Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл однотумбовий, стіл, стіл для керівника, стіл приставний (код 39120000-9 "Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи" національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Очікувана вартість
47 800,00 UAH
UA-2020-08-14-007854-a 2497bad0b01041a4b5ccc77f454b81ed
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Васильченко

+380637328588 zakupivli@dn.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 40109058
Вебсайт: https://dn.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Нахімова, 86
Контактна особа: Альбіна Васильченко
+380637328588
zakupivli@dn.npu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 47 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 239,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Стіл однотумбовий (код 39121100-7 "Письмові столи" національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87507, Україна, Донецька область, м. Маіруполь, вул. Грецька, буд.206
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
11 штуки
Стіл (код 39121200-8 "Столи" національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87507, Україна, Донецька область, м. Маіруполь, вул. Грецька, буд.206
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
1 штуки
Стіл для керівника (код 39121200-8 "Столи" національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87507, Україна, Донецька область, м. Маіруполь, вул. Грецька, буд.206
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
1 штуки
Стіл приставний (код 39121000-6 "Письмові та інші столи" національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87507, Україна, Донецька область, м. Маіруполь, вул. Грецька, буд.206
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39121000-6 — Письмові та інші столи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник повинен сплатити поставлений товар не пізніше 20 днів з дати поставки Товару Продавцем. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 17:27
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
14 серпня 2020 17:27
Технічний опис предмету закупівлі.doc
14 серпня 2020 17:27
Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВАКУЛЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ" 35 025,00
UAH з ПДВ
35 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2020 06:11
Цінова пропозиція.pdf
30 серпня 2020 06:11
Пспорт усі сторінки.pdf
30 серпня 2020 06:11
Лист-наказ.pdf
30 серпня 2020 06:11
Лист гарантійний.pdf
30 серпня 2020 06:11
ІПН.pdf
30 серпня 2020 06:11
Витяг ЄДР 01102019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВАКУЛЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВАКУЛЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ"
#2882806714
Переможець 35 025,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 17:52

Документи

02 вересня 2020 17:52
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:51
Scan_20200902_175120.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВАКУЛЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ"
#2882806714
35 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2020 17:52
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:51
Scan_20200902_175120.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:06
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 11:08
Договір №615 від 14.09.2020.pdf укладений
15 вересня 2020 11:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 025,00
UAH