка мат.-тех. база.pdf
04 вересня 2020 22:33
11.Додаток 5.pdf
04 вересня 2020 22:33
4.Додаток 3 (тех вимоги).pdf
04 вересня 2020 22:33
1. цінова.pdf
04 вересня 2020 22:33
.Рішення засновника.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 15:55
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:53
Паспорт.pdf
04 вересня 2020 15:53
Витяг податкова.pdf
04 вересня 2020 15:53
Виписка.pdf
04 вересня 2020 15:53
Технічні вимоги.pdf
04 вересня 2020 15:53
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2020 15:53
Проект договору.pdf
04 вересня 2020 15:53
Лист згода на обробку пд.pdf
04 вересня 2020 15:53
Довідка СТ 17.pdf
04 вересня 2020 15:53
ГЛ 24 години.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "К-ИТ"

ФОП РАЧИНСЬКА ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "К-ИТ"
#43597474
Переможець 498 100,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2020 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2020 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "К-ИТ"
#43597474
498 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 22:01
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 21:58
Підписаний договір укладений
30 вересня 2020 21:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 498 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 016,67 UAH)