Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення Рівненської обласної клінічної лікарні за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне
Очікувана вартість
29 238 000,50 UAH
UA-2020-08-14-004003-c 61efd288a8914877bca2652f47dc3b67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 14:24
Очікувана вартість: 29 238 000,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 146 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 146190 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приймального відділення Рівненської обласної клінічної лікарні за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога до учасників запупівлі!
Дата подання: 17 серпня 2020 09:50
Дата відповіді: 18 серпня 2020 16:00
Шановний Замовник, проаналізувавши вимоги тендерної документації ми виявили в ній дискримінаційні вимоги та такі, які порушують ст. 3 Закону України «Про Публічні закупівлі». Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників з наступних підстав: 1). Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає проект виконання робіт, розроблений Учасником. До складу ПВР включаються: а) календарний графік виконання робіт, сформований у розрізі розділів локальних кошторисів; б) графіки надходження на об'єкт будівельних конструкцій, виробів, матеріалів і устаткування з додаванням комплектуючих відомостей; в) графіки руху робочих кадрів на об'єкті; г) рішення щодо забезпечення комплексної безпеки будівництва; д) пояснювальна записка, що містить інформацію про заходи щодо захисту існуючих об'єктів будівництва від пошкодження, а також природоохоронні заходи. Для розробки ПВР необхідні вихідні дані, які відсутні у тендерній документації, зокрема: робоча документація основних розділів (ГП, АБ, КБ, ПЗ); проект організації будівництва (ПОБ). Згідно з Наказом «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» Затвердженого Міністерством регіонального розвитку,будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку,будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122) Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/1938 Відповідно пункту 3 для забезпечення проектування об’єкта будівництва замовник повинен надати генпроектувальнику (проектувальнику) вихідні дані на проектування. Розгляд та затвердження ПВР на будівництво виконується генпідрядною організацією під наглядом головного інженера. За додаткових умов проходження експертизи виконується розробником проекту. Таким чином учасник не може розробити та погодити ПВР з Замовником на етапі подання своєї пропозиції. Просимо: усунути порушення, що суперечить ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». шляхом внесення змін в тендерну документацію: 1. Пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції надає проект виконання робіт, розроблений Учасником», з метою недискримінації учасників, просимо вилучити з тендерної документації вимогу наведені вище. Або надати всі необхідні матеріали для розробки ПВР, а саме: робоча документація основних розділів (ГП, АБ, КБ, ПЗ); проект організації будівництва (ПОБ), для розроблення учасниками ПВР. Якщо зміни до тендерної документації не будуть внесені належним чином ми будемо змушені звертатись в Антимонопольний комітет через дискримінацію учасників, так як тендерна документація містить вимоги до учасників, які неможливо виконати без наявності вище описаних документів, а саме: робоча документація основних розділів (ГП, АБ, КБ, ПЗ); проект організації будівництва (ПОБ).!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник!
Дякуємо за запитання!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Тендерна документація містить всю необхідну інформацію та розроблена Замовником відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Замовник бажає отримати якісно виконані роботи в термін, зазначений в тендерній документації.
Відповідно до пункту 3 ст. 22 Закону - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Даний проєкт виконання робіт, що розробляється Учасником та складається з наступних розділів:
- календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів;
- графіку надходження на об'єкт будівельних конструкцій, виробів, матеріалів і устаткування з додаванням комплектуючих відомостей;
- графіку руху робочих кадрів на об'єкті;
- рішення щодо забезпечення комплексної безпеки будівництва;
- пояснювальної записки, що містить інформацію про заходи щодо захисту існуючих об'єктів будівництва від пошкодження, а також природоохоронні заходи виготовлюється на основі кошторисної документації, яку кожен учасник готує самостійно. Крім того, необхідність погодження ПВР з Замовником на етапі подання пропозиції, в тендерній документації не зазначено.
Відповідно до вимог статті 22 Закону в тендерній документації в додатку 4 «Технічне завдання» наведено технічне завдання, яке повністю відповідає проєктно-кошторисній документації, затвердженій в установленому порядку та містить всі необхідні дані (перелік всіх видів та обсягів необхідних робіт) для здійснення розрахунку динамічної договірної ціни (виконання повного обсягу робіт на об'єкті) та має посилання на стандартні характеристики (ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи згідно ДБН).
Розміщення в складі тендерної документації кошторисів (у форматі *.imd або *.word) із зазначенням проєктних цін на матеріальні ресурси вбачається неможливим, оскільки в такому разі не буде дотримано принцип добросовісної конкуренції серед учасників, визначений статтею 5 Закону.
Дана вимога жодним чином не суперечить чинному законодавству. У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що при підготовці тендерної документації Замовником враховано всі принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-20-000084 ● 0ef21072faa342a39d3a64da4d7e5371
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.01.2021 № 18

