Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи протипожежного захисту за адресою місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 3
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-08-14-008196-a e0003ebcbf344ee883763b0adcaef34b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Колодяжна

+380645361358 rub_miskuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141957
Вебсайт: http://osvita.rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, просп. Переможців, 28
Контактна особа: Наталія Колодяжна
+380645361358
rub_miskuo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 20:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 13:21
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


для ЗШ № 4 повторне оголошення, відміна закупівлі UA-2020-07-03-006827-a
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи протипожежного захисту за адресою місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 20:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 20:29
ПРОЄКТ Договору.docx
14 серпня 2020 20:29
ТД Система пожежного захисту 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000011 ● 33049a7a54554e078c7f7b4ec931c8b0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020 10:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


30.09.2020 № 61

Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 30.09.2020 № 61
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-08-14-008196-a 14.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокол № __220____ засідання тендерного комітету управління освіти Рубіжанської міської ради Луганської області від __06___.10.2020р. м.Рубіжне Присутні: Колодяжна Н.С. – голова тендерного комітету, провідний спеціаліст ц/бухгалтерії управління освіти. Васько А.О. – секретар тендерного комітету, інженер – програміст ц/бухгалтерії управління освіти. Козленко Т.А. – член тендерного комітету, спеціаліст І категорії ц/бухгалтерії управління освіти. Лосякова О.С. – член тендерного комітету, спеціаліст І категорії ц/бухгалтерії управління освіти. Котляр Г.Ю. – член тендерного комітету, спеціаліст І категорії ц/бухгалтерії управління освіти. Ворожко М.О. – член тендерного комітету, заступник головного бухгалтера ц/бухгалтерії управління освіти. Порядок денний: 1. Про розгряд Висновку про результати моніторингу закупівлі від 30 вересня 2020 року, обґрунтування заперечень до висновку та надання аргументованих заперечень до висновку. Слухали: Колодяжну Н.С., голову тендерного комітету, яка проінформувала про те, що 30 вересня 2020 року оприлюднено в електронній системі закупівель висновок УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі Держаудитслужба України) про результати моніторингу закупівлі Управління освіти Рубіжанської міської ради Луганської області 93000, Луганська обл., м. Рубіжне, пр.Переможців, 28, код ЄДРПОУ: 02141957 (далі – Замовник) ДК 021:2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Встановлення системи протипожежного захисту за адресою місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-08-14-008196-a. У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України зазначено, що: «За результатами моніторингу встановлено що договір від 23.09.2020 № 278 укладено з порушенням частини четвертої статті 41 Закону № 922, оскільки умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця. Так, відповідно до частини шостої статті 33 Закону № 922, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. В свою чергу, згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Однак, Замовником укладено договір із ТОВ «Всесвіт телеком», умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця та проекту договору, а саме розділ 7. «Строк дії договору» доповнено пунктом 7.2., чим порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону № 922. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 43 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону. Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону № 922.» Враховуючи те, що Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень пропонується надати аргументовані заперечення до висновку. Виступили: Колодяжна Н.С., голова тендерного комітету, яка зазначила про те, що тендерна документація складена відповідно до статті 22 Закону № 922. Пунктом 2 статті 22 Закону № 922 зазначено: «У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.» Тобто наданий Замовником у складі тендерної документації проєкт договору про закупівлю не є вимогою до тендерної пропозиції Учасника, а є відомістю для Учасника. Відповідно до абзацу 1 пункту 1 статті 26 Закону № 922: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.» Учасник ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" подав Тендерну пропозицію в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначив інформацію відповідно до абзацу 1 пункту 1 статті 26 Закону № 922 та завантажив необхідні документи, що вимагалися замовником у тендерній документації. Замовник у тендерній документації не вимагав надати підписаний Учасником проєкт договору про закупівлю. Як вказано у висновку - За результатами моніторингу встановлено що договір від 23.09.2020 № 278 укладено з порушенням частини четвертої статті 41 Закону № 922, оскільки умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону№ 922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Однак, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області у висновку зазначило, що Замовником укладено договір із ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ", умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця та проекту договору, а саме розділ 7. «Строк дії договору» доповнено пунктом 7.2., чим порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону № 922. При цьому у висновку не зазначено, чим договір від 23.09.2020 № 278 відрізняється від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Також у висновку в порушення пункту 2 статті 22 Закону № 922 було застосовано трактування наявності відомостей для Учасника (у вигляді проєкту договору у складі тендерної документації) як вимоги тендерної документації. Таким чином у висновку моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області було безпідставно вказано на порушення частини четвертої статті 41 Закону № 922 при укладанні договору № 278 від 23.09.2020. Виходячи з викладеного Замовником дотримано вимоги Закону, а отже підстави для розірвання договору від 23.09.2020 № 278 у Замовника відсутні. Договір від 23.09.2020 № 278 укладений між Управлінням освіти Рубіжанської міської ради Луганської області та ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" відповідає вимогам Закону та принципам здійснення публічних закупівель. Виступили: Васько А.О. секретар тендерного комітету, який проінформував про те, що відповідно до абзацу 2 пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вирішили: 1. Надати аргументовані заперечення до висновку УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі Держаудитслужба України) про результати моніторингу закупівлі Управління освіти Рубіжанської міської ради Луганської області 93000, Луганська обл., м. Рубіжне, пр.Переможців, 28, код ЄДРПОУ: 02141957 (далі – Замовник) ДК 021:2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Встановлення системи протипожежного захисту за адресою місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-08-14-008196-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель 30 вересня 2020 року, а саме: Відповідно до абзацу 2 пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX (далі – Закон № 922), надаємо аргументовані заперечення до висновку УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі Держаудитслужба України) про результати моніторингу закупівлі Управління освіти Рубіжанської міської ради Луганської області 93000, Луганська обл., м. Рубіжне, пр.Переможців, 28, код ЄДРПОУ: 02141957 (далі – Замовник) ДК 021:2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Встановлення системи протипожежного захисту за адресою місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-08-14-008196-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель 30 вересня 2020 року. У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України зазначено, що: «За результатами моніторингу встановлено що договір від 23.09.2020 № 278 укладено з порушенням частини четвертої статті 41 Закону № 922, оскільки умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця.». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону№ 922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Однак, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області у висновку зазначило, що Замовником укладено договір із ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ", умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця та проекту договору, а саме розділ 7. «Строк дії договору» доповнено пунктом 7.2., чим порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону № 922. При цьому у висновку не зазначено, чим договір від 23.09.2020 № 278 відрізняється від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Також у висновку в порушення пункту 2 статті 22 Закону № 922 було застосовано трактування наявності відомостей для Учасника (у вигляді проєкту договору у складі тендерної документації) як вимоги тендерної документації. Таким чином у висновку моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області було безпідставно вказано на порушення частини четвертої статті 41 Закону № 922 при укладанні договору № 278 від 23.09.2020. Виходячи з викладеного Замовником дотримано вимоги Закону, а отже підстави для розірвання договору від 23.09.2020 № 278 у Замовника відсутні. Договір від 23.09.2020 № 278 укладений між Управлінням освіти Рубіжанської міської ради Луганської області та ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" відповідає вимогам Закону та принципам здійснення публічних закупівель. 2. Ваську А.О. – секретарю тендерного комітету розмістити інформацію в електронній системі закупівель з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Голосували : О.С. Лосякова (за), Г.Ю. Котляр (за), М.О. Ворожко (за), Т.А. Козленко (за), Н.С. Колодяжна (за), А.О. Васько (за). Члени тендерного комітету О.С. Лосякова __________________ Г.Ю. Котляр _____________________ М.О. Ворожко _____________________ Т.А. Козленко ___________________ Голова тендерного комітету Н.С. Колодяжна _______________________ Секретар тендерного комітету А.О. Васько _______________________

2020-10-07 10:31:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" 240 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЯКС" 405 000,00
UAH з ПДВ
405 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 434 820,00
UAH з ПДВ
434 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:55
Рубежовка_справка.pdf
09 вересня 2020 13:55
Протокол_Всесвiт .pdf
09 вересня 2020 13:55
Наказ_Директор_Всесвiт.pdf
09 вересня 2020 13:54
Наказ видачі ліцензії .pdf
09 вересня 2020 13:54
Лист-гарантія ст.17..pdf
09 вересня 2020 13:54
Довідка ч.2 ст.17 Закону..pdf
09 вересня 2020 13:54
Dovidka_20251371700060417355.pdf.p7s
09 вересня 2020 13:54
Dovidka_20251371700060417355.pdf
02 вересня 2020 20:04
Електронний підпис
01 вересня 2020 20:12
Електронний підпис
30 серпня 2020 22:29
Електронний підпис
30 серпня 2020 22:27
Статут.pdf
30 серпня 2020 22:27
Протокол_Всесвiт.pdf
30 серпня 2020 22:27
Наказ_Директор_Всесвiт.pdf
30 серпня 2020 22:27
Наказ видачі ліцензії.pdf
30 серпня 2020 22:27
Лист-гарантія ст.17.pdf
30 серпня 2020 22:27
Договір оренди складу.pdf
30 серпня 2020 22:27
Диплом Вовченко.pdf

Публічні документи

30 серпня 2020 21:33
Електронний підпис
30 серпня 2020 21:11
статут_АЯКС.pdf
30 серпня 2020 21:11
лiцензiя.pdf
30 серпня 2020 21:11
ЕДРПОУ.pdf
30 серпня 2020 21:11
Витяг_ПДВ.pdf
30 серпня 2020 21:11
10. підписант.pdf
30 серпня 2020 21:11
8. проект договору.pdf
30 серпня 2020 21:11
6. ст 17.pdf
30 серпня 2020 21:11
5. мтб.pdf
30 серпня 2020 21:11
4. працівникі.pdf
30 серпня 2020 21:11
3. Інші документи.pdf
30 серпня 2020 21:11
2. тех завдання.pdf
30 серпня 2020 21:11
1. пропозиція.pdf

