Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Система керування інформаційними потоками, бізнес-процесами та ресурсами АТ "Укрпошта" (ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
Information flows, business processes and resources management system of SC "Ukrposhta" ((DK 021: 2015: 72260000-5 Software services))
Information flows, business processes and resources management system of SC "Ukrposhta" ((DK 021: 2015: 72260000-5 Software services))
Очікувана вартість
196 862 960,00 UAH
UA-2020-08-14-007516-a ● d15d5d47fdb54122bf60b4337fd4fa8c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Ганна Пясецька +380968711966 piasetska-ho@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Міняйло Юрій +38067-635-07-05 miniailo-yv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Hanna Piasetska +380968711966 piasetska-ho@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Міняйло Юрій +38067-635-07-05 miniailo-yv@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 196 862 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 984 314,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5905888 UAH |
Publication date: | 14 серпня 2020 16:37 |
Enquiries until: | 07 грудня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 13 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 грудня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 196 862 960 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 984 315 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Система керування інформаційними потоками, бізнес-процесами та ресурсами АТ "Укрпошта"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72263000-6 — Послуги зі впровадження програмного забезпечення
Information flows, business processes and resources management system of SC "Ukrposhta"
CPV: 72263000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2026
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати зазначені у п.4.2 Проекті договору. Оплата здійснюється Замовником на підставі рахунків на оплату, наданих Виконавцем не пізніше ніж за 10 робочих днів до дати відповідного платежу, визначеної згідно з п.4.2 Договору, за умови що до цієї дати Сторонами підписаний відповідний Акт приймання-передачі, який є підставою для проведення оплати згідно з п. 4.2 Договору. Кількість послуг - відповідно умов тендерної документації та її додатків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Number of services - in accordance with the terms of the tender documentation and its annexes. The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Location of the Customer: 01001, Ukraine, Kyiv region, Kyiv, street Khreshchatyk, 22. Type and conditions of providing security for tender proposals: according to paragraph 2 of section III of the tender documentation. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2020 21:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2020 20:59 |
Тендерна документація зі змінами від 09.12.20.docx | |
09 грудня 2020 20:59 |
Перелік змін від 09.12.2020.docx | |
29 жовтня 2020 19:40 |
Додаток 3 Технічна специфікація_зі змінами від 29.10.20.docx | |
29 жовтня 2020 19:40 |
Додаток 6 до тендерної документації - проект договору_зі змінами від 29.10.20.docx | |
29 вересня 2020 13:27 |
Додаток 3.2 Технічна специфікація зі змінами від 29.09.2020.xlsx | |
09 вересня 2020 16:20 |
Перелік змін від 09.09.2020_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо тестування програмного забезпечення
Дата подання: 26 серпня 2020 15:53
Дата відповіді: 27 серпня 2020 15:46
Доброго дня! Прохання надати технічні характеристики обладнання, на якому буде проводитись огляд (тестування) програмного забезпечення.
Відповідь: Вітаємо. Технічні характеристики обладнання, на якому буде проводитись огляд (тестування) програмного забезпечення доступні в тендерній документації: Документ – додаток 3 «Технічна специфікація»
Розділ «19. ВИМОГИ ДО ТЕХНІЧНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ERP»
Пункт 19.1.16. Задовільну швидкодію необхідно забезпечити за умов, що середні показники обладнання на робочих місцях наступні:
- комп’ютер 2 ГБ ОП, Частота проц. 2,5 ГГц, 50Гб HDD;
- операційна система win 7 sp3 або вище;
- веб-браузер: у відповідності до вимог, які було наведено вище;
- мережа: 256 Kbps.
Розділ «19. ВИМОГИ ДО ТЕХНІЧНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ERP»
Пункт 19.1.16. Задовільну швидкодію необхідно забезпечити за умов, що середні показники обладнання на робочих місцях наступні:
- комп’ютер 2 ГБ ОП, Частота проц. 2,5 ГГц, 50Гб HDD;
- операційна система win 7 sp3 або вище;
- веб-браузер: у відповідності до вимог, які було наведено вище;
- мережа: 256 Kbps.
Щодо аналогічних договорів (кваліфікаційний критерій)
Дата подання: 26 серпня 2020 16:14
Дата відповіді: 27 серпня 2020 15:49
Чи допускається подання Учасником аналогічного договору (згідно додатку 1 ТД – про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), що укладений з афілійованою/пов’язаною юридичною особою (замовником)?
Відповідь: Вітаємо. Тендерна докуменація не містить жодних обмежень в частині "афілійованості/пов’язаності" учасника з юридичною особою (замовником) за аналогічним договором(ми).
Різні коди ДК
Дата подання: 03 вересня 2020 13:11
Дата відповіді: 03 вересня 2020 14:24
Доброго дня! В системі "Прозорро" (і, відповідно, на майданчиках) Замовником зазначені різні коди ДК - в заголовку і тендерній документації -"Система керування інформаційними потоками, бізнес-процесами та ресурсами АТ "Укрпошта" (ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)", а в розділі веб-сторінки закупівлі "Інформація про закупівлю" - ДК 021:2015: 72263000-6 - Послуги зі впровадження програмного забезпечення. Прохання виправити розбіжності в кодах ДК.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "В розділі веб-сторінки закупівлі "Інформація про закупівлю"" вказано деталізований код послуги, яка купується, а саме: ДК 021:2015: 72263000-6 - Послуги зі впровадження програмного забезпечення. Максимально деталізувати предмет закупівлі за кодом відповідним кодом класифікатора, вимагає наказ Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджений наказом регулятора від 11.06.2020 № 1082. Відповідно до цього наказу під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення в окремих електронних полях зазначається інформація, зокрема, щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Разом з цим, предмет закупівлі визначений за четвертим знаком, як того вимагає Порядок визначення предмета закупівлі регламентується (наказом регулятора № 708 від 15.04.2020). Таким чином, Ви помітили не розбіжності, а дві окермі інформації про обюрані коди ДК, правила визначення яких передбачено різними документами. Код за 4 знаком - "опис" предмета закупівлі, а код за більш деталізованим знаком - "опис" послуги. Будь-які розбіжності відсутні. Про це можна почитати тут: https://infobox.prozorro.org/articles/shcho-publikuvati-v-prozorro-vidpovidno-do-nakazu-1082
Щодо кодів ДК
Дата подання: 03 вересня 2020 14:47
Дата відповіді: 03 вересня 2020 16:10
Дякуємо за детальну відповідь! Уточніть, будь ласка, який із кодів - ДК 021:2015: 72260000-5 або ДК 021:2015: 72263000-6 (чи обидва) - учасник має зазначити в документах тендерної пропозиції, а банк - у банківській гарантії.
Відповідь: Тендерна документація не містить вимог щодо зазанчення кодів ДК в документах тенджерної пропозиції. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. У Поставнові відсутні вимоги щодо зазанчення кодів ДК.
Підстави оголошення закупівлі
Дата подання: 18 вересня 2020 19:00
Дата відповіді: 29 вересня 2020 12:42
Доброго дня! На якій підставі замовником оголошена ця закупівля, якщо ще не завершена/не відмінена аналогічна закупівля від 21.05.2020, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-21-006390-c ?
Відповідь: Закупівля оголошена у відповідності до річного плану закупівель для задоволення наявної потреби замовника в послугах, що купуються.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007516-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 19 серпня 2020 18:06
Вимога щодо усунення порушення
ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» ознайомилась з умовами тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Система керування інформаційними потоками, бізнес-процесами та ресурсами АТ "Укрпошта")» (далі – тендерна документація) Акціонерного товариства «Укрпошта» (далі – Замовник) та вважає, що умови тендерної документації порушує права та законні інтереси ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» та перешкоджає ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» взяти участь у даній процедурі закупівлі UA-2020-08-14-007516-a з наступних підстав, які викладені у вимозі № 01/20-К-181 від 19.08.2020
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 серпня 2020 22:37
Вітаємо! Ми готуємо зміни до тендерної документації в цій частині, які будуть затверджені та опубліковані у найближчий час. Слідкуйте за оголошенням про проведення торгів.
