Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Вебсайт: | http://www.arhioda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1 |
Контактна особа: |
Лапін Андрій Сергійович +380362266863 Lapinandrew81@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2020 14:24 |
Очікувана вартість: | 29 238 000,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 146 190,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 146190 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2020 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2020 14:13 |
19-3 Перелік змін 31.08.20.pdf | |
31 серпня 2020 14:13 |
УО 310820 ТД Реконструкція приймального відділеня Рівненської обласної клінічної лікарні.pdf |
31 серпня 2020 14:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 серпня 2020 14:13 |
19-3 Перелік змін 31.08.20.pdf
|
|||
31 серпня 2020 14:13 |
УО 310820 ТД Реконструкція приймального відділеня Рівненської обласної клінічної лікарні.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за запитання!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Тендерна документація містить всю необхідну інформацію та розроблена Замовником відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Замовник бажає отримати якісно виконані роботи в термін, зазначений в тендерній документації.
Відповідно до пункту 3 ст. 22 Закону - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Даний проєкт виконання робіт, що розробляється Учасником та складається з наступних розділів:
- календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів;
- графіку надходження на об'єкт будівельних конструкцій, виробів, матеріалів і устаткування з додаванням комплектуючих відомостей;
- графіку руху робочих кадрів на об'єкті;
- рішення щодо забезпечення комплексної безпеки будівництва;
- пояснювальної записки, що містить інформацію про заходи щодо захисту існуючих об'єктів будівництва від пошкодження, а також природоохоронні заходи виготовлюється на основі кошторисної документації, яку кожен учасник готує самостійно. Крім того, необхідність погодження ПВР з Замовником на етапі подання пропозиції, в тендерній документації не зазначено.
Відповідно до вимог статті 22 Закону в тендерній документації в додатку 4 «Технічне завдання» наведено технічне завдання, яке повністю відповідає проєктно-кошторисній документації, затвердженій в установленому порядку та містить всі необхідні дані (перелік всіх видів та обсягів необхідних робіт) для здійснення розрахунку динамічної договірної ціни (виконання повного обсягу робіт на об'єкті) та має посилання на стандартні характеристики (ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи згідно ДБН).
Розміщення в складі тендерної документації кошторисів (у форматі *.imd або *.word) із зазначенням проєктних цін на матеріальні ресурси вбачається неможливим, оскільки в такому разі не буде дотримано принцип добросовісної конкуренції серед учасників, визначений статтею 5 Закону.
Дана вимога жодним чином не суперечить чинному законодавству. У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що при підготовці тендерної документації Замовником враховано всі принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-20-000084 ● 0ef21072faa342a39d3a64da4d7e5371
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.01.2021 № 18
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-08-14-004003-c 14.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-26 11:24:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції приймального відділення Рівненської обласної клінічної лікарні за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-14-004003-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" |
28 890 000,00
UAH з ПДВ
|
28 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
29 199 986,40
UAH з ПДВ
|
29 199 986,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД |
29 236 088,76
UAH з ПДВ
|
29 236 088,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" #39053746 |
Переможець |
28 890 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 12:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 15:20
|
протокол | укладений |
01 листопада 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 22:18
|
ДУ _ 1 до Д _32 обласне приймальне.PDF | зміни до договору |
12 жовтня 2020 22:14
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2020 16:11
|
договір підряду | укладений |
29 вересня 2020 16:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зменшення загальної суми договору про закупівлю без зміни обсягу та якості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |