Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт тротуарних доріжок по вул. Центральній в смт. Лужани Кіцманського району, Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 454 194,00 UAH
UA-2020-08-14-007848-a ● 46228368c39b403ca55da94ce08db1fd
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАМАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04417518 |
Місцезнаходження: | 59343, Україна , Чернівецька обл., с. Мамаївці, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 156 |
Контактна особа: |
Куспис Олександр 0373626699 SASHAKUSPYS@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2020 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2020 12:59 |
Очікувана вартість: | 1 454 194,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 270,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт тротуарних доріжок по вул. Центральній в смт. Лужани Кіцманського району, Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59342, Україна, Чернівецька область, Лужани, Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Генпідряднику або безпосередньо субпідрядній організації до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт протягом 10 календарних днів з дати підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2020 15:12 |
оголошення зміни.docx |
18 серпня 2020 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 серпня 2020 15:12 |
оголошення зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно кваліфікації та технічного завдання
Дата подання: 17 серпня 2020 15:35
Дата відповіді: 18 серпня 2020 14:49
1.В п.10 у Вас зазначено про необхідність учаснику підтвердити наявність механізмів, які не будуть використовуватися під час виконання робіт, а саме: бульдозер, асфальтоукладальник, машина поливально-мийна, автогрейдер.
2. Не зазначено розміри дорожнього бордюра?
3. Не зазначено розмір бетонного поребрика?
4.Не зазначено товщину, колір та кількість різних кольорів тротуарної бруківи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш лист повідомляємо, що Замовником буде уточнено технічне завдання та внесено відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007848-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1", Код ЄДРПОУ:38049021
Дата подання: 08 вересня 2020 19:12
Вимога
Необгрунтоване відхилення Учасника ТОВ "Астрея 1"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 19:53
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником вимагалось подання довідок з ВСІХ обслуговуючих банків про наявність в Учасника коштів на рахунку. Оскільки в одному з обслуговуючих банків на рахунку 0,00 грн. а це не є наявністю коштів Ваша пропозиція була відхилена.
Відповідно до вимог оголошення вимагалось подання інформації та підтверджуючі документи про наявність машини поливально – мийної. (водоцистерна). В складі пропозиції подано інформацію про наявність цистерни асенізаційної, що не відповідає вимогам оголошення, оскільки цистерна асенізаційна виконує трохи інші функції, а саме відкачки рідин, що містять велику кількість органічних і неорганічних домішок - піску, мулу, фекальних мас тощо.
В складі пропозиції подано договори оренди ТЗ та листи – згоди від власників, однак згідно вимог Цивільного кодексу Для оформлення цієї операції складається акт приймання-передачі автомобіля. Цей акт підтверджує передачу майна як при укладанні, так і при завершенні чи достроковому розірванні договору. В акті наводяться дата передачі ТЗ, його стан, комплектація та інші важливі характеристики. Акт складається згідно наказу Мінстату від 29.12.95 р. № 352, або за формою Акта приймання-передачі транспортного засобу (додаток 2 до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 07.09.98 р. № 1388).
Відповідно до вимог оголошення вимагалось подання інформації та підтверджуючі документи про наявність машини поливально – мийної. (водоцистерна). В складі пропозиції подано інформацію про наявність цистерни асенізаційної, що не відповідає вимогам оголошення, оскільки цистерна асенізаційна виконує трохи інші функції, а саме відкачки рідин, що містять велику кількість органічних і неорганічних домішок - піску, мулу, фекальних мас тощо.
В складі пропозиції подано договори оренди ТЗ та листи – згоди від власників, однак згідно вимог Цивільного кодексу Для оформлення цієї операції складається акт приймання-передачі автомобіля. Цей акт підтверджує передачу майна як при укладанні, так і при завершенні чи достроковому розірванні договору. В акті наводяться дата передачі ТЗ, його стан, комплектація та інші важливі характеристики. Акт складається згідно наказу Мінстату від 29.12.95 р. № 352, або за формою Акта приймання-передачі транспортного засобу (додаток 2 до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 07.09.98 р. № 1388).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007848-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1", Код ЄДРПОУ:38049021
Дата подання: 08 вересня 2020 20:10
Вимога
Дискримінація ТОВ "Астрея 1"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 20:17
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником вимагалось подання довідок з ВСІХ обслуговуючих банків про наявність в Учасника коштів на рахунку. Оскільки в одному з обслуговуючих банків на рахунку 0,00 грн. а це не є наявністю коштів Ваша пропозиція була відхилена.
Відповідно до вимог оголошення вимагалось подання інформації та підтверджуючі документи про наявність машини поливально – мийної. (водоцистерна). В складі пропозиції подано інформацію про наявність цистерни асенізаційної, що не відповідає вимогам оголошення, оскільки цистерна асенізаційна виконує трохи інші функції, а саме відкачки рідин, що містять велику кількість органічних і неорганічних домішок - піску, мулу, фекальних мас тощо.
В складі пропозиції подано договори оренди ТЗ та листи – згоди від власників, однак згідно вимог Цивільного кодексу Для оформлення цієї операції складається акт приймання-передачі автомобіля. Цей акт підтверджує передачу майна як при укладанні, так і при завершенні чи достроковому розірванні договору. В акті наводяться дата передачі ТЗ, його стан, комплектація та інші важливі характеристики. Акт складається згідно наказу Мінстату від 29.12.95 р. № 352, або за формою Акта приймання-передачі транспортного засобу (додаток 2 до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 07.09.98 р. № 1388).
Відповідно до вимог оголошення вимагалось подання інформації та підтверджуючі документи про наявність машини поливально – мийної. (водоцистерна). В складі пропозиції подано інформацію про наявність цистерни асенізаційної, що не відповідає вимогам оголошення, оскільки цистерна асенізаційна виконує трохи інші функції, а саме відкачки рідин, що містять велику кількість органічних і неорганічних домішок - піску, мулу, фекальних мас тощо.
В складі пропозиції подано договори оренди ТЗ та листи – згоди від власників, однак згідно вимог Цивільного кодексу Для оформлення цієї операції складається акт приймання-передачі автомобіля. Цей акт підтверджує передачу майна як при укладанні, так і при завершенні чи достроковому розірванні договору. В акті наводяться дата передачі ТЗ, його стан, комплектація та інші важливі характеристики. Акт складається згідно наказу Мінстату від 29.12.95 р. № 352, або за формою Акта приймання-передачі транспортного засобу (додаток 2 до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 07.09.98 р. № 1388).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007848-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Снятинбудіндустрія Нова, Код ЄДРПОУ:33926268
Дата подання: 09 вересня 2020 11:23
згідно кваліфікаційних вимог
1. Згідно п.11 кваліфікаційних вимог Учасник у складі пропозиції повинен був надати підтвердження наявності принаймні трьох інженерно-технічних працівників з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та 2 виконроби) та копії дипломів зазначених працівників, що підтверджують необхідний освітньо-кваліфікаційний рівень. У ПП Кронос БМ працівник Грушко Вячеслав Васильович за освітою молодший спеціаліст- технік-механік (згідно копії поданого диплому).
2. Згідно п. 5 кваліфікаційних вимог для підтвердження досвіду учасник у складі своєї пропозиції мав надати копії завершених договорів (подається, як мінімум дві копії та оригінали позитивних листів-відгуків від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та довідок про вартість за формою КБ-3. ПП Кронос БМ в довідці про виконання аналогічних договорів вказали тільки одного замовника, з яким було укладено три договори і яким видано три листи-відгуки, а також акти виконаних робіт за формою КБ-2Б, в яких виконані роботи не є аналогічними додатку 2- технічне завдання.
Виходячи з вищенаведеног ПП Кронос БМ не відповідає кваліфікаційним критеріям, а отже не може бути визнаним переможцем торгів.
Розгорнути
Згорнути
2. Згідно п. 5 кваліфікаційних вимог для підтвердження досвіду учасник у складі своєї пропозиції мав надати копії завершених договорів (подається, як мінімум дві копії та оригінали позитивних листів-відгуків від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та довідок про вартість за формою КБ-3. ПП Кронос БМ в довідці про виконання аналогічних договорів вказали тільки одного замовника, з яким було укладено три договори і яким видано три листи-відгуки, а також акти виконаних робіт за формою КБ-2Б, в яких виконані роботи не є аналогічними додатку 2- технічне завдання.
Виходячи з вищенаведеног ПП Кронос БМ не відповідає кваліфікаційним критеріям, а отже не може бути визнаним переможцем торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2020 18:27
На Вашу вимогу повідомляємо, що ПП «КРОНОС БМ» подано диплом молодшого спеціаліста Грушка В’ячеслава Васильовича, який закінчив Чернівецький будівельний технікум за спеціальністю Експлуатація і ремонт підйомно-транспортних будівельних машин і обладнання. На підставі п.п.1) ч.3 ст.5 ЗУ «Про вищу освіту» та п.п.4 ч.2 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про вищу освіту» диплом Грушка В’ячеслава Васильовича є дипломом про вищу освіту за освітньо – кваліфікаційним ступенем молодшого бакалавра який підтверджує необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень та повністю відповідає умовам тендерної документації. ПП «КРОНОС БМ» подано на підтвердження виконання аналогічних договорів про виконання робіт три договори на капітальний ремонт вулиць, провулку, оригінали позитивних листів – відгуків та довідки про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3 з капітального ремонту доріг, що повністю відповідає умовам тендерної документації. Довідки форми КБ2 Замовником не вимагались.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1" |
1 154 404,00
UAH з ПДВ
|
1 030 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Глиняний Д.С. |
1 191 574,58
UAH з ПДВ
|
1 048 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Снятинбудіндустрія Нова |
1 234 158,00
UAH з ПДВ
|
1 049 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП КРОНОС БМ |
1 453 425,78
UAH з ПДВ
|
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1" #38049021 |
Відхилено |
1 030 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 11:35
|
ФОП Глиняний Д.С. #3090518193 |
Відхилено |
1 048 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 11:37
|
ТОВ Снятинбудіндустрія Нова #33926268 |
Відхилено |
1 049 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 11:39
|
ПП КРОНОС БМ #40655695 |
Переможець |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 12:15
|
дод.угода 1 (1).pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 12:14
|
Договір 284.pdf | укладений |
15 вересня 2020 13:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення суми виплат |
Номер договору про закупівлю: | 284 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |