Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40см. №100 Кровлекс-ОРГЗ; Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 24х30см. №100 Кровлекс-ОРГЗ; Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 18х24см. №50 Кровлекс-ОРГЗ; Концентрований проявник для ручної обробки рентгенплівки "Кровлекс- П-РОК" 3л на 15л готового розчину; Концентрований фіксаж для ручної обробки рентгенплівки "Кровлекс-Ф-РОК" 3л на 15л готового розчину; Концентрований проявник для машинної обробки рентгенплівки "Кровлекс-П-МОК", комплект 4 частини на 20 л готового розчину; Концентрований фіксаж для машинної обробки рентгенплівки "Кровлекс-Ф-МОК", комплект 2 частини на 20л готового розчину; Концентрований очисник для автоматичних проявних машин «Кровлекс-О-МОК», 2ч на 10л готового розчину; Папір для відеопринтерів SONY UPP 110 S; Касета медична CARESTREAM з екраном для рентгенології 30 x 40 см; Касета медична CAREST2REAM з екраном для рентгенології 24 x 30 см; Касета медична CARESTREAM з екраном для рентгенології 18 x 24 см; Касета медична CARESTREAM з екраном для рентгенології 13 x 18 см; Касета CARESTREAM CR 35 x 43 см; Касета CARESTREAM CR 24 x 30 см
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-08-14-007683-a d2a5d18063b04009aa12e5824638c208
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Герасименко

+380679842744
+380951029019
torgi_prozorro.mkl6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984441
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
Контактна особа: Наталія Герасименко
+380679842744,+380951029019
torgi_prozorro.mkl6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 15:42
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 15:42
Початок аукціону: 01 вересня 2020 11:12
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 упаковка
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40см. №100 Кровлекс-ОРГЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
200 упаковка
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 24х30см. №100 Кровлекс-ОРГЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
600 упаковка
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 18х24см. №50 Кровлекс-ОРГЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
180 штуки
Концентрований проявник для ручної обробки рентгенплівки "Кровлекс- П-РОК" 3л на 15л готового розчину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
108 штуки
Концентрований фіксаж для ручної обробки рентгенплівки "Кровлекс-Ф-РОК" 3л на 15л готового розчину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
5 комплект
Концентрований проявник для машинної обробки рентгенплівки "Кровлекс-П-МОК", комплект 4 частини на 20 л готового розчину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
5 комплект
Концентрований фіксаж для машинної обробки рентгенплівки "Кровлекс-Ф-МОК", комплект 2 частини на 20л готового розчину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
5 комплект
Концентрований очисник для автоматичних проявних машин «Кровлекс-О-МОК», 2ч на 10л готового розчину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
5 штуки
Папір для відеопринтерів SONY UPP 110 S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
5 штуки
Касета медична CARESTREAM з екраном для рентгенології 30 x 40 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
5 штуки
Касета медична CAREST2REAM з екраном для рентгенології 24 x 30 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
5 штуки
Касета медична CARESTREAM з екраном для рентгенології 18 x 24 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
2 штуки
Касета медична CARESTREAM з екраном для рентгенології 13 x 18 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
3 штуки
Касета CARESTREAM CR 35 x 43 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
2 штуки
Касета CARESTREAM CR 24 x 30 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 16:56
Додаток 5 (тендер. проп.).docx
14 серпня 2020 16:56
Додаток_6_(_вiдомостi).docx
14 серпня 2020 16:56
Додаток_2_ (cтаття 17) (1).docx
14 серпня 2020 16:56
Додаток_1_(ст.16.).docx
14 серпня 2020 16:56
Додаток 3 (мед-техніч. вим.).docx
14 серпня 2020 16:56
ТД фотоплівка 14.08. 20.docx
14 серпня 2020 16:56
Додаток 4 ( проєкт договору).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-007683-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНЕВИЧ АЛІНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3576704286
Дата подання: 18 серпня 2020 16:17
Дискримінаційні умови тендерної документації
Шановний Замовнику!

Згідно із додатком 3 до тендерної документації "Медико-технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики" замовником передбачається закупити за одним лотом товар, який належить до різних товарних груп, чим порушуються вимоги, встановлені до визначення предмету закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
У даному випадку замовником визначено предмет закупівлі наступним чином: код за ДК 021:2015 24930000-2 Фотохімікати. При цьому, пунктом 8 медико-технічних вимог до складу предмету закупівель включено концентрований очисник для автоматичних проявних машин "Кровлекс-О-МОК", 2ч на 10л готового розчину. Однак, згідно з даними Єдиного закупівельного словника концентрований очисник для автоматичних проявних машин не може входити до ДК 021:2015 24930000-2.
Крім того, у медико-технічних вимогах до предмету закупівлі вказано, що концентрований очисник для автоматичних проявних машин призначений для підготовки проявних машин при використанні безгідрохінонових проявників, який запобігає появі артефактів на рентгенівських знімках. Таким чином, очисник є технічним засобом для обслуговування проявних машин, не використовується під час проведення рентгенографічних досліджень взагалі, тобто не є медичним виробом, а отже і не може бути об’єднаний в один предмет закупівель із іншими товарами у даних торгах.
Також зауважуємо, що концентрований очисник для автоматичних проявних машин застосовується лише у разі проявлення рентгенівських знімків безгідрохіноновими проявниками. Саме їх використання "засмічує" проявні машини у результаті чого виникає необхідність їх очищення. Однак, такого проявника не включено до складу предмету закупівель. Навпаки, до пункту 6 медико-технічних вимог включено концентрований проявник для машинної обробки рентгенплівки КРОВЛЕКС-П-МОК на 20 л готового розчину та зазначено, що він має бути на основі фенідону та гідрохінону. Таким чином, замовником під час проведення рентгенографічних досліджень буде використовуватись проявник, який не "засмічує" проявні машини, а отже об’єктивно відсутня необхідність у закупівлі їх очисника.
У такому разі включення до предмету закупівель непотрібного товару та проведення їх за одним лотом покликане звузити коло учасників закупівель, адже на ринку існує 2 види таких очисників - "Кровлекс-О-МОК" (виробляється ТОВ "ПОІСК-НІКА") та "Adeforoll HF" (введено в експлуатацію також ТОВ "ПОІСК-НІКА" згідно з даними Реєстру осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг). Тобто, відсутні щонайменше 2 суб’єкта господарювання, які виготовляють та ввели в обіг товар, еквівалентний очиснику для автоматичних проявних машин "Кровлекс-О-МОК".
З урахуванням того, що додатком 3 до тендерної документації вимагається надання у складі пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника тощо) яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, запропонувати такий очисник має можливість лише той суб’єкт господарювання, який безпосередньо співпрацює із ТОВ "ПОІСК-НІКА".
Надалі, до пунктів 10-15 додатку №3 у якості предмету закупівель включено касети медичні CARESTREAM з екраном для рентгенології розміром 30 x 40 см, 24 x 30 см, 18 x 24 см, 13 x 18 см та касети CARESTREAM CR розміром 35 x 43 см, 24 x 30 см.
Зауважуємо, що касети медичні CARESTREAM (касети медичні X-RAY з посилюючим екраном GREEN 400) призначені для розміщення у них рентгенівських плівок під час виготовлення рентгенівських знімків. Касети CARESTREAM CR призначені для запису рентгенівських знімків з подальшим зчитуванням їх цифровими перетворювачами (CR системами). По суті, ці касети є носієм інформації, що зв'язує рентгенівські апарати з CR-комплексом та служить для удосконалення світлотехнічних характеристик рентгенівських екранів, шляхом внесення змін до їх конструкції. Таким чином, вказані касети є візуалізаційним обладнанням для рентгенівських апаратів та за Єдиними закупівельним словником мають код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини та жодним чином не можуть закуповуватись за кодом ДК 021:2015 24930000-2 Фотохімікати.
Крім того, касети медичні CARESTREAM (касети медичні X-RAY з посилюючим екраном GREEN 400), включені до товарних позицій 10-13 мають еквіваленти, а от касети медичні CARESTREAM CR з гнучким люмінофорним екраном GP-2, включені до товарних позицій 14-15, аналогів не мають і можуть бути використані лише цифровим перетворювачем виробництва Carestream Health, Inc. Іншими словами, CR системи певного виробника не сумісні з касетами інших виробників. Тобто запропонувати еквівалент цих касет неможливо.
До того ж, до пункту 9 додатку 3 включено у якості предмету закупівель папір для відеопринтерів SONY UPP 110 S. Зауважуємо, що ці принтери призначені для друку результатів ультразвукових досліджень шляхом впливу високої температури на термопапір. Тобто, ця позиція предмету закупівель не має нічого спільного із проведенням рентгенологічних досліджень та візуалізацією їх результатів.
Таким чином, замовником об’єднано у одному предметі закупівель товари різних груп і характеристик, призначених для використання у різних та не пов’язаних між собою сферах (ультразвукові дослідження, рентгенівські дослідження, обслуговування обладнання) до того ж у складі предмету закупівель наявні 2 товари, які не мають аналогів (еквівалентів). За таких умов, сформувавши предмет закупівель без його поділу на лоти, замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товари одразу за всіма позиціями. Зазначені дії позбавляють можливості учасників, які не займаються одночасно реалізацією продукції ТОВ "ПОІСК-НІКА" та Carestream Health, Inc. прийняти участь у даній закупівлі. Цим самим, замовником порушено вимоги частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушено принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
У зв’язку із зазначеним, звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 5 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, з метою усунення вищенаведених порушень, які обмежують конкуренцію між потенційними учасниками, вимагаємо розділити предмет закупівель на наступні лоти:
лот №1 – товарні позиції №1-7 додатку 3 до тендерної документації;
лот №2 – товарна позиція №8 додатку 3 до тендерної документації;
лот №3 – товарна позиція №9 додатку 3 до тендерної документації;
лот №4 – товарні позиції №10-13 додатку 3 до тендерної документації;
лот №5 – товарні позиції №14-15 додатку 3 до тендерної документації.
При цьому, наголошуємо на тому, що діючим законодавством передбачено відповідальність за порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (у тому числі й за порушення порядку визначення предмета закупівлі) у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. То ж задоволення даної вимоги входить також і до інтересів замовника.

У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2020 15:55
У відповідь на Вимогу повідомляємо наступне.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи зазначене, Додаток 3 «Медико-технічні вимоги (код за ДК 021:2015 24930000-2 Фотохімікати, містить детальний опис відповідного товару з предмету закупівлі, у тому числі його технічні, якісні та кількісні характеристики, специфікація містить вираз "або еквівалент", а отже в цій частині жодних порушень ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» немає.

В той же час формування переліку медичних виробів, які складають предмет закупівлі, проводилось з урахуванням наявного в нашому закладі обладнання для діагностики, у тому числі і рентгенографічного, нагальної потреби у витратних матеріалах до такого обладнання і обсягу виділених на такі потреби кошторисних призначень та фактичного фінансування. У довідковому порядку відзначимо, що під медичним виробом згідно пп. 9 п. 2 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 розуміється будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти.

Стосовно зауважень щодо пункту 8 медико-технічних вимог слід зазначити, що до медичної рентгенографії застосовуються загальні принципи фотографічного процесу, а для отримання діагностичного зображення під час медичного рентгенологічного дослідження використовується як рентгенівська плівка так і фотохімікати для її обробки, які є взаємопов’язаними елементами єдиної системи та складають єдиний процес візуалізації медичного діагностичного зображення.
Наша установа до цього також закуповувала, серед іншого, безгідрохіноновий проявник для машинної обробки рентгенплівки, при цьому невід’ємним та необхідним етапом процесу обробки рентгенплівки з використанням такого проявника є застосування і очисника для автоматичних проявних машин, що викликано особливістю складу та властивостей безгідрохінонових проявників, з метою запобігання прояву артефактів на рентгенівських знімках.
Таким чином, очисник для автоматичних проявних машин в процесі отримання діагностичного зображення при використанні безгідрохінонових проявників є невід’ємним компонентом та складовою як самого такого процесу, так і тих фотохімікатів (хімічних реагентів), які використовуються в даному процесі візуалізації медичного діагностичного зображення і вже в подальшому застосовувати проявник на основі фені дону та гідрохінону.
В той же час застосування самого безгідрохінонового проявника має ряд суттєвих переваг, серед яких, практично повна нешкідливість для оточуючого середовища самого проявника (згідно правил ADR), забезпечення високої контрастності рентгенівських знімків, що обробляються, та чутливості систем екран/плівка, з реальною можливістю зниження дозових навантажень на пацієнтів та персонал рентген відділення.
Що стосується твердження про те, що наразі такий очисник для автоматичних проявних машин випускаються (введені в обіг та експлуатацію) лише одним виробником – ТОВ "ПОІСК-НІКА", то згідно відомостей з відповідних відкритих джерел, зокрема, державного реєстру щодо медичних виробів (http://dls.gov.ua), виробником очисника «AdeforollHF», 2 частини (1,5 літри + 1 літр зазначено Кальбе хемі)).
З огляду на зазначене, тендерна документація в цілому та медико-технічні вимоги до предмету закупівлі окремо, складені у повній відповідності із Законом, жодним чином не суперечать ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та загальним принципам здійснення публічних закупівель, зокрема, не містять дискримінаційних умов або ж вимог, які звужують коло осіб, які можуть надати свої пропозиції у даних торгах.
Згідно Ваших зауважень до пунктів 10-15 додатку №3 до тендерної документації ці товарні позиції вилучаються із закупівлі, та в подальшому будуть нами розглядатись згідно Єдиного закупівельного словника для подальшої закупівлі. Подальші наші рішення будуть прийматися згідно Закону України «Про публічні закупівлі».


Номер вимоги: UA-2020-08-14-007683-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНЕВИЧ АЛІНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3576704286
Дата подання: 20 серпня 2020 11:36
Дискримінаційні умови ТД
Шановний Замовнику!

Пунктом 8 медико-технічних вимог до складу предмету закупівель включено концентрований очисник для автоматичних проявних машин "Кровлекс-О-МОК", 2ч на 10л готового розчину. Такий очисник застосовується лише у разі проявлення рентгенівських знімків безгідрохіноновими проявниками. Саме їх використання "засмічує" проявні машини у результаті чого виникає необхідність їх очищення. Зважаючи на те, що такого проявника не включено до складу предмету закупівель, замовник пояснив, що необхідність закупівлі очисника зумовлена тим, що безгідрохіноновий проявник закуповувався замовником раніше. Однак, відповідно до даних веб-порталу Prozorro такий проявник лікарнею не закуповувався. Навпаки, наявна інформація про те, що у 2017, 2018, 2019 роках замовником закуповувався проявник для автоматичних проявних машин на основі фенідону і гідрохінону, про що зазначено у медико-технічних вимогах до предмету закупівель.
Таким чином, замовником під час проведення флюорографічних досліджень використовувався і буде використовуватись проявник, який не "засмічує" проявні машини, а отже об’єктивно відсутня необхідність у закупівлі їх очисника.
Надалі, на думку замовника очисник "Кровлекс-О-МОК" має еквівалент – очисник "Adeforoll HF". Однак, заявником не наведено інформації, що медико-технічні характеристики цих очисників є однаковими.
Також замовник, посилаючись на дані державного реєстру медичних виробів стверджує, що очисник "Adeforoll HF" може вважатись еквівалентом очисника "Кровлекс-О-МОК", оскільки виробляється іншим виробником - Кальбе хемі. Однак, з цього приводу зазначаємо, що відповідно до даних Реєстру осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг, особою відповідальною за введення в обіг очисника "Adeforoll HF" (уповноваженим представником виробника) є ТОВ "ПОІСК-НІКА" – виробник очисника "Кровлекс-О-МОК". Як зазначено у пункті 13 частини 2 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №573, уповноважений представник - будь-яка юридична особа або фізична особа - підприємець, що є резидентом України або зареєстрована відповідно до законодавства України, представництво іноземного суб’єкта господарювання, що має належним чином підтверджені повноваження від виробника вчиняти юридичні дії від його імені стосовно обов’язків виробника, встановлених цим Технічним регламентом. Тобто, технічним регламентом у даному випадку ототожнюються поняття виробника та його уповноваженого представника. Таким чином, наразі замовником не підтвердженого того, що очисник для проявних машин зазначений у пункті 8 медико-технічних вимог виробляється щонайменше двома не пов’язаними між собою виробниками, через що очисник "Adeforoll HF" не може вважатися еквівалентом очисника "Кровлекс-О-МОК".
З огляду на викладене, включення до предмету закупівель непотрібного товару, який до того ж не має аналогів, та проведення закупівель за одним лотом з фотоплівкою, проявником та фіксажем покликане звузити коло учасників закупівель тими, хто співпрацює із ТОВ "ПОІСК-НІКА" (з урахуванням того, що додатком 3 до тендерної документації вимагається надання у складі пропозиції гарантійного листа від виробника або його офіційного представника тощо) та призведе до зайвого витрачання бюджетних коштів.
Цим самим, замовником порушено вимоги частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушено принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону – максимальна економія, недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
У зв’язку із зазначеним, звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 5 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, з метою усунення вищенаведених порушень, які обмежують конкуренцію між потенційними учасниками, додатково вимагаємо розділити предмет закупівель на наступні лоти (з урахуванням раніше задоволеної вимоги):
лот №1 – товарні позиції №1-7 додатку 3 до тендерної документації;
лот №2 – товарна позиція №8 додатку 3 до тендерної документації.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2020 11:09
Шановний автор вимоги. Зважаючи на Ваші зауваження, тендерним комітетом прийнято рішення скасувати данну закупівлю та доопрацювати тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007683-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 20 серпня 2020 14:29
Вимога щодо внесення змін в Тендерну документацію
Шановний Замовнику!
В Медико-технічних вимогах Тендерної документації за предметом закупівлі «за ДК – 021:2015 – 24930000-2 «Фотохімікати» (Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40см. №100 Кровлекс-ОРГЗ; Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 24х30см. №100 Кровлекс-ОРГЗ; Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 18х24см. №50 Кровлекс-ОРГЗ; Концентрований проявник для ручної обробки рентгенплівки "Кровлекс- П-РОК" 3л на 15л готового розчину; Концентрований фіксаж для ручної обробки рентгенплівки "Кровлекс-Ф-РОК" 3л на 15л готового розчину; Концентрований проявник для машинної обробки рентгенплівки "Кровлекс-П-МОК", комплект 4 частини на 20 л готового розчину; Концентрований фіксаж для машинної обробки рентгенплівки "Кровлекс-Ф-МОК", комплект 2 частини на 20л готового розчину; Концентрований очисник для автоматичних проявних машин «Кровлекс-О-МОК», 2ч на 10л готового розчину; Папір для відеопринтерів SONY UPP 110 S; Касета медична CARESTREAM з екраном для рентгенології 30 x 40 см; Касета медична CAREST2REAM з екраном для рентгенології 24 x 30 см; Касета медична CARESTREAM з екраном для рентгенології 18 x 24 см; Касета медична CARESTREAM з екраном для рентгенології 13 x 18 см; Касета CARESTREAM CR 35 x 43 см; Касета CARESTREAM CR 24 x 30 см)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-14-007683-a), зазначено різні види товарів, з яких частина їх дійсно відноситься до предмету закупівлі за кодом ДК – 021:2015 – 24930000-2 «Фотохімікати» за позиціями 1-7 Медико-технічних вимог, а от інші товари за позиціями 8-15 ніяким чином не можуть закуповуватись за зазначеним в закупівлі кодом ДК– 021:2015 – 24930000-2 «Фотохімікати».

Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Однак Тендерна документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.

1. Предмет закупівлі визначений за кодом ДК 021:2015 ЄЗС: с. При цьому позиції №№ 8-15 не можна віднести до згаданого коду 24930000-2 за четвертим знаком, оскільки за показниками четвертої-восьмої цифр ДК 021:2015 немає жодного товару, який би відповідав кодам ДК 02:2015: 24931000-9 Фотопластини ти фотоплівки 24931200-1 Фотографічні емульсії 24931210-4 Фотографічні проявники 24931220-7 Фотографічні фіксажі 24931230-0 Проявники для рентгенівських плівок 24931240-3 Фіксажі для рентгенівських плівок 24931250-6 Живильні середовища 24931260-9 Підсилювачі зображення.
Щодо позиції 8 Концентрований очисник для автоматичних проявних машин
«Кровлекс-О МОК», 2ч на 10л готового розчину, то даний очисник не відноситься до хімічних реактивів і не використовується під час саме роботи в рентгенографії машин «Кровлекс-О-МОК», а тому не може бути визначеним за кодом ДК 021:2015 ЄЗС: 24930000-2 – Фотохімікати, головна функція даного очисника це технічне обслуговування машини Кровлекс-О-МОК, правильним кодом ДК 021:2015 по позиції 8 Концентрований очисник для автоматичних проявних машин «Кровлекс-О МОК», 2ч на 10л готового розчину для має бути 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини або 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини. Крім того, замовник навмисне прописав до плівок позиції (8-15) інших товарів, адже не існує ідентичного еквівалента в принципі, а тому учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки конкретну продукцію одного виробника якого й зазначив Замовник, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінацією учасників, оскільки по позиціям 1-7 товар представлений досить великою кількістю виробників.
Окрім того, для підсилення неможливості участі будь-яких інших потенційних учасників, тендерною документацією (додаток №3) передбачена вимога, згідно якої, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника-якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строк. Тобто, встановлюючи вимогу щодо гарантійного листа від виробника, Замовник додатково обмежує коло учасників, оскільки у відносинах з дистрибуції отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру їхньої суб’єктивну авторизацію у такого виробника (представника) або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів заздалегідь визначено та обмежено.
тож, завдяки встановленим дискримінаційним вимогам Замовник запропонувати може вищезазначений товар по всім позиціям заздалегідь визначений Замовником постачальник, оскільки в Україні відсутній жоден виробник, який виробляє весь перелік продукції, що визначений в предметі закупівлі, внаслідок чого медико-технічні вимоги є дискримінаційними та такими, що розраховані на посередників, які зможуть здійснити одночасну поставку усіх найменувань продукції, яка виробляється різними виробниками за ціною значно вищою від ціни виробника такої продукції, а це буде необґрунтована розтрата державних коштів з боку Замовника.


Щодо позиції 9 Папір для відеопринтерів SONY UPP 110 S , то очевидно, що Папір для відеопринтерів повинен закуповуватись по іншому коду ДК 021:2015, оскільки він немає нічого спільного з кодом 24930000-2 – Фотохімікати. Так само і відеопринтер SONY UPP 110 S немає нічого спільного з рентгенологічними дослідженнями, адже принтер друкує за рахунок високої температури. Дана дискримінаційна вимога є додатковим обмеження потенційного кола учасників, оскільки виробники рентгеноплівок не випускають такий папір, і не кожен посередник зможе отримати авторизаційного (гарантійного) листа від виробника паперу для відеопринтерів SONY UPP 110 S. Принагідно зазначаємо, що даний товар необхідно закуповувати по іншому коду ДК 021:2015, а саме: 22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей (22993000-7 Фоточутливі, термочутливі та термографічні папір та картон; 22993100-8 Фоточутливі папір або картон 22993200-9 Термочутливі папір або картон; 22993300-0 Термографічні папір або картон), тож знову Замовником порушено Порядок визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708.

Щодо позицій 10-15 Касета медична CARESTREAM з екраном для рентгенології та Касета CARESTREAM, то знов ж таки Замовником грубо порушено Порядок визначення предмета закупівлі в частині визначення коду закупівлі по ДК 021:2015. Дані касети призначені для запису рентгенівських знімків, а тому вони підпадають під носій інформації, а відповідно дані касети повинні бути по коду ДК 021:2015 згідно код 32580000-2 Інформаційне обладнання (32582000-6 Носії даних; 32583000-3 Носії для зберігання даних, у тому числі голосових; 32584000-0 Носії із записаними даними). Крім того, зазначені касети це вироби медичного призначення (обладнання медичне), але аж ніяк не рентгеноплівка до яких відносить Замовник.
Отже, завдяки навмисному поєднанню Замовником різних товарів в одній закупівлі, шляхом включення по коду ДК 021:2015 24930000-2 – Фотохімікати крім позицій 1-7, інших позицій 8-15, які не мають жодного відношення до коду 24930000-2 – Фотохімікати та ще й в поєднанні з гарантійними листами від різних виробників призводить до дискримінації учасників, оскільки вимоги закупівлі з конкретною продукцією розраховані тільки на конкретного постачальника, бо Замовник усуває від участі в закупівлі безпосередніх виробників, їх офіційних дистриб’юторів та дилерів, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника й могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну ,а в нашому випадку Замовник в одній закупівлі закуповує товари різні за призначенням, характеристиками, різними кодами ДК 021:2015, навіть не розділивши на лоти, якщо ж все ж Замовник «вважає» що дані товари закуповуються по одному коду ДК 021:2015. Під дану закупівлю підпадають лише «свої постачальники» з «конкретною продукцією».
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, але нажаль дана закупівля «прописана» під одного постачальника , де Замовник хоче закупити лише конкретну продукцію конкретного виробника без будь-якої конкуренції, прозорості та економії. Даний факт містить усі ознаки корупційного зловживання, а закупівлі повинні проводитись згідно принципів публічних закупівель таких, як: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Крім того, інформуємо, що визначення предмету закупівлі, визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі в сфері охорони здоров’я, Міністерство охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України підготували низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів, які виклали у спільному листі N 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018., де зазначено про необхідність замовниками вжиття вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі таким чином, щоб сукупність вимог до засобу не призвели до можливості здійснення закупівлі товару лише однієї торгової марки; зауважено, що поширена практика висування вимог щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника про можливість поставки товару у визначені строки не гарантує своєчасного постачання товару та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі, тощо.

З метою усунення порушень в частині встановлених дискримінаційних вимог, а також керуюсь ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни в тендерну документацію з урахуванням вищезазначеного шляхом видалення із предмету закупівлі позицій 8-15, або розділити закупівлю по лотам (лот №1 – позиції №1-7 додатку 3 до тендерної документації; лот №2 – позиція №8 додатку 3 до тендерної документації;
лот №3 – позиція №9 додатку 3 до тендерної документації; лот №4 – позиції №10-13 додатку 3 до тендерної документації; лот №5 –позиції №14-15 додатку 3 до тендерної документації).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.

У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації на предмет встановлених Замовником дискримінаційний умов.

Нагадуємо, що за Порушення порядку визначення предмета закупівлі "Стаття 164-14.
Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2020 11:10
Шановний автор вимоги. Зважаючи на Ваші зауваження, тендерним комітетом прийнято рішення скасувати данну закупівлю та доопрацювати тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007683-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГОЛОСЕНКО КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2347015198
Дата подання: 21 серпня 2020 08:19
Вимога
Шановний Замовнику,
Схвально сприйнявши Ваше рішення про вилучення пунктів 10-15 додатку №3 до тендерної документації із даної закупівлі, не можемо не погодитися з іншими потенційними учасниками, що Ваші дії не в повній мірі усувають порушення основних принципів публічних закупівель в даній процедурі, та зі свого боку додатково зауважимо наступне.
Не будемо вдаватися у деталі фотографічного процесу та не будемо ставити під сумнів те, що рентгенівська плівка та фотохімікати для її обробки є взаємопов’язаними елементами єдиної системи та складають єдиний процес візуалізації медичного діагностичного зображення. Однак, абсолютно зрозумілим є також те, що фотохімікатами є хімічні реактиви, які призначені та використовуються саме для створення або ж покрашення зображення, а очисник не призначений ані для створення, ані для покращення зображення - він призначений для відповідної підготовки саме проявних машин. Отже, очисник (пункт 8 медико-технічних вимог «Концентрований очисник для автоматичних проявних машин «Кровлекс-О-МОК», 2ч на 10л готового розчину») не може вважатися фотохімікатом, в т.ч для закупівлі його в даній процедурі за кодом ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати. А щодо доцільності його закупівлі, то про це вже зауважувалось у раніше наданих вимогах: очисник призначений саме для використання безгідрохінонового проявника для машинної обробки рентгенплівки, а в цій процедурі він не закуповується. Та навіть якщо допустити, що він все ж таки закуповувався Вами раніше та при цьому «має ряд суттєвих переваг», то чого Ви його більше не закуповуєте взагалі, та при цьому навпаки замовляєте 5 комплектів гідрохінонового проявника (пункт 6 медико-технічних вимог)? Такі дії не лише не відповідають, а прямо суперечать принципам максимальної економії та ефективності. Отже, закупівля цього товару за бюджетні кошти, які виділені саме на рентгенплівку та фотохімікати, буде порушенням бюджетного законодавства.
Продовжуючи тему медичної рентгенографії, до якої застосовуються загальні принципи фотографічного процесу, відзначимо, що термопапір (пункт 9 медико-технічних вимог «Папір для відеопринтерів SONY UPP 110 S») за способами та методами виробництва, своїми функціональними характеристиками та властивостями принципово відрізняється від рентгенплівок (фотоплівок). В основі цієї продукції (як це власне випливає з самої назви) - ПАПІР, на який наноситься термочутливий шар, який не має ніякого відношення до рентгенографії. Тому так само закупівля цього товару за бюджетні кошти, які виділені саме на рентгенплівку та фотохімікати, буде порушенням бюджетного законодавства.
Окрім того термопапір SONY UPP 110S, є спеціально розробленим компанією Sony витратним матеріалом для друку зображень на принтерах SONY. Наглядним прикладом цьому може бути інформація з Інструкцій з експлуатації принтерів SONY UP 860\890\895\897, згідно яких в даних пристроях в якості стандартного термопапіру формату А6 слід використовувати лише плівку SONY UPP 110S, що спеціально призначена для використання в них. При використанні будь-якої іншої плівки в даному пристрої не може бути гарантована висока якість друку, при цьому така плівка може призвести до пошкодження пристрою.
Отже, за даною позицією не може бути запропонований жодний еквівалент чи аналог, а це вже обмеження кола потенційних учасників, тобто фактично дискримінація учасників, що теж є порушенням законодавства.
Враховуючи викладене, переконливо просимо дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати з даної закупівлі пункт 8 «Концентрований очисник для автоматичних проявних машин «Кровлекс-О-МОК», 2ч на 10л готового розчину» та пункт 9 «Папір для відеопринтерів SONY UPP 110 S» та в подальшому розглянути їх згідно Єдиного закупівельного словника для подальшої закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2020 11:11
Шановний автор вимоги. Зважаючи на Ваші зауваження, тендерним комітетом прийнято рішення скасувати данну закупівлю та доопрацювати тендерну документацію.

Документи подані скаржником

18 серпня 2020 16:17
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

20 серпня 2020 11:36
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 11:20
Кінець періоду оскарження: 01 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 01 вересня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити (скасувати) закупівлю відкритих торгів на закупівлю за ДК – 021:2015 – 24930000-2 «Фотохімікати», щоб доопрацювати назву закупівлі та тендерную документацию.
Документи:
21 серпня 2020 11:20
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:19
протокол плівка-скасування .docx