Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
1 942 273,00 UAH
UA-2020-08-14-003981-a aac2417881e549ff84bb42a08f47d5c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096681
+380443096911
+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096681,+380443096911,+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 14:46
Очікувана вартість: 1 942 273,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 422,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48556 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється по факту наданих послуг шляхом перерахування Виконавцю коштів протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної та після підписання акту здачі-приймання наданих послуг та затверджених фактичних калькуляцій на надані послуги. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 18 серпня 2020 11:20
Дата відповіді: 21 серпня 2020 13:18
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення щодо вимог п. 3 Додатку №5 до Тендерної документації на підтвердження відповідності продукції (тонер, фотобарабан) вітчизняного та імпортного виробництва: 1) які документи має надати учасник для виконання п.п. 3.1 п. 3 Додатку №5 до Тендерної документації, якщо тонер, фотобарабан не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні? 2) від якої організації мають бути надані документи по п.п. 3.2 п. 3 Додатку №5 до Тендерної документації «Декларація про відповідність складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006»? 3) чи буде достатнім для виконання вимог п. 3 Додатку №5 до Тендерної документації, надати документи лише по п.п. 3.2 п. 3 Додатку №5 до Тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно п.3 учасник повинен надати документ згідно п.3.1 або п. 3.2.
2) Декларацію або сертифікат надає виробник чи постачальник (тонера, фотобарабана).
3) Так.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-003981-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 10 вересня 2020 13:17
Невідповідність пропозиції переможця вимога встановленим в ТД
Пояснення щодо невідповідності переможця додано додатково у файлі.
Просимо усунути порушення шляхом скасування рішення протоколу №129/1 від 09 вересня 2020 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю Послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправки та відновлення картриджів про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю "В.М." за результатами закупівлі та дискваліфікувати переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації та перейти до розгляду наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 09:48
Шановний Учаснику, ознайомившись з поданою Вами вимогою змушені залиши її без задоволення, оскільки:
1) У Додатку №2 до Тендерної документації встановлено вимогу надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про власне або орендоване обладнання та інші матеріально-технічні засоби та інструменти необхідні для надання послуг де зазначені: назва обладнання, матеріально-технічних засобів, інструментів тощо, кількість,власне чи орендоване, адресу, телефони, режим роботи, статус підрозділу; інша інформація, яку учасник вважає за потрібне.»
На виконання зазначеної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» подало документ «Довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року», чим виконало вимогу Тендерної документації надавши повну та детальну інформацію про наявне обладнання, матеріально-технічну базу та інструменти.
2) Відповідно до п. 1 колонки №1 Додатку №2 до Тендерної документації Учасник повинен мати власне, або орендоване обладнання та інші матеріально-технічні засоби та інструменти необхідні для надання послуг, а саме: наявність станції очистки картриджів (регіональна мережа підрозділів, представництв, філій, партнерів тощо). При цьому у разі наявності партнерських відносин, необхідно було зазначити вид, дату та номер документу про співпрацю.
Згідно положень п. 51 Довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року «Станція очищення картриджів» знаходиться у власності Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.», а тому партнерські відносини не будуть застосовуватися переможцем, при її використанні.
Крім того, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» має власний сервісний центр «Патрон-Сервіс» (адреса: 01010, м.Київ, вул. Івана Мазепи, 4/6), про що також вказано у Довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року, та що свідчить про відсутність партнерів, що залучалися б для надання послуг, під час виконання умов Договору, що укладатиметься за результатами відкритих торгів UA-2020-08-14-003981-a.
Таким чином, оскільки, вимога про надання інформації, щодо використання партнерських відносин, стосувалася товару «Станція очищення картриджів» та партнерів, які б залучалися для надання послуг, у разі відсутності власних сервісних центрів, то тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» не може бути відхилена з підстави відсутності у Довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року інформації про дату та номер документу на підставі якого перебуває в оренді автомобіль «VOLKSWAGEN LT 35».
До того ж Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» у Довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №1111/01-03 від 31.08.2020 року, окрім орендованого автомобіля «VOLKSWAGEN LT 35», вказало три найменування автомобілів торгових марок «Renault Master» та «Renault DOKKER VAN», які перебувають у власності переможця, та у повній мірі задовольняють вимоги Додатку №2 до Тендерної документації щодо надання інформації про обладнання, матеріально-технічні засоби та інструменти, що є необхідним та достатнім для надання послуг Замовнику.


Документи подані скаржником

10 вересня 2020 13:17
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-14-003981-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 17 вересня 2020 16:36
Протокол розгляду (рішення) Тендерного комітету №857 від 09.09.2020 року про визначення переможцем ТОВ «В.М.» та про намір укласти договір за результатами закупівлі UA-2020-08-14-003981-a;
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду; 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується акцептування тендерної пропозиції Переможця; 3. Скасувати протокол розгляду Тендерного комітету №857 від 09.09.2020 року про визначення переможцем ТОВ «В.М.» та про намір укласти договір за результатами закупівлі UA-2020-08-14-003981-a; 4. Зобов’язати тендерний комітет Замовника перейти до розгляду наступного Учасника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 20:59
Рішення від 21.09.2020№17707+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 20:59
рішення від 29.09.2020№18270.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 21:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 1 417 426,80
UAH з ПДВ
1 417 426,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 1 668 204,90
UAH з ПДВ
1 668 204,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРС ТРЕЙД" 1 695 000,00
UAH з ПДВ
1 675 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" 1 880 000,00
UAH з ПДВ
1 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 17:52
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:50
Копія Статуту ТОВ В.М..pdf
14 вересня 2020 17:50
Довідка МВС.zip
14 вересня 2020 17:50
Довідка НАЗК на ТОВ В.М..zip
31 серпня 2020 17:38
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:33
17. Документи на ТМ Patron.pdf
31 серпня 2020 17:33
15. Витяг із ПДВ.pdf
31 серпня 2020 17:33
18. Витяг із ЄДР.pdf
31 серпня 2020 17:33
16. Свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 16:00
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:47
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:40
_43 відгук.pdf
31 серпня 2020 14:40
_15-19В відгук.pdf
31 серпня 2020 14:40
17. Гарантія якості.pdf
31 серпня 2020 14:40
16. Проект договору.pdf
31 серпня 2020 14:40
15. Співвиконавці.pdf
31 серпня 2020 14:40
14. Згода з умовами ТД.pdf
31 серпня 2020 14:40
13. Персональні данні.pdf
31 серпня 2020 14:40
12. Код доступу.pdf
31 серпня 2020 14:40
Статут.pdf
31 серпня 2020 14:40
Опис до статуту.pdf
31 серпня 2020 14:40
06. Опис послуг.pdf
31 серпня 2020 14:40
04. Відсутність підстав.pdf
31 серпня 2020 14:40
03. Аналогічний договір.pdf
31 серпня 2020 14:40
Копія Баланс_2019.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 17:03
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:02
КРС_Опис2.PDF
31 серпня 2020 17:02
КРС_Довідка_12062020.PDF
31 серпня 2020 17:02
щодо сертифікації.pdf
31 серпня 2020 17:02
щодо документів.pdf
31 серпня 2020 17:02
Фінзвітність.PDF
31 серпня 2020 17:02
технічні вимоги.pdf
31 серпня 2020 17:02
субпідрядник.pdf
31 серпня 2020 17:02
стаття 17.pdf
31 серпня 2020 17:02
стаття 17__.pdf
31 серпня 2020 17:02
стаття 17 new.pdf
31 серпня 2020 17:02
стаття 17 частина 2.pdf
31 серпня 2020 17:02
СЕС станція очистки.pdf
31 серпня 2020 17:02
Сертифікати.pdf
31 серпня 2020 17:02
санкції.pdf
31 серпня 2020 17:02
погоджений договір.pdf
31 серпня 2020 17:02
персональні дані.pdf
31 серпня 2020 17:02
КРС_РішенняВласника.PDF
31 серпня 2020 17:02
КРС_Опис.PDF
31 серпня 2020 17:02
КРС_Опис_копія.PDF
31 серпня 2020 17:02
КРС_Наказ.PDF
31 серпня 2020 17:02
КРС_Директор_Паспорт.PDF
31 серпня 2020 17:02
КРС_Директор_ІПН.PDF
31 серпня 2020 17:02
КРС_Витяг_ПДВ.PDF
31 серпня 2020 17:02
КРС_Витяг_16_04_2020.pdf
31 серпня 2020 17:02
КРС_Виписка.PDF
31 серпня 2020 17:02
КРС_Виписка_ЄДР.PDF
31 серпня 2020 17:02
КРС 9001 укр.pdf
31 серпня 2020 17:02
КРС 14001 укр.pdf
31 серпня 2020 17:02
код доступу.pdf
31 серпня 2020 17:02
Квитанція_1.PDF
31 серпня 2020 17:02
заходи довкілля.pdf
31 серпня 2020 17:02
Договор_Альварис.pdf
31 серпня 2020 17:02
ДовідкаЗеленько.zip
31 серпня 2020 17:02
Довідка_корупція_КРС.zip
31 серпня 2020 17:02
довідка працівники.pdf
31 серпня 2020 17:02
довідка на підписанта.pdf
31 серпня 2020 17:02
Відгук.pdf
31 серпня 2020 17:02
public_doc.pdf
31 серпня 2020 17:02
public_doc.p7s
31 серпня 2020 17:02
Dovidka_20240438150000834863.pdf.p7s
31 серпня 2020 17:02
Dovidka_20240438150000834863.pdf
31 серпня 2020 17:02
витяг ПДВ.pdf
31 серпня 2020 17:02
ВВМ UA-2020-08-14-003981-a.pdf
31 серпня 2020 17:02
Банкрут,pdf.pdf
31 серпня 2020 17:02
Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ СІНТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРС ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 1 417 426,80
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
1 417 426,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 10:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:13
ДУ ВМ.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:57
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 16:35
Договір картриджі.pdf укладений
13 жовтня 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НА-20756/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НА-20756/НЮ-Д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 112 742,60
UAH (в тому числі ПДВ 185 457,10 UAH)