Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 71410000-5
Послуги у сфері містобудування
Очікувана вартість
2 240 000,00 UAH
UA-2020-08-14-004129-c ● 4df952e65f34444e9c12a434bfab7b98
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02498487 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , Київська обл., Київ, площа Лесі Українки, 1 |
Контактна особа: |
Олег Стародубець Миколайович 380442852870 oblarchitektura@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 240 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Тендерна документація
11 вересня 2020 14:45 |
Тендерна зі змінами СЕО 4 лоти..doc | |
11 вересня 2020 14:45 |
ЗМІНИ до тендерної документації СЕО 4 лоти.doc | |
11 вересня 2020 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2020 22:01 |
ЗМІНИ до тендерної документації СЕО 4 лоти.doc | |
04 вересня 2020 22:01 |
Тендерна зі змінами СЕО 4 лоти..doc | |
14 серпня 2020 16:49 |
СЕО ОТГ 4 лоти.doc |
11 вересня 2020 14:45 |
Тендерна зі змінами СЕО 4 лоти..doc
|
||||||
11 вересня 2020 14:45 |
ЗМІНИ до тендерної документації СЕО 4 лоти.doc
|
||||||
11 вересня 2020 14:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 вересня 2020 22:01 |
ЗМІНИ до тендерної документації СЕО 4 лоти.doc
|
||||||
04 вересня 2020 22:01 |
Тендерна зі змінами СЕО 4 лоти..doc
|
||||||
14 серпня 2020 16:49 |
СЕО ОТГ 4 лоти.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Договір
Дата подання: 18 серпня 2020 16:14
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:26
Доброго дня! У п.1.1. проекту договору сказано, що Виконавець зобов'язується до 01 листопада 2020 року надати для Замовника послуги ..., а в п. .5.1 : Строк (термін) надання послуг: до «15» грудня 2020 року. Просимо роз'яснити, яка з цих дат є актуальною та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Строк (термін) надання послуг: до «15» грудня 2020 року.
Дата 01 листопада 2020 у п.1.1. проекту договору зазначена помилково.
За результатами засідання тендерного комітету у проект договору, в установлений термін, будуть внесені відповідні зміни.
Дата 01 листопада 2020 у п.1.1. проекту договору зазначена помилково.
За результатами засідання тендерного комітету у проект договору, в установлений термін, будуть внесені відповідні зміни.
просимо надати розяснення
Дата подання: 03 вересня 2020 15:33
Дата відповіді: 04 вересня 2020 18:34
Просимо надати розяснення чи повинне мати документи повірки та проходити повірку обладнання, зазначене в пп.1.1. п. 3.5.3 п.5 р. ІІІ ТД, а саме:
- комп’ютерна техніка (персональні комп’ютери, ноутбуки), що забезпечує одночасне виконання складових відповідних етапів послуг працівниками (фахівцями, спеціалістами) організації – виконавця послуг;
- принтери А4 - не менше 3 одиниць;
- кольоровий принтер з можливістю друку формату А1 і А3 – по 1 одиниці;
- кольоровий копіювальний апарат з можливістю друку форматів А1 і А3 – по 1 одиниці;
- сканер формату А0+ - 1 одиниця;
- широкоформатний принтер (плоттер) для кольорового друку матеріалів відповідної документації формату А-0 або А-0+ - 1 одиниця, яким нормативним документом це вимагаэться
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп.1.2. п.5 р. ІІІ ТД сканкопії з оригіналів документів, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку терміни повірки (сертифікації) обладнання, необхідного для надання послуг надаються лише для обладнання, що потребує обов’язкової повірки, сертифікації.
Отже обладнання, зазначене в пп.1.1. п. 3.5.3 п.5 р. ІІІ ТД, а саме: - комп’ютерна техніка (персональні комп’ютери, ноутбуки), що забезпечує одночасне виконання складових відповідних етапів послуг працівниками (фахівцями, спеціалістами) організації – виконавця послуг; - принтери А4 - не менше 3 одиниць; - кольоровий принтер з можливістю друку формату А1 і А3 – по 1 одиниці; - кольоровий копіювальний апарат з можливістю друку форматів А1 і А3 – по 1 одиниці; - сканер формату А0+ - 1 одиниця; - широкоформатний принтер (плоттер) для кольорового друку матеріалів відповідної документації формату А-0 або А-0+ - 1 одиниця не повинне мати документи повірки та проходити повірку.
