Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт з переплануванням приймального та дитячого відділень КНП "Хустська ЦРЛ ім. Віцинського О.П." під відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги по вул. І.Франка,113 в м.Хуст.»
Очікувана вартість
11 789 461,20 UAH
UA-2020-08-14-007503-a 73d53c3cebe3488cb2cbe05fc3360521
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ростислав Роман

+380314255073 khust-rl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА"ХУСТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43221703
Місцезнаходження: 90454, Україна , Закарпатська обл., Хустський р-н, смт. Вишково, площа Центральна, буд. 17
Контактна особа: Ростислав Роман
+380314255073
khust-rl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 13:57
Очікувана вартість: 11 789 461,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117 894,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 58000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт з переплануванням приймального та дитячого відділень КНП "Хустська ЦРЛ ім. Віцинського О.П." під відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги по вул. І.Франка,113 в м.Хуст.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, м.Хуст, вул. Івана Франка 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата проводиться поетапно залежно від реального фінансування Замовника на підставі наданих Підрядником Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання вказаних документів. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-007503-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "УКРПРОМБУД-Б", Код ЄДРПОУ:35075132
Дата подання: 08 вересня 2020 15:38
Оскарження неправомірних дій Замовника
Вимога Замовнику, одо скасування неправомірно прийнятого рішення, щодо визначення Переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 14:18
У своїй Вимозі Учасник посилається на наступні обставини невідповідності тендерної пропозиції Переможця торгів вимогам тендерної документації:
А) «Учасник ТОВ «БІОСИСТЕМИ» подає у складі своєї тендерної пропозиції документ «Технічне завдання зг.дод.2». Відповідно, Учасником був застосований еквівалент до технічного завдання Замовника. Наприклад: Замовником передбачено Бойлер Gorenje EWH 50 NG V9 (EWH50NGV9) з наступними технічними характеристиками: Потужність • 2000 Вт Вт Об’єм • 50 л Вага • 16.5 кг Учасником пропонується застосування еквіваленту ARISTON PRO1 R 50 V/5, що має наступні технічні характеристики - Потужність • 1500 Вт Объем • 50 л Вага • 16 кг. Замовником передбачене використання Бойлеру Gоrеnjе ЕWH80NGV9 з наступними технічними характеристиками : Потужність • 2000 Вт Об’єм • 80 л Вага • 21.5 кг Країна -виробник товару • Туреччина Натомість, Учасник пропонує замінити даний товар на Бойлер Ariston PRO1 R 80 V/5 з наступними технічними характеристиками: Потужність • 1500 Вт Объем • 80 л Вага • 22.5 кг. Також, Замовником передбачається використання Бойлеру Gоrеnjе ЕWH100NGV9 з наступними технічними характеристиками : Потужність • 2000 Вт Об’єм • 100 л Країна – виробник товару • Туреччина Вага • 25 кг Натомість, Учасник проводить заміну на Бойлер Ariston PRO1 R 100 V/5 з наступними технічними характеристиками : Потужність • 1500 Вт Об’єм • 100 л Вага • 26 кг.
Окрім того, Замовником передбачено використання Генератора дизельного AKSA APD33A з наступними технічними характеристиками: Тип генератора - Дизельний генератор Виробник - AKSA (Туреччина) Модель - APD33A Максимальна потужність- кВт 26.4 Вид палива- Дизель Номінальна потужність- кВт 24 Вихідна напруга В - 380В-трифазне Тип запуску - Ручний,Електростартер Виконання - Капот Спосіб охолодження - Рідинне Двигун - AKSA Генератор - AKSA Витрата палива- л/г 6.8 Сфера застосування - Промисловий Тип встановлення - Стаціонарний Габаритні розміри - ДхШхВ (мм) 1940x970x1220 Маса - кг 800 Місткість паливного баку- л 95 Частота обертів двигуна - об/хв 1500 Натомість, Учасником надано «еквівалент» WattStream WS33-RS з наступними технічними характеристиками: Сфера застосування - Побутовий Кількість циліндрів - 4 Тип - паливодизель Охолодження – рідинне охолодження Об’єм двигуна - 3610 см.куб. Об’єм масляного картера -14 л Модель двигуна K4100D Витрати палива 6 л/г Габарити 2170x870x1300 мм Вага 968 кг Країна виробник – Китай.
Б). Учасником, в порушення вимог Тендерної документації було подано більшість документів, що становлять не скан-копію, о фотографію на мобільний пристрій. Даний факт нівелює подані документи, так, як вони з самого початку не відповідають своїм походженням до вимог чинного законодавства України»,
та просить Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника «БІОСИСТЕМИ».
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Окрім того відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» - Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Отже, Законом чітко визначені субєкти, які можуть звернутися з Вимогою до Замовника та підстави, з яких можна звернутися з Вимогою до Замовника, а саме:
- Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, з мотивів надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації (ч. 3 ст. 31 Закону)
- Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, з мотивів надання інформації про тендерну пропозицію переможця та розяснення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення (ч. 4 ст.33 Закону).
Таким чином, Вимога подана ПП «УКРПРОМБУД-Б» не може бути задоволена, так як пропозиція ПП «УКРПРОМБУД-Б» не відхилялась та не розглядалась і такий Учасник в своїй Вимозі не ставить питання щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та/або надання інформації про тендерну пропозицію переможця та розяснення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Більше того, ПП «УКРПРОМБУД-Б» подало через електронну систему закупівель Вимогу, яка за своїм змістом та суттю є Скаргою. Так відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», органом оскарження у сфері публічних закупівель є Постійно діюча комісія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі».
Отже, тендерний комітет не є субєктом розгляду Скарг та не може приймати рішення, в тому числі з питань скасувань своїх рішень, а отже Вимога підлягає відхиленню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

08 вересня 2020 15:38
575 Скарга.pdf

Документи

15 вересня 2020 14:18
Протокол 29.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-14-007503-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП "УКРПРОМБУД-Б", Код ЄДРПОУ:35075132
Скарга на неправомірні дії замовника
Учасник оскаржує неправомірні дії замовника у частині кваліфікації Учасника та визнання Учасника Переможцем
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-14-007503-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "УКРПРОМБУД-Б", Код ЄДРПОУ:35075132
Дата подання: 16 вересня 2020 15:33
Скарга на дії замовника
Рскарження неправомірних дій та рішень замовника у кваліфікації та обранні Переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 17:28
Рішення від 18.09.2020 № 17596 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 17:27
інформація про перенесення розгляду скарги № 15245.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2020 13:34
Рішення від 15.10.2020 № 19353.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 23:50

Документи подані скаржником

16 вересня 2020 14:32
614 Хуст скарга.pdf

Документи подані скаржником

16 вересня 2020 14:47
1600256533164_614 Хуст скарга.pdf
16 вересня 2020 15:18
ПД_795_16092020.pdf

Документи подані замовником

24 вересня 2020 14:21
Gorenje EWH50NGV9.pdf
24 вересня 2020 14:21
Gorenje EWH80NGV9.pdf
24 вересня 2020 14:21
Gorenje EWH100NGV9.pdf
24 вересня 2020 14:21
Договір на ПКД.pdf
24 вересня 2020 14:21
тов ХАЙТЕД УКРАЇНА.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-23-000036 ● 684ae522e5854963ad762d3f60c4a1fd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 15:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

