Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робоча станція (код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-08-14-006134-a ebfa270fb8d54ca5a6d36fbee748b5b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Бабенко

+380629519846 bo_ufzbo@dn.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 40109058
Вебсайт: https://dn.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Нахімова, 86
Контактна особа: Вікторія Бабенко
+380629519846
bo_ufzbo@dn.npu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:29
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Інформація про мову (мови),якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції:Всі документи подаються українською мовою.Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові,учасник надає переклад цього документа.Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Детальна інформація щодо предмету закупівлі наведена у Додатку 3. Робоча станція (код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 одиниця
Робоча станція (код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр. Металургів, 211
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30214000-2 — Робочі станції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі отриманий Товар на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару, при наявності фінансування на відповідні цілі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:03
Технічний опис предмету закупівлі.docx
14 серпня 2020 15:03
Проект договору.docx
14 серпня 2020 15:03
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 18 серпня 2020 21:11
Дата відповіді: 20 серпня 2020 15:43
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Звертаємо увагу, що технічні характеристики та тендерна документація не містять вимог щодо торгової марки або конкретної моделі предмету закупівлі, а у параметрах зазначено необхідний діапазон, тобто запропонований Учасником товар повинен відповідати вимогам, встановленим у Додатку 3 до тендерної документації або мати покращені параметри. Щодо системних блоків на базі процесора AMD, повідомляємо наступне, системні блоки на базі процесора AMD, також повинні відповідати вимогам, зазначеним у тендерній документації або мати покращені параметри.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-006134-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 18 серпня 2020 10:09
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 15:50
Шановний Учаснику, дякуємо за Вашу зацікавленість закупівлею. Звертаємо вашу увагу на те, що лист від виробника товару або його офіційного представника підтверджує, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, Замовник має право встановлювати і інші вимоги до тендерної документації, які він вважає за потрібне. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції подають всі зацікавлені особи. Замовник забезпечує рівні умови участі для всіх, хто може запропонувати товар відповідно до вимог та технічних характеристик замовника.
Крім того, звертаємо вашу увагу на той факт, що Рішення АМКУ на які Ви посилаєтесь: 1) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-14-000597-a, 2) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-15-000266-c містять вимогу щодо надання Листа саме від виробника товару, що є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в той час як документація до тендерної закупівлі Замовника (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-14-006134-a) містить вимогу щодо надання, якщо учасник не є виробником, листа від виробника або його уповноваженого представника на території України. Тобто, якщо учасник не має договірних відносин з виробником товару, то він має можливість, як альтернатива, надати листа уповноваженого представника на території України виробника запропонованого товару, що підтверджує легальне (офіційне) походження запропонованого товару торговельної марки що пропонується у Закупівлі. Вимога щодо надання листа від виробника або його уповноваженого представника на території України дозволяє Замовнику уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження та в будь якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вважає вимогу щодо надання листа від виробника або його уповноваженого представника на території України дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 465 562,80
UAH з ПДВ
465 562,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 486 540,00
UAH з ПДВ
482 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 488 759,40
UAH з ПДВ
486 259,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2020 17:50
Електронний підпис
30 серпня 2020 17:47
16. Проект договору.pdf
30 серпня 2020 17:47
16. Проект договору.pdf.p7s
30 серпня 2020 17:47
10. Виписка з ЄДР копія.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 18:20
Електронний підпис
09 вересня 2020 18:16
Кобець МВС_04.09.2020.rar
04 вересня 2020 12:16
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:15
Довідка ч.2 ст.17.pdf.zip
04 вересня 2020 12:15
Довідка про несудимість.rar
04 вересня 2020 12:15
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf.zip
02 вересня 2020 09:50
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:50
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:07
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:45
15. Довідка ст. 17..pdf
27 серпня 2020 15:45
13. Виписка_ЄДР_02.07.2020.pdf
27 серпня 2020 15:45
1. Тендерна пропозиція..pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 14:55
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:11
лист несертифікація.pdf
29 серпня 2020 14:11
лист згода з договором.pdf
29 серпня 2020 14:11
копія статуту.pdf
29 серпня 2020 14:11
копія паспорту.pdf
29 серпня 2020 14:11
копія коду андрійцьо.pdf
29 серпня 2020 14:11
копія виписки.pdf
29 серпня 2020 14:11
Додаток 7.pdf
29 серпня 2020 14:11
додаток 6 відомості.pdf
29 серпня 2020 14:11
додаток 3.pdf
29 серпня 2020 14:11
додаток 2 пропозиція.pdf
29 серпня 2020 14:11
довіреність андрійцьо.pdf
29 серпня 2020 14:11
довідка субпідрядники.pdf
29 серпня 2020 14:11
Довідка довкілля.pdf
29 серпня 2020 14:11
довідка ст. 17.pdf
29 серпня 2020 14:11
відгук енергодар.pdf
29 серпня 2020 14:11
Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2020 14:11
ВИТЯГ З ЄДР 13.08.2020 р..pdf
29 серпня 2020 14:11
REAL-EL.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 465 562,80
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:34
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 482 040,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 10:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 17:41

Документи

01 вересня 2020 17:34
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику, подана у складі тендерної пропозиції довідка про виконання аналогічних договорів не відповідає за змістом завантаженій Вами копії аналогічного договору та накладної до нього. Приведіть у відповідність.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
482 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 14:45
Договір №618 від 15.09.2020.pdf укладений
15 вересня 2020 14:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 482 040,00
UAH (в тому числі ПДВ 80 340,00 UAH)