Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття проїзної частини прилеглої території адміністративних будівель Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
221 000,00 UAH
UA-2020-08-14-008057-a 85eeee40cec64aacaa976886b3cb93c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 18:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 13:24
Очікувана вартість: 221 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Строк надання послуг та передання їх результату Замовнику встановлюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту укладення договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття проїзної частини прилеглої території адміністративних будівель Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вулиця Василя Сурикова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг замовник проводить оплату вартості наданих послуг на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок замовника у 2020 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату послуг, замовник проводить оплату виконаних послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок замовника. Оплата послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок виконавця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ 219 478,38
UAH з ПДВ
219 478,38
UAH з ПДВ
Документи
ПП РУСТ 220 980,00
UAH з ПДВ
220 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 12:11
Електронний підпис
08 вересня 2020 17:21
Електронний підпис
08 вересня 2020 17:18
Довідка
08 вересня 2020 16:10
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:48
Сертифікат
08 вересня 2020 15:48
Розрахунок
08 вересня 2020 15:48
Наказ
08 вересня 2020 15:48
Ліцензія
08 вересня 2020 15:48
Довідка
08 вересня 2020 15:48
Довідка
08 вересня 2020 15:48
Довідка
08 вересня 2020 15:48
Довідка
08 вересня 2020 15:48
Довідка
08 вересня 2020 15:48
Довідка
08 вересня 2020 15:48
Довідка
08 вересня 2020 15:48
довідки
27 серпня 2020 15:40
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:34
12.Гарантійний лист.rar
27 серпня 2020 15:34
11.Довідка-субпідряд.rar
27 серпня 2020 15:34
10.Ліцензія.rar
27 серпня 2020 15:34
6.Наказ на директора.rar
27 серпня 2020 15:34
4.2.Акт _2 до Дог._539-13.rar
27 серпня 2020 15:34
4.1.Акт _1 до Дог._539-13.rar
27 серпня 2020 15:34
3.Копія Дог._539-13.rar
27 серпня 2020 15:34
2.Аналогічні Договори.rar
27 серпня 2020 15:34
1.Працівники.rar

Публічні документи

28 серпня 2020 09:48
7.Ліцензія.rar
28 серпня 2020 09:48
6.Аналогічний договір.rar
28 серпня 2020 09:48
5.Наказ на призначення.rar
28 серпня 2020 09:48
3.Гарантийний лист.rar
28 серпня 2020 09:48
1.Список працівників.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ

ПП РУСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ
#34761095
Переможець 219 478,38
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ
#34761095
219 478,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:56
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 18:00
Дод_договір_1_420_ (1).pdf зміни до договору
03 листопада 2020 18:00
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 10:51
Договір_368.pdf укладений
21 вересня 2020 10:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 жовтня 2020 10:58
205 385,42 UAH UA208201720343120001000090209
Національне бюро
UA573510050000026002526769800
ТОВ "ІНЖБУДПРОЕКТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 368
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/420
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 205 385,42
UAH (в тому числі ПДВ 34 230,90 UAH)