Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності в межах населеного пункту м. Апостолове, площею 1274,40 га, код СРV за ДК 021:2015-71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Очікувана вартість
995 355,24 UAH
UA-2020-08-14-005882-a f233e28ef0f94528a98834b77c9a0b86
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Карпенко

+380677077835 karpenko.v@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Апостолівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40209395
Місцезнаходження: 53800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Апостолове, вул. Центральна, 65
Контактна особа: Вікторія Карпенко
+380677077835
karpenko.v@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 12:22
Очікувана вартість: 995 355,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 953,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29860.66 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності в межах населеного пункту м. Апостолове, площею 1274,40 га, код СРV за ДК 021:2015-71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53800, Україна, Дніпропетровська область, м. Апостолове, вул. Центральна, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за даним Договором здійснюється на підставі актів приймання-передачі наданих Послуг у продовж 10 (десяти) банківських днів з дати підписання усіма Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 14:50
Оголошення .docx
14 серпня 2020 14:50
Додаток 1 Пропозиція.docx
14 серпня 2020 14:50
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.docx
14 серпня 2020 14:50
Дотаток 2 Технічне завдання.docx
14 серпня 2020 14:50
Додаток 4 Проект договору.docx
14 серпня 2020 14:50
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Кваліфікація учасників
Дата подання: 17 серпня 2020 10:02
Дата відповіді: 20 серпня 2020 15:06
Доброго дня! Для виконання зазначених робіт достатньо одного двочастотного приймач GNSS або тахеометра електронного. Будь-які вимоги, повинні відповідати законодавству. Допоміжні вимоги доцільно застосовувати лише для виконання великих об'ємів або виконання нетипових задач, що викликають складнощі.
Відповідь: Добрий день, зазначений у закупівлі об’єм послуг включає велику кількість геодезичних робіт, які мають бути виконані високоточним геодезичним обладнанням, для забезпечення вчасного та якісного надання послуг. Відповідно до ст. 16 Закону "Про публічні закупівлі": Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. А саме: - двочастотний приймач GNSS - 3 шт., - тахеометр електричний - 3 шт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-005882-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Крікон-ГЕО, Код ЄДРПОУ:33874519
Дата подання: 18 серпня 2020 15:49
Внесення змін до тендерної документації
Доброго дня, шановний Замовник!
Відповідно ПКМУ від 5 червня 2019 р. № 476 «Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» далі (Постанова) вимагаємо внести зміни до Додатку № 2 тендерної документації щодо «ІНФОРМАЦІЇ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» а саме:

- додати перелік вихідних матеріалів, для надання послуг з «Виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності в межах населеного пункту м. Апостолове, площею 1274,40 га, код СРV за ДК 021:2015-71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги», згідно пункту 7 Постанови;

- в пункт 4 Додатку № 2 зазначити кількість земельних ділянок та/або перелік об’єктів комунальної власності під розміщення яких необхідно сформувати земельні ділянки комунальної власності інформація необхідна ) для визначення об’єму послуг при складанні кошторису (розрахунку) який є невід’ємною частиною договору пункт 11.1.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 14:37
Добрий день, тендерна документація розроблена з урахуванням вимог Закону «Про публічні закупівлі», на виконання Постанова КМУ від 5 червня 2019 р. № 476 «Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» далі (Постанова), Виконавцю буде надано необхідний пакет вихідних матеріалів. В технічному завданні описано весь об’єм послуг, з «Виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності в межах населеного пункту м. Апостолове, площею 1274,40 га, код СРV за ДК 021:2015-71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги». Кількість, площа, місце розташування земельних ділянок та/або перелік об’єктів комунальної власності, під розміщення яких необхідно сформувати земельні ділянки комунальної власності,потрібно виявити в ході проведення інвентаризації земель. Підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-08-14-005882-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Крікон-ГЕО, Код ЄДРПОУ:33874519
Дата подання: 18 серпня 2020 15:51
Внесення змін до тендерної документації
Доброго дня, шановний Замовник!
Вимагаємо внести зміни до пункту 1 Додаток № 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статей 16 та 17 закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством», а саме це стосується вимоги про наявність в учасника матеріально-технічної бази, у кількості не менше:
- двочастотний приймач GNSS – 3 шт.,
- тахеометр електронний – 3 шт.,
- електричний дрон – 1 шт. (для виконання обстежувальних та топографічних робіт використовуються – квадрокоптери та дрони)