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-08-14-004003-c 14.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-26 11:24:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції приймального відділення Рівненської обласної клінічної лікарні за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-14-004003-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 28 890 000,00
UAH з ПДВ
28 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 29 199 986,40
UAH з ПДВ
29 199 986,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 29 236 088,76
UAH з ПДВ
29 236 088,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 12:08
Електронний підпис
15 вересня 2020 12:06
Розрахунок.pdf
15 вересня 2020 12:06
стаття 17.pdf
15 вересня 2020 12:06
341.bdcu
11 вересня 2020 19:12
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:55
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:54
Кваліфікаційна частина.pdf
08 вересня 2020 15:54
Розрахунок.pdf
08 вересня 2020 15:54
Трудові книжки.zip
08 вересня 2020 15:54
Протоколи охорона праці.zip
08 вересня 2020 15:54
Технічні вимоги.pdf
08 вересня 2020 15:53
Субпідряд.pdf
08 вересня 2020 15:53
Паспорт Григоренко.pdf
08 вересня 2020 15:53
Протокол НР (1).7z
08 вересня 2020 15:53
Лист для клієнтів (1).7z
08 вересня 2020 15:53
Наказ Фролова Ю.М (1).7z
08 вересня 2020 15:53
квитанції до фінзвітів.pdf
08 вересня 2020 15:53
Інженер-проектувальник.7z
08 вересня 2020 15:53
довідка про покриття (1).jpg
08 вересня 2020 15:53
довідка про рахунок.jpg
08 вересня 2020 15:53
Витяг із Статуту (1).7z
08 вересня 2020 15:53
Банківська ліцензія (1).7z
08 вересня 2020 15:53
Гарантія 7636-20.7z
08 вересня 2020 15:53
довідка з банку.pdf
08 вересня 2020 15:53
виписка по рахунку (1).jpg
08 вересня 2020 15:53
ISO.pdf
08 вересня 2020 15:53
витяг ЄДР.pdf
08 вересня 2020 15:53
341.7z

Публічні документи

31 серпня 2020 13:09
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:08
Електронний підпис

Публічні документи

08 вересня 2020 15:07
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:01
17.imd
08 вересня 2020 15:01
17.7z
08 вересня 2020 15:01
ПВР.pdf
08 вересня 2020 15:01
кошторис частина 2.pdf
08 вересня 2020 15:01
кошторис частина 1.pdf
08 вересня 2020 15:01
трудові частина 5.pdf
08 вересня 2020 15:01
трудові частина 4.pdf
08 вересня 2020 15:01
трудові частина 3.pdf
08 вересня 2020 15:01
трудові частина 2.pdf
08 вересня 2020 15:01
трудові частина 1.pdf
08 вересня 2020 15:01
13 інша інформація.pdf
08 вересня 2020 15:01
9 витяг.pdf
08 вересня 2020 15:01
8 Статут.pdf
08 вересня 2020 15:01
6 проект договору.pdf
08 вересня 2020 15:01
5 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
Переможець 28 890 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 12:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" #39053746

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
28 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 15:20
протокол укладений
01 листопада 2021 14:43
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 22:18
ДУ _ 1 до Д _32 обласне приймальне.PDF зміни до договору
12 жовтня 2020 22:14
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 16:11
договір підряду укладений
29 вересня 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зменшення загальної суми договору про закупівлю без зміни обсягу та якості робіт
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 151 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 691 933,33 UAH)