Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)((Комп’ютерне обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів «Нової української школи» - ноутбуки)
Очікувана вартість
329 999,00 UAH
UA-2020-08-14-005275-a c1287cad0e5f44f899218c169a95adab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвиненко Тетяна Олександрівна

+380554221942 centr_osvita.cyr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38230941
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22
Контактна особа: Литвиненко Тетяна Олександрівна
+380554221942
centr_osvita.cyr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:50
Очікувана вартість: 329 999,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Найменування замовника: КУ "Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області". Місце знаходження замовника: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22. Код ЄДРПОУ: 38230941. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина). Очікувана вартість закупівлі складає: 329999 грн. 00 коп. КЕКВ: 3110 («Придбання обладнання і предметів довгострокового користування»). Вид закупівлі: Відкриті торги за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) - початок проведення повторної процедури закупівлі – серпень 2020 року. Мова (мови),якою(якими) повинна готуватися тендерні пропозиції – Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Повторна процедура закупівлі після відміни відкритих торгів № UA-2020-07-22-000493-a.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
код ДК 021-2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)((Комп’ютерне обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів «Нової української школи» - ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Херсонська область, Олешківський район, За адресами закладів освіти Олешківського району, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата здійснюється за фактично отриманий та установлений товар протягом 7 (семи) банківських днів (при наявності бюджетного фінансування) від дати отримання накладної та рахунку Замовником на підставі документів, що підтверджують факт поставки. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 14:16
Протокол_85 внесення змін в ТД.pdf
21 серпня 2020 14:16
перелік змін.pdf
21 серпня 2020 14:16
Тендерна документація(зі змінами).doc
14 серпня 2020 14:19
Тендерна документація.doc
21 серпня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 14:16
Протокол_85 внесення змін в ТД.pdf
21 серпня 2020 14:16
перелік змін.pdf
21 серпня 2020 14:16
Тендерна документація(зі змінами).doc
14 серпня 2020 14:19
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 18 серпня 2020 17:16
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:14
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, відповідь на ваше питання міститься у п.3 додатку чотири тендерної документації (Технічні вимоги), де вказано наступне: «3. Ціни на товар повинні включати у себе всі види платежів, зборів та податків, витрати пов'язані з поставкою даного товару (зокрема послуги з маркування, пакування, транспортування, розвантажувально-навантажувальні роботи, інсталяція програмних продуктів тощо). До вартості Товару входить його доставка, монтаж (підключення) та налаштування програмних компонентів. Доставка товару проводиться транспортом Учасника-переможця та за його рахунок в кожен заклад окремо. Вказані послуги окремо не сплачуються та включаються учасником до загальної вартості товару.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-005275-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 18 серпня 2020 10:13
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2020 15:50
Шановний заявнику! Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу. З даного приводу зазначаємо наступне:
Тендерну документацію відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021-2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)((Комп’ютерне обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів «Нової української школи» - ноутбуки) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI. Відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-14-005275-a) проводяться через електрону систему закупівель, що робить процедуру цілковито прозорою. В тендерній документація (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-14-005275-a), в відповідності до чинного законодавства розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). В технічних вимогах Замовником зазначена вся необхідна інформація. Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об'ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов'язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов'язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Технічні вимоги містять перелік товарів з обов’язковим визначенням «або еквівалент», що дає змогу Учаснику вибирати товар та його виробника, який буде представлено на торгах. Учасникам для доведення змоги поставки потрібного товару надано право надання гарантійних листів від виробника або представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, що дає Учаснику широкий спектр вибору для способу підтвердження своєї спроможності та сприяє створенню конкурентного середовища. Дана вимога є єдиною для всіх учасників, тому не є дискримінаційною для окремо взятого Учасника. Чинне законодавство не забороняє запрошувати гарантійні/авторизаційні листи. Вами не наведено фактів, які доводили б відмову виробників/дилерів/дистриб’юторів надати будь-якому Учаснику гарантійні/авторизаційні листи. Крім того зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки товару в необхідних Замовнику кількості, якості та строками придатності (адже виробник, надаючи такого гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він постачає). Слід зазначити, що виробник або представництво, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, може вважати за потрібне надавати лист авторизації про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні, для участі в конкурсних торгах або одній вповноваженій фірмі, або декільком вповноваженим фірмам, які провели відповідні переговори чи уклали контракт на поставку за умови наявності контракту на поставку такого товару або ж за умови проведення попередніх переговорів. Внесенням вимоги щодо гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) до документації є обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки призведе до унеможливлення розпочати навчальний процес, численних скарг з боку населення.
Зазначений Вами Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України носить рекомендаційний характер та не є зобов'язальним. Провівши не одну процедуру закупівлі наш тендерний комітет неодноразово зустрічався з недобросовісними учасниками, які намагаються за рахунок махінацій в кількості та якості товарів вийти переможцями в торгах, гарантійний лист підтверджує можливість поставки та гарантує якість товарів. Таким чином, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених Законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі. З огляду на викладені, вимоги, що зазначені в тендерній документації, не є завищеними та дискримінаційними
Номер вимоги: UA-2020-08-14-005275-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 19 серпня 2020 13:18
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: « Довідку у довільній формі про наявність власного центру сервісної та технічної підтримки у м. Херсон.» . Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ центр технічної підтримки, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні сервісні центри. Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром, а також можуть гарантувати виконання всії відповідних гарантійних зобов'язань. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2020 14:13
Доброго дня! Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу. З даного приводу будуть внесенні зміни в тендерну документацію, та оприлюднено нову редакцію відповідно до Закону

Документи

Документи

21 серпня 2020 14:13
Протокол №84

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 329 998,50
UAH з ПДВ
328 348,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович 329 990,00
UAH з ПДВ
329 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 23:06
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:38
Електронний підпис
06 вересня 2020 17:21
Електронний підпис
29 серпня 2020 23:55
Електронний підпис
29 серпня 2020 23:54
07 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
29 серпня 2020 23:33
Електронний підпис
29 серпня 2020 23:26
Витяг Комел 27.07.2020.pdf
29 серпня 2020 23:26
Доручення ЕЦП.pdf
29 серпня 2020 23:26
Декларация-V.pdf
29 серпня 2020 23:26
Висновок СЕС Vinga.PDF
29 серпня 2020 23:26
Vinga ноутбуки.pdf
29 серпня 2020 23:26
Відгук ЗОР.pdf
29 серпня 2020 22:57
17 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 серпня 2020 22:57
16 Згода з договором.pdf
29 серпня 2020 22:57
14 Лист-згода.pdf
29 серпня 2020 22:57
11 Лист виробника.pdf
29 серпня 2020 22:57
09 Лист підтвердження.pdf
29 серпня 2020 22:57
07 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 19:54
УстановчіДокументи.pdf
28 серпня 2020 19:54
ЦінПропозиція.pdf
28 серпня 2020 19:54
ТехСпецифікація.pdf
28 серпня 2020 19:54
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП Поліщук Ігор Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 328 348,50
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
328 348,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 08:59
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 16:04
Договір укладений
18 вересня 2020 15:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 328 348,50
UAH (в тому числі ПДВ 54 724,75 UAH)