Отже обладнання, зазначене в пп.1.1. п. 3.5.3 п.5 р. ІІІ ТД, а саме: - комп’ютерна техніка (персональні комп’ютери, ноутбуки), що забезпечує одночасне виконання складових відповідних етапів послуг працівниками (фахівцями, спеціалістами) організації – виконавця послуг; - принтери А4 - не менше 3 одиниць; - кольоровий принтер з можливістю друку формату А1 і А3 – по 1 одиниці; - кольоровий копіювальний апарат з можливістю друку форматів А1 і А3 – по 1 одиниці; - сканер формату А0+ - 1 одиниця; - широкоформатний принтер (плоттер) для кольорового друку матеріалів відповідної документації формату А-0 або А-0+ - 1 одиниця не повинне мати документи повірки та проходити повірку.
Просимо надати розяснення
Дата подання: 03 вересня 2020 15:35
Дата відповіді: 07 вересня 2020 13:42
Просимо надати роз’яснення на підставі якого нормативного документу при розробці Стратегічної оцінки проекту ДДП вимагається наявність сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) та зазначити детальний обсяг робіт при розробці СЕО, який повинен виконати зазначений спеціаліст .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Щодо Вашого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 2, частини другої, статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Звертаємо Вашу увагу, що вказаним Законом не передбачено, при визначенні потрібних для виконання робіт чи надання послуг працівників, необхідності дефініції їх кількісного чи кваліфікаційного складу на основі нормативно-правових актів. Поряд з цим, відповідно до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимоги щодо кваліфікації працівників чи їх кількісного складу визначаються на розсуд Замовника та не повинні суперечити чинному законодавству.
Відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» планування територій на регіональному рівні здійснюється шляхом розроблення схем планування території Автономної Республіки Крим, областей та районів. Згідно з пунктом 7, частини першої статті 1 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», стратегічна екологічна оцінка - процедура визначення, опису та оцінювання наслідків виконання документів державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, виправданих альтернатив, розроблення заходів із запобігання, зменшення та пом’якшення можливих негативних наслідків, яка включає визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, проведення громадського обговорення та консультацій (за потреби - транскордонних консультацій), врахування у документі державного планування звіту про стратегічну екологічну оцінку, результатів громадського обговорення та консультацій, інформування про затвердження документа державного планування та здійснюється у порядку, визначеному цим Законом. Таким чином, при розробці Звіту про стратегічну екологічну оцінку необхідно визначити та оцінити вищевказані наслідки для довкілля та здоров’я населення, в тому числі проаналізувати обмеження, пов’язані з дією санітарно-гігієнічних та природоохоронних норм чи інших специфічних планувальних обмежень.
Дана закупівля передбачає здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремих частин Київської області. Цей вид документації, буде розроблятися для документації регіонального рівня, а отже відноситься до робіт, які вимагають високопрофесійного виконавця, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно та в найкоротший термін. Його кваліфікація повинна допомогти створити сприятливі умови для життєдіяльності людей, забезпечити захист територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, від джерел зовнішнього техногенного акустичного забруднення в населених пунктах, якими є всі види транспорту (автомобільний, залізничний, авіаційний), промислові підприємства, запобігти надмірній концентрації населення та об'єктів виробництва.
Зокрема, забезпечення на сельбищній території акустичного режиму, що відповідає гігієнічним нормативам, повинно здійснюватись шляхом застосування містобудівних, будівельних та інших рішень, адміністративно-організаційних заходів, що обумовлено положеннями Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.96 № 173.
Виходячи зі сказаного вище, Замовник визначив за необхідне наявність в Учасника: сертифікованого архітектора з розроблення містобудівної документації; сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природнього середовища»); сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) тощо.
Щодо Вашого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 2, частини другої, статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Звертаємо Вашу увагу, що вказаним Законом не передбачено, при визначенні потрібних для виконання робіт чи надання послуг працівників, необхідності дефініції їх кількісного чи кваліфікаційного складу на основі нормативно-правових актів. Поряд з цим, відповідно до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимоги щодо кваліфікації працівників чи їх кількісного складу визначаються на розсуд Замовника та не повинні суперечити чинному законодавству.
Відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» планування територій на регіональному рівні здійснюється шляхом розроблення схем планування території Автономної Республіки Крим, областей та районів. Згідно з пунктом 7, частини першої статті 1 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», стратегічна екологічна оцінка - процедура визначення, опису та оцінювання наслідків виконання документів державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, виправданих альтернатив, розроблення заходів із запобігання, зменшення та пом’якшення можливих негативних наслідків, яка включає визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, проведення громадського обговорення та консультацій (за потреби - транскордонних консультацій), врахування у документі державного планування звіту про стратегічну екологічну оцінку, результатів громадського обговорення та консультацій, інформування про затвердження документа державного планування та здійснюється у порядку, визначеному цим Законом. Таким чином, при розробці Звіту про стратегічну екологічну оцінку необхідно визначити та оцінити вищевказані наслідки для довкілля та здоров’я населення, в тому числі проаналізувати обмеження, пов’язані з дією санітарно-гігієнічних та природоохоронних норм чи інших специфічних планувальних обмежень.
Дана закупівля передбачає здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремих частин Київської області. Цей вид документації, буде розроблятися для документації регіонального рівня, а отже відноситься до робіт, які вимагають високопрофесійного виконавця, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно та в найкоротший термін. Його кваліфікація повинна допомогти створити сприятливі умови для життєдіяльності людей, забезпечити захист територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, від джерел зовнішнього техногенного акустичного забруднення в населених пунктах, якими є всі види транспорту (автомобільний, залізничний, авіаційний), промислові підприємства, запобігти надмірній концентрації населення та об'єктів виробництва.
Зокрема, забезпечення на сельбищній території акустичного режиму, що відповідає гігієнічним нормативам, повинно здійснюватись шляхом застосування містобудівних, будівельних та інших рішень, адміністративно-організаційних заходів, що обумовлено положеннями Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.96 № 173.
Виходячи зі сказаного вище, Замовник визначив за необхідне наявність в Учасника: сертифікованого архітектора з розроблення містобудівної документації; сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природнього середовища»); сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) тощо.
Просимо внести зміни
Дата подання: 03 вересня 2020 15:36
Дата відповіді: 07 вересня 2020 13:43
Закон України «Про стратегічну екологічну оцінку» не визначає перелік фахівців, що мають розробляти звіт про стратегічну екологічну оцінку.
Просимо внести зміни до пп.2 п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму), в іншому випадку зазначена вимога буде вважатись не правомірною та оцінюватися як антиконкурентні узгоджені дії, що буде підставою для подання оскарження процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Щодо Вашого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 2, частини другої, статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Звертаємо Вашу увагу, що вказаним Законом не передбачено, при визначенні потрібних для виконання робіт чи надання послуг працівників, необхідності дефініції їх кількісного чи кваліфікаційного складу на основі нормативно-правових актів. Поряд з цим, відповідно до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимоги щодо кваліфікації працівників чи їх кількісного складу визначаються на розсуд Замовника та не повинні суперечити чинному законодавству.
Відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» планування територій на регіональному рівні здійснюється шляхом розроблення схем планування території Автономної Республіки Крим, областей та районів. Згідно з пунктом 7, частини першої статті 1 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», стратегічна екологічна оцінка - процедура визначення, опису та оцінювання наслідків виконання документів державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, виправданих альтернатив, розроблення заходів із запобігання, зменшення та пом’якшення можливих негативних наслідків, яка включає визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, проведення громадського обговорення та консультацій (за потреби - транскордонних консультацій), врахування у документі державного планування звіту про стратегічну екологічну оцінку, результатів громадського обговорення та консультацій, інформування про затвердження документа державного планування та здійснюється у порядку, визначеному цим Законом. Таким чином, при розробці Звіту про стратегічну екологічну оцінку необхідно визначити та оцінити вищевказані наслідки для довкілля та здоров’я населення, в тому числі проаналізувати обмеження, пов’язані з дією санітарно-гігієнічних та природоохоронних норм чи інших специфічних планувальних обмежень.
Дана закупівля передбачає здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремих частин Київської області. Цей вид документації, буде розроблятися для документації регіонального рівня, а отже відноситься до робіт, які вимагають високопрофесійного виконавця, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно та в найкоротший термін. Його кваліфікація повинна допомогти створити сприятливі умови для життєдіяльності людей, забезпечити захист територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, від джерел зовнішнього техногенного акустичного забруднення в населених пунктах, якими є всі види транспорту (автомобільний, залізничний, авіаційний), промислові підприємства, запобігти надмірній концентрації населення та об'єктів виробництва.
Зокрема, забезпечення на сельбищній території акустичного режиму, що відповідає гігієнічним нормативам, повинно здійснюватись шляхом застосування містобудівних, будівельних та інших рішень, адміністративно-організаційних заходів, що обумовлено положеннями Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.96 № 173.
Виходячи зі сказаного вище, Замовник визначив за необхідне наявність в Учасника: сертифікованого архітектора з розроблення містобудівної документації; сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природнього середовища»); сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) тощо.
Щодо Вашого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 2, частини другої, статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Звертаємо Вашу увагу, що вказаним Законом не передбачено, при визначенні потрібних для виконання робіт чи надання послуг працівників, необхідності дефініції їх кількісного чи кваліфікаційного складу на основі нормативно-правових актів. Поряд з цим, відповідно до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимоги щодо кваліфікації працівників чи їх кількісного складу визначаються на розсуд Замовника та не повинні суперечити чинному законодавству.
Відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» планування територій на регіональному рівні здійснюється шляхом розроблення схем планування території Автономної Республіки Крим, областей та районів. Згідно з пунктом 7, частини першої статті 1 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», стратегічна екологічна оцінка - процедура визначення, опису та оцінювання наслідків виконання документів державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, виправданих альтернатив, розроблення заходів із запобігання, зменшення та пом’якшення можливих негативних наслідків, яка включає визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, проведення громадського обговорення та консультацій (за потреби - транскордонних консультацій), врахування у документі державного планування звіту про стратегічну екологічну оцінку, результатів громадського обговорення та консультацій, інформування про затвердження документа державного планування та здійснюється у порядку, визначеному цим Законом. Таким чином, при розробці Звіту про стратегічну екологічну оцінку необхідно визначити та оцінити вищевказані наслідки для довкілля та здоров’я населення, в тому числі проаналізувати обмеження, пов’язані з дією санітарно-гігієнічних та природоохоронних норм чи інших специфічних планувальних обмежень.
Дана закупівля передбачає здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремих частин Київської області. Цей вид документації, буде розроблятися для документації регіонального рівня, а отже відноситься до робіт, які вимагають високопрофесійного виконавця, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно та в найкоротший термін. Його кваліфікація повинна допомогти створити сприятливі умови для життєдіяльності людей, забезпечити захист територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, від джерел зовнішнього техногенного акустичного забруднення в населених пунктах, якими є всі види транспорту (автомобільний, залізничний, авіаційний), промислові підприємства, запобігти надмірній концентрації населення та об'єктів виробництва.
Зокрема, забезпечення на сельбищній території акустичного режиму, що відповідає гігієнічним нормативам, повинно здійснюватись шляхом застосування містобудівних, будівельних та інших рішень, адміністративно-організаційних заходів, що обумовлено положеннями Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.96 № 173.
Виходячи зі сказаного вище, Замовник визначив за необхідне наявність в Учасника: сертифікованого архітектора з розроблення містобудівної документації; сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природнього середовища»); сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) тощо.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-14-004129-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД", Код ЄДРПОУ:02497683
СКАРГА, що стосується тендерної документації
В тендерній документації на дану закупівлю із змінами від 11.09.2020 р., затвердженій протоколом №34 (надалі - Тендерна документація), встановлено Замовником закупівлі кваліфікаційні критерії до Учасників, які є неправомірними з огляду на чинне законодавство, що стосується порядку розроблення містобудівної документації, та ДП «УКРНДПІЦИВІЛЬБУД» (надалі – Скаржник) відповідно до таких критеріїв не може прийняти участь у Процедурі закупівлі, чим порушується права та законні інтереси Скаржника
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-08-14-004129-c.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД", Код ЄДРПОУ:02497683
СКАРГА на незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції по Лоту №1
Відхилення Замовником пропозиції із зазначеними у Протоколі №43 доводами є безпідставним та незаконним, вищезазначені дії Замовника унеможливлюють додержання принципів здійснення закупівель, спотворили результати процедури закупівлі та порушили право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-08-14-004129-c.a7
Статус:
Скасовано
Скаржник: ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя, Код ЄДРПОУ:02497720
Скарга на дії Замовника
Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції ДП "ДІПРОМІСТО" у звязку із невідповідністю працівника кваліфікаційним вимогам
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-14-004129-c.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя, Код ЄДРПОУ:02497720
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:52
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:52
Скарга на дії Замовника
Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції ДП "ДІПРОМІСТО" у звязку із невідповідністю працівника кваліфікаційним вимогам
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 22:33
Рішення від 13.10.2020 № 19182 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 22:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.10.2020 № 19936.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 21:56
Рішення від 26.10.2020 № 19936.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 23:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням тендерного комітету від 10 листопада 2020 № 70 прийнято рішення про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 01 жовтня 2020 року № 49 про відхилення тендерної пропозиції
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя за процедурою закупівлі -
ДК 021:2015:71410000-5 — «Послуги в сфері містобудування», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2020-08-14-004129-c, за Лотом 1. (Здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремої частини Київської області - Пісківської селищної об’єднаної територіальної громади).
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2020 13:07
Номер скарги: UA-2020-08-14-004129-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД", Код ЄДРПОУ:02497683
Дата подання: 05 жовтня 2020 18:04
Дата подання: 05 жовтня 2020 18:04
СКАРГА на незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції по Лоту №4
Відхилення Замовником пропозиції із зазначеними у Протоколі №43 доводами є безпідставним та незаконним, вищезазначені дії Замовника унеможливлюють додержання принципів здійснення закупівель, спотворили результати процедури закупівлі та порушили право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 жовтня 2020 22:54
рішення від 08.10.2020№18929+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 22:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.10.2020№19486.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 20:42
рішення від 19.10.2020№19486.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 21:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням тендерного комітету від 10 листопада 2020 № 69 пийнято рішення про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 24 вересня 2020 року № 45 про відхилення тендерної пропозиції
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" за процедурою закупівлі -
ДК 021:2015:71410000-5 — «Послуги в сфері містобудування», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2020-08-14-004129-c, за Лотом 4. (Здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремої частини Київської області - Тетіївської міської об’єднаної територіальної громади).
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2020 13:47
Номер скарги: UA-2020-08-14-004129-c.a11
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя, Код ЄДРПОУ:02497720
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:52
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:52
Скарга на дії Замовника
Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції ДП "ДІПРОМІСТО" у звязку із невідповідністю працівника кваліфікаційним вимогам
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 22:31
Рішення від 13.10.2020 № 19181 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 22:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.10.2020 № 19935.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 21:55
Рішення від 26.10.2020 № 19935.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 23:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням тендерного комітету від 10 листопада 2020 № 73 прийнято рішення про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 01 жовтня 2020 року № 52 про відхилення тендерної пропозиції
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя за процедурою закупівлі -
ДК 021:2015:71410000-5 — «Послуги в сфері містобудування», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2020-08-14-004129-c, за Лотом 4. (Здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремої частини Київської області - Тетіївської міської об’єднаної територіальної громади).
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2020 13:11
Номер скарги: UA-2020-08-14-004129-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД", Код ЄДРПОУ:02497683
Дата подання: 05 жовтня 2020 18:04
Дата подання: 05 жовтня 2020 18:04
СКАРГА на незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції по Лоту №3
Відхилення Замовником пропозиції із зазначеними у Протоколі №43 доводами є безпідставним та незаконним, вищезазначені дії Замовника унеможливлюють додержання принципів здійснення закупівель, спотворили результати процедури закупівлі та порушили право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 жовтня 2020 23:00
рішення від 08.10.2020№18930+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 22:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.10.2020№19487.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 20:43
рішення від 19.10.2020№19487.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 21:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням тендерного комітету від 10 листопада 2020 № 68 прийнято рішення про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 24 вересня 2020 року № 44 про відхилення тендерної пропозиції
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" за процедурою закупівлі -
ДК 021:2015:71410000-5 — «Послуги в сфері містобудування», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2020-08-14-004129-c, за Лотом 3. (Здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремої частини Київської області - Медвинської сільської об’єднаної територіальної громади).
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2020 13:49
Номер скарги: UA-2020-08-14-004129-c.c10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя, Код ЄДРПОУ:02497720
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:52
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:52
Скарга на дії Замовника
Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції ДП "ДІПРОМІСТО" у звязку із невідповідністю працівника кваліфікаційним вимогам
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 23:04
рішення від 13.10.2020 № 19197.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 23:03
інформація про резулятивну частину рішення від 26.10.2020 № 19933.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 18:20
рішення від 26.10.2020 №19933.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 21:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням тендерного комітету від 10 листопада 2020 № 72 прийнято рішення про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 01 жовтня 2020 року № 51 про відхилення тендерної пропозиції
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя за процедурою закупівлі -
ДК 021:2015:71410000-5 — «Послуги в сфері містобудування», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2020-08-14-004129-c, за Лотом 3. (Здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремої частини Київської області - Медвинської сільської об’єднаної територіальної громади).
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2020 13:14
Номер скарги: UA-2020-08-14-004129-c.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД", Код ЄДРПОУ:02497683
Дата подання: 05 жовтня 2020 18:04
Дата подання: 05 жовтня 2020 18:04
СКАРГА на незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції по Лоту №2
Відхилення Замовником пропозиції із зазначеними у Протоколі №43 доводами є безпідставним та незаконним, вищезазначені дії Замовника унеможливлюють додержання принципів здійснення закупівель, спотворили результати процедури закупівлі та порушили право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 жовтня 2020 21:24
рішення 08.10.2020 № 18916 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 21:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.10.2020 № 19485.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 23:10
рішення від 19.10.2020 № 19485.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 21:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням тендерного комітету від 10 листопада 2020 № 67 прийнято рішення про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 24 вересня 2020 року № 43 про відхилення тендерної пропозиції
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" за процедурою закупівлі -
ДК 021:2015:71410000-5 — «Послуги в сфері містобудування», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2020-08-14-004129-c, за Лотом 2. (Здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремої частини Київської області - Великодимерської селищної об’єднаної територіальної громади).
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2020 13:40
Номер скарги: UA-2020-08-14-004129-c.a6
Статус:
Скасовано
Скаржник: ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД", Код ЄДРПОУ:02497683
СКАРГА на незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції по Лоту №2
Відхилення Замовником пропозиції із зазначеними у Протоколі №43 доводами є безпідставним та незаконним, вищезазначені дії Замовника унеможливлюють додержання принципів здійснення закупівель, спотворили результати процедури закупівлі та порушили право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-08-14-004129-c.b9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя, Код ЄДРПОУ:02497720
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:52
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:52
Скарга на дії Замовника
Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції ДП "ДІПРОМІСТО" у звязку із невідповідністю працівника кваліфікаційним вимогам
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 23:05
рішення від 13.10.2020 № 19198.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 23:05
інформація про резулятивну частину рішення від 26.10.2020 № 19934.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 18:27
рішення від 26.10.2020 №19934.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 21:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням тендерного комітету від 10 листопада 2020 № 71 прийнято рішення про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 01 жовтня 2020 року № 50 про відхилення тендерної пропозиції
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя за процедурою закупівлі -
ДК 021:2015:71410000-5 — «Послуги в сфері містобудування», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2020-08-14-004129-c, за Лотом 2. (Здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремої частини Київської області - Великодимерської селищної об’єднаної територіальної громади).
