Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Ремонт покриття проїзної частини мостів на км 177+350, км 183+810, км 198+840 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) в Херсонській області
Очікувана вартість
2 715 734,00 UAH
UA-2020-08-14-004132-c 2934e60e35d7401ea2bb8c34f42ff0be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фунтова Надія Сергіївна

+380552367768 SADHO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25899361
Місцезнаходження: 73036, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23
Контактна особа: Фунтова Надія Сергіївна
+380552367768
SADHO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 15:24
Очікувана вартість: 2 715 734,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 578,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81472.02 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Ремонт покриття проїзної частини мостів на км 177+350, км 183+810, км 198+840 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) в Херсонській області).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Ремонт покриття проїзної частини мостів на км 177+350, км 183+810, км 198+840 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) в Херсонській області (джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості послуг Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-085:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - бюджетні кошти. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 14:48
Зміни ТД.doc
31 серпня 2020 14:48
Документація (нова редакція).doc
31 серпня 2020 14:48
ДОДАТОК 3 (нова редакція).doc
31 серпня 2020 14:48
ДОДАТОК 2 (нова редакція).doc
31 серпня 2020 14:48
ДОДАТОК 1 (нова редакція).doc
31 серпня 2020 14:48
ДОДАТОК 5 (нова редакція).doc
31 серпня 2020 14:48
ДОДАТОК 4 (нова редакція).doc
31 серпня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 14:48
Зміни ТД.doc
31 серпня 2020 14:48
Документація (нова редакція).doc
14 серпня 2020 16:50
Документація.doc
31 серпня 2020 14:48
ДОДАТОК 3 (нова редакція).doc
14 серпня 2020 16:50
ДОДАТОК 3.doc
31 серпня 2020 14:48
ДОДАТОК 2 (нова редакція).doc
14 серпня 2020 16:50
ДОДАТОК 2.doc
31 серпня 2020 14:48
ДОДАТОК 1 (нова редакція).doc
14 серпня 2020 16:50
ДОДАТОК 1.doc
31 серпня 2020 14:48
ДОДАТОК 5 (нова редакція).doc
14 серпня 2020 16:50
ДОДАТОК 5.doc
31 серпня 2020 14:48
ДОДАТОК 4 (нова редакція).doc
14 серпня 2020 16:50
ДОДАТОК 4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 2 580 262,80
UAH з ПДВ
2 546 676,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 2 546 679,46
UAH з ПДВ
2 546 679,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 12:46
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:33
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:32
Довідка з податкової.rar
17 вересня 2020 15:32
Довідка про банкрутство.pdf
17 вересня 2020 15:32
Довідка із МВС.pdf
17 вересня 2020 15:32
Довідка (1).zip
17 вересня 2020 15:32
Довідка.zip
11 вересня 2020 17:19
Електронний підпис
08 вересня 2020 10:57
Електронний підпис
08 вересня 2020 10:57
Гарантія 11.19-GT.113-47.pdf
08 вересня 2020 10:57
Договірна ціна.pdf
08 вересня 2020 10:57
Проект договору.pdf
08 вересня 2020 10:57
Ліцензія.pdf
08 вересня 2020 10:57
Акт виконаних робіт 2 ЛД.pdf
08 вересня 2020 10:57
Аналогічний договір 2-ЛД.pdf
08 вересня 2020 10:57
Дипломи на працівників.pdf
08 вересня 2020 10:57
Транспортна схема.pdf
08 вересня 2020 10:57
Форма 03-6.pdf
08 вересня 2020 10:57
Лист від орендодавця.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 12:52
Електронний підпис
08 вересня 2020 12:49
Договірна ціна.PDF
08 вересня 2020 12:46
Проект договору.PDF
08 вересня 2020 12:46
Справка1_page-0001.pdf
08 вересня 2020 12:46
Довідка стаття 17.PDF
08 вересня 2020 12:45
BG 5995-20G DP HOAD.zip
08 вересня 2020 12:45
Doverennost DEA.PDF
08 вересня 2020 12:45
Dovirenist.zip
08 вересня 2020 12:45
Licenziya DEA.PDF
08 вересня 2020 12:45
Licenziya.zip
08 вересня 2020 12:45
Vypyska_page-0001.pdf
08 вересня 2020 12:45
Шрамко.zip
08 вересня 2020 12:43
Транспортна схема.PDF
08 вересня 2020 12:42
Свідоцтва.zip
08 вересня 2020 11:52
Робітники 1.zip
08 вересня 2020 11:52
Робітники 2.zip
08 вересня 2020 11:52
Працівники ІТР.zip
08 вересня 2020 11:51
Інвентарна картка ОЗ-6.pdf
08 вересня 2020 11:50
Довідка про працівників.PDF
08 вересня 2020 11:50
Довідка про техніку.PDF
08 вересня 2020 11:50
Довідка про МТБ.PDF
08 вересня 2020 11:44
Бухгалтерська довідка.PDF
08 вересня 2020 11:44
Гарантійний лист.PDF
08 вересня 2020 11:43
Технічна частина.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
Переможець 2 546 676,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 14:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 16:49

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей 1.Надано довідку від 02 вересня № 02/09 про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт з мінімальною кількістю дорожніх робітників – 6 осіб. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1.Вимога п. 1.2.1. ч.1 Додатку 1 тендерної документації: Учасник надає довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) згідно форми наведеної Таблиці 5, які будуть залучені при наданні послуг, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме: - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); - майстер або інша особа, яка виконує його функції (2 особи). - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо; - дорожні робітники (7 осіб). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме: - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); - майстер або інша особа, яка виконує його функції (2 особи). - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо; - дорожні робітники (7 осіб). 2. На кожну особу, зазначену в довідці, надати накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками;

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
2 546 676,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:18
Додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:45
Додаткова угода 2 (1) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:38
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 14:17
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 14:16
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 16:15
Договір.pdf укладений
28 вересня 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.5 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIІІ (в редакції від 19.09.2019 №114-ІХ)
Номер договору про закупівлю: №4-ЛД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.5 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIІІ (зі змінами) «узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку»
Номер договору про закупівлю: №4-ЛД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.6 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIІІ та п.7 ч. 13.1 розділу ХІІІ. «Інші умови» Договору «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку»
Номер договору про закупівлю: №4-ЛД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 410 437,60
UAH (в тому числі ПДВ 401 739,60 UAH)