Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту: Шевченка (на Центр), Шевченка (Ринок), 1100-річчя Полтави (на Південний), 1100-річчя Полтави (обл. налогова), Краєзнавчий музей, м. у Юлічки (на Центр), вул. Монастирська (на Центр), Монастир (на Центр), Магазин (Ч. Шлях на центр), с. Ч. Шлях (Кінцева), Поворот (на с. Яківці), Музей (с. Яківці), Музей (на Центр) з установленням нових та заміною існуючих павільйонів у місті Полтава
Очікувана вартість
2 349 813,60 UAH
UA-2020-08-14-008197-a c644d0524ac0444f977e64565b7d21a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 20:35
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 12:09
Очікувана вартість: 2 349 813,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,85%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”. Назва згідно з ДСТУ Б Д 1.1-1:2013
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту: Шевченка (на Центр), Шевченка (Ринок), 1100-річчя Полтави (на Південний), 1100-річчя Полтави (обл. налогова), Краєзнавчий музей, м. у Юлічки (на Центр), вул. Монастирська (на Центр), Монастир (на Центр), Магазин (Ч. Шлях на центр), с. Ч. Шлях (Кінцева), Поворот (на с. Яківці), Музей (с. Яківці), Музей (на Центр) з установленням нових та заміною існуючих павільйонів у місті Полтава
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, зупинки: Шевченка (на Центр),Шевченка (Ринок),1100-річчя Полтави (на Південний), 1100-річчя Полтави(обл.налогова),Краєзнавчий музей, м.у Юлічки (на Центр),вул. Монастирська(на Центр),Монастир(на Центр),Магазин(Ч.Шлях на центр), с.Ч. Шлях(Кінцева),Поворот(на с.Яківці),Музей(с.Яківці),Музей на(Центр)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" 2 349 095,06
UAH з ПДВ
2 349 095,06
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 644 366.54 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" 2 317 530,31
UAH з ПДВ
2 317 530,31
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 622 271.22 Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 17:32
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:30
Смета_Шевченка.pdf
31 серпня 2020 17:29
Довiдки.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 10:27
Електронний підпис
22 вересня 2020 10:01
Статут Віват Груп.PDF
22 вересня 2020 10:01
Рішення.pdf
22 вересня 2020 10:01
протокол зміни.PDF
22 вересня 2020 10:01
Опис докумнетів.pdf
22 вересня 2020 10:01
Наказ на директора.pdf
22 вересня 2020 10:00
Лист-супровід.pdf
14 вересня 2020 15:51
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:51
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:34
Рішення.pdf
14 вересня 2020 10:34
Довідка-2.zip
14 вересня 2020 10:34
Довідка.zip
14 вересня 2020 10:34
Довідка про банкрутсво.pdf
14 вересня 2020 10:34
Довідка МВС.pdf
14 вересня 2020 10:34
витяг з ЄДР.pdf
01 вересня 2020 09:44
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:43
витяг.rar
01 вересня 2020 09:43
Рішення.rar
01 вересня 2020 09:43
Опис докумнетів.rar
01 вересня 2020 09:43
Наказ на директора.rar
01 вересня 2020 09:43
Статут Віват Груп.rar
01 вересня 2020 09:43
Договора оренди.rar
01 вересня 2020 09:43
протокол зміни.rar
01 вересня 2020 09:43
Гарантія 2665-20.zip
01 вересня 2020 09:43
накази.rar
01 вересня 2020 09:43
штатний розклад.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"АГРО СПЕЦ БУД"

ТОВ БК "Віват Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
Переможець 2 317 530,31
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 17:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" #41782522

№ рішення у справі

70/29-р/к

Дата рішення у справі

05.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
2 317 530,31
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 16:37
Додаткова угода № 2 до Договору підряду № 22 від 22.09.2020 (1).pdf зміни до договору
15 червня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:35
Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 22 від 22.09.2020 (1).PDF зміни до договору
18 грудня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 18:06
Договір підряду №22 від 22 вересня 2020.pdf укладений
22 вересня 2020 18:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду № 22 від 22.09.2020 року по 12.08.2021 року
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу складових робіт з капітального ремонту зупинок громадського транспорту: Шевченка (на Центр), Шевченка (Ринок), 1100-річчя Полтави (на Південний), 1100-річчя Полтави (обл. налогова), Краєзнавчий музей, м. у Юлічки (на Центр), вул. Монастирська (на Центр), Монастир (на Центр), Магазин (Ч. Шлях на центр), с. Ч. Шлях (Кінцева), Поворот (на с. Яківці), Музей (с. Яківці), Музей (на Центр) з установленням нових та заміною існуючих павільйонів у місті Полтава які наведені у Додатку № 1 до Додаткової угоди № 2 від 14.06.2021
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 12 серпня 2021
Сума оплати за договором: 1 756 503,31
UAH (в тому числі ПДВ 292 750,55 UAH)