Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гелій зріджений для заправки магнітно-резонансного томографа
Очікувана вартість
416 100,00 UAH
UA-2020-08-14-004064-c 6ca72aa1e35547ad927bd17c865298e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волощук Олена Дмитрівна

+380412438728 obllikzttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406
Вебсайт: https://zhokl.com.ua/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Контактна особа: Волощук Олена Дмитрівна
+380412438728
obllikzttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 11:36
Очікувана вартість: 416 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 080,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24110000-8: Промислові гази


Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, які додаються до неї, підготовлені учасником, викладаються українською мовою. Копії документів, що підтверджують якість товару та входять до складу пропозиції учасника, можуть бути складені мовою оригіналу документа з наданням перекладу українською мовою (завіренного центром перекладів). Визначальним є текст, викладений українською мовою. (Допускається російська мова)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 літр
Гелій зріджений для заправки магнітно-резонансного томографа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Червоного Хреста, 3, м.Житомир, Житомирська область, 10002, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 24110000-8 — Промислові гази

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:36
додаток 6.doc
14 серпня 2020 16:36
додаток 5.doc
14 серпня 2020 16:36
додаток 4.doc
14 серпня 2020 16:36
додаток 3.doc
14 серпня 2020 16:36
додаток 2.doc
14 серпня 2020 16:36
додаток 1.doc
14 серпня 2020 16:36
ТД.doc
14 серпня 2020 16:36
протокол затвердження ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 19 серпня 2020 11:04
Дата відповіді: 20 серпня 2020 14:00
Доброго дня! Просимо пояснити, які документи потрібно надати для підтвердження відповідності товару п. 2 Загальних вимог (Додаток 1 до тендерної документації), в якому йдеться про те, що "Вироби мають бути зареєстровані до застосування в медичній практиці в Україні". Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Сертифікат якості, аналізу та/або декларація відповідності та/або документальне підтвердження про реєстрацію товару в Україні.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000087 ● 091a678a859846ef8a626e67b2911659
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 16:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.09.2020
№ 66

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.09.2020 № 66.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-08-14-004064-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-25 11:12:47

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Гелій зріджений для заправки магнітно-резонансного томографа» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-14-004064-c ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно з пункту 8 ч. 10. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гало газ» на відповідність тендерній документації КП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-29 15:23:22

Пояснення

Начальнику управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Костюк Л.П.


ПОЯСНЕННЯ
(в порядку ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)

25.09.2020 р. о 11:12 год Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro на сторінці закупівлі «Гелій зріджений для заправки магнітно-резонансного томографа», код ДК 021:2015: 24110000-8 Промислові гази за номером UA-2020-08-14-004064-c опубліковано запит про надання пояснень.
У запиті просять надати інформацію чи були встановлені комунальним некомерційним підприємством "Обласна клінічна лікарня
ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гало газ» на відповідність тендерній документації з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Замовник – комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради, по суті заданого запиту повідомляє, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гало газ» на відповідність тендерній документації Замовника не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок.

Примітка: документи публічної закупівлі до цієї «Інформації» не додаються, у зв’язку із їх оприлюдненням у повному обсязі у системі публічних закупівель «Prozorro».



З повагою
генеральний директор Богдан Леськів

Виконавець:
Волощук
438728

Надання інформації про усунення порушення замовником

Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Костюк Л.П. У відповідності до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради (далі — Лікарня) оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 14.08.2020 року Лікарня оголосила публічну закупівлю «Гелій зріджений для заправки магнітно-резонансного томографа», код ДК 021:2015: 24110000-8 Промислові гази, джерело фінансування закупівлі — кошти НСЗУ, процедура закупівлі — відкриті торги, очікувана вартість 416100,00 грн (з ПДВ), ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro — UA-2020-08-14-004064-c. 03.09.2020 року у відкритих торгах взяли участь два учасники з наступними кінцевими пропозиціями після аукціону (грн, з ПДВ): ТОВ «Ера мед» 378000,00 Товариство з обмеженою відповідальністю «Гало газ» 379200,00 23.09.2020 року був укладений договір № 403 з переможцем торгів — Товариство з обмеженою відповідальністю «Гало газ» у формі ТОВ, економія коштів за цією закупівлею склала 36900,00 грн., тобто 8,87% 16.10.2020 року (16:08 год) на сторінці цієї закупівлі в системі Prozorro був опублікований Висновок про результати моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби, згідно із яким працівниками Управління були виявлені порушення законодавства про публічні закупівлі. Пунктом 3 констатуючої частини Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало Лікарню здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 23.09.2020 року № 403 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Згідно із ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Пункт 1 констатуючої частини Висновку містить наступні відомості щодо наявності або відсутності порушень законодавства: 1) За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 4 частини 2 статті 16 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. 2) За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 9 статті 26, частини 16 статті 29 та частини 7 статті 33 Закону. 3) За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. 1. Щодо частини висновку про те, що «За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 4 частини 2 статті 16 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону». Лікарня надає аргументовані заперечення наступного змісту. У Висновку щодо цього порушення зазначено: «В пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовником не встановлено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, зокрема «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Додатку № 3 тендерної документації, для підтвердження фінансової спроможності учасниками, Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій довідки з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, виданої не раніше за 10 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Разом з тим, відповідно до Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» відсутнє визначення фінансової спроможності, але поряд з тим в Інтернет ресурсі є визначення, що фінансова спроможність це здатність учасника контракту виконувати свої фінансові зобов'язання перед іншими учасниками і третіми особами. Таким чином, довідка з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами не відноситься до фінансової звітності, а відтак встановлений Замовником у тендерній документації спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію відноситься до вимог частини 3 статті 22 Закону, а не кваліфікаційним критеріям встановленим пункту 4 частини 2 статті 16 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону». У чинній редакції статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому визначення терміну «фінансова звітність» у Законі України «Про публічні закупівлі» не наведене. Частиною 4 статті 3 Закону передбачено, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Отже, законодавець прямо забороняє використовувати для правовідносин у сфері публічних закупівель норми будь-яких інших законів. Натомість Лікарня діяла у спосіб, що не суперечить Закону. Так, як Замовником у пункті ІІІ Додатку № 3 до Тендерної документації передбачено спосіб підтвердження фінансової спроможності учасника: Довідка з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, виданої не раніше за 10 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб). Саме такий спосіб підтвердження фінансової спроможності був визначений Замовником в порядку, встановленому Законом (тобто шляхом затвердження Тендерної документації). Замовник (Лікарня) навів у пункті 5 розділу 3 Тендерної документації тільки кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, тобто зазначив у Тендерній документації загальні законодавчі вимоги. При цьому Замовник не встановлював кваліфікаційних критеріїв у цьому пункті, що випливає із формулювання цього пункту: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:…». Кваліфікаційні критерії у тендерній документації встановлені у Додатку 3, про що додатково зазначено у пункті 1.1.4. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. З огляду на викладене Лікарня не порушила вимог Закону України «Про публічні закупівлі», затвердивши у Тендерній документації підтвердження кваліфікаційного критерію «довідки з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, виданої не раніше за 10 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб)», так як відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». 2. Щодо частини висновку про те, що «За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 Закону», Лікарня надає аргументовані заперечення наступного змісту. У Висновку щодо цього порушення зазначено: «встановлено, що на порушення вимог 9 статті 26 та частини 16 статті 29 Закону Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Ера мед» в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону». Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє НЕВІДПОВІДНОСТІ в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ера мед» було виявлено що учасник зовсім не надав такі документи, як: копії аналогічних договорів з підтвердженням їх виконання (видаткові накладні або лист-відгук) за та/або 2020 роки; копії документів які, які б підтверджували наявність в учасника власних або орендованих складських приміщень та інші. З огляду на викладене, поняття НЕНАДАННЯ документу та НЕВІДПОВІДНІСТЬ у документах не можна ототожнювати. У зв’язку з чим прийняте рішення тендерним комітетом КНП «Обласна лікарня» щодо кваліфікації ТОВ «Ера мед» є вірним. 3. Щодо частини висновку про те, що «За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 7 статті 33 Закону», Лікарня надає аргументовані заперечення наступного змісту. У Висновку зазначено: «Що на порушення частини 7 статті 33 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «Гало газ» через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону». Відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації та частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Поряд з тим відповідно до частини 5 статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. В додатку 3 тендерної документації зазначено що на відповідність пункту 12 частини 1 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель надає оригінал або нотаріально завірена копія довідки, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, з датою видачі не більше двомісячної давнини до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 11.09.2020 р. о 16:19 год ТОВ «Гало газ» в електронній системі був оприлюднений документ «Довідка МВС» у pdf форматі, відповідно вимога Закону та тендерної документації виконана. Відповідно до частини другої статті 17 нової редакції Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до частини першої статті 611 ЦК України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом: 1) припинення зобов'язання внаслідок односторонньої відмови від зобов'язання, якщо це встановлено договором або законом, або розірвання договору; 2) зміна умов зобов'язання; 3) сплата неустойки; 4) відшкодування збитків та моральної шкоди. Разом з тим згідно з частиною першою статті 216 Господарського кодексу України (далі - ГК України) учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Частиною другою статті 217 ГК України визначено види господарських санкцій: відшкодування збитків; штрафні санкції; оперативно-господарські санкції. Частиною 615 ЦК України встановлено, що у разі порушення зобов'язання однією стороною друга сторона має право частково або в повному обсязі відмовитися від зобов'язання, якщо це встановлено договором або законом. Одностороння відмова від зобов'язання не звільняє винну сторону від відповідальності за порушення зобов'язання. Водночас статтею 222 ГК України передбачений досудовий порядок реалізації господарсько-правової відповідальності, згідно якої учасники господарських відносин, що порушили майнові права або законні інтереси інших суб'єктів, зобов'язані поновити їх, не чекаючи пред'явлення їм претензії чи звернення до суду. У разі необхідності відшкодування збитків або застосування інших санкцій суб'єкт господарювання чи інша юридична особа - учасник господарських відносин, чиї права або законні інтереси порушено, з метою безпосереднього врегулювання спору з порушником цих прав або інтересів має право звернутися до нього з письмовою претензією, якщо інше не встановлено законом. При цьому відмова в участі можлива саме у випадку, якщо відносно учасника за раніше укладеним з ним договором наявні факти одночасно невиконання зобов"язання, дострокового розірвання такого договору, накладення санкцій у вигляді штрафу та/або відшкодування збитків, незалежно від способу розірвання такого договору, накладення санкцій у вигляді штрафу та/або відшкодування збитків у судовому або добровільному порядку. Протягом трьох років, а саме за період 2017-2019 р.р. між КНП «Обласна лікарня» та ТОВ «Гало газ» (код ЄДРПОУ - 33305671) відсутні будь-які договірні зобов’язання, тим паче такі, по яких існують не виконанні зобов’язання. З огляду на викладене, Лікарня (Замовник), як сторона по договору № 403 від 23.09.2020 року, укладеного з ТОВ «Гало газ», не має законних підстав для його розірвання, так як всі передбачені договірні зобов’язання виконуються належним чином. Зміст Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужбищодо публічної закупівлі з ідентифікатором в системі Prozorro UA-2020-08-14-004064-c доведений до членів Тендерного комітету і керівників структурних підрозділів Лікарні, вжито заходів щодо недопущення порушень при здійсненні публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, за результатами розгляду Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби від 16.10.2020 року комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім.О.Ф.Гербачевського» Житомирської обласної ради щодо усіх зазначених порушень надала правомірні аргументовані заперечення у відведений для цього строк. Лікарня вдячна Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за співпрацю та допомогу в сфері забезпечення неухильного дотримання законодавства про публічні закупівлі. З повагою В.о.генерального директора Наталія Герасимчук Виконавець: Волощук 438728