Відповідно до п.1 пп. 1.2. Наказу від 11.04.2013 № 255 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29 квітня 2013 р. за № 694/23226 Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою терміни вживаються в таких значеннях:
- виконавці робіт із землеустрою та розробники документації із землеустрою (далі - виконавці (розробники) робіт із землеустрою) - юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працюють не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, та фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками;
- технічне забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою - засоби обчислювальної та інформаційної техніки, технічні засоби для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою;
- технологічне забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою - сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, об'єднаних у технологічний процес для збору, ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних з метою виконання робіт із землеустрою.
А пп. 2.1. Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою перелічує чим повинен володіти (мати у власності або в користуванні) Виконавець (розробник) робіт із землеустрою
«Виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою:
геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж);
комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою.»
Виходячи з цих Вимог бачимо, що зазначена вимога тендерної документації, щодо кількості обладнання та його характеристик (двочастотний приймач GNSS – 3 шт., тахеометр електронний – 3 шт., електричний дрон – 1 шт. (для виконання обстежувальних та топографічних робіт використовуються – квадрокоптери та дрони)) є дискримінаційною умовою ТД, так як будь-які вимоги, повинні відповідати діючому законодавству.
Отже, виходячи з вищевикладеного та строків виконання договору вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме пункту 1 Додаток № 3 до тендерної документації щоб не порушувати чине законодавство України та не обмежувати конкуренцію учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 14:33
Добрий день, зазначений у закупівлі об'єм послуг, включає велику кількість геодезичних робіт, які мають бути виконані високоточним геодезичним обладнанням, для забезпечення вчасного та якісного надання послуг. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Беручи до уваги зазначене вище, а також виходячи з положень норм статті 16, зокрема, в частині назви кваліфікаційного критерію, якому має відповідати учасник та надання документів з метою документального підтвердження його відповідності жодного порушення та/або дискримінаційного підходу нами застосовано не було, оскільки Законом чітко регламентовано підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Крім того, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000" 836 098,00
UAH з ПДВ
836 098,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Землі Півдня 859 078,91
UAH з ПДВ
859 078,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРІМА-КР" 905 644,74
UAH з ПДВ
895 691,19
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОСТЮКОВА О.С. 945 587,00
UAH з ПДВ
945 587,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 08:17
Електронний підпис
17 вересня 2020 08:17
плат дор про покриття.pdf
14 вересня 2020 10:40
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:40
Довідка податкова.pdf
08 вересня 2020 08:31
Електронний підпис
08 вересня 2020 08:30
Ст.17 ч.1 п.12, ч2.pdf
08 вересня 2020 08:30
Dovidka_20241573500320636110.pdf.p7s
08 вересня 2020 08:30
Dovidka_20241573500320636110.pdf
29 серпня 2020 17:49
Електронний підпис
29 серпня 2020 17:49
document2.pdf
29 серпня 2020 17:49
document.pdf
29 серпня 2020 17:49
Документи А.В. Патока.zip
29 серпня 2020 17:49
0000001913277795.1.0.pdf
29 серпня 2020 17:49
36-2 Працівники.pdf
29 серпня 2020 17:49
36-1 Працівники.pdf
29 серпня 2020 17:49
34 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 серпня 2020 17:49
31 ЛИСТ ст 17 частково.pdf
29 серпня 2020 17:49
21 ТЕНДЕРНА пропозиція.pdf
29 серпня 2020 17:49
09 ЛИСТ ЗГОДА оцінка тп.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 23:15
Електронний підпис
29 серпня 2020 23:13
Платіжне доручення.pdf
29 серпня 2020 23:13
Підписаний_G0820-2096-GL_tender.pdf
29 серпня 2020 23:13
13 Інші документи.pdf
29 серпня 2020 23:13
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 20:06
Електронний підпис
29 серпня 2020 20:00
Проект договору.pdf
29 серпня 2020 20:00
Статут ТОВ Пріма-КР.pdf
29 серпня 2020 20:00
Тендерна пропозиція 1ч.rar
29 серпня 2020 20:00
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000"

ПП Землі Півдня

ТОВ "ПРІМА-КР"

ФОП КОСТЮКОВА О.С.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000"
#40771111
Переможець 836 098,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 13:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000"
#40771111
836 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 16:03
Дод. 3.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:01
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 15:16
Дод. 2.pdf зміни до договору
18 березня 2021 15:15
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:01
Дод. 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 10:39
ВАМР-374.pdf укладений
23 вересня 2020 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг.
Номер договору про закупівлю: ВАМР-374
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору на 2021 рік за Договором №ВАМР-374 від 22 вересня 2020 року становить 836098,00 грн. (Вісімсот тридцять шість тисяч дев’яносто вісім грн. 00 коп) в т.ч. ПДВ 139349,66 грн. (Сто тридцять дев’ять тисяч триста сорок дев’ять грн. 66 коп.)
Номер договору про закупівлю: ВАМР-374
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг 30.04.2021.
Номер договору про закупівлю: ВАМР-374
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML