Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Верхній одяг різний» код ДК 021:2015 – 18230000-0 (спідниця шкільна, джинси, джемпер)
Очікувана вартість
153 144,00 UAH
UA-2020-08-14-005875-a d7d829d807eb4d26b2c2aca3f962d43f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Ігорівна Некрасова

+380500527287
+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56
Контактна особа: Катерина Ігорівна Некрасова
+380500527287,+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 14:30
Очікувана вартість: 153 144,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 770,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18230000-0: Верхній одяг різний


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Додаток № 2 до оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 штуки
Джемпер для дівчат та хлопців шкільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84303, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул.Будаєва, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 18235300-8 — Светри
92 штуки
Джинси шкільні для хлопчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84303, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Будаева, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 18234000-8 — Штани
88 штуки
Спідниці шкільні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84303, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Будаева, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 18232000-4 — Спідниці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 14:50
ОГОЛОШЕННЯ юбки брюки джемпер.docx
14 серпня 2020 14:50
проект 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА 140 960,00
UAH з ПДВ
140 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Антипов Артем Олександрович" 143 560,00
UAH з ПДВ
143 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 09:31
Електронний підпис
26 серпня 2020 09:29
Установчі.pdf
26 серпня 2020 09:29
Паспорт і код.pdf
26 серпня 2020 09:29
Підписаний_Довідка.pdf.pdf
26 серпня 2020 09:29
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 20:06
Електронний підпис
26 серпня 2020 20:05
Відгук Антипов.pdf
26 серпня 2020 20:05
Накладна ВО різний.pdf
26 серпня 2020 20:05
Договір №92 від 02.10.2018-2.pdf
26 серпня 2020 20:05
Лист згода.pdf
26 серпня 2020 20:05
Довідка підпис.pdf
26 серпня 2020 20:05
Лист-згода договір.pdf
26 серпня 2020 20:05
Довідка товар.pdf
26 серпня 2020 20:05
Довідка санкції.pdf
26 серпня 2020 20:05
Довідка поставка.pdf
26 серпня 2020 20:05
довідка ліцензування.pdf
26 серпня 2020 20:05
Довідка зведена.pdf
26 серпня 2020 20:05
Договір проект-2.pdf
26 серпня 2020 20:05
Цінова пропозиція-14.pdf
26 серпня 2020 20:05
Витяг податк.pdf
26 серпня 2020 20:05
ІПН.pdf
26 серпня 2020 20:05
Витяг розширений.pdf
26 серпня 2020 20:05
Паспорт.pdf
26 серпня 2020 20:05
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА

ФОП "Антипов Артем Олександрович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА
#3308615443
Переможець 140 960,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 15:39

Документи

02 вересня 2020 15:39
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:38
протокол джемпер.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА
#3308615443
140 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2020 15:39
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:38
протокол джемпер.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:19
ДУ 1-1 к 2210-267.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 14:48
д у 2210-267.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 08:24
д у 3 2210-267.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 08:23
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 17:13
д у 2210-267 (2).pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 15:58
д у 2210-267.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 16:18
2210-267.pdf укладений
14 вересня 2020 16:14

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 грудня 2020 09:59
138 380,00 UAH UA208201720344270001000024755
Краматорське управління освіти
UA053220010000026006300047085
ФОП Єремчук Ольга Юрiївна
Оплачений
30 грудня 2020 09:41
2 150,00 UAH UA208201720344270001000024755
Краматорське управління освіти
UA053220010000026006300047085
ФОП Єремчук Ольга Юрiївна
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в п. 5.1 до договору №2210-267 від «14» вересня 2020р. та викласти в наступній редакції: «5.1 Строк поставки товарів: до 12 жовтня 2020 року.» 2. Внести зміни до Додатку №2 до договору №2210-267 від «14» вересня 2020р.
Номер договору про закупівлю: 2210-267
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п. 5.1 до договору №2210-267 від «14» вересня 2020р. та викласти в наступній редакції: «5.1 Строк поставки товарів: до 31 жовтня 2020 року.»
Номер договору про закупівлю: 2210-267
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п. 5.1 до договору №2210-267 від «14» вересня 2020р. та викласти в наступній редакції: «5.1 Строк поставки товарів: до 18 листопада 2020 року.»
Номер договору про закупівлю: 2210-267
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п. 5.1 до договору №2210-267 від «14» вересня 2020р. та викласти в наступній редакції: «5.1 Строк поставки товарів: до 22 грудня 2020 року.»
Номер договору про закупівлю: 2210-267
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у п. 3.1. «Ціна цього Договору становить 140960.00 грн ( сто сорок тисяч дев'ятсот шістдесят грн 00 копійок) без ГІДВ» Викласти п. 3.1 договору № 2210-267 від 14.09.2020 р. у наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 140530.00 грн ( сто сорок тисяч п'ятсот тридцять грн 00 копійок) без ПДВ»
Номер договору про закупівлю: 2210-267
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 140 530,00
UAH