2020-10-23 08:59:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ера мед" 396 000,00
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гало газ" 379 200,00
UAH з ПДВ
379 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 17:05
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:13
ТЕНД. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 16:21
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:19
Довідка з МВС (1).pdf
11 вересня 2020 16:19
Довідка з ДФС.pdf
11 вересня 2020 16:19
Довідка з МВС (2).pdf
10 вересня 2020 12:54
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:00
Електронний підпис
02 вересня 2020 13:59
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2020 11:59
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:58
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ера мед"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гало газ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ера мед"
#38387591
Відхилено 378 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 15:42
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гало газ"
#33305671
Переможець 379 200,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 12:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 15:44

Документи

09 вересня 2020 15:42
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:36
протокол відхилення.pdf
03 вересня 2020 11:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

На підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надіслати Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Гало газ" (код ЄДРПОУ - 33305671) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах по процедурі відкритих торгів на закупівлю товарів, код згідно ДК 021:2015: 24110000-8 Промислові гази (Гелій зріджений для заправки магнітно-резонансного томографа): 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: документальне підтвердження про передачу приміщення відповідно до договору оренди №91/18-К майна, що належить до майнового комплексу НАН України від 02.05.2018 р.; 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 розділу V додатку 3 до тендерної документації: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника власних або орендованих складських приміщень та надати копії документів, що підтверджують їх наявність»; 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ, який підтверджує передачу приміщення в оренду (наприклад: акт приймання-передачі).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гало газ"
#33305671
379 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 08:54
договір 403.pdf укладений
23 вересня 2020 08:50
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 15:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 379 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 63 200,00 UAH)