Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення технічного нагляду по об'єкту: «Нове будівництво Базової станції «Кирилівка» Берегової радіостанції морського району А1 Глобальної морської системи зв’язку під час лиха та для забезпечення безпеки мореплавства, за адресою: вул. Нова, смт Кирилівка, Якимівського району, Запорізької області»
Очікувана вартість
206 699,00 UAH
UA-2020-08-14-004137-c ac6378d7799d40748c664d376e11ea1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карауш Роман Миколайович

380487744240 r.karauh@sar.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Контактна особа: Карауш Роман Миколайович
380487744240
r.karauh@sar.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 15:31
Очікувана вартість: 206 699,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 035,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


З урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Більш детальна інформація (в т.ч. про місце, строк та обсяг виконання робіт) зазначена в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Виходячи зі змісту пункту 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, закупвля оголошена з очікуваною вартістю без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) в межах передбачених річним планом закупівель на 2020 рік.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проведення технічного нагляду по об'єкту: «Нове будівництво Базової станції «Кирилівка» Берегової радіостанції морського району А1 Глобальної морської системи зв’язку під час лиха та для забезпечення безпеки мореплавства, за адресою: вул. Нова, смт Кирилівка, Якимівського району, Запорізької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72563, Україна, Запорізька область, Якимівський район, смт Кирилівка, вул. Нова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 30 % (тридцяти) від ціни Договору, визначеної п. 2.1. Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання від Виконавця оригіналу рахунку. Оригінал рахунку надається Виконавцем після отримання від Замовника письмового повідомлення про початок виконання Робіт. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок здійснюється після прийняття Замовником Робіт, фактично виконаних за Договором підряду у повному обсязі, з урахуванням вартості цих Робіт, прийнятих за актами виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки КБ-3 з урахуванням авансу здійсненого згідно з п. 2.3. Договору, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт) на підставі оригіналу належним чином оформленого рахунку. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 16:53
Додаток 5. Проект договору.docx
14 серпня 2020 16:52
ТД на зак.робіт з технагляду БС Кирилівка - ред. 14.08.2020 р..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-004137-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мироненко Геннадій Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2620311196
Дата подання: 18 вересня 2020 20:11
Оскарження
Оскарження щодо дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 вересня 2020 14:20
ФОП Мироненко Г.А. у вимозі зазначає про встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників закупівлі. При цьому необхідно зазначити, що відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Учасник не скористався правом оскарження умов тендерної документації та, відповідно, погодився з її умовами при поданні тендерної пропозиції.
Щодо питання вимоги про усунення виявлених в складі тендерної пропозиції невідповідностей повідомляємо, що ч. 16 ст. 29 Закону передбачено «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.». Вимогу про усунення невідповідностей було опубліковано в системі публічних закупівель в строки передбачені Законом. Учасник процедури відповідно до вимог ч. 9 ст. 26 Закону виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мироненко Геннадій Анатолійович 88 000,00
UAH
53 998,00
UAH
Документи
ФОП "ПОСАШКОВ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 101 000,00
UAH
53 999,00
UAH
Документи
ФОП АВРАМЕНКО С.О. 114 832,00
UAH
54 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 17:47
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:43
довідка-повноваження
02 вересня 2020 17:38
проект договору
02 вересня 2020 17:38
паспорт
31 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:12
УЖКХ.ливневка5.pdf
31 серпня 2020 10:12
УЖКХ.ливневка4.pdf
31 серпня 2020 10:12
УЖКХ.ливневка3.pdf
31 серпня 2020 10:12
УЖКХ.ливневка2.pdf
31 серпня 2020 10:12
УЖКХ.ливневка1.pdf
31 серпня 2020 10:12
к-ка.стадион11.pdf
31 серпня 2020 10:12
к-ка.стадион10.pdf
31 серпня 2020 10:12
к-ка.стадион9.pdf
31 серпня 2020 10:12
к-ка.стадион8.pdf
31 серпня 2020 10:12
к-ка.стадион7.pdf
31 серпня 2020 10:12
к-ка.стадион6.pdf
31 серпня 2020 10:12
к-ка.стадион5.pdf
31 серпня 2020 10:12
к-ка.стадион4.pdf
31 серпня 2020 10:12
к-ка.стадион3.pdf
31 серпня 2020 10:12
к-ка.стадион2.pdf
31 серпня 2020 10:12
к-ка.стадион1.арк.pdf
31 серпня 2020 10:12
технічн.вим.стор3.pdf
31 серпня 2020 10:12
технічн.вим.стор2.pdf
31 серпня 2020 10:12
технічн.вим.стор1.pdf
31 серпня 2020 10:12
лист.pdf
31 серпня 2020 10:12
наказ про призначення.pdf
31 серпня 2020 10:12
лист-згода.pdf
31 серпня 2020 10:12
договор. 7 стор.підпис.pdf
31 серпня 2020 10:12
договор стор1-6.pdf
31 серпня 2020 10:12
довідка.субпідряд..pdf
31 серпня 2020 10:12
довідка.ст17.стор2.pdf
31 серпня 2020 10:12
довідка.ст17.стор1.pdf
31 серпня 2020 10:12
довідка.наявн.працівн..pdf
31 серпня 2020 10:12
довідка.досвід.pdf
31 серпня 2020 10:12
витяг.pdf
31 серпня 2020 10:12
виписка1.pdf
31 серпня 2020 10:12
виписка.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:57
Цінова пропозиція.pdf
21 вересня 2020 12:16
Електронний підпис
21 вересня 2020 12:14
Цінова пропозиція (3).pdf
21 вересня 2020 12:14
Довідка ст. 17.pdf
21 вересня 2020 12:14
public_doc.pdf
21 вересня 2020 12:14
public_doc.p7s
21 вересня 2020 12:14
Dovidka_20241326450100743424.pdf.p7s
21 вересня 2020 12:14
Dovidka_20241326450100743424.pdf
09 вересня 2020 09:51
Електронний підпис
31 серпня 2020 08:54
Електронний підпис
31 серпня 2020 08:53
17 Лист-гарантія.pdf
31 серпня 2020 08:53
12 Проект договору.pdf
31 серпня 2020 08:53
9. Виписка з ЄДР.pdf (1).p7s
31 серпня 2020 08:53
9. Виписка з ЄДР.pdf
31 серпня 2020 08:53
8. Витяг з ЄДР.pdf (1).p7s
31 серпня 2020 08:53
8. Витяг з ЄДР.pdf
31 серпня 2020 08:53
7. Паспорт, код.pdf (1).p7s
31 серпня 2020 08:53
7. Паспорт, код.pdf
31 серпня 2020 08:53
5 Технічне завдання.pdf
31 серпня 2020 08:53
4 Довідка ст. 17.pdf
31 серпня 2020 08:53
2 Аналогічні договори.pdf
31 серпня 2020 08:53
1 Довідка працівник.pdf.p7s
31 серпня 2020 08:53
1 Довідка працівник.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 11:57
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:57
6_Аналогічні договори.pdf
31 серпня 2020 11:51
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:50
1 Цінова пропозиція.pdf
31 серпня 2020 11:50
6 Аналогічні договори.pdf
31 серпня 2020 11:50
20 Проект договору.pdf
31 серпня 2020 11:50
14 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
31 серпня 2020 11:50
13 Виписка ЄДРПОУ.pdf
31 серпня 2020 11:50
12 ІПН Авраменко С.О.PDF
31 серпня 2020 11:50
10 Щодо повноважень.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мироненко Геннадій Анатолійович

