Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція діючого приймального відділення Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради “Білоцерківська міська лікарня №2” в відділення екстреної медичної допомоги (в рамках проекту “Emergency”) за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
19 142 378,80 UAH
UA-2020-08-14-004366-c f277b99aa7014a57a9be516788197026
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Ткаченко Віталіївна

bsclinica2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 01994586
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Контактна особа: Олена Ткаченко Віталіївна
bsclinica2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 11:40
Очікувана вартість: 19 142 378,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція діючого приймального відділення Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради “Білоцерківська міська лікарня №2” в відділення екстреної медичної допомоги (в рамках проекту “Emergency”) за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква
(45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунок договірної ціни
Дата подання: 17 серпня 2020 12:37
Дата відповіді: 18 серпня 2020 16:40
Доброго дня, для корректного розрахунку договірної ціни,просимо Вас додатково надати Відомість ресурсів по матеріалам та обладнанню. Дякуємо.
Відповідь: Детальну інформацію щодо проектних рішень по даному предмету закупівлі можна отримати у посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками (пункт 2.3 Загальних положень тендерної документації), звернувшись особисто до КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою 09100, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Семашка, 9, тел.(04563) 6-73-12 (в робочий час).
Обладнання
Дата подання: 20 серпня 2020 10:30
Дата відповіді: 20 серпня 2020 12:01
Чи передбачається обладнання? Якщо так, то просимо його додати в технічне завдання.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Будуть внесені зміни до тендерної документації (технічного завдання).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-БУД"" 17 671 200,00
UAH з ПДВ
17 671 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" 19 142 262,00
UAH з ПДВ
19 142 262,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2020 10:46
Електронний підпис
29 серпня 2020 10:43
Файл 4 Кошторис 2.rar
29 серпня 2020 10:43
Файл 3 Кошторис 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-БУД""

ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-БУД""
#41333525
Переможець 17 671 200,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 16:00

Вимога про усунення невідповідностей

У відповідності до положень пункту 5.2.6. розділу ІІІ «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), має підтверджуватися Довідкою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), оформленою у відповідності до вимог Додатку 5 даної тендерної документації. Відповідно до пункту 5.2.7. розділу ІІІ «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати копії договору(ів) та акту(ів) виконаних робіт по договорам вказаним у довідці (якщо актів виконаних робіт по даному договору більше трьох, то надається Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт з зазначенням суми. В цьому разі надається тільки копії трьох актів з реєстру до даного договору). Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), оформлену у відповідності до вимог Додатку 5 тендерної документації (Вих. №3 від 27.08.2020 року), у якій зазначено про досвід виконання аналогічних договорів, а саме: Договір №22 від 05.02.2020 року та Договір №161 від 20.03.2020 року. На підтвердження виконання Договору №22 від 05.02.2020 року учасник надав копії 4-ьох актів виконаних робіт, а саме: акт №6 на суму 658560,00 грн., акт №22 на суму 394902,00 грн., акт №25 на суму 240271,20 грн., акт №40 на суму 73411,20 грн. Згідно частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, замовник зобов’язаний, у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій розмістити в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення таких порушень. При цьому у відповідності до пункту 1 абзацу 2 частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зокрема в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Учаснику пропонується протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі повідомлення, усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції Довідки в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт з зазначенням суми, щодо підтвердження виконання Договору №22 від 05.02.2020 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-БУД""
#41333525
17 671 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:45
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 11:59
Додаткова угода №1 від 16.09.20р (до Договору про закупівлю №20112 405 від 14.09.20р).pdf зміни до договору
17 вересня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 10:06
Договір №20112 405 від 14.09.20р.pdf укладений
15 вересня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 3.2. та підпунктом 1) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» пункту 3.3. Договору в уклали дану Додаткову угоду про наступне: Пункт 3.1. Договору № 20112/405 від 14.09.2020р. викладено в наступній редакції: Ціна цього Договору є твердою та становить 17399919,60 грн. (сімнадцять мільйонів триста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’ятнадцять гривень 60 копійок) у тому числі ПДВ 2899986,60 грн. (два мільйона вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят шість гривень 60 копійок) (Додаток № 4 до цього Договору). Додатки до Договору № 1, № 3, № 4 викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20112/405
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 16 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 399 919,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 899 986,60 UAH)