Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи протипожежного захисту за адресою місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 20
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-08-14-008167-a 5d2454d85268451a9e943bd2bf10180d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Колодяжна

+380645361358 rub_miskuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141957
Вебсайт: http://osvita.rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, просп. Переможців, 28
Контактна особа: Наталія Колодяжна
+380645361358
rub_miskuo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 20:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:07
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


для ЗШ № 9; повторно у зв'язку із відміною закупівлі UA-2020-07-03-007358-a
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи протипожежного захисту за адресою місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 20:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 20:02
ПРОЄКТ Договору.docx
14 серпня 2020 20:02
ТД Система пожежного захисту 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" 225 000,00
UAH з ПДВ
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 319 380,00
UAH з ПДВ
319 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 14:08
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:58
Цінова пропозиція Миру.pdf
09 вересня 2020 13:58
Рубежовка_справка.pdf
09 вересня 2020 13:58
Протокол_Всесвiт .pdf
09 вересня 2020 13:58
Наказ_Директор_Всесвiт.pdf
09 вересня 2020 13:58
Наказ видачі ліцензії .pdf
09 вересня 2020 13:58
Лист-гарантія ст.17..pdf
09 вересня 2020 13:58
Довідка ч.2 ст.17 Закону..pdf
09 вересня 2020 13:58
Dovidka_20251371700060417355.pdf.p7s
09 вересня 2020 13:58
Dovidka_20251371700060417355.pdf
02 вересня 2020 20:08
Електронний підпис
30 серпня 2020 22:15
Електронний підпис
30 серпня 2020 22:14
Статут.pdf
30 серпня 2020 22:14
Протокол_Всесвiт.pdf
30 серпня 2020 22:14
Наказ_Директор_Всесвiт.pdf
30 серпня 2020 22:14
Наказ видачі ліцензії.pdf
30 серпня 2020 22:14
Лист-гарантія ст.17.pdf
30 серпня 2020 22:14
Договір оренди складу.pdf
30 серпня 2020 22:14
Диплом Вовченко.pdf

Публічні документи

30 серпня 2020 20:29
Електронний підпис
30 серпня 2020 20:19
Техпаспорта авто.rar
30 серпня 2020 20:19
Статут.pdf
30 серпня 2020 20:19
Статистика.pdf
30 серпня 2020 20:19
Протокол_зборів.pdf
30 серпня 2020 20:19
Пропозиція.pdf
30 серпня 2020 20:19
ПРОЕКТ Договору.pdf
30 серпня 2020 20:19
Навчання.rar
30 серпня 2020 20:19
Ліцензія кол.pdf
30 серпня 2020 20:19
Ліцензія завір.pdf
30 серпня 2020 20:19
лист тип оповіщення.pdf
30 серпня 2020 20:19
лист захист довкілля.pdf
30 серпня 2020 20:19
лист гарантія якість.pdf
30 серпня 2020 20:19
лист гарантія терміни.pdf
30 серпня 2020 20:19
лист гарантія ПКД2.pdf
30 серпня 2020 20:19
лист гарантія ПКД.pdf
30 серпня 2020 20:19
лист гарантія ОП.pdf
30 серпня 2020 20:19
лист гарантія норми.pdf
30 серпня 2020 20:19
лист гарантія монтаж.pdf
30 серпня 2020 20:19
лист витрати.pdf
30 серпня 2020 20:19
Довідки ст. 17.rar
30 серпня 2020 20:19
довідка субподряд.pdf
30 серпня 2020 20:19
довідка працівники.pdf
30 серпня 2020 20:19
Довідка МТБ.pdf
30 серпня 2020 20:19
Витяг ПДВ.pdf
30 серпня 2020 20:19
Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 серпня 2020 20:19
Виписка_ЄДРП.pdf
30 серпня 2020 20:19
Аналогічні договори.rar
30 серпня 2020 20:19
Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"
#43103326
Переможець 225 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 17:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 16:30

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Згідно з вимогами тендерної документації, а саме - Пунктом 5.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» Пунктом 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено що «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - Довідку про наявність достатньої кількості обладнання, матеріально-технічної бази (власного або орендованого, в разі оренди надати завірені копії договорів оренди) для виконання послуги (надати перелік). - Довідку про кількість працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання цієї закупівлі (знеособлений перелік із зазначенням кваліфікації та надати завірені копії документів, що підтверджують кваліфікацію). Зразок довідки у Додатку 1. - Довідку про досвід виконання аналогічних договорів (договору), складену у довільній формі, яка повинна містити: o перелік виконаних аналогічних закупівель o обсяг або вартість цих закупівель; o найменування підприємств (організацій, установ), для яких ці закупівлі виконувались, із зазначенням їх адрес та контактних телефонів; - Копії виконаних аналогічних договорів, що включають предмет закупівлі (Встановлення або монтаж системи протипожежного захисту). Підтвердженням виконання договору має бути надання підписаних: або акт приймання - здачі наданих послуг або акт приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2В) (за умовами договору). - Оригінали відгуків, від Замовників (Замовника) з якими було укладено договори (договір), що наведені у довідці. 1. Учасник ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» у складі своєї пропозиції файлом «Довідка обладнання та МТБ.pdf » надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 13 від 27 серпня 2020 року у якій зазначено що Учасник має орендоване Виробничо-складські приміщення за адресою: 93400, Луганська обл, м. Сєвєродонецьк, вул. Заводська, 12. При розгляді наданого Договору оренди нежитлового приміщення № 8 від 28 липня 2020 року з’ясувалося, що Пунктом 1.1. цього Договору зазначено, що «Орендодавець передає, а Орендар приймаєв оренду приміщення загальною площею – 140,2 м. кв. в стані, який дозволяє його нормальну експлуатацію для здійснення господарської діяльності за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Заводська, 12 «В» ». Вимагаємо виправити вказані невідповідності у інформації та надати оновлену редакцію Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"
#43103326
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:33
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:34
ДУ_2_д_275 (Миру, 20).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 11:36
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 21:30
Договір № 275.pdf укладений
23 вересня 2020 21:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума яка визначена в договорі та кількість послуг залишається без змін
Номер договору про закупівлю: 275
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Приведення у відповідність до фактично виконаного об'єму робіт. Фактична кількість визначена у дефектному акті. Сума договору після внесення змін: 223768,25 грн. (зменшення на 1231,75 грн.)
Номер договору про закупівлю: 275
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 223 768,25
UAH (в тому числі ПДВ 37 294,70 UAH)