Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт легкоатлетичних секторів, павільйону для легкоатлетичних змагань, будиночка для зберігання спортивного обладнання НСК (навчальнро-спортивного комплексу), загальною площею 8251,8 кв. м., державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ
Очікувана вартість
62 013 738,00 UAH
UA-2020-08-14-004457-c 30a9cd9ed5ce4d5589579cb7f5437df2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Іщук Петрович

380638080232 Shurik767@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА"
Код ЄДРПОУ: 38217021
Місцезнаходження: 03131, Україна , Київська обл., Київ, Столичне шосе 19
Контактна особа: Олександр Іщук Петрович
380638080232
Shurik767@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 20:13
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 12:00
Очікувана вартість: 62 013 738,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310 068,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 310068.69 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДП «Олімпійський навчально-спортивний центр “Конча - Заспа”» за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ, 38217021. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, діяльність яких здійснюється на промисловій чи комерційній основі.
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає офіційний переклад, здійснений організацією або особою які мають такі повноваження, цього документу українською мовою. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт легкоатлетичних секторів, павільйону для легкоатлетичних змагань, будиночка для зберігання спортивного обладнання НСК (навчальнро-спортивного комплексу), загальною площею 8251,8 кв. м., державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ.
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03131, Україна, м. Київ, м. Київ, Столичне шосе 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата вартості Робіт за Договором (за наявності готовності до такого з боку Генпідрядника та за письмовою вимогою Генпідрядника) може здійснюватись Замовником у розмірі 30% на строк 3 місяці від суми передбаченої на 2020 рік , що передбачено наказом Мінмолодьспорту від 11.06.2020 №228 «Про надання дозволу на попередню оплату товарів, робіт та послуг», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», при умові відкритого розрахункового рахунку Генпідрядником у органах Державної казначейської служби. Генпідрядник зобов'язується використати одержаний аванс (попередню оплату) виключно на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Перебіг 3-х місячного строку на освоєння передоплати починається з дати здійснення платежу (дати платіжного доручення, за яким здійснена передоплата). У разі неосвоєння Генпідрядником суми передоплати (внаслідок економії, неповного виконання визначених Договором робіт, чи з інших причин) у встановлений 3-х місячний строк, неосвоєна частина передоплати має бути повернута не пізніше останнього дня цього 3-х місячного строку Замовнику на рахунок, з якого здійснювалась попередня оплата. Освоєними є лише ті суми передоплати, щодо яких Сторонами підписані Акти приймання виконаних Робіт (ФормиКБ-2в) та Довідки про вартість виконаних Робіт (Форми КБ-3). Замовник має право контролювати використання наданої Генпідряднику передоплати, а Генпідрядник зобов’язаний надавати відповідну інформацію стосовно використання передоплати відповідно до запитів Замовника. Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 17:51
Перелік змін.PDF
21 серпня 2020 17:49
ТД нова редакція 2.PDF
21 серпня 2020 17:47
Зміни 2.PDF
21 серпня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 20:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 17:51
Перелік змін.PDF
21 серпня 2020 17:49
ТД нова редакція 2.PDF
21 серпня 2020 15:05
ТД нова редакція.PDF
14 серпня 2020 20:36
ТД легкоатлетичні сектори.PDF
14 серпня 2020 20:29
ТД сектори.PDF
21 серпня 2020 17:47
Зміни 2.PDF
21 серпня 2020 15:06
Перелік змін.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000041 ● 9fb4594c418c43a8adad4343c669274f
  • Статус: завершено ● Дата: 23 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-08-14-004457-c 14.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "ІЗОБУД"" 61 979 344,51
UAH з ПДВ
61 979 344,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАРК ЛАЙФ" 62 005 000,00
UAH з ПДВ
62 005 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 19:02
Електронний підпис
11 вересня 2020 18:43
Довідка Луценко.pdf
11 вересня 2020 18:43
Довідка Ізобуд.pdf
11 вересня 2020 18:43
Довідка pdf.pdf
03 вересня 2020 15:32
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:28
Супровідний лист.pdf
03 вересня 2020 15:28
Лист-згода ФОП Євменець.pdf
03 вересня 2020 15:28
Квитанція №1 1-й кв. 2020.pdf
29 серпня 2020 18:00
Електронний підпис
29 серпня 2020 17:48
20592 ІЗОБУД p7s.7z
29 серпня 2020 17:48
8.10.1 Акт відвідування.jpg
29 серпня 2020 17:48
8.10 Лист.jpg
29 серпня 2020 17:48
8.1.6 Згода Сидоренко.jpg
29 серпня 2020 17:48
8.1.5 Згода Нащекин.jpg
29 серпня 2020 17:48
8.1.4 Згода Литвинов.jpg
29 серпня 2020 17:48
8.1.3 Згода Литвиненко.jpg
29 серпня 2020 17:48
8.1.2 Згода Крамаренко.jpg
29 серпня 2020 17:48
8.1.1 Згода Колесник.jpg
29 серпня 2020 17:48
