Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуарних доріжок по вул. Центральній в смт. Лужани Кіцманського району, Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 454 194,00 UAH
UA-2020-08-14-007848-a 46228368c39b403ca55da94ce08db1fd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куспис Олександр

0373626699 SASHAKUSPYS@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАМАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04417518
Місцезнаходження: 59343, Україна , Чернівецька обл., с. Мамаївці, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 156
Контактна особа: Куспис Олександр
0373626699
SASHAKUSPYS@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 20:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 12:59
Очікувана вартість: 1 454 194,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт тротуарних доріжок по вул. Центральній в смт. Лужани Кіцманського району, Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59342, Україна, Чернівецька область, Лужани, Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Генпідряднику або безпосередньо субпідрядній організації до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт протягом 10 календарних днів з дати підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 15:12
оголошення зміни.docx
18 серпня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 15:12
оголошення зміни.docx
14 серпня 2020 17:25
оголошення (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Згідно кваліфікації та технічного завдання
Дата подання: 17 серпня 2020 15:35
Дата відповіді: 18 серпня 2020 14:49
1.В п.10 у Вас зазначено про необхідність учаснику підтвердити наявність механізмів, які не будуть використовуватися під час виконання робіт, а саме: бульдозер, асфальтоукладальник, машина поливально-мийна, автогрейдер. 2. Не зазначено розміри дорожнього бордюра? 3. Не зазначено розмір бетонного поребрика? 4.Не зазначено товщину, колір та кількість різних кольорів тротуарної бруківи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш лист повідомляємо, що Замовником буде уточнено технічне завдання та внесено відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-007848-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1", Код ЄДРПОУ:38049021
Дата подання: 08 вересня 2020 19:12
Вимога
Необгрунтоване відхилення Учасника ТОВ "Астрея 1"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 19:53
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником вимагалось подання довідок з ВСІХ обслуговуючих банків про наявність в Учасника коштів на рахунку. Оскільки в одному з обслуговуючих банків на рахунку 0,00 грн. а це не є наявністю коштів Ваша пропозиція була відхилена.

Відповідно до вимог оголошення вимагалось подання інформації та підтверджуючі документи про наявність машини поливально – мийної. (водоцистерна). В складі пропозиції подано інформацію про наявність цистерни асенізаційної, що не відповідає вимогам оголошення, оскільки цистерна асенізаційна виконує трохи інші функції, а саме відкачки рідин, що містять велику кількість органічних і неорганічних домішок - піску, мулу, фекальних мас тощо.

В складі пропозиції подано договори оренди ТЗ та листи – згоди від власників, однак згідно вимог Цивільного кодексу Для оформлення цієї операції складається акт приймання-передачі автомобіля. Цей акт підтверджує передачу майна як при укладанні, так і при завершенні чи достроковому розірванні договору. В акті наводяться дата передачі ТЗ, його стан, комплектація та інші важливі характеристики. Акт складається згідно наказу Мінстату від 29.12.95 р. № 352, або за формою Акта приймання-передачі транспортного засобу (додаток 2 до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 07.09.98 р. № 1388).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007848-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1", Код ЄДРПОУ:38049021
Дата подання: 08 вересня 2020 20:10
Вимога
Дискримінація ТОВ "Астрея 1"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 20:17
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником вимагалось подання довідок з ВСІХ обслуговуючих банків про наявність в Учасника коштів на рахунку. Оскільки в одному з обслуговуючих банків на рахунку 0,00 грн. а це не є наявністю коштів Ваша пропозиція була відхилена.

Відповідно до вимог оголошення вимагалось подання інформації та підтверджуючі документи про наявність машини поливально – мийної. (водоцистерна). В складі пропозиції подано інформацію про наявність цистерни асенізаційної, що не відповідає вимогам оголошення, оскільки цистерна асенізаційна виконує трохи інші функції, а саме відкачки рідин, що містять велику кількість органічних і неорганічних домішок - піску, мулу, фекальних мас тощо.

В складі пропозиції подано договори оренди ТЗ та листи – згоди від власників, однак згідно вимог Цивільного кодексу Для оформлення цієї операції складається акт приймання-передачі автомобіля. Цей акт підтверджує передачу майна як при укладанні, так і при завершенні чи достроковому розірванні договору. В акті наводяться дата передачі ТЗ, його стан, комплектація та інші важливі характеристики. Акт складається згідно наказу Мінстату від 29.12.95 р. № 352, або за формою Акта приймання-передачі транспортного засобу (додаток 2 до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 07.09.98 р. № 1388).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007848-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Снятинбудіндустрія Нова, Код ЄДРПОУ:33926268
Дата подання: 09 вересня 2020 11:23
згідно кваліфікаційних вимог
1. Згідно п.11 кваліфікаційних вимог Учасник у складі пропозиції повинен був надати підтвердження наявності принаймні трьох інженерно-технічних працівників з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та 2 виконроби) та копії дипломів зазначених працівників, що підтверджують необхідний освітньо-кваліфікаційний рівень. У ПП Кронос БМ працівник Грушко Вячеслав Васильович за освітою молодший спеціаліст- технік-механік (згідно копії поданого диплому).
2. Згідно п. 5 кваліфікаційних вимог для підтвердження досвіду учасник у складі своєї пропозиції мав надати копії завершених договорів (подається, як мінімум дві копії та оригінали позитивних листів-відгуків від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та довідок про вартість за формою КБ-3. ПП Кронос БМ в довідці про виконання аналогічних договорів вказали тільки одного замовника, з яким було укладено три договори і яким видано три листи-відгуки, а також акти виконаних робіт за формою КБ-2Б, в яких виконані роботи не є аналогічними додатку 2- технічне завдання.
Виходячи з вищенаведеног ПП Кронос БМ не відповідає кваліфікаційним критеріям, а отже не може бути визнаним переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2020 18:27
На Вашу вимогу повідомляємо, що ПП «КРОНОС БМ» подано диплом молодшого спеціаліста Грушка В’ячеслава Васильовича, який закінчив Чернівецький будівельний технікум за спеціальністю Експлуатація і ремонт підйомно-транспортних будівельних машин і обладнання. На підставі п.п.1) ч.3 ст.5 ЗУ «Про вищу освіту» та п.п.4 ч.2 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про вищу освіту» диплом Грушка В’ячеслава Васильовича є дипломом про вищу освіту за освітньо – кваліфікаційним ступенем молодшого бакалавра який підтверджує необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень та повністю відповідає умовам тендерної документації. ПП «КРОНОС БМ» подано на підтвердження виконання аналогічних договорів про виконання робіт три договори на капітальний ремонт вулиць, провулку, оригінали позитивних листів – відгуків та довідки про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3 з капітального ремонту доріг, що повністю відповідає умовам тендерної документації. Довідки форми КБ2 Замовником не вимагались.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

08 вересня 2020 19:12
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

08 вересня 2020 20:10
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1" 1 154 404,00
UAH з ПДВ
1 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Глиняний Д.С. 1 191 574,58
UAH з ПДВ
1 048 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Снятинбудіндустрія Нова 1 234 158,00
UAH з ПДВ
1 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП КРОНОС БМ 1 453 425,78
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 20:34
Електронний підпис
31 серпня 2020 20:11
_АСТРЕЯ 1_20627-1_p7s.zip
31 серпня 2020 20:11
Паспорт та ІПН.pdf
29 серпня 2020 18:01
Статут.pdf
29 серпня 2020 18:01
Сертифікати.rar
29 серпня 2020 18:01
Ст.17,дов.-поясн..pdf
29 серпня 2020 18:01
Тех.завд..pdf
29 серпня 2020 18:01
Кошторис.pdf
29 серпня 2020 18:01
Проект дог..pdf
29 серпня 2020 18:01
Досвід р-ти.pdf
29 серпня 2020 18:01
Дов.МТБ,Техн.,Дог..pdf
29 серпня 2020 18:01
Пропоз..pdf
29 серпня 2020 18:01
Дов.захис довк..pdf
29 серпня 2020 18:01
ІТП та робітники.pdf
29 серпня 2020 18:01
Графік.pdf
29 серпня 2020 18:01
Лист-гарантія.pdf
29 серпня 2020 18:01
Витяг єдиний под..pdf
29 серпня 2020 18:01
Дов. банк.PDF
29 серпня 2020 18:01
АСТРЕЯ 1_20627_p7s.zip

Публічні документи

01 вересня 2020 15:17
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:14
довідка покриття 7850.pdf
01 вересня 2020 15:14
довідка з банку.pdf
01 вересня 2020 15:14
довідка Глиняний.pdf
01 вересня 2020 15:14
Глиняний залишок коштів.pdf
01 вересня 2020 15:14
fw7850.zip
01 вересня 2020 15:14
сертифікат ФЕм.pdf
01 вересня 2020 15:14
паспорт та інд код.pdf
01 вересня 2020 15:14
лист поясн.pdf
01 вересня 2020 15:14
Договірна ціна Лужани.pdf
01 вересня 2020 15:14
довідка про наяв прац.pdf
01 вересня 2020 15:13
декларація за 2019 р.pdf
01 вересня 2020 15:13
довідка про наявн обл.pdf
01 вересня 2020 15:13
ЦПХ Рахмістрюк.pdf
01 вересня 2020 15:13
ЦПХ Кравчук.pdf
01 вересня 2020 15:13
гарант лист ст 17.pdf
01 вересня 2020 15:13
цивільні договора.pdf
01 вересня 2020 15:13
працівники договір.pdf
01 вересня 2020 15:13
максимюк цпх.pdf
01 вересня 2020 15:13
витяг з ЄДРПОУ.pdf
01 вересня 2020 15:13
Диплом Рахмістрюк.pdf
01 вересня 2020 15:13
Диплом Максимюк.pdf
01 вересня 2020 15:13
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
01 вересня 2020 15:13
Диплом кравчук.pdf
01 вересня 2020 15:13
тех пасп грейп завірені.pdf
01 вересня 2020 15:13
кб 3 красноїльськ.jpg
01 вересня 2020 15:13
досвід.pdf
01 вересня 2020 15:13
лист згода янтар.pdf
01 вересня 2020 15:13
лист згода грейп.pdf
01 вересня 2020 15:13
договір.pdf
01 вересня 2020 15:13
Відгук Красноїльськ.jpg

Публічні документи

01 вересня 2020 19:00
Електронний підпис
01 вересня 2020 18:57
лист-пояснення.jpg
01 вересня 2020 18:57
тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2020 18:57
сертифікат.pdf
01 вересня 2020 18:57
Ліцензія.PDF
01 вересня 2020 18:57
лист-погодження.pdf
01 вересня 2020 18:57
лист-згода.pdf
01 вересня 2020 18:57
копія техпаспортів.pdf
01 вересня 2020 18:57
Копія Статуту.pdf
01 вересня 2020 18:57
договірна ціна.pdf
01 вересня 2020 18:57
Договір про закупівлю.pdf
01 вересня 2020 18:57
договір миронюк.pdf
01 вересня 2020 18:57
довідка-пояснення.pdf
01 вересня 2020 18:57
довідка-відгук.pdf
01 вересня 2020 18:56
довідка-відгук Коломия.pdf
01 вересня 2020 18:56
довідка про працівників.pdf
01 вересня 2020 18:56
довідка про вартість.pdf
01 вересня 2020 18:56
Довідка 1.pdf
01 вересня 2020 18:56
довіддка про обладнання.pdf
01 вересня 2020 18:56
дипломи.pdf
01 вересня 2020 18:56
гартійний лист.pdf
01 вересня 2020 18:56
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 18:37
Електронний підпис
01 вересня 2020 18:35
ТП Центральна.pdf
01 вересня 2020 18:35
ТЗ вул.Центральна.pdf
01 вересня 2020 18:35
Локальний кошторис.pdf
01 вересня 2020 18:35
Договірна ціна.pdf
01 вересня 2020 18:35
4Гарантія Центральна.zip
01 вересня 2020 18:35
3Інші документи.rar
01 вересня 2020 18:35
2Установчі документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1"

ФОП Глиняний Д.С.

ТОВ Снятинбудіндустрія Нова

ПП КРОНОС БМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1"
#38049021
Відхилено 1 030 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 11:35
ФОП Глиняний Д.С.
#3090518193
Відхилено 1 048 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 11:37
ТОВ Снятинбудіндустрія Нова
#33926268
Відхилено 1 049 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 11:39
ПП КРОНОС БМ
#40655695
Переможець 1 050 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 11:52

Документи

08 вересня 2020 11:35
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:35
Лужани Центральна.pdf

Документи

08 вересня 2020 11:36
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:36
Лужани Центральна.pdf

Документи

08 вересня 2020 11:39
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:39
Лужани Центральна.pdf

Документи

08 вересня 2020 11:52
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:52
Лужани Центральна.pdf
08 вересня 2020 11:41
Лужани Центральна.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП КРОНОС БМ
#40655695
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2020 11:52
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:52
Лужани Центральна.pdf
08 вересня 2020 11:41
Лужани Центральна.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 08:48
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 12:15
дод.угода 1 (1).pdf зміни до договору
22 березня 2021 12:14
Договір 284.pdf укладений
15 вересня 2020 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення суми виплат
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 050 000,00
UAH