Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Реконструкція частини приміщень будівлі старого корпусу стаціонару (В-2) та кабінету комп'ютерної томографії Комунального некомерційного підприємства "Камінь-Каширська центральна районна лікарня" Камінь-Каширської районної ради Волинської області під приймальне відділення"
Очікувана вартість
6 480 602,40 UAH
UA-2020-08-14-005827-a 5d2a364cac50437494b8d2e7a4d0e1a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Лавренчук

+380332729077 gpd7030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9
Контактна особа: Ілона Лавренчук
+380332729077
gpd7030@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 13:55
Очікувана вартість: 6 480 602,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 806,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32403 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Реконструкція частини приміщень будівлі старого корпусу стаціонару (В-2) та кабінету комп'ютерної томографії Комунального некомерційного підприємства "Камінь-Каширська центральна районна лікарня" Камінь-Каширської районної ради Волинської області під приймальне відділення"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44500, Україна, Волинська область, Камінь-Каширський район, м.Камінь-Каширський
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 14:47
Додаток 13. Технічна частина.doc
14 серпня 2020 14:46
Додаток 12. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc
14 серпня 2020 14:46
ТД.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-14-005827-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М", Код ЄДРПОУ:31820131
Скарга на рішення тендерного комітету Департаменту інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «КОНСТАНТА-М», що було оформлене протоколом засідання від 09.09.2020 № 86 (номер огол
Оскарження протоколу рішення тендерного комітету департаменту інфаструктури Волинської області обласної державної адміністрації від 09.09.2020 р. №86
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

14 вересня 2020 18:39
ТД.doc
14 вересня 2020 18:39
довідка прац субпідряд.PDF
14 вересня 2020 18:50
скарга.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" 5 499 000,00
UAH з ПДВ
4 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" 4 981 531,20
UAH з ПДВ
4 843 193,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" 5 734 574,40
UAH з ПДВ
5 734 574,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 22:21
Електронний підпис
07 вересня 2020 22:20
протокол зборів.PDF
07 вересня 2020 22:20
рішення.PDF
07 вересня 2020 22:20
наказ.PDF
07 вересня 2020 22:20
повноваження.PDF
07 вересня 2020 22:20
довідка прац субпідряд.PDF
01 вересня 2020 15:28
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:27
довідка ч.2.PDF
01 вересня 2020 15:27
довідка п.12.PDF
01 вересня 2020 15:27
відомості про учасника.PDF
01 вересня 2020 15:27
довідка ч.5.PDF
01 вересня 2020 15:27
пропозиція.PDF
01 вересня 2020 15:27
договір та додатки.PDF
01 вересня 2020 15:27
довідка п.13.PDF
01 вересня 2020 15:27
довідка п.6.PDF
01 вересня 2020 15:27
паспорт_1 ВАША БЕЗПЕКА.pdf
01 вересня 2020 15:27
Лист-згода ВАША БЕЗПЕКА.pdf
01 вересня 2020 15:27
довідка ВАША БЕЗПЕКА.pdf
01 вересня 2020 15:27
ВАША_БЕЗПЕКА_ПРОТОКОЛ.pdf
01 вересня 2020 15:27
паспорт_2 ВАША БЕЗПЕКА.pdf
01 вересня 2020 15:27
iнд_код ВАША БЕЗПЕКА.pdf
01 вересня 2020 15:27
ВАША_БЕЗПЕКА_НАКАЗ.pdf
01 вересня 2020 15:27
Наказ Фролова Ю.М.7Z
01 вересня 2020 15:27
Банківська ліцензі1.7z
01 вересня 2020 15:27
Витяг із Статуту.7z
01 вересня 2020 15:27
Протокол НР (1).7Z
01 вересня 2020 15:27
Гарантія 7453-20.7z
01 вересня 2020 15:27
Лист для клієнті1.7z
01 вересня 2020 15:27
лист-відгук ЛЮБЕШІВ.pdf
01 вересня 2020 15:27
Відгук верхи.PDF
01 вересня 2020 15:27
КБ3 Любешів 2019.PDF
01 вересня 2020 15:27
Довідка (2).pdf
01 вересня 2020 15:27
договір оренди КАТОК.PDF
01 вересня 2020 15:27
статут.PDF
01 вересня 2020 15:27
58003150_Дозвіл.PDF
01 вересня 2020 15:27
довідкаАБ з ЄДРПО.PDF
01 вересня 2020 15:27
58003146_протокол засідання.PDF
01 вересня 2020 15:27
підсумкова вентиляція.PDF
01 вересня 2020 15:27
договірна ціна.PDF
01 вересня 2020 15:27
локальний вентиляція.PDF
01 вересня 2020 15:27
локальний сан тех.PDF
01 вересня 2020 15:27
конторольні ціни.PDF
01 вересня 2020 15:27
локальний обладнення.PDF
01 вересня 2020 15:27
підсумкова комплектні.PDF
01 вересня 2020 15:27
обєктний кошторис.PDF
01 вересня 2020 15:27
зар плата.PDF
01 вересня 2020 15:27
локальний комплектні.PDF

Публічні документи

15 вересня 2020 15:33
Електронний підпис
15 вересня 2020 15:33
Електронний підпис
15 вересня 2020 15:33
Електронний підпис
15 вересня 2020 15:32
Лист -розяснення н.pdf
15 вересня 2020 14:53
Лист - розяснення.pdf
01 вересня 2020 13:49
Електронний підпис
01 вересня 2020 13:47
Довідка ч.2 ст.17.pdf
01 вересня 2020 13:47
Д2 5Опис документів.pdf
01 вересня 2020 13:47
лок_вентил.pdf
01 вересня 2020 13:47
Д2 6Дозвіл держпраці.pdf
01 вересня 2020 13:47
Д2 6Ліцензія.pdf
01 вересня 2020 13:47
Д2 5Статут новий.pdf
01 вересня 2020 13:47
Договірна ціна.pdf
01 вересня 2020 13:47
лок_обладн.pdf
01 вересня 2020 13:47
Д5 Досвід виконання.rar
01 вересня 2020 13:47
Д5 Відгук Четвертня.pdf
01 вересня 2020 13:47
лок_елект.pdf
01 вересня 2020 13:47
розрахунок_зар_плати.pdf
01 вересня 2020 13:47
Д3 Договір МП Шлях.pdf
01 вересня 2020 13:47
Д5 Відгук ЗКЕТУ.PDF
01 вересня 2020 13:47
Д1 Тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2020 13:47
Банківська гарантія.zip
01 вересня 2020 13:47
Довідка ст.17.pdf
01 вересня 2020 13:47
Д2 3Довіренність.pdf
01 вересня 2020 13:47
Лист про несудимість.pdf
01 вересня 2020 13:47
Д13 Технічна частина _1_.pdf
01 вересня 2020 13:47
лок_сантех.pdf
01 вересня 2020 13:47
лок_реконст.pdf
01 вересня 2020 13:47
Д7 Про санкції.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 17:13
Електронний підпис
30 вересня 2020 17:10
9. Довідка МВС.pdf
30 вересня 2020 17:10
8. Довідка з податкової.pdf
30 вересня 2020 17:10
4. Розрахунок прибутку.pdf.p7s
30 вересня 2020 17:10
4. Розрахунок прибутку.pdf
18 вересня 2020 13:34
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:32
Довідка про працівників.pdf
18 вересня 2020 13:32
Довідка субпідрядника.pdf
01 вересня 2020 10:32
Електронний підпис
01 вересня 2020 10:32
22.Локальні кошториси.pdf.p7s
01 вересня 2020 10:32
22.Локальні кошториси.pdf
01 вересня 2020 10:32
21. Договірна ціна.pdf
01 вересня 2020 10:32
20. Тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2020 10:32
15. Довідка про санкції.pdf
01 вересня 2020 10:32
12.1.Дозволи.pdf
01 вересня 2020 10:32
11. Довідка ст. 17.pdf
01 вересня 2020 10:32
10. Відгуки.pdf
01 вересня 2020 10:32
5.Ліцензія з додатком.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"
#31820131
Відхилено 4 650 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 17:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"
#34572021
Відхилено 4 843 193,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 11:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 16:54
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД"
#02184961
Переможець 5 734 574,40
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 17:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 11:59

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.2. Невідповідність у документі, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 1.3. Невідповідність у документах, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІ. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4 до тендерної документації. 2.2. Документ, що підтверджує повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (скан-копія з оригіналу наказу про призначення та протоколу зборів засновників); 3. Для усунення зазначених невідповідностей Учасник процедури закупівлі ПП «КОНСТАНТА-М» повинен надати: 1. Оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4 до тендерної документації, з врахування приміток та вимог тендерної документації, а саме: чітко розмежувати інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій із зазначенням їх освіти та спеціальності. 2. Скан-копію з оригіналу наказу про призначення.

Документи

09 вересня 2020 16:57
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.2. Невідповідність у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІ. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4 до тендерної документації. 2.2. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 3 (до довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті та при розрахунках договірної ціни). 3. Для усунення зазначених невідповідностей Учасник процедури закупівлі ТзОВ «Україна-Інжиніринг» повинен надати: 1. Оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4 до тендерної документації, із зазначенням необхідної інформації, а саме спеціальності працівників робітничих професій. 2. Оновлену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 3, привівши у відповідність інформацію щодо орендованої техніки, а саме п.2, до наданого договору оренди машин та механізмів № 01-2/2020 від 27 лютого 2020 року.

Документи

17 вересня 2020 11:34
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
09 вересня 2020 16:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.2. Невідповідність у документі, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІ. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4 до тендерної документації. 3. Для усунення зазначених невідповідностей Учасник процедури закупівлі ТзОВ «Олицький агробуд» повинен надати: 1. Оновлену (уточнену) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4 до тендерної документації, із зазначенням відповідної інформації, в колонці 4 зазначеної довідки, щодо наявності освіти та спеціальності інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій учасника і субпідрядника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД"
#02184961
5 734 574,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:25
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 14:18
Договір № 24-20 від 07.10.2020.pdf укладений
07 жовтня 2020 14:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 555 741,76
UAH (в тому числі ПДВ 913 575,76 UAH)