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007516-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 31 серпня 2020 10:59
Повторна вимога щодо усунення порушення
ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» ознайомилась з умовами тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Система керування інформаційними потоками, бізнес-процесами та ресурсами АТ "Укрпошта")» (далі – тендерна документація) Акціонерного товариства «Укрпошта» (далі – Замовник) та вважає, що умови тендерної документації порушує права та законні інтереси ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» та перешкоджає ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» взяти участь у даній процедурі закупівлі UA-2020-08-14-007516-a з наступних підстав, які викладені у вимозі № 01/20-К-194 від 31.08.2020
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 вересня 2020 14:34
Вітаємо! Порушені вимогою питання будуть розглянуті 04.09.2020 під час чергового засідання тендерного комітету. В цей же день будуть оприлюднені зміни до тендерної документації. Нові положення тендерної документації будуть уточнювати коло субєктів, які володіють компетенцією приймати участь в перевірці інформації тендерних пропозицій за зверненням замовника та у визначений тендреною документацією спосіб.
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007516-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 04 вересня 2020 11:19
Вимога щодо усунення порушення
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" ознайомилась з умовами тендерної документації на закупівлю "ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням (Система керування інформаційними потоками, бізнес-процесами та ресурсами АТ "Укрпошта")" (далі-тендерна документація) Акціонерного товариства "Укрпошта" (далі-Замовник) та вважає, що умови тендерної документації порушує права та законні інтереси ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" та перешкоджає ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" взяти участь у даній процедурі закупівлі UA-2020-08-14-007516-a з наступних підстава, які викладені у вимозі №01/20-К-199 від 04.09.2020
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2020 18:15
Шановні партнери! Ваша вимога опрацьована. Ми врахуємо усі отримані зауваження та розглянемо пропозиції. Окрім порушених питань готуються зміни до проекту договору та до окермих положень тендерної документації. Разом з цим, засідання тендерного комітету перенесено на 07.09.2020, у звязку з неготовністю відповідних матеріалів для їх розгляду та затвердження змін. Строк протягом якого приймаються тендерні пропозиції буде продовжено. Слідкуйте за оголошенням.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-14-007516-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: "GNI SOFTWARE" LTD, Код ЄДРПОУ:1401748081
Дата подання: 10 вересня 2020 14:09
Дата подання: 10 вересня 2020 14:09
Скарга щодо умов тендерної документації
Замовником в тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги та умови, що порушують Закон України Про публічні закупівлі, про що детально описано у вкладенні
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2020 11:03
рішення від 14.09.2020 № 17146+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 11:02
Інформація про перенесення розгляду скарги №14984.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 11:40
Інформація про перенесення розгляду скарги №15234.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 22:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2020 №18313 .pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 17:24
рішення від 29.09.2020 №18313 .pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 22:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунуто. 29.10.2020 до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 29 жовтня 2020 19:43
Номер скарги: UA-2020-08-14-007516-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: "GNI SOFTWARE" LTD, Код ЄДРПОУ:1401748081
Дата подання: 21 листопада 2020 11:11
Дата подання: 21 листопада 2020 11:11
Скарга щодо проведення процедури закупівілі
Проведення даної закупівлі є незаконним та таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушуються права та законні інтереси. Детальне обгрунтування зазначеного викладено у скарзі, що додається у вкладенні.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 19:54
рішення від 25.11.2020 № 21832+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 19:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2020 №22437 .pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 15:29
рішення від 03.12.2020 №22437 .pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 22:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу GNI SOFTWARE" LTD від 21 листопада 2020 № UA-2020-08-14-007516-a.c5 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі № 22437-р/пк-пз від 03.12.2020, з метою уточнення використаної термінології та окремих формулювань в тендерній документації додаток 7 до тендерної документації викладено у новій редакції.
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2020 21:00
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 грудня 2020
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
22 грудня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій