Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Державки та пластини фірми Sandvik або еквівалент
Очікувана вартість
755 000,00 UAH
UA-2020-08-14-007960-a df0ff899b0eb473998a52818332f487c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голіков Дмитро Миколайович

+380445311123 DMYTRO_HOLIKOV@BANK.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Код ЄДРПОУ: 21575489
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Контактна особа: Голіков Дмитро Миколайович
+380445311123
DMYTRO_HOLIKOV@BANK.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 12:41
Очікувана вартість: 755 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,66%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


44510000-8 Знаряддя (Державки та пластини фірми Sandvik або еквівалент)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:
З організаційних питань - Волошенко Олена Валентинівна, тел.: (044) 531-11-21, електронна адреса: olena_voloshenko@bank.gov.ua.
З технічних питань - Галушка Віктор Іванович, тел.: (044) 531-11-04, електронна адреса: viktor_halushka@bank.gov.ua .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт.
DCMT 11 T3 04-UM 4325 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
60 шт.
DCMT 11 T3 04-UF 4325 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
60 шт.
CCMT12 04 04 - РM 4325 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
80 шт.
CCMT 120404-PF 4325 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
80 шт.
CCMT 12 04 08-UM 4325 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
160 шт.
L151.2-400 05-5E 4225 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
160 шт.
L151.2-400 05-4E 4225 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
40 шт.
266LL-16VM01A001M 1125 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
40 шт.
266LL-16VM01A002M 1125 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
100 шт.
DCMT 11 T3 08-UM 4325 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
20 шт.
VBMT 16 04 02-PF 5015 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
20 шт.
DCMT 07 02 08-UM 4325 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
40 шт.
LCMX 02 02 04P-53 1120 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
40 шт.
LCMX 03 03 08-53 1020 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
40 шт.
LCMX 04 03 08-53  1020 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
40 шт.
WCMX 05 03 08-58 235 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
40 шт.
266LL-16VM01A001M 1125 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
40 шт.
266RG-16VW01A001M 1125 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 шт.
SDJCR 1616H 11 державка фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 шт.
SDJCL 1616H 11 державка фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 шт.
SCLCL 2020K 12 державка фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 шт.
SCLCR 2020K 12 державка фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 шт.
SDJCL 2020K 11 державка фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 шт.
SDJCR 2020K 11 державка фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 шт.
151.2-21-40 державка фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 шт.
151.2-25-40 державка фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 шт.
151.2-25-30 державка фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 шт.
A20S-SDUCR 11 державка фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 шт.
A10K-SDUCL 07 державка фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 шт.
266LKF-16-16 державка фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
10 шт.
CCMT 06 02 02-PF 4325 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
10 шт.
CCGT 06 02 02-UM 1125 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
10 шт.
CCGT 09 T3 02-UM 1125 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
10 шт.
CCMT 06 02 04-PM 4325 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
10 шт.
CNMM 12 04 08-QR 4325 пластина твердосплавна фірми Sandvik або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично прийнятий товар протягом 20 (двадцяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-007960-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне АТ "Дніпропетровський інженерно-техничний центр "Контакт", Код ЄДРПОУ:13428292
Дата подання: 09 вересня 2020 09:15
Перегляд результату кваліфікації
Ми,ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР “КОНТАКТ” подали свою комерційну ропозицію щодо закупівлі “Знаряддя – код за ДК 021:2015 – 44510000-8, (Державки та пластини фірми Sandvik або еквівалент), очікувана вартість закупівлі – 755 000,00 грн. з ПДВ, початок проведення процедури закупівлі – серпень 2020 року”
Наша пропозиція визнана як найбільш економічно вигідна.
В процесі кваліфікації замовником було встановлено невідповідність в документі, що поданий учасником у тендерній пропозиції, а саме - довідка у довільній формі завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі не містить суму вказаних договорів, що суперечить вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
На Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ПРАТ “ДІТЦ "КОНТАКТ” а саме пункт 3 вимоги: « Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: – вимагаємо надати довідку у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки яка має містити інформацію: предмет договору, найменування контрагента, сума договору, термін виконання, наявність рекламацій за наданим договором, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності)» нами було поданно відповідний документ ( Вих.№ 1124 від 04.09.2020) який містить всі зазначенні параметри, а саме: предмет договору, найменування контрагента, сума договору, термін виконання, наявність рекламацій за наданим договором. Більше того, в доказ належного виконання зазначенних договорів до тендерної документації було додано видаткові накладні ( К19-07672 від 24.12.2019; К20-00278 від 23.01.2020; К20-01434 від 24.04.2020; К20-04142 від 06.08.2020) з підписами та печатками зазначених контрагентів.
Необхідність подання копії зазначених у довідці договорів № 220011 від 02.01.2020, № КБТЗ/ПСПК/19/73 від 26.12.2019 та № 116/ДК від 27.02.2019 вимога не містила.
Відповідно до Пункту 4, статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

В зв’язку з наведеними вище фактами вимагаємо перегляд результату кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 вересня 2020 10:09
Причина: Подання вимоги в файлі PDF
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007960-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне АТ "Дніпропетровський інженерно-техничний центр "Контакт", Код ЄДРПОУ:13428292
Дата подання: 09 вересня 2020 10:10
Перегляд результату кваліфікації
Ми,ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР “КОНТАКТ” подали свою комерційну ропозицію щодо закупівлі “Знаряддя – код за ДК 021:2015 – 44510000-8, (Державки та пластини фірми Sandvik або еквівалент), очікувана вартість закупівлі – 755 000,00 грн. з ПДВ, початок проведення процедури закупівлі – серпень 2020 року”
Наша пропозиція визнана як найбільш економічно вигідна.
В процесі кваліфікації замовником було встановлено невідповідність в документі, що поданий учасником у тендерній пропозиції, а саме - довідка у довільній формі завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі не містить суму вказаних договорів, що суперечить вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
На Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ПРАТ “ДІТЦ "КОНТАКТ” а саме пункт 3 вимоги: « Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: – вимагаємо надати довідку у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки яка має містити інформацію: предмет договору, найменування контрагента, сума договору, термін виконання, наявність рекламацій за наданим договором, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності)» нами було поданно відповідний документ ( Вих.№ 1124 від 04.09.2020) який містить всі зазначенні параметри, а саме: предмет договору, найменування контрагента, сума договору, термін виконання, наявність рекламацій за наданим договором. Більше того, в доказ належного виконання зазначенних договорів до тендерної документації було додано видаткові накладні ( К19-07672 від 24.12.2019; К20-00278 від 23.01.2020; К20-01434 від 24.04.2020; К20-04142 від 06.08.2020) з підписами та печатками зазначених контрагентів.
Необхідність подання копії зазначених у довідці договорів № 220011 від 02.01.2020, № КБТЗ/ПСПК/19/73 від 26.12.2019 та № 116/ДК від 27.02.2019 вимога не містила.
Відповідно до Пункту 4, статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

В зв’язку з наведеними вище фактами вимагаємо перегляд результату кваліфікації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 13:55
Відповідно до вимог статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, із змінами (далі – Закон):
“1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.”

Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації:
“Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) у сканованому вигляді наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі):
1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки з наступною інформацією:
предмет договору, найменування контрагента, сума договору, термін виконання, наявність рекламацій за наданим договором, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності).
До довідки повинні бути надані документи, що підтверджують належне виконання зазначених у довідці договорів, а саме: договір та документ (акт, видаткова накладна), який свідчить про виконання такого договору.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Якщо кваліфікаційна частина тендерної пропозиції не містить документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється.”

За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують належне виконання зазначених у “Довідці про досвід виконання” договорів, а саме не надано копії зазначених у довідці договорів № 220011 від 02.01.2020, № КБТЗ/ПСПК/19/73 від 26.12.2019 та № 116/ДК від 27.02.2019, що суперечить вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.

Відповідно до статті 31 Закону:
“1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;”

Керуючись частиною першою статті 31 Закону та за результатами розгляду, Замовник відхилив тендерну пропозицію ПРАТ “ДІТЦ "КОНТАКТ” (ЄДРПОУ 13428292) щодо закупівлі “Знаряддя – код за ДК 021:2015 – 44510000-8, (Державки та пластини фірми Sandvik або еквівалент), очікувана вартість закупівлі – 755 000,00 грн. з ПДВ, початок проведення процедури закупівлі – серпень 2020 року” оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007960-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне АТ "Дніпропетровський інженерно-техничний центр "Контакт", Код ЄДРПОУ:13428292
Дата подання: 11 вересня 2020 16:48
Перегляд результатів
За наданою Вам відповіддю на нашу вимогу ми бачимо протиріччя, оскільки Вами вказано наступне : «Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) у сканованому вигляді наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі): 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, сума договору, термін виконання, наявність рекламацій за наданим договором, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності). До довідки повинні бути надані документи, що підтверджують належне виконання зазначених у довідці договорів, а саме: договір та документ (акт, видаткова накладна), який свідчить про виконання такого договору.
Нами було поданно відповідний документ ( Вих.№ 1124 від 04.09.2020) який містить всі зазначенні параметри, а саме: предмет договору, найменування контрагента, сума договору, термін виконання, наявність рекламацій за наданим договором. Окремим файлом було додано видаткові накладні ( К19-07672 від 24.12.2019; К20-00278 від 23.01.2020; К20-01434 від 24.04.2020; К20-04142 від 06.08.2020)
Прохання надати пояснення рішення щодо рішення про відхилення нашої комерційної пропозиції
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 вересня 2020 14:41
Повторно повідомляємо, відповідно до вимог статті 16 Закону України
“Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, із змінами (далі – Закон):
“1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними
документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним
критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних
критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання
аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою
звітністю.”
Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації:
“Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в
Систему) у сканованому вигляді наступні документи, які підтверджують його
відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі):
1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання
аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої
особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом
закупівлі договору(-ів) за останні три роки з наступною інформацією:
предмет договору, найменування контрагента, сума договору, термін
виконання, наявність рекламацій за наданим договором, номер процедури
закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності).
До довідки повинні бути надані документи, що підтверджують належне
виконання зазначених у довідці договорів, а саме: договір та документ (акт,
видаткова накладна), який свідчить про виконання такого договору.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності
кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених
об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої
об’єднанням інформації.
Якщо кваліфікаційна частина тендерної пропозиції не містить документів,
які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з
умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється.”
За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено, що учасник
процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному)
критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме учасником процедури
закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують
належне виконання зазначених у “Довідці про досвід виконання” договорів, а
саме не надано копії зазначених у довідці договорів № 220011 від 02.01.2020, №
КБТЗ/ПСПК/19/73 від 26.12.2019 та № 116/ДК від 27.02.2019, що суперечить
вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до статті 31 Закону:
“1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в
електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям,
установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави,
встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;”
Керуючись частиною першою статті 31 Закону та за результатами
розгляду, Замовник відхилив тендерну пропозицію ПРАТ “ДІТЦ "КОНТАКТ”
(ЄДРПОУ 13428292) щодо закупівлі “Знаряддя – код за ДК 021:2015 – 44510000-
8, (Державки та пластини фірми Sandvik або еквівалент), очікувана вартість
закупівлі – 755 000,00 грн. з ПДВ, початок проведення процедури закупівлі –
серпень 2020 року” оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає
кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16
Закону.
Вимога не задоволена.

Документи подані скаржником

09 вересня 2020 10:10
2368_200908220409_001.pdf

Документи подані скаржником

11 вересня 2020 16:48
сектор(1)0057.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне АТ "Дніпропетровський інженерно-техничний центр "Контакт" 615 178,40
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНДІН" 721 905,41
UAH з ПДВ
565 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Частная фирма "ТВ-Сплав" 730 029,67
UAH з ПДВ
570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 11:52
Статут.pdf
31 серпня 2020 11:52
Сертифікат Хоффман 2020.pdf
31 серпня 2020 11:52
Платіжне доручення.pdf
31 серпня 2020 11:52
Підписаний_G0820-2122-GL_tender.pdf
31 серпня 2020 11:52
Переклад листа від KORLOY.pdf
31 серпня 2020 11:52
Лист-гарантія.pdf
31 серпня 2020 11:52
Лист від KORLOY.pdf
31 серпня 2020 11:52
Додаток 5.pdf
31 серпня 2020 11:52
Довідка.pdf
31 серпня 2020 11:52
Доверенность.pdf
31 серпня 2020 11:52
ISO 14001.pdf
31 серпня 2020 11:52
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 14:39
Лист-гарантія 15.09.20.pdf
15 вересня 2020 13:02
Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2020 13:02
Протокол № 52.pdf
15 вересня 2020 13:02
ДовідкаЮрЛ.zip
15 вересня 2020 13:02
Довідка ФЛ.zip
15 вересня 2020 13:02
Довідка МВС.pdf
15 вересня 2020 13:02
Довідка ДПС.pdf
15 вересня 2020 13:02
Довідка (частина 2).pdf
15 вересня 2020 13:02
Довідка (п.п. 2,3,6,8,12,13).pdf
15 вересня 2020 13:01
Довідка (п. 12 частина 1).pdf
28 серпня 2020 15:03
Підписаний_G0820-1625-GL_tender.pdf
28 серпня 2020 15:03
Св-во ПДВ.pdf
28 серпня 2020 15:03
Статут.pdf
28 серпня 2020 15:03
Таблиця відповідності.pdf
28 серпня 2020 15:03
Довідка ст. 17.pdf
28 серпня 2020 15:03
Протокол (директор).pdf
28 серпня 2020 15:03
Наказ(директор).pdf
28 серпня 2020 15:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 11:59
Підписаний_Ліцензія.pdf
31 серпня 2020 11:59
Установчі документи.PDF
31 серпня 2020 11:59
Тенддерна пропозиція.PDF
31 серпня 2020 11:59
Таблиця відповідності.PDF
31 серпня 2020 11:59
Лист гарантія ст.17.PDF
31 серпня 2020 11:59
Досвід.PDF
31 серпня 2020 11:59
Договір 5.PDF
31 серпня 2020 11:59
Договір 4.PDF
31 серпня 2020 11:59
Договір 3.PDF
31 серпня 2020 11:59
Договір 2.PDF
31 серпня 2020 11:59
Договір 1.PDF
31 серпня 2020 11:59
Видаткові 4.PDF
31 серпня 2020 11:59
Видаткові 3.PDF
31 серпня 2020 11:59
Видаткові 2.PDF
31 серпня 2020 11:59
Видаткові 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне АТ "Дніпропетровський інженерно-техничний центр "Контакт"

ТОВ "САНДІН"

Частная фирма "ТВ-Сплав"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне АТ "Дніпропетровський інженерно-техничний центр "Контакт"
#13428292
Відхилено 550 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 17:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 14:35
ТОВ "САНДІН"
#38807452
Переможець 565 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 13:48

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ПРАТ “ДІТЦ "КОНТАКТ” (ЄДРПОУ 13428292) щодо закупівлі “Знаряддя – код за ДК 021:2015 – 44510000-8, (Державки та пластини фірми Sandvik або еквівалент), очікувана вартість закупівлі – 755 000,00 грн. з ПДВ, початок проведення процедури закупівлі – серпень 2020 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: – довідка у довільній формі завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі не містить суму вказаних договорів, що суперечить вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – пункт 5 розділ ІІІ Тендерної документації містить вимогу: “Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) у сканованому вигляді наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі): 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, сума договору, термін виконання, наявність рекламацій за наданим договором, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності).” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: – вимагаємо надати довідку у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки яка має містити інформацію: предмет договору, найменування контрагента, сума договору, термін виконання, наявність рекламацій за наданим договором, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНДІН"
#38807452
565 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 13:40
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 17:00
20-81-264.PDF укладений
23 вересня 2020 16:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 565 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 94 166,67 UAH)