Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 71610000-7 Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти (метрологічні послуги)
Очікувана вартість
403 000,00 UAH
UA-2020-08-14-008241-a ● 8fd35c57fbca411e8c82809b11967884
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05498677 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80 |
Контактна особа: |
Надія Шевцова +380612805714 tender_shmd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 21:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 21:11 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 21:11 |
Очікувана вартість: | 403 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 015,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
873 одиниця
метрологічні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, відповідно до вимог перевірки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 21:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 21:15 |
Додаток_2_документи.docx | |
14 серпня 2020 21:15 |
Додаток_1_технічне завдання.doc | |
14 серпня 2020 21:15 |
Додаток_3_ проект договору.doc | |
14 серпня 2020 21:15 |
Додаток_4_співвиконавець.docx | |
14 серпня 2020 21:15 |
1-ТД _Метрологія.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо проєкту договору
Дата подання: 21 серпня 2020 11:14
Дата відповіді: 27 серпня 2020 12:50
Пропонуємо внести зміни до проєкту договору:
1 Пункт 4.1: замінити «протягом 20 банківських днів» на «протягом 5 банківських днів».
2 Доповнити розділ 4 пунктом 4.4 наступного змісту:
«4.4 Податкова накладна складається Виконавцем в день виникнення податкових зобов’язань, визначених у відповідності з нормами пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України та надається Замовнику в порядку, визначеному пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України.»
3 Пункт 5.1 викласти в новій редакції:
«5.1 Місце надання послуг: на місці експлуатації ЗВТ за адресою Замовника та (або) в повірочній лабораторії за адресою Виконавця.
4 Пункт 5.5: вилучити посилання на ДСТУ ISO/IEC 17025:2006, оскільки зазначений документ не встановлює вимоги до оформлення результатів повірки ЗВТ.
5 Пункт 5.6: вилучити останнє речення «Строк надання інших послуг визначається згідно нормативних документів на ці види послуг», оскільки технічне завдання на закупівлю не передбачає «інших послуг» окрім послуг з повірки ЗВТ.
6 Вилучити пункт 7.3, який має місце тільки у випадку, якщо Замовник є бюджетною організацією та сплачує за отримані послуги з поточного рахунку, відкритого у Державній казначейській службі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до договору щодо поадктвої накладної будуть внесення на підставі додаткової угоди. Інші зміни до проекту договору внести не можливо.
Інформація про відміну
Дата відміни
31 серпня 2020 21:11
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій