Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Малий Ринок та перехрестя в місті Дрогобичі Львівської області
Очікувана вартість
290 889,00 UAH
UA-2020-08-14-007453-a 40d9a943d68c4d159737b8f06af9a19e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Броварська

+380324433570 departament_drb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05447349
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4
Контактна особа: Ірина Броварська
+380324433570
departament_drb@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 12:55
Очікувана вартість: 290 889,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 908,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Малий Ринок та перехрестя в місті Дрогобичі Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, місто Дрогобич, вул. Малий Ринок та перехрестя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право протягом 10 робочих днів з моменту поступлення коштів на реєстраційний рахунок Замовника перерахувати Підряднику попередню оплату (аванс) на підставі пред’явленого Підрядником рахунку у розмірі до 30% від відповідного бюджетного призначення на 2020 рік у 2020 році, передбачених умовами договору. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику робіт на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником робіт, виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим договором та у відповідності до норм Постанови Кабінету міністрів України № 1070 від 04.12.2019р. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та звітувати за нього в термін до трьох місяців. Залік авансів за виконані роботи здійснюється на основі актів виконаних робіт (форми КБ-2в і КБ-3), підписаних обома сторонами. Невикористана протягом дев’яносто днів попередня оплата повертається Підрядником протягом 5 робочих днів на рахунок Замовника, по закінченні строку використання попередньої оплати згідно п. 3.1. Договору. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт Підрядника здійснюється Замовником протягом 10 робочих днів з моменту поступлення коштів на реєстраційний рахунок Замовника на підставі актів виконаних робіт (форми КБ-2в і КБ-3), підписаних обома сторонами відповідно до вимог цього Договору. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 16:29
Додаток 4 технічні вимоги до предмету закупівлі.doc
14 серпня 2020 16:29
Додаток 2 Проєкт Договору.doc
14 серпня 2020 16:29
Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Захід Автошлях" 244 346,76
UAH з ПДВ
244 346,76
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СПІВАК ЛЮБОМИР ВІТАЛІЙОВИЧ" 290 627,00
UAH з ПДВ
290 627,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО ТЕПЛО ДРОГОБИЧ " 290 787,00
UAH з ПДВ
290 787,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 11:06
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:06
лист гарантія ст 17.pdf
28 серпня 2020 17:33
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:32
Технічне завдання.pdf
28 серпня 2020 17:32
Статут завірений.pdf
28 серпня 2020 17:32
рішення 05_02.pdf
28 серпня 2020 17:32
нові описи.pdf
28 серпня 2020 17:32
новий витяг .pdf
28 серпня 2020 17:32
нова виписка.pdf
28 серпня 2020 17:32
Лист-гарнтія Стаття 17.pdf
28 серпня 2020 17:32
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 13:10
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:05
Вих. №157 ( ч.2 ст.17).pdf
28 серпня 2020 13:05
Вих. №156 (п.13 ч.1 ст.17).pdf
28 серпня 2020 13:05
Вих. №155 (п.12 ч.1 ст.17).pdf
28 серпня 2020 13:05
Вих. №154 (п.5 ч.1 ст.17).pdf
28 серпня 2020 13:05
Аналогічний.pdf
28 серпня 2020 13:05
Акти КБ-2в та КБ-3.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 15:23
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:21
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Захід Автошлях"

ФОП "СПІВАК ЛЮБОМИР ВІТАЛІЙОВИЧ"

ТОВ "ЕКО ТЕПЛО ДРОГОБИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Захід Автошлях"
#41319055
Переможець 244 346,76
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Захід Автошлях"
#41319055
244 346,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 20:10
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 16:50
226 №1.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 16:48
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 15:40
226.PDF укладений
25 вересня 2020 15:39

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 листопада 2020 11:07
244 346,76 UAH UA798201720344291001100047103
Департамент міськ госп Дрогобицької МР
UA283052990000026006001003155
ТзОВ "Захiд Автошлях"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобовязань до 25 грудня 2020 року у звязку з уточненням етапів виконання ремонту
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 244 346,76
UAH (в тому числі ПДВ 40 724,46 UAH)