Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (Ноутбуки)
Очікувана вартість
340 932,45 UAH
UA-2020-08-14-006042-a dd2413e47c034db582ea6c6df74640fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сірик Валентина Володимирівна

+380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Ніжинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147606
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13
Контактна особа: Сірик Валентина Володимирівна
+380463171524
tenderosvitanizhyn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 15:03
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 15:03
Початок аукціону: 31 серпня 2020 12:04
Очікувана вартість: 340 932,45 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 409,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місцезнаходження замовника -16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Купецька, б. 13. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Машини для обробки даних (Ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 14:59
ТД НУШ 2020 ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-006042-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:41783730
Дата подання: 03 вересня 2020 19:35
СКАРГА
Шановний Замовнику!
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" детально ознайомившись з пропозицією Учасника-переможця ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК виявило, що рішення про визначення переможцем вищезгаданого Учасника було прийнято з порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі"(далі - Закон).
Відповідно до розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ", а саме п. 11 ч. 5.Тендерної документації(далі - ТД) вимагалося надання :" учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»; учасник також у складі своєї тендерної пропозиції повинен підтвердити те, що він не має жодних відношень з особами, до яких застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи й на підтвердження надати гарантійний лист, що до учасника зокрема не застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи;". У складі пропозиції ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК відсутнє підтвердження того, що учасник не має жодних відношень з особами до який застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи. Окрім того, технічним завданням, що викладене у Додатку 3 вимагався Процесор: Двух’ядерний Intel Core i3-7020U (2.3 ГГц). Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог до предмету закупівлі, тактова частота процесора це стала величина, що дорівнює 2.3 ГГц. Учасник-переможець пропонує процесор з тактовою частотою 1.2-3.4 ГГц, а це означає, що у звичайному режимі процесор працює з частотою, яка є нижчою, аніж та, що вимагалася ТД. Отже, пропозиція ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документанції та підлягає відхиленню на підставі ст. 31 Закону.
Разом з тим, Додактом 3 ТД було встановлено вимогу щодо надання гарантійного листа про гарантійний термін товару, який має бути не менше 12 місяців на ноутбуки з моменту одержання, а також встановлена норма: "Невиконання вимог цього додатку тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призведе до її відхилення!". Враховуючи положення ТД, ПЕРЕЛІК формальних помилок затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, а також керуючись практикою АМКУ, відсутність гарантійного листа не є формальною помилкою, а є підтавою для відхилення пропозиції учасника. Незнажаючи на численні недоліки та невідповідності, що виявлені у тендерній пропозиції Учасника, вами як Замовником було прийнято рішення про визначення ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК переможцем. Вважаємо Ваше рішення незаконним, та таким що порушує наші права, як учасника, а також норми діючого законодавства. Вимагаємо самостійного скасування Вами Вами рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. А також, доводимо до Вашого відома, що у разі не скасування Вами незаконного рішення, ми будемо змушені звернутись із заявами про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 09:15
Стосовно вимог до процесору ноутбука повідомляємо наступне. Замовником вимагався процесор не гірше, ніж Intel Core i3-7020U (2.3 ГГц) , що належить до 7-го покоління (Kaby Lake). Відповідно, дані процесори Intel Core i3 7-го покоління мають єдину тактову частоту (мінімальну та максимальну), що становить 2.3 ГГц. Учасником було запропоновано процесор Intel Core i3-1005G1, що належить до 10 покоління (Ice Lake) та має можливість динамічної та оптимальної зміни частоти від 1.20 до 3.4 ГГц. Зокрема, даний процесор підтримує й роботу на частоті 2.3 ГГц. Зважаючи, що Замовником у технічних вимогах не було зазначено, до якої саме частоти повинно належати значення 2.3 ГГц (мінімальної чи максимальної) та те, що запропонований процесор Intel Core i3-1005G1 є суттєво новішим та загалом приблизно вдвічі продуктивнішим за Intel Core i3-7020U, Замовник не бачить підстав для задоволення такої вимоги.
Стосовно гарантійного терміну в 12 місяців, Учасник підтвердив вимогу Замовника та погодився в довідці « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (вих..№322/2 від 27.08.2020) що гарантія на товар буде відповідати вимозі замовника, а саме 12 місяців з дня отримання товару Замовником - тому вважаємо вимогу замовника виконаною.
Також на ваше зауваження стосовно санкцій - ця вимога також виконана в листі - гарантії вих. №322/5 від 27.08.2020р. де Учасник підтверджує, що дотримується Закону України "Про санкції" в цілому, що включає в себе і те, що він не має жодних відношень з особами, до яких застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 289 692,00
UAH з ПДВ
289 692,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Невада" 307 691,28
UAH з ПДВ
307 691,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 315 822,00
UAH з ПДВ
315 822,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" 340 932,45
UAH з ПДВ
340 932,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 10:37
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:36
частина 12_Макавчук
07 вересня 2020 10:36
частина 2_1
07 вересня 2020 10:36
Довідка МВС
28 серпня 2020 10:11
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:24
Технічна специфікація.pdf
28 серпня 2020 09:24
Проект договору.pdf
28 серпня 2020 09:24
Технічна частина.7z

Публічні документи

28 серпня 2020 17:49
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:37
Проект договору.pdf
28 серпня 2020 17:37
Комерційна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 17:37
Інформація учасника.pdf
28 серпня 2020 17:37
Висновок СЕС .pdf
28 серпня 2020 17:37
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "Невада"

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 289 692,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
289 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 11:31
Договір укладений
14 вересня 2020 11:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 вересня 2020 10:33
28 969,20 UAH UA678201720344251003100031209
Управління освіти Ніжинської міськради
UA973808380000026007799990608
ТОВ Фiрма "ВАЛТЕК"
Оплачений
24 вересня 2020 10:33
260 722,80 UAH UA278201720344281003125031209
Управління освіти Ніжинської міськради
UA973808380000026007799990608
ТОВ Фiрма "ВАЛТЕК"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 289 692,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 282,00 UAH)