743-20~1.PDF
29 серпня 2020 17:48
7.2.11 Дог Тен-БК, Згода.pdf
29 серпня 2020 17:48
7.2 Дов про лаборатор.pdf
29 серпня 2020 17:48
7.1 довідка обладнан.pdf
29 серпня 2020 17:48
6 Довідка працівники.pdf
29 серпня 2020 17:48
5.6 Відгук.jpg
29 серпня 2020 17:48
5.5.1 расчёты дог 1-3-2020.pdf
29 серпня 2020 17:48
5.5 Дог №1-3-2020 від 12.03.2020.pdf
29 серпня 2020 17:48
5.4.2 ДУ №2 Дог 2.pdf
29 серпня 2020 17:48
5.4 Дог №2 от 03.05.2019.pdf
29 серпня 2020 17:48
5.3.1 Расчёты Дог №27.pdf
29 серпня 2020 17:48
5.3 Дог №27 от 27 12 2020.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.10.13 Техкарта.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.10.11 Сертифікат IAAF.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.10.10 Оф. дистрибуція.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.10.8 Дистрибьюция.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.10.7 Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.10.6 Висновок ДСЕЕ 2.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.10.5 Lab Report.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.10.4 ISO.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.10.3 IAAF.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.10.2 EN14877.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.10.1 EN 14877 нот.переклад.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.7 Дов ст.17.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.4 Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.3 Календарн граф.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.2 Договірна ціна.pdf
29 серпня 2020 17:48
4.1 Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2020 17:48
3.7 Лицензия ДАБІ.pdf
29 серпня 2020 17:48
3.4 Протокол 02 01_20.pdf
29 серпня 2020 17:48
3.2 Протокол №7.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 10:16
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 серпня 2020 10:16
Витяг_з_ЄДРПОУ.pdf
29 серпня 2020 10:16
Довідка_ст.17.pdf
29 серпня 2020 10:16
Довідка_доакілля.pdf
29 серпня 2020 10:16
Довідка_печатка.pdf
29 серпня 2020 10:16
Довідка_судові_справи.pdf
29 серпня 2020 10:16
Довідка_субпідрядники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "ІЗОБУД""

ТОВ "ПАРК ЛАЙФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК "ІЗОБУД""
#37313199
Переможець 61 979 344,51
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 13:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 18:36

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до пп. 2.2 п.2 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати оригінал або належним чином завірену копію документа, який підтверджує цивільно-правові відносини або трудові відносини кожного працівника з Учасником. При цьому згідно положень підпункту 7.1. пункту 7 розділу 1 тендерної документації «Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає офіційний переклад, здійснений організацією або особою які мають такі повноваження, цього документу українською мовою». В довідці «Про наявність працівників та спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі» від 26.08.2020 № 26-08/20-БК-6.1 зазначено майстра Чагарний Володимир Віталійович, на якого надано 1-шу сторінку трудової книжки і сторінку з відміткою про прийняття на роботу, яка викладена російською мовою. Необхідно надати по Чагарному Володимиру Віталійовичу офіційний переклад, здійснений організацією або особою які мають такі повноваження, 1-шої сторінки трудової книжки і сторінки з відміткою про прийняття на роботу. Українською мовою 2. Відповідно до пп. 2.2 п.2 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати оригінал або належним чином завірену копію документа, який підтверджує цивільно-правові відносини або трудові відносини кожного працівника з Учасником а саме: 1-шої сторінки трудової книжки і сторінки з відміткою про прийняття на роботу; або відповідного договору (угоди); або іншого документа, що підтверджує відповідні правовідносини, по кожному з перелічених в довідці працівників. При цьому згідно положень підпункту 7.1. пункту 7 розділу 1 тендерної документації «Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає офіційний переклад, здійснений організацією або особою які мають такі повноваження, цього документу українською мовою». Наданий на виконання зазначеної вимоги під назвою «6.1 Трудова Колєснік нот.переклад» переклад містить неточність/некоректність запису дати прийняття на роботу, а саме 23.05.2020 року, що в свою чергу не відповідає оригіналу (документ «6.4 Трудова Колєснік, Сертифікат, Диплом, Свідотцтво про шлюб») та наказу № 3-К від 29.05.2020. Необхідно привести у відповідність переклад трудової книжки Колесник Наталії Іванівни, або надати інший документ, що засвідчує/визначає правильний текст перекладу. 3. Відповідно до пп. 4.1 п.4 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати оригінал або належним чином завірену копію «Балансу» та «Звіту про фінансові результати» за 2019 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом. В складі тендерної пропозиції в наявності квитанція № 2 від 10.08.2020 про прийняття відповідної звітності, але відсутня квитанція про подання. Необхідно надати квитанцію №1 про подання фінансової звітності. 4. Відповідно до пп. 1.1 п.1 Додатку 1 Тендерної документації, якщо орендодавцем виробничого приміщення та/або офісу є фізична особа/фізична особа-підприємець в складі пропозиції учасника додатково надається оригінал документа, що підтверджує право власності орендодавця на об’єкт оренди. Якщо надано договір суборенди, надається документ первинного орендодавця, завірений первинним орендодавцем, згідно змісту якого надається згода на суборенду. Так в складі тендерної пропозиції надано договір суборенди нежитлових приміщень від 30.08.2019 № 3008/2 між ФОП Євмінець Т.І. та ТОВ «БК «Ізобуд», однак відсутня відповідна згода. Необхідно надати лист (підтвердити) стосовно того, що ФОП Євменець Т.І. не заперечує проти використання офісу під час виконання робіт учасником за предметом даних торгів Керуючись п.9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», запропоновано повідомити ТОВ "Будівельна компанія "Ізобуд"" про наявні невідповідності та надати можливість протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виправити їх в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК "ІЗОБУД""
#37313199
61 979 344,51
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 11:54
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 18:00
ДУ_9_до_договору_154.pdf зміни до договору
04 січня 2022 17:49
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 17:45
ДУ_8_договору_154_ч_3.pdf зміни до договору
04 січня 2022 17:43
ДУ_8_договору_154_ч_2.pdf зміни до договору
04 січня 2022 17:43
ДУ_8_договору_154_ч_1.pdf зміни до договору
04 січня 2022 17:43
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 16:48
ДУ 7 Ч1.PDF зміни до договору
30 вересня 2021 16:41
ДУ 7 Ч2.PDF зміни до договору
30 вересня 2021 16:41
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 19:08
ДУ6_дог154_ч.2.rar зміни до договору
01 липня 2021 18:58
ДУ6_дог154_ч.1.PDF зміни до договору
01 липня 2021 18:56
ДУ6_дог154_ч.3.PDF зміни до договору
01 липня 2021 18:56
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 14:09
ДУ 5 до дог 154_20.PDF зміни до договору
07 травня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2021 17:19
ДУ 4 до дог 154_20.PDF зміни до договору
15 квітня 2021 17:18
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2021 11:28
ДУ 3 до дог 154_20.PDF зміни до договору
07 квітня 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:49
ДУ 2 до дог 154_20.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 18:48
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 11:00
Дод.угода 1.PDF зміни до договору
12 жовтня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 15:49
ДОГОВІР 154 .PDF укладений
22 вересня 2020 15:46
ДО ДОГОВОРУ154 (2).PDF укладений
22 вересня 2020 15:46
ДО ДОГОВОРУ154 (1).PDF укладений
22 вересня 2020 15:46
ДО ДОГОВОРУ154 (3).PDF укладений
22 вересня 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з господарською потребою і можливістю Генпідрядника освоїти у поточному році більшу суму ніж передбачалось, уклали Додаткову угоду № 1 до договору генерального будівельного підряду № 154/20 від 22 вересня 2020 р. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетних призначень за цим Договором на 2020 рік за рахунок коштів Загального фонду Державного бюджету становить: 15 618 000,00 грн. (п'ятнадцять мільйонів шістсот вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 2 603 000,00 грн. (два мільйони шістсот три тисячі гривень 00 копійок)
Номер договору про закупівлю: 154/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з господарською потребою і можливістю Генпідрядника освоїти у поточному році більшу суму ніж передбачалось договором генерального будівельного підряду
Номер договору про закупівлю: 154/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764.
Номер договору про закупівлю: 154/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року № 1764, у звязку з виробничою потребою, з метою визначення обсягів Робіт у поточному 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 154/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764, у звязку з виробничою потребою, з метою проведення договірних умов про предоплату та оплату виконаних робіт до фактичного стану з фінансуванням будівництва.
Номер договору про закупівлю: 154/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з корегуванням проектно-кошторисної документації по обєкту, що будується за Договором, та з метою покращення якості цього обєкта без збільшення договірної ціни (загальної вартості робіт)
Номер договору про закупівлю: 154/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з корегуванням проектно-кошторисної документації та відповідно до пунктів 3 та 4 частини 5 статті 41 ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 154/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з корегуванням проектно-кошторисної документації по обєкту, що привело до можливості поккращити якість робіт і обєкту без збільшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 154/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з закінченням виконання робіт та з урахуванням економії
Номер договору про закупівлю: 154/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 60 676 911,82
UAH (в тому числі ПДВ 10 112 818,64 UAH)