ФОП "ПОСАШКОВ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП АВРАМЕНКО С.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Мироненко Геннадій Анатолійович
#2620311196
Відхилено
53 998,00
UAH
08 вересня 2020 16:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 16:14
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 вересня 2020 00:00
ФОП "ПОСАШКОВ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3107208975
Переможець
53 999,00
UAH
15 вересня 2020 16:11
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 вересня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ФОП Мироненко Г.А. містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Кваліфікаційні критерії (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів). Невідповідність інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, відповідно до вимог Замовника, що визначені в тендерній документації; п. 2 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати Довідку за формою визначеною Замовником яка міститиме інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних* договорів. В якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених договорів (не менше двох договорів), та документи передбачені умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (актами приймання-передачі виконаних робіт (послуг) тощо) з оригіналами або завіреними Учасником копіями листів-відгуків (не менше одного листа-відгука) від замовників аналогічних робіт (супровідних роботам послуг) зазначених в наданій Учасником довідці. *«Аналогічними» слід вважати договори, в рамках яких виконувались роботи (супровідні роботам послуги) з технічного нагляду за новим будівництвом або реконструкцією будівель/споруд за класом наслідків СС2 або СС3 (або відповідної категорії складності).; Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та документах, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. «Аналогічними» при цьому, відповідно до вимог тендерної документації вважатимуться договори, в рамках яких виконувались роботи (супровідні роботам послуги) з технічного нагляду за новим будівництвом або реконструкцією будівель/споруд за класом наслідків СС2 або СС3 (або відповідної категорії складності). Договір №140/19 від 23.12.2019 р. не може бути визначений як «аналогічний» відповідно до вимог тендерної документації, тому Учаснику необхідно виправити зазначені невідповідності шляхом завантаження інформації та документального підтвердження до неї щодо виконання ще одного «аналогічного» договору. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають складання нової редакції Довідки згідно пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації та додавання або виправлення документального підтвердження до цієї довідки шляхом завантаження їх через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. До уваги учасника! Якщо в ході виправлення невідповідностей, що перелічені замовником, учасником самостійно будуть виявлені інші або додаткові недоліки в інформації та/або документах тендерної пропозиції, виключно в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю згідно вимог тендерної документації, учасник може на власний розсуд виправити необхідні недоліки. При цьому учасник повинен усвідомлювати, що виправлення недолік які виявлені ним самостійно, можуть спричинити наслідки відхилення пропозиції учасника, якщо виправлена інформація та/або документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОСАШКОВ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3107208975
53 999,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 12:30
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 15:13
Договір №124-В-20 від 29.09.2020.pdf укладений
29 вересня 2020 15:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 53 999,00
UAH