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2020 13:16
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремої частини Київської області - Пісківської селищної об’єднаної територіальної громади |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 320 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 600,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9600 UAH |
Аукціон
Позиції
1 шт
Лот 1. Здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремої частини Київської області - Пісківської селищної об’єднаної територіальної громади
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01196, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1
Дата доставки:
15 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2020-08-14-004129-c.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД", Код ЄДРПОУ:02497683
СКАРГА на незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції по Лоту №1
Відхилення Замовником пропозиції із зазначеними у Протоколі №43 доводами є безпідставним та незаконним, вищезазначені дії Замовника унеможливлюють додержання принципів здійснення закупівель, спотворили результати процедури закупівлі та порушили право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-08-14-004129-c.a7
Статус:
Скасовано
Скаржник: ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя, Код ЄДРПОУ:02497720
Скарга на дії Замовника
Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції ДП "ДІПРОМІСТО" у звязку із невідповідністю працівника кваліфікаційним вимогам
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-14-004129-c.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя, Код ЄДРПОУ:02497720
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:52
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:52
Скарга на дії Замовника
Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції ДП "ДІПРОМІСТО" у звязку із невідповідністю працівника кваліфікаційним вимогам
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 22:33
Рішення від 13.10.2020 № 19182 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 22:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.10.2020 № 19936.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 21:56
Рішення від 26.10.2020 № 19936.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 23:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням тендерного комітету від 10 листопада 2020 № 70 прийнято рішення про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 01 жовтня 2020 року № 49 про відхилення тендерної пропозиції
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя за процедурою закупівлі -
ДК 021:2015:71410000-5 — «Послуги в сфері містобудування», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2020-08-14-004129-c, за Лотом 1. (Здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремої частини Київської області - Пісківської селищної об’єднаної територіальної громади).
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2020 13:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя |
231 735,60
UAH з ПДВ
|
231 735,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" |
297 268,80
UAH з ПДВ
|
297 268,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС" |
300 792,29
UAH з ПДВ
|
300 792,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" |
127 000,00
UAH з ПДВ
|
127 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" |
257 000,00
UAH з ПДВ
|
257 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" #02497683 |
Очікує рішення |
127 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 12:45
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 листопада 2020 00:00
|
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" #02497683 |
Рішення скасоване |
127 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 12:45
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 вересня 2020 00:00
|
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя #02497720 |
Рішення скасоване |
231 735,60
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 12:45
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" #41686750 |
Рішення скасоване |
257 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 12:45
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2020 14:58 |
Кінець періоду оскарження: | 23 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 23 листопада 2020 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі «ДК 71410000-5 Послуги у сфері містобудування» за Лотом 1. (Здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремої частини Київської області - Пісківської селищної об’єднаної територіальної громади), за Лотом 2. (Здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремої частини Київської області - Великодимерської селищної об’єднаної територіальної громади), за Лотом 3. (Здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремої частини Київської області - Медвинської сільської об’єднаної територіальної громади), за Лотом 4. (Здійснення Стратегічної екологічної оцінки проекту ДДП, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку та його врахування в проекті Схеми планування території окремої частини Київської області - Тетіївської міської об’єднаної територіальної громади), відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність подальної потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
12 листопада 2020 14:55
|
Електронний підпис |
12 листопада 2020 14:52
|
Протокол 74.pdf |