Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини дороги загального користування по вул. Чехова в смт Велика Димерка Броварського району Київської області
Очікувана вартість
2 274 854,00 UAH
UA-2020-08-14-008088-a fb3b9c3f5aa1431095356d76cf7f8846
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончаренко Олена Анатоліївна

+380459467603 edz_vdotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41794559
Місцезнаходження: 07442, Україна , Київська обл., смт Велика Димерка, вулиця Бобрицька будинок 1
Контактна особа: Гончаренко Олена Анатоліївна
+380459467603
edz_vdotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 19:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 19:07
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 19:07
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:25
Очікувана вартість: 2 274 854,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,88%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля робіт на 2020-2021 роки (2020 - 281200 грн; 2021- 1993654 грн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини дороги загального користування по вул. Чехова в смт Велика Димерка Броварського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07442, Україна, Київська область, смт Велика Димерка, вул Чехова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 10%
3 місяці: 10%
6 місяців: 5%
8 місяців: 0%
строк відтермінування платежу: 10%
6 місяців: 10%
3 місяці: 5%
1 місяць: 0%
Гарантійний строк: 10%
більше 10 років: 10%
10 років: 5%
менше 10 років: 0%
19 серпня 2020 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 12:02
зміни.pdf
19 серпня 2020 12:02
протокол (1).pdf
19 серпня 2020 12:02
ТД Чехова (нова редакція).docx
19 серпня 2020 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 12:02
зміни.pdf
19 серпня 2020 12:02
протокол (1).pdf
19 серпня 2020 12:02
ТД Чехова (нова редакція).docx
14 серпня 2020 19:03
ТД Чехова.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кольорова скан копія
Дата подання: 17 серпня 2020 11:50
Дата відповіді: 18 серпня 2020 15:51
Доброго дня. Додаток 1 до ТД *** У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника та (у разі, якщо техніка підлягає реєстрації) кольорові скан-копії технічних паспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу. Крім того, учасник надає лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою. Чому кольорові скан-копії технічних паспортів або свідоцтв про державну реєстрацію ??? Постачальники послуг надають копії завірені печаткою і підписом. Прохання внести зміни в тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Частиною 1 статті 16 (кваліфікаційні критерії закупівлі) Закону передбачено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зокрема п.1 ч. 2 ст.16 Закону визначено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, як одни з кваліфікаційних критеріїв, який замовник може установлювати.
Надання кольорових сканкопій технічних паспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, які, згідно до договорів є у оренді/лізингу/надання послуг не суперечить вимогам ст.16 Закону, оскільки замовник вправі вимагати від учасників процедури закупівлі саме подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому при у разі оренди або лізингу механізмів техпаспорта повинні перебувати в учасника.
Оскільки під копією документа слід розуміти саме копі виготовлену з оригіналу відповідного документу, то у постачальників не повинно виникати труднощів щодо надання учасникам закупівлі сканованих кольорових оригіналів документів, вданому випадку сканкопій технічних паспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, замість завірених копій документів, тому що вони виготовляються саме з оригіналів документів.
Загальні вимоги щодо порядку засвідчення вірності копій документів підприємствами, установами, організаціями та адвокатами аналогічні вимогам, що ставляться до нотаріального засвідчення.
Оскільки законом не передбачено засвідчення третьою особою (у даному випадку учасником) копій документів іншої установи (іншої особи – власника майна), замовником встановлено вимоги щодо надання скан-копії із відповідним підтвердженням власника майна.
Оскільки кольорова скан-копія надає можливість визуалізації, що скан-копія виконана саме з оригіналу документа а не його копії, що у свою чергу усуває можливість підробки документа та підтверджує факт його наявності на дату проведення закупівлі.
Частиною 4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що вимога щодо надання учасником закупівлі кольорових сканованих копій технічних паспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, не порушує вимог Закону.
