Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
1 942 273,00 UAH
UA-2020-08-14-003981-a ● aac2417881e549ff84bb42a08f47d5c7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Служба організації та проведення закупівель +380443096681,+380443096911,+380443096929 shitiv@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2020 14:46 |
Очікувана вартість: | 1 942 273,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 422,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 48556 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється по факту наданих послуг шляхом перерахування Виконавцю коштів протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної та після підписання акту здачі-приймання наданих послуг та затверджених фактичних калькуляцій на надані послуги. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 12:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 12:54 |
Т.Д. Послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 18 серпня 2020 11:20
Дата відповіді: 21 серпня 2020 13:18
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення щодо вимог п. 3 Додатку №5 до Тендерної документації на підтвердження відповідності продукції (тонер, фотобарабан) вітчизняного та імпортного виробництва: 1) які документи має надати учасник для виконання п.п. 3.1 п. 3 Додатку №5 до Тендерної документації, якщо тонер, фотобарабан не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні? 2) від якої організації мають бути надані документи по п.п. 3.2 п. 3 Додатку №5 до Тендерної документації «Декларація про відповідність складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006»? 3) чи буде достатнім для виконання вимог п. 3 Додатку №5 до Тендерної документації, надати документи лише по п.п. 3.2 п. 3 Додатку №5 до Тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Згідно п.3 учасник повинен надати документ згідно п.3.1 або п. 3.2.
2) Декларацію або сертифікат надає виробник чи постачальник (тонера, фотобарабана).
3) Так.
2) Декларацію або сертифікат надає виробник чи постачальник (тонера, фотобарабана).
3) Так.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-14-003981-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 10 вересня 2020 13:17
Невідповідність пропозиції переможця вимога встановленим в ТД
Пояснення щодо невідповідності переможця додано додатково у файлі.
Просимо усунути порушення шляхом скасування рішення протоколу №129/1 від 09 вересня 2020 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю Послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправки та відновлення картриджів про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю "В.М." за результатами закупівлі та дискваліфікувати переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації та перейти до розгляду наступного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Просимо усунути порушення шляхом скасування рішення протоколу №129/1 від 09 вересня 2020 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю Послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправки та відновлення картриджів про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю "В.М." за результатами закупівлі та дискваліфікувати переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації та перейти до розгляду наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 09:48
Шановний Учаснику, ознайомившись з поданою Вами вимогою змушені залиши її без задоволення, оскільки:
1) У Додатку №2 до Тендерної документації встановлено вимогу надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про власне або орендоване обладнання та інші матеріально-технічні засоби та інструменти необхідні для надання послуг де зазначені: назва обладнання, матеріально-технічних засобів, інструментів тощо, кількість,власне чи орендоване, адресу, телефони, режим роботи, статус підрозділу; інша інформація, яку учасник вважає за потрібне.»
На виконання зазначеної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» подало документ «Довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року», чим виконало вимогу Тендерної документації надавши повну та детальну інформацію про наявне обладнання, матеріально-технічну базу та інструменти.
2) Відповідно до п. 1 колонки №1 Додатку №2 до Тендерної документації Учасник повинен мати власне, або орендоване обладнання та інші матеріально-технічні засоби та інструменти необхідні для надання послуг, а саме: наявність станції очистки картриджів (регіональна мережа підрозділів, представництв, філій, партнерів тощо). При цьому у разі наявності партнерських відносин, необхідно було зазначити вид, дату та номер документу про співпрацю.
Згідно положень п. 51 Довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року «Станція очищення картриджів» знаходиться у власності Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.», а тому партнерські відносини не будуть застосовуватися переможцем, при її використанні.
Крім того, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» має власний сервісний центр «Патрон-Сервіс» (адреса: 01010, м.Київ, вул. Івана Мазепи, 4/6), про що також вказано у Довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року, та що свідчить про відсутність партнерів, що залучалися б для надання послуг, під час виконання умов Договору, що укладатиметься за результатами відкритих торгів UA-2020-08-14-003981-a.
Таким чином, оскільки, вимога про надання інформації, щодо використання партнерських відносин, стосувалася товару «Станція очищення картриджів» та партнерів, які б залучалися для надання послуг, у разі відсутності власних сервісних центрів, то тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» не може бути відхилена з підстави відсутності у Довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року інформації про дату та номер документу на підставі якого перебуває в оренді автомобіль «VOLKSWAGEN LT 35».
До того ж Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» у Довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року, окрім орендованого автомобіля «VOLKSWAGEN LT 35», вказало три найменування автомобілів торгових марок «Renault Master» та «Renault DOKKER VAN», які перебувають у власності переможця, та у повній мірі задовольняють вимоги Додатку №2 до Тендерної документації щодо надання інформації про обладнання, матеріально-технічні засоби та інструменти, що є необхідним та достатнім для надання послуг Замовнику.
1) У Додатку №2 до Тендерної документації встановлено вимогу надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про власне або орендоване обладнання та інші матеріально-технічні засоби та інструменти необхідні для надання послуг де зазначені: назва обладнання, матеріально-технічних засобів, інструментів тощо, кількість,власне чи орендоване, адресу, телефони, режим роботи, статус підрозділу; інша інформація, яку учасник вважає за потрібне.»
На виконання зазначеної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» подало документ «Довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року», чим виконало вимогу Тендерної документації надавши повну та детальну інформацію про наявне обладнання, матеріально-технічну базу та інструменти.
2) Відповідно до п. 1 колонки №1 Додатку №2 до Тендерної документації Учасник повинен мати власне, або орендоване обладнання та інші матеріально-технічні засоби та інструменти необхідні для надання послуг, а саме: наявність станції очистки картриджів (регіональна мережа підрозділів, представництв, філій, партнерів тощо). При цьому у разі наявності партнерських відносин, необхідно було зазначити вид, дату та номер документу про співпрацю.
Згідно положень п. 51 Довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року «Станція очищення картриджів» знаходиться у власності Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.», а тому партнерські відносини не будуть застосовуватися переможцем, при її використанні.
Крім того, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» має власний сервісний центр «Патрон-Сервіс» (адреса: 01010, м.Київ, вул. Івана Мазепи, 4/6), про що також вказано у Довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року, та що свідчить про відсутність партнерів, що залучалися б для надання послуг, під час виконання умов Договору, що укладатиметься за результатами відкритих торгів UA-2020-08-14-003981-a.
Таким чином, оскільки, вимога про надання інформації, щодо використання партнерських відносин, стосувалася товару «Станція очищення картриджів» та партнерів, які б залучалися для надання послуг, у разі відсутності власних сервісних центрів, то тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» не може бути відхилена з підстави відсутності у Довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року інформації про дату та номер документу на підставі якого перебуває в оренді автомобіль «VOLKSWAGEN LT 35».
До того ж Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» у Довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року, окрім орендованого автомобіля «VOLKSWAGEN LT 35», вказало три найменування автомобілів торгових марок «Renault Master» та «Renault DOKKER VAN», які перебувають у власності переможця, та у повній мірі задовольняють вимоги Додатку №2 до Тендерної документації щодо надання інформації про обладнання, матеріально-технічні засоби та інструменти, що є необхідним та достатнім для надання послуг Замовнику.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-14-003981-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 17 вересня 2020 16:36
Дата подання: 17 вересня 2020 16:36
Протокол розгляду (рішення) Тендерного комітету №857 від 09.09.2020 року про визначення переможцем ТОВ «В.М.» та про намір укласти договір за результатами закупівлі UA-2020-08-14-003981-a;
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду;
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується акцептування тендерної пропозиції Переможця;
3. Скасувати протокол розгляду Тендерного комітету №857 від 09.09.2020 року про визначення переможцем ТОВ «В.М.» та про намір укласти договір за результатами закупівлі UA-2020-08-14-003981-a;
4. Зобов’язати тендерний комітет Замовника перейти до розгляду наступного Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 20:59
Рішення від 21.09.2020№17707+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 20:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2020№18270.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 17:49
рішення від 29.09.2020№18270.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 21:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
1 417 426,80
UAH з ПДВ
|
1 417 426,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СІНТ |
1 668 204,90
UAH з ПДВ
|
1 668 204,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРС ТРЕЙД" |
1 695 000,00
UAH з ПДВ
|
1 675 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" |
1 880 000,00
UAH з ПДВ
|
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
1 417 426,80
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:13
|
ДУ ВМ.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 16:35
|
Договір картриджі.pdf | укладений |
13 жовтня 2020 16:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/НА-20756/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/НА-20756/НЮ-Д-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |