Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для їдальні (харчоблоку) Ліцею №1 Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області ( ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування)
Очікувана вартість
1 027 545,00 UAH
UA-2020-08-14-004154-c 56022bf4dfa74a2eac921e987bd60bd0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільчишин Людмила Дмитрівна

+380985640311 annaholjavka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 42760578
Місцезнаходження: 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83
Контактна особа: Ільчишин Людмила Дмитрівна
+380985640311
annaholjavka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 13:28
Очікувана вартість: 1 027 545,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 137,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30826.35 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
пароконвекційна піч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
холодильна шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
посудомийна машина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
тістоміс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
м'ясорубка електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 шт
плита електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
теплова кулінарна система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 16:55
Проект договору про закупівлю.doc
14 серпня 2020 16:55
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "С-Проф" 1 025 000,00
UAH з ПДВ
1 014 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛЬВІВСЬКА МАСЛО СИР БАЗА 1 027 000,00
UAH з ПДВ
1 016 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 14:57
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:21
Довідка повна ст. 17 ЗУ
10 вересня 2020 12:21
public_doc
29 серпня 2020 23:51
Електронний підпис
29 серпня 2020 23:50
29. Порівняльня таблиця.pdf
29 серпня 2020 23:50
28. Довідка арешти.pdf
29 серпня 2020 23:50
Підписаний_G0820-2089-GL_tender.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 20:59
Стаття 17.pdf
29 серпня 2020 20:59
Специфікація.pdf
29 серпня 2020 20:59
Свідоцтво.pdf
29 серпня 2020 20:59
Санкції.pdf
29 серпня 2020 20:59
Проект договору.pdf
29 серпня 2020 20:59
Працівники.pdf
29 серпня 2020 20:59
Порівняльна таблиця.pdf
29 серпня 2020 20:59
Цінова.pdf
29 серпня 2020 20:59
Персональні дані.pdf
29 серпня 2020 20:59
Формальні помилки.pdf
29 серпня 2020 20:59
Статут.pdf
29 серпня 2020 20:59
п. 5_6_12_13 ч.1 і ч.2 ст. 17 .pdf
29 серпня 2020 20:59
Захист довкілля.pdf
29 серпня 2020 20:59
Гарантійний строк.pdf
29 серпня 2020 20:59
Виїзд фахівця.pdf
29 серпня 2020 20:59
Арешти.pdf
29 серпня 2020 20:59
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий дім "С-Проф"

ТОВ ЛЬВІВСЬКА МАСЛО СИР БАЗА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий дім "С-Проф"
#39031869
Переможець 1 014 500,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "С-Проф"
#39031869
1 014 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:04
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 11:16
додаткова угода №1 зміни до договору
06 жовтня 2020 11:13
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 11:08
укладений договір укладений
16 вересня 2020 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи об'єктивні обставини викликані спалахом поширення короновірусу сторони дійшли згоди продовжити термін поставки товару
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 014 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 169 083,33 UAH)