Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція самопливного каналізаційного колектора L=2700м по вулицям Південна, Луганська, Мала Садова, Коцюбинського, Садова, Буткова, Зарічна до КНС № 1 в м. Старобільськ Луганської області» (корегування) (2 черга)
Очікувана вартість
22 505 325,20 UAH
UA-2020-08-14-006520-a e590b35954e14e39894a09cf27acff90
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орачова Наталія Олексіївна

+38(050)6680410 maslyakie@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03364062
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, проспект Центральний, буд.59
Контактна особа: Орачова Наталія Олексіївна
+38(050)6680410
maslyakie@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 13:58
Початок аукціону: 01 вересня 2020 13:58
Очікувана вартість: 22 505 325,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 113 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 112000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


вид закупівлі – відкриті торги - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Замовник: Департамент житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації; 93405, м. Сєверодонецьк, проспект Центральний, 59 код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - 03364062, категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проєктна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція самопливного каналізаційного колектора L=2700м по вулицям Південна, Луганська, Мала Садова, Коцюбинського, Садова, Буткова, Зарічна до КНС № 1 в м. Старобільськ Луганської області» (корегування) (2 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92700, Україна, Луганська область, м. Старобільськ, по вулицям Південна, Луганська, Мала Садова, Коцюбинського, Садова, Буткова, Зарічна одо КНС № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку (попередня оплата) Замовник може перерахувати Генпідряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Попередня оплата може надаватися у розмірі до 50 відсотків річного обсягу фінансування. Аванс 10 Банківські 50
Виконання робіт Після підписання актів виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 14:31
1000 м3 Специфікація Старобільськ.PDF
21 серпня 2020 14:08
310 м3 Специфікація Старобільськ.PDF
14 серпня 2020 15:24
Тендерна документація.docx
14 серпня 2020 15:24
Оголошення.pdf
14 серпня 2020 15:24
Технічне завдання.pdf
14 серпня 2020 15:24
Відомість ресурсів.rtf
14 серпня 2020 15:24
Проєкт договору додаток № 11.docx
21 серпня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 14:31
1000 м3 Специфікація Старобільськ.PDF
21 серпня 2020 14:08
310 м3 Специфікація Старобільськ.PDF
14 серпня 2020 15:24
Тендерна документація.docx
14 серпня 2020 15:24
Оголошення.pdf
14 серпня 2020 15:24
Технічне завдання.pdf
14 серпня 2020 15:24
Відомість ресурсів.rtf
14 серпня 2020 15:24
Проєкт договору додаток № 11.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічного завдання
Дата подання: 19 серпня 2020 13:23
Дата відповіді: 21 серпня 2020 14:07
Доброго дня! Просимо вказати технічні параметри (специфікацію) таких позицій технічного завдання: - 42. КНС (виробник Xlem Flygt Pumps) (1000 м3/доб) - 61. КНС (виробник Xlem Flygt Pumps) (310 м3/доб)
Відповідь: На Ваше запитання надаємо специфікації обладнання КНС, які завантажені додатково:
- виробник Xуlem Flygt Pumps (1000 м3/доб);
- виробник Xуlem Flygt Pumps (310 м3/доб).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000062 ● 2372e337a14047efaa296d8e8292c953
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
27.01.2021 № 4
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В. о. начальника Тетяна ЖИХАР



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.01.2021 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-08-14-006520-а 14.08.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументоване заперечення

2021-02-04 16:45:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 21 775 005,10
UAH з ПДВ
21 775 005,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" 22 400 153,56
UAH з ПДВ
22 400 153,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 11:38
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:33
G8147.20.7z

Публічні документи

10 вересня 2020 17:13
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:09
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:04
18_1 Довiдка_щодо_лiцензii.PDF
31 серпня 2020 11:04
18 Копiя_Лiцензii.PDF
31 серпня 2020 11:04
15 Виписка з протоколу.PDF
31 серпня 2020 11:04
13 Технічне завдання.pdf
31 серпня 2020 11:04
2 Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ
#39699116
Відхилено 21 775 005,10
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:42
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Переможець 22 400 153,56
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

03 вересня 2020 16:42
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:41
Протокол № 89.pdf
01 вересня 2020 15:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
01 вересня 2020 14:37

код ЄДРПОУ 39699116 у ЄДР не знайдено.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
22 400 153,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 08:37
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 14:15
Додаткова угода № 6 від 23.12.2021 до договору № 138.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 14:15
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 10:35
Додаткова угода № 5 від 28.08.2021 до договору № 138.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 10:32
Додаткова угода № 4 від 28.08.2021 до договору № 138.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 10:32
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 09:21
Додаткова угода № 3 від 27.05.2021 до договору № 138.pdf зміни до договору
28 травня 2021 09:21
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:17
Додаткова угода № 2 від 23.12.2020 до договору № 138.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:16
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 15:52
Додаткова угода № 1 від 16.12.2020 до договору № 138.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 09:18
Договір № 138 від 16.09.2020.pdf укладений
16 вересня 2020 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінені реквізити виконавця. Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: 08132, Київська область, Києво-Святошинський р-н, місто Вишневе, вул. Промислова, будинок 10, офіс 47, тел. 380507502490
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строк дії договору Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: 08132, Київська область, Києво-Святошинський р-н, місто Вишневе, вул. Промислова, будинок 10, офіс 47, тел. 380507502490
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 400 153,56
UAH (в тому числі ПДВ 3 733 358,93 UAH)