Працівники
Дата подання: 17 серпня 2020 12:02
Дата відповіді: 18 серпня 2020 16:03
До переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції; - майстер/геодезист, або інша особа, яка виконує такі функції. Заявлена учасником кількість інженерно-технічних працівників, дорожніх робітників та машиністів повинна бути достатньою для надання послуг за предметом закупівлі. При поданні інформації учаснику необхідно враховувати, що мінімально необхідна кількість інженерно-технічних працівників становить не менше 1 (одного) працівника по кожній ключовій посаді з вищенаведеного переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників. Кількість водіїв та машиністів повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами, зазначеними учасником в довідці про наявність техніки. При поданні пропозиції учасник враховує, що для інженерно-технічних працівників (інженерів, майстрів, виконробів) обов’язковим є наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією будівельник, або освіти за спеціальністю пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі, це може бути «Автомобільні дороги», «Мости та тунелі» тощо. На підтвердження кваліфікації/освіти учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії дипломів (сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації). Досвід роботи інженерно-технічних працівників підтверджується копією трудової книжки. Питання: При поданні інформації учаснику необхідно враховувати, що мінімально необхідна кількість інженерно-технічних працівників становить не менше 1 (одного) працівника по кожній ключовій посаді з вищенаведеного переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників 1. Надайте роз'яснення, що всі ці "Ключові посади" мають виконувати при даній закупівлі ? З якого розрахунку взяті ключові посади ? 2. Якщо працівники працюють за трудовим договором, яке має бути підтвердження ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Виконання будівельних робіт по предмету закупівлі здійснюється відповідно до порядку виконання підготовчих та будівельних робіт затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт».
Нормування трудових ресурсів у будівництві здійснюється відповідно до галузевих норм з урахуванням наказу Державного комітету України з будівництва та архітектури від 07.10.2004 № 188 «Про затвердження Положення з організації нормування праці у будівництві».
Вартість будівельних робіт визначається відповідно до діючих норм (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з урахування трудових ресурсів залучених у будівництві.
Згідно проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт проїзної частини дороги по вул. Чехова в смт Велика Димерка, яка отримала позитивний експертний звіт та затверджена в установленому порядку, передбачено наявність зазначених посад (згідно розділу 10 проекту «Організація будівництва»):
- головний інженер (або інша особа) яка здійснює технічне керівництво діяльністю підприємства;
- начальник дільниці\виконавець робіт забезпечує та відповідає за реалізацію проекту (інформація про особу зазначається в повідомленні про початок виконання будівельних робіт);
- Майстер\геодезіст, або інша особа яка виконує такі функції (згідно розділу 10 проекту «Організація будівництва») - підготовчі роботи (розбивка траси) та контроль за додержанням проектних рішень.
Слід зазначити, що освітній рівень відповідної посади встановлено класифікаторм посад на іншими нормативними документами у будівельний сфері.
2. Копія трудової угоди завірену відповідно до вимог тендерної документації.
Оригінал
Дата подання: 17 серпня 2020 15:49
Дата відповіді: 19 серпня 2020 09:40
Оригінал сертифікату відповідності на щебенево-пісчану суміш ЩПС марки С7, для виконання технічного завдання даної тендерної документації (Додаток 5). Щебенево-піщана суміш ЩПС марки С7 за своїми фізико-механічними показниками має відповідати ДСТУ Б В.2.7-30:2013 «Матеріали не рудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг. Загальні технічні умови». Просимо скоригувати дану вимогу, та не порушувати вимоги п. 4 ст. 5 ЗУ "Про здійснення публічних закупівель" щодо недискримінації учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так згодні, це технічна помилка, будуть внесені зміни до тендерної документації вимога буде викладена в наступній редакції:
«Оригінал або копія (виготовлена відповідно до вимог тендерної документації) сертифікату відповідності на щебенево-пісчану суміш ЩПС марки С7»
Добрий день!
Дата подання: 19 серпня 2020 10:50
Дата відповіді: 19 серпня 2020 11:48
Виникло питання на рахунок витрати асфальтобетонної суміші. Відповідно Технічної частини «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи БЛАГОУСТРІЙ (Збірник 18 зі Зміною №1)» Табл 2 Витрата « Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний), (дорожні), (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, типу А, Б, В, марки 1, 2, 3, щільність кам'яних матеріалів 2,5 – 2,9 т/м3» за товщини шару 50 мм складає – 120,8 тонн на 1000 м2. Тобто, враховуючи товщину шару асфальтобетонного покриття (5 см) п. 5-6 Технічного завдання, витрата асфальтобетону має бути : 3340 м2х120,8/1000=403,47 тонни, тоді, як у Підсумковій відомості ресурсів ( п. 19) зазначена витрата «Сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплi [асфальтобетон щiльний] дорожнi, що застосовуються у верхнiх шарах покриттiв, дрiбнозернистi, тип Б-20» -400,8 тонн То ж , яка витрата цього матеріала має бути?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В проектній документації, яка отримала позитивний експертний звіт, до розрахунку кількості застосована формула 3340х0,12= 400,8
Учасник розраховує ціну своєї пропозиції з урахуванням необхідних для виконання робіт по предмету закупівлі матеріальних ресурсів.
Проектом передбачено мінімальну кількість, учасник може запропонувати інше але не менше. В межах очікуваної вартості. Замовник не буде вважати це підставою для відхилення пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП Регіон-2001 2 253 155,24
UAH з ПДВ
2 253 155,24
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 577 208.67 Документи
ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД" 2 274 565,27
UAH з ПДВ
2 274 565,27
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 592 195.69 Документи
ТОВ "ДОР-БУД ЮА" 2 270 634,00
UAH з ПДВ
2 270 634,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 589 443.80 Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 15:15
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:04
кошторис
11 вересня 2020 12:31
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:13
Довідка МВС
11 вересня 2020 12:13
Кошторис
11 вересня 2020 12:13
Довідка
27 серпня 2020 09:45
Електронний підпис
27 серпня 2020 09:34
19.rar
27 серпня 2020 09:34
Гарантія лабораторія.pdf
27 серпня 2020 09:34
МТБ Частина I.pdf
27 серпня 2020 09:34
Коток ДУ-47.pdf
27 серпня 2020 09:34
Коток дорожній BOMAG 125.pdf
27 серпня 2020 09:34
Коток дорожний HAMM.pdf
27 серпня 2020 09:34
Коток дорожний BOMAG.pdf
27 серпня 2020 09:34
ГАЗ 6601 Буровий -С.pdf
27 серпня 2020 09:34
Лист-відгук.pdf
27 серпня 2020 09:34
Асфальтоукладач.pdf
27 серпня 2020 09:33
Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 09:33
МТБ Частина III.pdf
27 серпня 2020 09:33
Інші документи.pdf
27 серпня 2020 09:33
Гарантія.zip
27 серпня 2020 09:33
Довідка АТ Ощадбанк.pdf
27 серпня 2020 09:33
МТБ Частина II.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 21:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 21:06
АБЗ.pdf
28 серпня 2020 21:06
аналогічні договора.pdf
28 серпня 2020 21:06
стаття 17.pdf
28 серпня 2020 21:06
лабораторія.pdf
28 серпня 2020 21:06
працівники.pdf
28 серпня 2020 21:06
техніка.pdf
28 серпня 2020 21:06
гарантія лабораторія.pdf
28 серпня 2020 21:06
довідки з банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Регіон-2001

ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД"

ТОВ "ДОР-БУД ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Регіон-2001
#31463419
Переможець 2 253 155,24
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Регіон-2001
#31463419
2 253 155,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 12:32
дод уг.202.zip зміни до договору
13 жовтня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 12:54
Договір укладений
17 вересня 2020 12:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до плану фінансування, фінансування буде знійснено протягом 2020 року. Договір діє до 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 20 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 253 155,24
UAH (в тому числі ПДВ 375 525,87 UAH)