Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт адмінбудівлі вул. Брацлавська,2а
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-08-14-003796-c ab3beea08739478e8417812a7285b6e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шоломицький Олександр Анатолійович

380673051616 kbovvk86@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Вінницька виправна колонія (№86)"
Код ЄДРПОУ: 08562594
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Привокзальна,26
Контактна особа: Шоломицький Олександр Анатолійович
380673051616
kbovvk86@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 13:56
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Поточний ремонт адмінбудівлі вул. Брацлавська,2а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт адмінбудівлі вул. Брацлавська,2а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Брацлавська, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Порядок здійснення розрахунків: протягом 30 банківських днів з дня надання акту наданих послуг. Місцезнаходження: 21100, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 26; вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме юридична особа є розпорядником бюджетних коштів; Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%); Методика оцінки пропозицій - згідно п. 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації; Тендерні пропозиції готуються українською мовою; Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:56
Додаток 1 договір надання послуг.docx
14 серпня 2020 15:56
Тендерна документація .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВІННИЦЯРЕМБУД" 385 000,00
UAH з ПДВ
382 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КАПІТЕЛЬ-ПБ" 387 219,14
UAH з ПДВ
384 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 16:46
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:39
7 захист довк.pdf
28 серпня 2020 16:39
1-3-1 аналог дог копії.pdf
28 серпня 2020 16:39
1-4 фінансова звітність.pdf
28 серпня 2020 16:39
3 повноваження.pdf
28 серпня 2020 16:39
8 ліцензія.pdf
28 серпня 2020 16:39
9-1 паспорт.pdf
28 серпня 2020 16:39
6 цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2020 16:39
10 довідка про санкції.pdf
28 серпня 2020 16:39
1-3-2 аналог дог.pdf
28 серпня 2020 16:39
1-3-3.pdf
28 серпня 2020 16:39
1-1 довідка мат-тех база.pdf
28 серпня 2020 16:39
1-3-1 аналог дог.pdf
28 серпня 2020 16:39
1-1-1 оборотно-сальдова.pdf
28 серпня 2020 16:39
1 витяг з ЄДР.pdf
28 серпня 2020 16:39
Гарантійний лист.pdf
28 серпня 2020 16:39
2 стаття 17.pdf
28 серпня 2020 16:39
5 згода перс дані.pdf
28 серпня 2020 16:39
1-3 довідка аналог дог.pdf
28 серпня 2020 16:39
1-3-2 аналог дог копії.pdf
28 серпня 2020 16:39
11 теххарактеристики.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 20:28
Електронний підпис
21 вересня 2020 20:27
ст.17.pdf
10 вересня 2020 10:07
Електронний підпис
10 вересня 2020 10:06
Довідка працівники.pdf
10 вересня 2020 10:06
Довідка аналогічні.pdf
10 вересня 2020 10:06
Витяг зі статуту.pdf
30 серпня 2020 12:47
Електронний підпис
30 серпня 2020 12:41
Уповноважена особа.pdf
30 серпня 2020 12:41
Субпідрядники.pdf
30 серпня 2020 12:41
ст.17.pdf
30 серпня 2020 12:41
Проєк Договору.pdf
30 серпня 2020 12:41
Повноваження.pdf
30 серпня 2020 12:41
Паспорт.pdf
30 серпня 2020 12:41
Ліцензія.pdf
30 серпня 2020 12:41
Лист-відгук.pdf
30 серпня 2020 12:41
Інд.код.pdf
30 серпня 2020 12:41
Захист довкілля.pdf
30 серпня 2020 12:41
Договір Чернега.pdf
30 серпня 2020 12:41
Договір Ситник.pdf
30 серпня 2020 12:41
Договір Асаула.pdf
30 серпня 2020 12:41
Довідка працівники.pdf
30 серпня 2020 12:41
Довідка МТБ.pdf
30 серпня 2020 12:41
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
30 серпня 2020 12:41
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
30 серпня 2020 12:41
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВІННИЦЯРЕМБУД"

ПП "КАПІТЕЛЬ-ПБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ВІННИЦЯРЕМБУД"
#33762742
Відхилено 382 750,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 17:12
ПП "КАПІТЕЛЬ-ПБ"
#41773759
Переможець 384 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 12:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 18:05

Документи

04 вересня 2020 17:09
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «(UA-2020-08-14-003796-c)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: а) в тендерній пропозиції учасника не надано витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів); б) в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутній інженер з охорони праці, монтажник гіпсокартонних конструкцій. в) довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в колонці «згода на обробку персональних даних працівників», напроти працівників міститься «так» а не підпис працівника. г) В довідці про досвід виконання аналогічних договорів зазначено, що строк виконання робіт 01.12.2019 – 24.01.2019 року. Згідно наданої копії аналогічного договору, роботи мали виконуватися жовтень 2019 – грудень 2019. Також у відгуку, який виданий Крижопільською селищною радою, зазначено що роботи виконувалися з 01 грудня 2019 року по 24 грудня 2019 року; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п. 1.3 ч. 1 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації; б) п. 5.1.1.3 ч. 5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації; в) п. 2.6. ч. 2 розділу «ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації; г) п. 5.1.1.5 ч. 5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник має надати витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) або надати пояснення про відсутність такого документу з посиланням на чинне законодавство. б) в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник має надати інформацію про наявність в учасника інженера з охорони праці, та монтажника гіпсокартонних конструкцій. В разі якщо дані обов’язки (інженера з охорони праці) покладені на інших працівників, зазначити дану інформацію, а також якщо монтаж гіпсокартонних конструкцій виконують працівники інших спеціальностей – надати пояснення. в) в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в колонці «згода на обробку персональних даних працівників» мають бути підписи працівників. г) привести у відповідність інформацію в довідці про досвід виконання аналогічного договору (Строк виконання робіт); Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «(UA-2020-08-14-003796-c)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: а) в тендерній пропозиції учасника не надано витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів); б) в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутній інженер з охорони праці, монтажник гіпсокартонних конструкцій. в) довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в колонці «згода на обробку персональних даних працівників», напроти працівників міститься «так» а не підпис працівника. г) В довідці про досвід виконання аналогічних договорів зазначено, що строк виконання робіт 01.12.2019 – 24.01.2019 року. Згідно наданої копії аналогічного договору, роботи мали виконуватися жовтень 2019 – грудень 2019. Також у відгуку, який виданий Крижопільською селищною радою, зазначено що роботи виконувалися з 01 грудня 2019 року по 24 грудня 2019 року; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п. 1.3 ч. 1 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації; б) п. 5.1.1.3 ч. 5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації; в) п. 2.6. ч. 2 розділу «ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації; г) п. 5.1.1.5 ч. 5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник має надати витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) або надати пояснення про відсутність такого документу з посиланням на чинне законодавство. б) в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник має надати інформацію про наявність в учасника інженера з охорони праці, та монтажника гіпсокартонних конструкцій. В разі якщо дані обов’язки (інженера з охорони праці) покладені на інших працівників, зазначити дану інформацію, а також якщо монтаж гіпсокартонних конструкцій виконують працівники інших спеціальностей – надати пояснення. в) в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в колонці «згода на обробку персональних даних працівників» мають бути підписи працівників. г) привести у відповідність інформацію в довідці про досвід виконання аналогічного договору (Строк виконання робіт);

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КАПІТЕЛЬ-ПБ"
#41773759
384 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:56
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:55
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 13:33
Договір.pdf укладений
30 вересня 2020 13:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 384 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 64 000,00 UAH)