23.11.2020 № 39


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 23.11.2020 № 39

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу



№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-08-14-007503-a 14.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ Комунального некомерційного підприємства «ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА» ХУСТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЗАТВЕРДЖЕНО" Рішенням тендерного комітету від 02.12.2020 року Протокол № 36 УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ 88008, м.Ужгород, пл.Народна, 4 Інформація, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та/або аргументовані заперечення до висновку 26 листопада 2020 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області опубліковано в електронній системі закупівель висновок за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-08-14-007503-a. Згідно висновку органу державного фінансового контролю встановлено наступні факти: - порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та про умови надання забезпечення тендерних пропозицій; - порушенням пунктів 11, 14 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме: - у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, оскільки перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який відповідно до зазначеної норми Закону визначається Замовником самостійно та відображається у тендерній документації, згідно якої учасники подають свої пропозиції; - порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у пункті 13 розділу «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції листа-гарантії про те, що вони у своїй діяльності дотримуються норм чинного законодавства України, зокрема, Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015, рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 №1702-VII, які втратили чинність; - порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, в частині встановлення вимоги для учасника-переможця про надання додаткових документів, а саме: «Учасником-переможцем протягом 1 (одного) робочого дня завантажуються форма «Тендерна пропозиція» в сканованому вигляді за встановленою замовником формою, відповідно до Додатку 6 та розрахунок договірної ціни відповідно до Додатку 3 у файлі з розширенням .doc, .docx, та в електронній версії створеній у програмному комплексі АВК/ІВК з файлом imd розрахунку договірної ціни або інших, які мають рекомендації Мінрегіонбуду до застосування та взаємодіють з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (версії програмних комплексів повинні бути чинними на момент підготовки ціни пропозиції), з цінами, що визначені за результатами електронного аукціону. - недотримання вимоги пункту 6 абзацу першого частини восьмої статті 41 Закону в частині не оприлюднення номеру телефону учасника у повідомленні про внесення змін до Договору. З приводу вищезазначених фактів замовник вважає за необхідне обгрунтовано зазначити: 1) Щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та незазначення умови надання забезпечення тендерних пропозицій в оголошенні, - повідомляємо, що зазначення даної інформації не є можливим, оскільки на момент створення закупівлі UA-2020-08-14-007503-a від 14.08.2020 року можливість заповнювати інформацію «про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» та «умови надання забезпечення тендерних пропозицій» не було реалізовано на електронному майданчику з боку адміністратора системи (електронної системи закупівлі). Отже в оголошенні про проведення відкритих торгів не було внесено інформацію щодо мови, якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій через відсутність такого функціоналу на електронному майданчику Zakupki.prom.ua в електронній системі закупівель. 2) Щодо порушення пунктів 11, 14 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме: - у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, оскільки перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, - повідомляємо, що пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації закупівлі UA-2020-08-14-007503-a визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (розкриття пропозицій відбулось під час аукціону 31.08.2020 року), отже кінцева дата подання тендерних пропозицій - 30.08.2020 року. Тобто, відповідно до тендерної документації даної закупівлі термін дії тендерної пропозиції більше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій на 1 день. Відповідно до пункт.11 ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: «11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;». З цієї норми Закону очевидними є два факти: - Закон не вимагає від Замовника встановлювати/ прописувати у тендерній документації дату, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними (а лише строк їх дії); - дата, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними, імперативно визначена самим Законом - це дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, передбачену п.11 ч.2 ст.22 Закону норму чітко виконано, тендерна документація складена належно в цій частині 3) Щодо порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який відповідно до зазначеної норми Закону визначається Замовником самостійно та відображається у тендерній документації, згідно якої учасники подають свої пропозиції, - необхідно зазначити, що тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб - порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим необхідно звернути увагу на те, що Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України затверджено Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом, форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Так, згідно із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію, що визначена в ч. 2 Закону та може містити іншу інформацію відповідно до законодавства та ч. 3 ст 22 вищезазначеного Закону. Відтак, згідно п. 14 ч. 2 тендерна документація містить інформацію про кінцевий строк подання пропозицій шляхом посилання на оголошення закупівлі. Відповідно до п. 1 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації на закупівлю 2020-08-14-007503-a: «кінцевий строк подання тендерної пропозиції (дата, час) зазначений в електронній системі (година кінцевого строку подання тендерних пропозицій визначена електронною системою та зазначена на сайті Уповноваженого органу). Зокрема, Замовником вказано посилання на електронну систему закупівель, оскільки під час створення та публікації оголошення даної закупівлі Замовником внесено основні дані про закупівлю, інформацію про предмет закупівлі та терміни періоду подачі пропозиції, в тому числі і кінцевий строк подачі пропозиції, а саме: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 11:00. 4) Щодо порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у пункті 13 розділу «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції листа-гарантії про те, що вони у своїй діяльності дотримуються норм чинного законодавства України, зокрема, Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015, рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 №1702-VII, які втратили чинність, - необхідно зазначити, що посилання на нормативно правові акти носить суто інформативний характер, на підтвердження зазначеної інформації Замовником не вимагається надання жодних підтверджуючих документів, зазначена інформація не є кваліфікаційним критерієм або вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, тому не несе впливу на тендерні пропозиції учасників і не може розглядатись як порушення частини третьої Закону. Посилання на нормативний акт, що втратив чинність є опискою, яку враховано та буде виправлено шляхом недопущення під час проведення закупівель в подальшому щодо зазначення чинного посилання на нормативно-правовий акт, а саме: Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 року та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX. 5) Щодо, порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, в частині встановлення вимоги для учасника-переможця про надання додаткових документів, а саме: «Учасником-переможцем протягом 1 (одного) робочого дня завантажуються форма «Тендерна пропозиція» в сканованому вигляді за встановленою замовником формою, відповідно до Додатку 6 та розрахунок договірної ціни відповідно до Додатку 3 у файлі з розширенням .doc, .docx, та в електронній версії створеній у програмному комплексі АВК/ІВК з файлом imd розрахунку договірної ціни або інших, які мають рекомендації Мінрегіонбуду до застосування та взаємодіють з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (версії програмних комплексів повинні бути чинними на момент підготовки ціни пропозиції), з цінами, що визначені за результатами електронного аукціону,- необхідно зазначити що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону. Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Разом з тим пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна — кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції – запит щодо надання учасником-переможцем документів щодо узгодження тендерної пропозиції із запропонованою ціною, яка склалась за результатами аукціону, є дією, спрямованою на укладення договору про закупівлю. Отже в даному випадку відсутнє порушення положень ч. 3 ст. 22 Закону. 6) Щодо недотримання вимоги пункту 6 абзацу першого частини восьмої статті 41 Закону в частині не оприлюднення номеру телефону учасника у повідомленні про внесення змін до Договору - повідомляємо, що зазначення даної інформації не є можливим, оскільки на момент оприлюднення повідомлення про внесення змін до Договору можливість заповнювати інформацію «про номеру телефону учасника у повідомленні про внесення змін до Договору» не було реалізовано на електронному майданчику з боку адміністратора системи (електронної системи закупівлі). Отже в повідомлення про внесення змін до Договору не було внесено інформацію про номер телефону учасника через відсутність такого функціоналу на електронному майданчику Zakupki.prom.ua в електронній системі закупівель. Виходячи з вищенаведеного, враховуючи зобовязання, які зазначені у Висновку, а саме здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів – повідомляємо, що тендерним комітетом вжиті заходи щодо недопущення під час проведення закупівель в подальшому фактів встановлених у висновку.

2020-12-03 15:10:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 6 абзацу першого частини восьмої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРДАНБУД" 11 090 000,00
UAH з ПДВ
9 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІОСИСТЕМИ" 10 528 158,00
UAH з ПДВ
10 410 263,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "УКРПРОМБУД-Б" 11 056 788,00
UAH з ПДВ
11 056 788,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН" 11 651 866,00
UAH з ПДВ
11 481 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" 11 482 993,00
UAH з ПДВ
11 482 993,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2020 10:46
Електронний підпис
30 серпня 2020 10:44
Технічне завдання.pdf
30 серпня 2020 10:44
Лист гарантія санкції.pdf
30 серпня 2020 10:44
Довідка субпідряд.pdf
30 серпня 2020 10:44
Довідка ст17 Закону.pdf
30 серпня 2020 10:44
Довідка працівники.pdf
30 серпня 2020 10:44
Довідка офшорні зони.pdf
30 серпня 2020 10:44
Довідка маттехб.pdf
30 серпня 2020 10:44
25_Договір мат-тех база.pdf
30 серпня 2020 10:44
23_Акти 2020 рік.pdf
30 серпня 2020 10:44
22_Акти 2019рік.pdf
30 серпня 2020 10:44
20Лист Відгук.pdf
30 серпня 2020 10:44
18_накази.pdf
30 серпня 2020 10:44
8_Паспорт, код.pdf
30 серпня 2020 10:44
7_Ліцензія.pdf
30 серпня 2020 10:44
4_Протокол зборів.pdf
30 серпня 2020 10:44
3_Витяг з ЄДРПОУ.pdf
30 серпня 2020 10:44
1_статут Арданбуд.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 16:09
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:07
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:57
Довідка ДФС.pdf
10 вересня 2020 15:43
Довідка МВС з ЕЦП.rar
07 вересня 2020 23:12
Електронний підпис
07 вересня 2020 23:07
Електронний підпис
07 вересня 2020 22:57
Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2020 22:56
Дозвільні документи.pdf
07 вересня 2020 22:56
Довідки.pdf
07 вересня 2020 22:55
Довідка згідно статті 17.pdf
30 серпня 2020 10:55
Електронний підпис
30 серпня 2020 10:54
Електронний підпис
30 серпня 2020 10:46
Протокол _1 оригінал.jpeg
30 серпня 2020 10:46
Протокол копія.pdf
29 серпня 2020 14:12
Електронний підпис
29 серпня 2020 13:35
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
29 серпня 2020 13:35
Інші положення.pdf
29 серпня 2020 13:35
Лист вчасне виконання.pdf
29 серпня 2020 13:35
Підписаний_G0820-2086-GL_tender.pdf
29 серпня 2020 13:35
Кошторис doc imd.rar
29 серпня 2020 13:35
Інша інформація.pdf
29 серпня 2020 13:35
statement-200828SU17480503.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 20:26
Електронний підпис
29 серпня 2020 20:26
Електронний підпис
29 серпня 2020 20:26
Електронний підпис
29 серпня 2020 20:26
Електронний підпис
29 серпня 2020 20:10
акти славутич част. 3.pdf
29 серпня 2020 20:10
Відомість ресурсів.pdf
29 серпня 2020 20:09
акти славутич част. 2.pdf
29 серпня 2020 20:09
локальні кошториси 1 _1_.pdf
29 серпня 2020 20:09
локальні кошториси 1.pdf
29 серпня 2020 20:09
локальні кошториси 3.pdf
29 серпня 2020 20:09
локальні кошториси 2.pdf
29 серпня 2020 20:09
акти славутич част. 1-2.pdf
29 серпня 2020 20:07
розрахунки.pdf
29 серпня 2020 20:05
Договір підряду _6-К.pdf
29 серпня 2020 14:46
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:42
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:42
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:41
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:41
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:41
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:41
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:41
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:38
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:38
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:37
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:37
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:36
Licenziya DEA.PDF
29 серпня 2020 14:36
Дозволи.pdf
29 серпня 2020 14:36
Статут.pdf
29 серпня 2020 14:36
Наказ.pdf
29 серпня 2020 14:36
Doverennost DEA.PDF
29 серпня 2020 14:36
_7 Довіреність.pdf
29 серпня 2020 14:36
Листи захист довкілля.pdf
29 серпня 2020 14:36
358 ККУ_ демпінг..pdf
29 серпня 2020 14:36
AA.zip
29 серпня 2020 14:36
Справка_page-0001.pdf
29 серпня 2020 14:36
ВИТЯГ.pdf
29 серпня 2020 14:36
_4 Проект договору.pdf
29 серпня 2020 14:36
Стаття 17.pdf
29 серпня 2020 14:36
Підсумкова відомість.pdf
29 серпня 2020 14:36
Licenziya.zip
29 серпня 2020 14:36
Календарний графік.pdf
29 серпня 2020 14:36
Dovirenist.zip
29 серпня 2020 14:36
BG 5983-20G UPB B.zip
29 серпня 2020 14:36
ПАСПОРТ.pdf
29 серпня 2020 14:36
_2 ТЗ.pdf
29 серпня 2020 14:36
_6 Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2020 14:36
Локальні кошториси-2.pdf
29 серпня 2020 14:36
СС2.pdf
29 серпня 2020 14:36
Розрахунок З-П.pdf
29 серпня 2020 14:36
Лист ПДВ_ 90 днів.pdf
29 серпня 2020 14:36
4 оПП.pdf
29 серпня 2020 14:36
Лист-санкції.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 18:14
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:13
Урдинець код.pdf
28 серпня 2020 18:13
Тендерна пропозиція.pdf.zip
28 серпня 2020 18:13
Підписаний_Лицензия_.pdf
28 серпня 2020 18:13
Підписаний_G0820-1993-GL_tender.pdf
28 серпня 2020 18:13
паспорт.pdf
28 серпня 2020 18:13
Лист про бухоблік.pdf.zip
28 серпня 2020 18:13
Календарний графік.pdf.zip
28 серпня 2020 18:13
Договірна ціна.pdf.zip
28 серпня 2020 18:13
Довідка стаття 358.pdf.zip
28 серпня 2020 18:13
Довідка працівники.pdf.zip
28 серпня 2020 18:13
Dovidka_20210482200510662546.pdf.p7s
28 серпня 2020 18:13
Dovidka_20210482200510662546.pdf
28 серпня 2020 18:13
102.imd
28 серпня 2020 18:13
6fc06b22-0e24-434b-a6cc-4aaf32b68168.pdf
28 серпня 2020 18:13
4 Виписка.pdf
28 серпня 2020 18:13
3 Ліцензія.pdf
28 серпня 2020 18:13
2 Лист згода.pdf
28 серпня 2020 18:13
1 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 18:33
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:31
Підписаний_РЕЙТИНГ.pdf
28 серпня 2020 18:31
Підписаний_Ліцензія.pdf
28 серпня 2020 18:22
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:21
22. Паспорт Паліюк П. М. .pdf
28 серпня 2020 18:21
18. Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 18:21
15. Календарний графік.pdf
28 серпня 2020 18:21
10. Ліцензія.PDF
28 серпня 2020 18:21
4. Рішення учасника.pdf
28 серпня 2020 18:21
2.5. Трудова Губаль І. Ю..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРДАНБУД"

ТОВ "БІОСИСТЕМИ"

ПП "УКРПРОМБУД-Б"

ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН"

ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АРДАНБУД"
#42775427
Відхилено 9 950 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БІОСИСТЕМИ"
#37605094
Переможець 10 410 263,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 16:04

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АРДАНБУД" #42775427

№ рішення у справі

№ 63/68-р/к

Дата рішення у справі

08.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

01 вересня 2020 17:53
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:51
Протокол №23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІОСИСТЕМИ"
#37605094
10 410 263,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:24
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 17:04
Додаткова угода № 3 від 19.03.2021 року.pdf зміни до договору
19 березня 2021 17:03
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 14:31
Додаткова угода № 2 від 23.02.2021 року до договору 366.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 14:50
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 15:23
Договір 366.pdf укладений
22 жовтня 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 366
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п. 3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 366
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти викласти в новій редакції п. 3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 366
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 25 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 9 155 172,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 525 862,00 UAH)