Публічні документи

30 серпня 2020 20:28
Електронний підпис
30 серпня 2020 20:14
Техпаспорта авто.rar
30 серпня 2020 20:14
Статут.pdf
30 серпня 2020 20:14
Статистика.pdf
30 серпня 2020 20:14
Протокол_зборів.pdf
30 серпня 2020 20:14
Пропозиція.pdf
30 серпня 2020 20:14
ПРОЕКТ Договору.pdf
30 серпня 2020 20:14
Навчання.rar
30 серпня 2020 20:14
Ліцензія кол.pdf
30 серпня 2020 20:14
Ліцензія завір.pdf
30 серпня 2020 20:14
лист тип оповіщення.pdf
30 серпня 2020 20:14
лист захист довкілля.pdf
30 серпня 2020 20:14
лист гарантія якість.pdf
30 серпня 2020 20:14
лист гарантія терміни.pdf
30 серпня 2020 20:14
лист гарантія ПКД2.pdf
30 серпня 2020 20:14
лист гарантія ПКД.pdf
30 серпня 2020 20:14
лист гарантія ОП.pdf
30 серпня 2020 20:14
лист гарантія норми.pdf
30 серпня 2020 20:14
лист гарантія монтаж.pdf
30 серпня 2020 20:14
лист витрати.pdf
30 серпня 2020 20:14
Довідки ст. 17.rar
30 серпня 2020 20:14
довідка субподряд.pdf
30 серпня 2020 20:14
довідка працівники.pdf
30 серпня 2020 20:14
Довідка МТБ.pdf
30 серпня 2020 20:14
Витяг ПДВ.pdf
30 серпня 2020 20:14
Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 серпня 2020 20:14
Виписка_ЄДРП.pdf
30 серпня 2020 20:14
Аналогічні договори.rar
30 серпня 2020 20:14
Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"

ПП "АЯКС"

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"
#43103326
Переможець
240 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 17:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 16:23
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 вересня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Згідно з вимогами тендерної документації, а саме - Пунктом 5.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» Пунктом 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено що «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - Довідку про наявність достатньої кількості обладнання, матеріально-технічної бази (власного або орендованого, в разі оренди надати завірені копії договорів оренди) для виконання послуги (надати перелік). - Довідку про кількість працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання цієї закупівлі (знеособлений перелік із зазначенням кваліфікації та надати завірені копії документів, що підтверджують кваліфікацію). Зразок довідки у Додатку 1. - Довідку про досвід виконання аналогічних договорів (договору), складену у довільній формі, яка повинна містити: o перелік виконаних аналогічних закупівель o обсяг або вартість цих закупівель; o найменування підприємств (організацій, установ), для яких ці закупівлі виконувались, із зазначенням їх адрес та контактних телефонів; - Копії виконаних аналогічних договорів, що включають предмет закупівлі (Встановлення або монтаж системи протипожежного захисту). Підтвердженням виконання договору має бути надання підписаних: або акт приймання - здачі наданих послуг або акт приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2В) (за умовами договору). - Оригінали відгуків, від Замовників (Замовника) з якими було укладено договори (договір), що наведені у довідці. 1. Учасник ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» у складі своєї пропозиції файлом «Довідка обладнання та МТБ.pdf » надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 13 від 27 серпня 2020 року у якій зазначено що Учасник має орендоване Виробничо-складські приміщення за адресою: 93400, Луганська обл, м. Сєвєродонецьк, вул. Заводська, 12. При розгляді наданого Договору оренди нежитлового приміщення № 8 від 28 липня 2020 року з’ясувалося, що Пунктом 1.1. цього Договору зазначено, що «Орендодавець передає, а Орендар приймаєв оренду приміщення загальною площею – 140,2 м. кв. в стані, який дозволяє його нормальну експлуатацію для здійснення господарської діяльності за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Заводська, 12 «В» ». Вимагаємо виправити вказані невідповідності у інформації та надати оновлену редакцію Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"
#43103326
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:22
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:54
ДУ_2_д_278 (Чехова, 3).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:51
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 13:23
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 16:53
Договір № 278.pdf укладений
23 вересня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума яка визначена в договорі та кількість послуг залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 278
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Приведення у відповідність до фактично виконаного об'єму робіт. Фактична кількість визначена у дефектному акті. Сума договору після внесення змін: 238831,01 грн. (зменшення на 1168,99 грн.)
Номер договору про закупівлю: 278
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 238 831,01
UAH (в тому числі ПДВ 39 805,16 UAH)